Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik was bij haar ik zei tegen haar dat mij gevoel niet meer zo goed was en dat ik de sfeer niet zo leuk tussen ons vond enzo en dat ik het allemaal niet meer wist afijn op een gegeven moment vroeg ze of ik wegging en toen zei ik ja denk het wel naja toen moest ze heel erg huilen en vroeg of ik alsjeblieft haar niet wou verlaten en ze wilt me niet kwijt en ze zou er alles aan doen zodat ik by haar bleef was echt heel zielig en toen was ik gebleven en nu zegt ze alles is goed tussen ons nu he we blyven toch bij elkaar en ik zeg steeds met me domme hoofd ja
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Grow some balls en deal with it. Dit heeft toch geen nut? Hier worden jullie allebei niet gelukkig van, hoor. En zij is eigenlijk een egoïstische trut als ze jou tegen je zin bij haar wil houden. Dat hoort ze jou toch niet aan te doen als ze daadwerkelijk van je houdt? Heb je het ooit op die manier bekeken? Ik zou namelijk ontzettend pissig op haar zijn als ik jou was. |
![]() |
|
Je bent niet echt een slappe zak, je kunt het echt wel uitmaken. Je moet het alleen goed aanpakken en zorgen dat je je afsluit voor wat ze allemaal nog aanvoert. Je hebt het nu al zo veel eerder gehoord dat je niet bij haar weg mag gaan. Je moet doorkrijgen dat ze je nu gewoon misbruikt en ze het voor jullie allebei alleen maar moeilijk maakt. Als het zo moet, bel je haar desnoods op ofzo of stuur je haar een hele lange e-mail waarin je heel heel HEEL duidelijk uitlegt dat jullie relatie op deze manier volkomen zinloos is en je niet bij haar wil blijven. Je kunt proberen haar aan te moedigen om sterk te zijn zonder jou en desnoods hulp te zoeken maar dat jij er niet meer voor haar kunt zijn. Normaal is in real life uitmaken het beste maar als ze dan zo gaat doen je daar niet goed tegen kan, dan is dit misschien een betere optie.
Volhouden! Niet opgeven en gaan wachten tot zij het zat is, want als ze zich zo wanhopig aan je vastklampt dan gaat dat niet lukken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volbrachte bijbelse profetieën? Bart Klink | 60 | 14-10-2005 15:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |