Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2011, 12:29
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Atari en Commodore.
Sorry, dat is voor mijn tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Van wie moet Microsoft dán hun features na-apen? Van wie moet Samsung dan hun tablets na-apen? Van wie moet HP dan hun notebooks na-apen?
0/10
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 12:56
Carn
Carn is offline
Oh deadlock, volgens mij heb je het over dat sparse voxel octree verhaal. Heb je alsnog een aardige computer voor nodig!
Oud 05-09-2011, 12:58
Verwijderd
Stop hijacking my topic, geeks!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 13:02
Groentensoep
Groentensoep is offline
In 2020, vrouwen zullen ook mee discussiëren in IT-gerelateerde zaken
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 13:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
In 2020 worden mensen die offtopic gaan, geëlectrocuteerd via hun toetsenbord, waarna een hyper-3D trollface je in je gezicht komt spugen.
Oud 05-09-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Dan was dan vast geen pure raytracing, maar gewoon een afgeleide/workaround. Dat is eigenlijk het gros van alle grafische dingen, workarounds.
Nee hoor.

http://tweakers.net/nieuws/55163/nvi...op-de-gpu.html

Trouwens, IBM heeft het realtime aan de praat op 3 parallelle PS3's.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Van wie moet Microsoft dán hun features na-apen? Van wie moet Samsung dan hun tablets na-apen? Van wie moet HP dan hun notebooks na-apen?
Ga eerst maar eens je computergeschiedenis opnieuw leren en kom dan maar terug. Kusjes!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 13:40
Carn
Carn is offline
Ja vriend, die demo's zijn er al tijden en vragen nog steeds veel power. Zodra je met meerdere lightsources, radiosity en particles gaat werken houdt (voorlopig) op voor de consument. Dat men het met basic-dingen al kan doen is geen nieuws!

"Recentelijk" kwam men nog met dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Wolfenstein:_Ray_Traced, en dat ziet er uiteindelijk niet echt 'representatief' uit voor een game (en is puur een experiment)..
"The ray traced image is calculated on four machines with each a prototype of Intel's Knights Ferry card inside.", oftewel, met 4 proto-Larrabee's, techniek die de komende 2 jaar nog niet in de winkel ligt.

Dat SVO verhaal is dan weer een soort middle-of-the-road oplossing die misschien wel een stapje richting raytracing-esque resultaten komt met niet al te veel resources
Oud 05-09-2011, 13:42
Verwijderd
De toekomst is een groot, donker gat. Ik weet het gewoon echt-echt niet. Even denken, vijfentwintig... dan hoop ik een man te hebben en onderhand wel zwanger te zijn. Maar ja, hopen is niet denken dat het ook echt zo loopt. Moeilijk-moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:08
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Ga eerst maar eens je computergeschiedenis opnieuw leren en kom dan maar terug. Kusjes!
Apple iPad: (april 2010)

Samsung Galaxy Tab: (juni 2011)

Apple MBP m. Unibody (augustus 2008)

HP Envy (september 2009)

Apple Widgets (april 2005)

Windows Gadgets (december 2006)

Verder nog iets?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Verder nog iets?
http://en.wikipedia.org/wiki/NLS_%28computer_system%29
Oud 05-09-2011, 14:15
Groentensoep
Groentensoep is offline
haha nice, die kende ik nog niet
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Haat aan apple...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Verder nog iets?
Wat Carn postte was nog maar het topje van de ijsberg. Sinds Apple back in business is hebben ze ontelbare dingen van Windows teruggekopieerd naar MacOS... Het werkt gewoon twee kanten op.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 15:11
Groentensoep
Groentensoep is offline
Natuurlijk werkt het 2 kanten op, maar dat neemt niet weg dat er tenminste 1 kant is.

Jij zegt zo leuk "Ga eerst maar eens je computergeschiedenis opnieuw leren en kom dan maar terug. Kusjes!". Ik laat zien dat mijn punten wel degelijk correct zijn ("andere merken jatten van apple"), maar ik ontken nergens dat apple niet van andere merken jat.

Dat halen jullie opeens erbij als tegenwoord op mijn opmerking. Feit blijft dat Apple ook innovaties heeft gebracht, net als vele andere bedrijven. Zonder Apple hadden we niet de tablets zoals ze nu zijn. Zonder Apple zou de smartphone niet zijn zoals-we 'm nu kennen. Kan je haten op dat bedrijf wat je wilt, maar ze hebben wel vele invloedrijke producten uitgebracht de afgelopen jaren en ik zie die invloeden niet bepaald als negatieve invloeden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 15:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is nu niet meer semi offtopic, dus terug naar dat of helemaal ontopic alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 15:35
Carn
Carn is offline
Ohja, op DK mag je geen discussies voeren ;D:
Oud 05-09-2011, 15:38
Thomas.
Thomas. is offline
Wel kut eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En met welk apparaat moeten hipsters dán in de Starbucks (wellicht dan ook al failliet ) gaan zitten om te Twitteren (dat dan al uit is )?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Splits dan ff een topic af..? *heeft nog enige hoop op originele ideeën*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:27
Carn
Carn is offline
Nee, want op DK mag je alleen eenrichtingsverkeer-prikbord topics starten, op WSZ na, en als je daar een keer wel ergens inhoudelijk op ingaat dan gaan de betreffende zeurforumbazen daar ook lekker consequent janken dat het niet 'gezellig' of 'leuk' of 'interessant' is.

