Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://tweakers.net/nieuws/55163/nvi...op-de-gpu.html Trouwens, IBM heeft het realtime aan de praat op 3 parallelle PS3's. |
![]() |
|
Ja vriend, die demo's zijn er al tijden en vragen nog steeds veel power. Zodra je met meerdere lightsources, radiosity en particles gaat werken houdt (voorlopig) op voor de consument. Dat men het met basic-dingen al kan doen is geen nieuws!
![]() "Recentelijk" kwam men nog met dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Wolfenstein:_Ray_Traced, en dat ziet er uiteindelijk niet echt 'representatief' uit voor een game (en is puur een experiment).. "The ray traced image is calculated on four machines with each a prototype of Intel's Knights Ferry card inside.", oftewel, met 4 proto-Larrabee's, techniek die de komende 2 jaar nog niet in de winkel ligt. Dat SVO verhaal is dan weer een soort middle-of-the-road oplossing die misschien wel een stapje richting raytracing-esque resultaten komt met niet al te veel resources ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Natuurlijk werkt het 2 kanten op, maar dat neemt niet weg dat er tenminste 1 kant is.
Jij zegt zo leuk "Ga eerst maar eens je computergeschiedenis opnieuw leren en kom dan maar terug. Kusjes!". Ik laat zien dat mijn punten wel degelijk correct zijn ("andere merken jatten van apple"), maar ik ontken nergens dat apple niet van andere merken jat. Dat halen jullie opeens erbij als tegenwoord op mijn opmerking. Feit blijft dat Apple ook innovaties heeft gebracht, net als vele andere bedrijven. Zonder Apple hadden we niet de tablets zoals ze nu zijn. Zonder Apple zou de smartphone niet zijn zoals-we 'm nu kennen. Kan je haten op dat bedrijf wat je wilt, maar ze hebben wel vele invloedrijke producten uitgebracht de afgelopen jaren en ik zie die invloeden niet bepaald als negatieve invloeden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nee, want op DK mag je alleen eenrichtingsverkeer-prikbord topics starten, op WSZ na, en als je daar een keer wel ergens inhoudelijk op ingaat dan gaan de betreffende zeurforumbazen daar ook lekker consequent janken dat het niet 'gezellig' of 'leuk' of 'interessant' is.
Overigens was mijn idee prima.
|
Alhoewel het eigenlijk ontzettend beeldend is, probeer je het maar eens voor te stellen! Planeten die aan gruzelementen gaan, steeds minder zonlicht! Miljarden mensen die hun aardse bestaan verlaten!
||
Citaat:
|
Misschien is er wel een wetenschappelijke doorbraak waardoor mensen ineens 20 jaar extra levensverwachting krijgen, met lage morbiditeit. Hmmm, dat zou gaaf zijn, dan moet de overheid de bekostiging van die 2e studie misschien eens gaan heroverwegen. En kunnen we als samenleving misschien alsnog de vergrijzing betalen
![]()
|
![]() |
Toekomst mogelijk minder op geld gebaseerd las ik ergens
http://frontpage.fok.nl/nieuws/46178...-te-nemen.html
|
Over 9 jaren ben ik 32, toch een mooie leeftijd
![]() ![]() Ik verwacht dat Nederland niet veel veranderd zal zijn. Als ik kijk naar wat er in de afgelopen 9 jaar is gebeurd... |
![]() |
|
ik geloof dat we in 2012 er allemaal aan gaan, maar als ik geluk heb ben ik in 2020 in een leuk huisje aan het wonen, ik hoef niet perse rijk te zijn, het beste is dat ik net genoeg geld verdien om te kunnen leven en geen beroemde mensen als familie heb.
|
In 2020 ben ik 33 en heb ik een superburgelijk leventje met 2,4 kind, een golden retriever en een volvo. Daarnaast hebn ik een parttime baan als onderzoeker (en misschien docent) in taalverwervingsstoornissen voor 3 dagen per week zodat ik de andere 2 dagen thuis klaar kan zitten met thee en koekjes als de kinderen uit school komen. En ben ik uiteraard getrouwd met rationeel
![]() dusss |
![]() |
|
geen idee, ik leef in het hier en nu, maar tog, ik denk dat in 2020, ben dan 23, nog niet klaar ben met studie, ik denk dat nederland er wel op vooruit komt, elektricie auto's overal, millieu bewuste apperaturen, en hopelijk ook een proefdier vrij nederland,
|
Verwijderd
|
Ik vind dromen over de toekomst eng, omdat het onzeker is. Ik kan slecht tegen onzekerheid.
Tegelijkertijd droom ik wel. Ik denk dat iedereen wel droomt daarover. Ik hoop samen te wonen, een mooie baan te hebben(een baan met doorgroeimogelijkheden), bezig zijn met een kindje adopteren en een hond te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands betoog nakijken! Spoed! heb morgen examen lewishamilton | 1 | 17-01-2010 19:43 | |
[NL] Betoog, hulp nodig bij beargumenteren van standpunten. Geel | 2 | 08-12-2009 21:43 | |
[NE] Beschouwing Verwijderd | 2 | 26-10-2009 16:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
China belooft meer milieumaatregelen Verwijderd | 22 | 27-09-2009 12:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
HELP! Maathofman | 1 | 14-01-2008 08:34 | |
De Kantine |
Toekomstvoorspellingen.. Frida | 13 | 11-05-2002 10:05 |