Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2011, 16:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou het persoonlijk superkut vinden als iemand me zou dumpen in een parkje omdat ik dan niet alleen jankend naar huis moet, maar ook omdat het dan alsnog wel een scène wordt, zelfs als ik me in zou houden.
Ik vermoed dat dit meisje ook niet weg zou schuwen voor in het openbaar door het lint gaan.

Barafranca, het is echt heel lief en begrijpelijk dat je niet zomaar weg wilt gaan, want uiteraard geef je wel om haar en wil je niet dat ze zichzelf wat aandoet, omdat je het dan als jouw schuld zou zien. Maar op deze manier help je haar niet en maak je het jezelf ook alleen maar moeilijk. Op dit moment kan ze zichzelf misschien nog voor de gek houden dat je echt van haar houdt omdat je er nog bent, maar op een bepaald moment moet ze zich ook beseffen dat je alleen bent gebleven omdat ze dreigde anders zelfmoord te plegen. Dat zal voor haar ook een keiharde klap zijn. Als je die facade jarenlang op kan blijven houden is dat alleen maar pijnlijker.
Als je echt wilt doen wat het beste voor haar is (ook al is dat niet het makkelijkste) dan moet je ervoor zorgen dat ze hulp krijgt. Waar? Begin bij haar ouders, als die er voor haar kunnen zijn. Als die niet helpen, zoek dan iemand anders die ze vertrouwt, bij wie ze terecht kan. Zorg dat ze professionele hulp krijgt, of op z'n minst bij iemand terecht kan om te praten.
Misschien is het een optie om het met haar uit te maken en haar dan naar ergens te brengen waar iemand op haar kan letten, haar beste vriendin of zoiets. Het is voor jullie allebei niet goed om te blijven doorgaan zoals jullie het nu doen, denk ik.
Oud 11-09-2011, 17:41
EZBlade
EZBlade is offline
Dat dus. Als je niet bij haar weg wil/kan, ga dan hulp met haar zoeken. Dat geeft jou ook ademruimte. Misschien maakt hetde relatie uiteindelijk ook sterker
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 18:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dumpen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 23:11
PerfectWay
PerfectWay is offline
Citaat:
interpunctie. Dit is amper te lezen
DIT.

En dit: Ik zou met haar rond de tafel gaan en even serieus met haar gaan praten. Ik kan me voorstellen dat ze niet kan slapen als jij nog buiten rondzwerft, je zult je toch ook een beetje moeten aanpassen aan de ander, anders moet je geen relatie aangaan..