Overigens was mijn idee prima.
Oud 05-09-2011, 17:36
Verwijderd
Yess, maar beeldend niet zo boeiend.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:57
Carn
Carn is offline
Da's dan jammer!
Oud 05-09-2011, 17:58
Carn
Carn is offline
Alhoewel het eigenlijk ontzettend beeldend is, probeer je het maar eens voor te stellen! Planeten die aan gruzelementen gaan, steeds minder zonlicht! Miljarden mensen die hun aardse bestaan verlaten!
Oud 05-09-2011, 18:00
Thomas.
Thomas. is offline
Ik verwacht dat google net zulke coole doodles gaat maken als die van vandaag!
Oud 05-09-2011, 18:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Niet eens. Er is recentelijk een oplossing voor gevonden en toen werd het ook gedemonstreerd.

Ik heb geen flauw idee hoe 2020 eruit zal zien. Hopelijk is Apple dan failliet.
Apple is al bijna failliet gegaan, maar ik denk niet dat dat nu nog snel gaat gebeuren. Daar zijn ze inmiddels al te bekend voor.
Oud 05-09-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Apple is al bijna failliet gegaan, maar ik denk niet dat dat nu nog snel gaat gebeuren. Daar zijn ze inmiddels al te bekend voor.
Dat waren ze toen ook.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 23:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat waren ze toen ook.
Wel interessant om te lezen hoe het bedrijf alsnog gered is.
Oud 05-09-2011, 23:49
Verwijderd
Als ik over 9 jaar filmmaker zou zijn maar jeetje dat zou zo vet zijn. Nu nog een wonder ergens vandaan halen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 23:58
Verwijderd
het enige wat ik kan denken is: 'hahhahaha omg dan ben ik 31 '
wat lame!

ik denk, hoop, en ben bang dat ik geestelijk voor altijd 17 blijf
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 09:10
Carn
Carn is offline
Over 9 jaar is alles net als in Idiocracy.
Oud 06-09-2011, 09:39
Missy
Missy is offline
Ik heb geen idee hoe mijn leven er in 2020 eruit ziet.
Oud 06-09-2011, 10:09
Carn
Carn is offline
Nee? Wat apart!
Oud 06-09-2011, 17:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat je in 2020 ergens middenmanager bent, Missy.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 22:15
Verwijderd
Nanomachines!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 12:58
Daboman
Daboman is offline
Misschien is er wel een wetenschappelijke doorbraak waardoor mensen ineens 20 jaar extra levensverwachting krijgen, met lage morbiditeit. Hmmm, dat zou gaaf zijn, dan moet de overheid de bekostiging van die 2e studie misschien eens gaan heroverwegen. En kunnen we als samenleving misschien alsnog de vergrijzing betalen Krijg je ineens een hypotheek van 50 jaar ipv 30. Of het wordt gebruikelijk een 2e hypotheek af te sluiten nadat de eerste is afbetaald, voor iets anders dan een huis.
Oud 07-09-2011, 12:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat je in 2020 ergens middenmanager bent, Missy.
Oud 07-09-2011, 16:47
Phenom
Phenom is offline
Toekomst mogelijk minder op geld gebaseerd las ik ergens

http://frontpage.fok.nl/nieuws/46178...-te-nemen.html
Oud 07-09-2011, 17:02
Volk
Volk is offline
Over 9 jaren ben ik 32, toch een mooie leeftijd Ik heb dan een huisje en een kas. Ik kweek en verkoop cactussen. Heb geen kinderen en ook geen auto. Ik heb meerdere marathons gelopen en meerdere kledingstukken ontworpen. Misschien zie ik tegen die tijd het nut van een smartphone of mp3-speler in! Maar dan loop ik natuurlijk nog steeds jaren achter

Ik verwacht dat Nederland niet veel veranderd zal zijn. Als ik kijk naar wat er in de afgelopen 9 jaar is gebeurd...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:12
jojo-ff
jojo-ff is offline
ik geloof dat we in 2012 er allemaal aan gaan, maar als ik geluk heb ben ik in 2020 in een leuk huisje aan het wonen, ik hoef niet perse rijk te zijn, het beste is dat ik net genoeg geld verdien om te kunnen leven en geen beroemde mensen als familie heb.
Oud 16-09-2011, 08:05
Lorelei
Lorelei is offline
In 2020 ben ik 33 en heb ik een superburgelijk leventje met 2,4 kind, een golden retriever en een volvo. Daarnaast hebn ik een parttime baan als onderzoeker (en misschien docent) in taalverwervingsstoornissen voor 3 dagen per week zodat ik de andere 2 dagen thuis klaar kan zitten met thee en koekjes als de kinderen uit school komen. En ben ik uiteraard getrouwd met rationeel

dusss
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 08:08
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
geen idee, ik leef in het hier en nu, maar tog, ik denk dat in 2020, ben dan 23, nog niet klaar ben met studie, ik denk dat nederland er wel op vooruit komt, elektricie auto's overal, millieu bewuste apperaturen, en hopelijk ook een proefdier vrij nederland,
Oud 16-09-2011, 09:21
Verwijderd
Ik vind dromen over de toekomst eng, omdat het onzeker is. Ik kan slecht tegen onzekerheid.
Tegelijkertijd droom ik wel. Ik denk dat iedereen wel droomt daarover.
Ik hoop samen te wonen, een mooie baan te hebben(een baan met doorgroeimogelijkheden), bezig zijn met een kindje adopteren en een hond te hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dromen over de toekomst eng, omdat het onzeker is. Ik kan slecht tegen onzekerheid.
Tegelijkertijd droom ik wel. Ik denk dat iedereen wel droomt daarover.
Ik hoop samen te wonen, een mooie baan te hebben(een baan met doorgroeimogelijkheden), bezig zijn met een kindje adopteren en een hond te hebben.
Ahw. Ik kan niet zeggen waar het 'm in zit, maar ik vind dit echt een superlieve post. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten