Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga vanuit dat ik dan (nog steeds) werk heb. Waarschijnlijk gewoon een kantoorbaan bij een verzekeringsbedrijf of pensioenfonds. Verder misschien een huisdier, nieuwe woning en andere auto.
Overigens zal Nederland zelf in die 9 jaar weinig veranderen.
|
Dan hebben we allemaal een chip in ons hoofd en is het verboden emoties te voelen!!!!111
Nee, dan verdien ik genoeg om rond te komen met het schrijven over en vertonen van films, en wellicht ook het maken ervan.
|
Over 9 jaar ben ik 26. Dan heb ik hopelijk iets gedaan met m'n creatieve disciplines (muziek/literatuur) en anders heb ik natuurlijk m'n nu nog onbekende studie waarmee ik hopelijk iets in het buitenland kan doen. Het liefst ga ik na m'n studie meteen weg uit Nederland. Niet voor altijd, maar wel voor een langere periode. Kinderen wil ik echt nog niet hebben dan, misschien 10 jaar later.
|
Ik denk dat er in Nederland niet veel verandert zou zijn. Misschien dat het OV nog wat verder verkut is en de PVV niet meer zo populair is, maar echt grootse dingen, mwah.
![]() En verder zou ik als het goed is dan wel klaar moeten zijn met iets aan een opleiding/studie, al weet ik nog steeds niet welke, want ik vind alles stom. Dus misschien ben ik ook wel gewoon voor een trein gesprongen en hartstikke dood enzo. ![]() En op relationeelgebied hoop ik dat ik iets meer zelfvertrouwen heb en gewoon met mensen durf te praten zonder dat ik duisent doden sterf. En dat ik dan net aantrekkelijk genoeg ben (zelfverzekerde mensen zijn aantrekkelijker! ![]() ![]() En geen kinderen. En geen enge buitenlandse reizen/woningen/dingen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verwacht dan huisarts te zijn met een vaste aanstelling in een gezondheidscentrum of in met wat andere huisartsen in een maatschap. Ik wil geen solopraktijk want ik wil 4 dagen kunnen werken omdat ik waarschijnlijk tegen die tijd ook wel 1 of 2 kinderen heb. Met Theodoor natuurlijk. Daarnaast hoop ik tegen die tijd ook weer verhalen te schrijven en een volwassener forum gevonden te hebben
![]() Nl zal niet zo veel veranderd zijn maar ik ben wel benieuwd wat telefoons dan allemaal kunnen en hoe hard ik me dan vetbaas over de tijd dat het maarliefst tien minuten duurde om één film te downloaden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben over negen jaar negenentwintig. Ik heb geen idee waar ik dan ben, maar hopelijk ben ik minder labiel, ken ik nog steeds mijn favoriete vriendinnetjes, kan ik beter tegen wodka-jus dan gisteravond en is mijn minnaar nog steeds mijn minnaar. Ik wil een toffe baan maar misschien ook wel mijn eigen koekjeswinkel. En ik zou gaarne in IJsland wonen, want dat is het eerste land waarvan ik denk dat ik het wel aan zou kunnen. Eigenlijk heel saai. ![]()
|
Verwijderd
|
Tering zeg, wat een gebrek aan fantasie bij iedereen
![]() Maar okee, om eerlijk te zijn heb ik er ook niet bijgezet dat het ook onrealistische toekomstbeelden mochten zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan de komende maanden niet eens overzien, laat staan over 9 jaar....
Maar ik geef het een poging. Over 9 jaar, heb ik nog 5 jaar te gaan, voor ik bij defensie met pensioen mag/moet. Waarschijnlijk heb ik dan wat managements cursussen gedaan, en zit ik bij de Natres. Mijn D rijbewijs moet dan over een jaar verlengd worden, plus dat ik mijn vakbekwaamheid op peil moet houden d.m.v. cursussen. Ik hoop dan dat ik met mijn vriendin een mooi huisje heb, wellicht een kind. Welk beroep ik dan heb, zie ik wel. Ik heb nu al vrij veel mogelijkheden, tegen die tijd nog veel meer. Geen vast omlijnd doel hier. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
idd, de komende 9 jaar gaat er echt niet veel veranderen; de afgelopen 11 jaar waren ook niet echt bijster interessant. En wetenschappelijke ontdekkingen die de komende 9 jaar misschien wel voor een doorbraak gaan zorgen worden toch niet zo snel interessant voor de consument.
|
In 20020 verkrijgt Groen Links complete wereldheerschappij, gaan we een Dyson Sphere bouwen rondom de zon WANT ZONNE-ENERGIE IS THE BOMB, en om dit mogelijk te maken gaan we alle natuurlijke grondstoffen in ons zonnestelsel gebruiken. Het resultaat is dat we alle planeten en asteroides opbrassen, en onszelf en alle dieren digitaal uploaden in de Uber1337Matrix van de Dyson Sphere en we leven dan nog lang en gelukkig OP ZONNE-ENERGIE VOOR EEUWIG EN ALTIJD en hebben we een awesome cool defense grid die alle Aliens helemaal kapotschiet als ze het geheime wachtwoord "HALSEMA" niet weten.
|
Verwijderd
|
Nou, Ik hoop dat we (vriendje en ik) een paar mooie vakanties achter de rug hebben tegen die tijd en leuke ervaringen en herinneringen hebben opgedaan. Gewoon echt dingen zien van de wereld, maar geen complete wereldreis ofzo. Dat we samenwonen in een koophuissie/flatje/ietsmeteendak. Niet groot alsjeblieft, wel gezellig
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands betoog nakijken! Spoed! heb morgen examen lewishamilton | 1 | 17-01-2010 19:43 | |
[NL] Betoog, hulp nodig bij beargumenteren van standpunten. Geel | 2 | 08-12-2009 21:43 | |
[NE] Beschouwing Verwijderd | 2 | 26-10-2009 16:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
China belooft meer milieumaatregelen Verwijderd | 22 | 27-09-2009 12:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
HELP! Maathofman | 1 | 14-01-2008 08:34 | |
De Kantine |
Toekomstvoorspellingen.. Frida | 13 | 11-05-2002 10:05 |