Maar ik vind haar ook raar, omdat ze jou chanteert door een schaar te pakken en jou zo in haar macht houd. Haar verleden (én haar heden) is háár probleem, en daar hoef jij niet in meegesleept worden als jij dat niet wilt. De term "zelfmoord" wordt tegenwoordig veel te veel gebruikt, daardoor gaan mensen denken dat het normaal is om te zeggen, en ook denken dat het dus inderdaad een optie is. DIT IS DUS NIET ZO. Misschien is het ook slim om dat tegen haar te zeggen, en het haar uit te leggen. De keuze is geheel aan jou om hier mee verder te gaan, wat iedereen hier ook zegt.
Oud 16-09-2011, 17:09
barafranca
barafranca is offline
Oke jongens dit weekend ben ik bij haar en ik ga het gewoon doen wish me luck
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 20:14
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Oke jongens dit weekend ben ik bij haar en ik ga het gewoon doen wish me luck
Toi toi toi, brake a leg en veel succes
Oud 18-09-2011, 12:10
Cherry Springs
Sterkte meneer!
Oud 18-09-2011, 19:55
barafranca
barafranca is offline
Mission failed kker leven
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 19:56
Volk
Volk is offline
Wat is er gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 21:33
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Mission failed kker leven
Volgens mij gaat er hier iets goed fout..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 21:36
barafranca
barafranca is offline
Ik was bij haar ik zei tegen haar dat mij gevoel niet meer zo goed was en dat ik de sfeer niet zo leuk tussen ons vond enzo en dat ik het allemaal niet meer wist afijn op een gegeven moment vroeg ze of ik wegging en toen zei ik ja denk het wel naja toen moest ze heel erg huilen en vroeg of ik alsjeblieft haar niet wou verlaten en ze wilt me niet kwijt en ze zou er alles aan doen zodat ik by haar bleef was echt heel zielig en toen was ik gebleven en nu zegt ze alles is goed tussen ons nu he we blyven toch bij elkaar en ik zeg steeds met me domme hoofd ja
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 21:38
barafranca
barafranca is offline
Fok it ik wacht gewoon totdat ze niet meer verliefd is en er een erge ruzie komt ofzo zodat zij het uitmaak of ik het wat makkelijker kan uitmaken zo zonder ruzie lukt dat nooit kan er gewoon niet tegen als ze zoveel verdriet heeft dan ben ik maar een slappe zak
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 21:44
EZBlade
EZBlade is offline
Dat ben je zeker, want je haalt jezelf fokking hard naar beneden zo
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 22:06
Daantjer
Daantjer is offline
Je bent inderdaad een slappe zak, dat je daar nou zo lang over na moest denken, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Oud 18-09-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik was bij haar ik zei tegen haar dat mij gevoel niet meer zo goed was en dat ik de sfeer niet zo leuk tussen ons vond enzo en dat ik het allemaal niet meer wist afijn op een gegeven moment vroeg ze of ik wegging en toen zei ik ja denk het wel naja toen moest ze heel erg huilen en vroeg of ik alsjeblieft haar niet wou verlaten en ze wilt me niet kwijt en ze zou er alles aan doen zodat ik by haar bleef was echt heel zielig en toen was ik gebleven en nu zegt ze alles is goed tussen ons nu he we blyven toch bij elkaar en ik zeg steeds met me domme hoofd ja
Je had er ook niet zo omheen moeten draaien. Je moet het gewoon uitmaken. En je moet haar duidelijk maken dat je je niet laat chanteren.

Citaat:
Fok it ik wacht gewoon totdat ze niet meer verliefd is en er een erge ruzie komt ofzo zodat zij het uitmaak of ik het wat makkelijker kan uitmaken zo zonder ruzie lukt dat nooit kan er gewoon niet tegen als ze zoveel verdriet heeft dan ben ik maar een slappe zak
Kom op zeg. Je snapt toch zelf ook wel dat dit niet de manier is om hiermee om te gaan. Je bent werkelijk een slappe zak. Er is zelfs nog een hele grote kans dat ze het überhaupt nooit zal uitmaken omdat ze zich zo blijft vastklampen aan jou (zelfs terwijl ze weet dat je niet eens bij haar wilt zijn!).

Grow some balls en deal with it. Dit heeft toch geen nut? Hier worden jullie allebei niet gelukkig van, hoor. En zij is eigenlijk een egoïstische trut als ze jou tegen je zin bij haar wil houden. Dat hoort ze jou toch niet aan te doen als ze daadwerkelijk van je houdt? Heb je het ooit op die manier bekeken? Ik zou namelijk ontzettend pissig op haar zijn als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 13:16
Verwijderd
Domme, domme move.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 11:35
Cherry Springs
Je bent niet echt een slappe zak, je kunt het echt wel uitmaken. Je moet het alleen goed aanpakken en zorgen dat je je afsluit voor wat ze allemaal nog aanvoert. Je hebt het nu al zo veel eerder gehoord dat je niet bij haar weg mag gaan. Je moet doorkrijgen dat ze je nu gewoon misbruikt en ze het voor jullie allebei alleen maar moeilijk maakt. Als het zo moet, bel je haar desnoods op ofzo of stuur je haar een hele lange e-mail waarin je heel heel HEEL duidelijk uitlegt dat jullie relatie op deze manier volkomen zinloos is en je niet bij haar wil blijven. Je kunt proberen haar aan te moedigen om sterk te zijn zonder jou en desnoods hulp te zoeken maar dat jij er niet meer voor haar kunt zijn. Normaal is in real life uitmaken het beste maar als ze dan zo gaat doen je daar niet goed tegen kan, dan is dit misschien een betere optie.
Volhouden! Niet opgeven en gaan wachten tot zij het zat is, want als ze zich zo wanhopig aan je vastklampt dan gaat dat niet lukken.
Reageren

Regels voor berichten