Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Of tenminste, als het nu niet door gaat heeft ie het weer voor een jaar ofzo verpest. Het is allemaal wat moeizaam, terwijl we geweldig goed met elkaar kunnen, best raar.
Kut dat je 'm weinig ziet, maar fijn dat het toch vooral door z'n werk komt. (Of niet?) Als 'ie met pensioen is worden jullie vast zo'n vader-dochter-stel dat samen naar bruine kroegen gaat enzo
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Fijn ik kan het me niet voorstellen geen goede band met je ouders
Ja, wees maar blij dan.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben ik nu de enige met een goede band met ouders ?
Nee hoor, ik kan over het algemeen prima met mijn ouders overweg. Soms haat ik ze, maar goed hè
Oud 28-09-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, wees maar blij dan.
Oh, daar ben ik ook echt heel erg blij mee ik kan echt niet zonder ze
Oud 28-09-2011, 23:36
Verwijderd
Wat heb ik toch een kutleven.
Oud 28-09-2011, 23:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik had "mauw" op de facebook van mijn "geteisterde" huisgenootje gezet en ze heeft het net geliked. Dus ik geloof niet dat ze er erg mee zit.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kusje
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
kusje
Oud 28-09-2011, 23:38
Verwijderd
Ik was niet zo serieus hoor, ik mag niet meer whinen van het forum.
Verwijderd
Citaat:
Mooi want dan win ik toch nanananaana
Ik denk dat jij wint ja *aai*

Citaat:
Oh dat hoeft ook niet hoor.

Ik heb ook een erg slechte band met m'n zusje. Met m'n moeder gaat het wel, alleen jammer dat er niet met haar te praten valt en ik niks van haar mag.
Dat is wel jammer. ik kan heel goed met mijn broertje. Met mijn moeder kan ik ook prima, maar wel redelijk oppervlakkig.

Citaat:
Mja, als hij het druk heeft en geen leuke vrouw heeft, dan snap ik best dat het moeizaam gaat enzo. Maar veel plezier in Belgie!
Thanks!

Citaat:
Ben ik nu de enige met een goede band met ouders ?
Vast niet.

Citaat:
Ik heb een heel goede band met mijn moeder en stiefvader telt dat ook?
Dit, ongeveer

Citaat:
Vaders, .
Ah nog 1.

Citaat:
Fijn ik kan het me niet voorstellen geen goede band met je ouders ik heb dan ook echt nooit ruzie met ze. En stiekem mis ik ze een heel klein beetje sinds ik op mezelf woon en ik niet echt naar huis kan makkelijk
Dat is toch superfijn

Citaat:
Kut dat je 'm weinig ziet, maar fijn dat het toch vooral door z'n werk komt. (Of niet?) Als 'ie met pensioen is worden jullie vast zo'n vader-dochter-stel dat samen naar bruine kroegen gaat enzo
Hm nee, niet alleen door z'n werk. We hebben 5 jaar ruzie gehad omdat z'n vrouw een heks is (ongeveer, ja en omdat ze de beste vriendin van m'n moeder was en hij ervandoor ging met haar) en dat staat nogal in de weg aan echt weer vader-dochter worden. Ik geloof ook dat ie bang is dat 't te persoonlijk wordt als ie me te veel ziet ofzo. En dat ie het niet aan z'n vrouw kan verantwoorden. Maar werk speelt ook mee natuurlijk, maar als ik z'n vrouw wel zou willen zien zouden we elkaar zeker 6x per jaar zien ipv 2.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Oud 28-09-2011, 23:39
Verwijderd
oh pampampam, ik heb echt wel ook ruzies af en toe en een paar jaar geleden ging het allemaal niet zo soepel tussen ons. Maar ik kan ze erg waarderen . Vooral als ik ze niet de hele tijd samen zie (ze kunnen echt goed samen ruzieën en eigenlijk worden de ruzies nooit opgelost enzo dus dat stapelt alleen maar en ik vind het niet meer tof om daar tussen te zitten). Maar goed, mijn ouders doen eigenlijk niet heel veel samen.
Oud 28-09-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Hier stond een plaatje van Roosvicee.
wat lief <3
Oud 28-09-2011, 23:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar stefenootje, je MAG wel whinen hoor! Alleen word je er zelf niet blij van waarschijnlijk.
Oud 28-09-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Maar stefenootje, je MAG wel whinen hoor! Alleen word je er zelf niet blij van waarschijnlijk.
Ik heb ook geen kutleven, als ik het vergelijk met mensen in Somalië of India.

Ik heb wel een beetje een kutleven vergeleken met sommige mensen hier, maar ach. Ik hou ook best wel van zwelgen.
Oud 28-09-2011, 23:43
Verwijderd
Soms is het wel eens goed om te zwelgen hoor dan kun je er daarna weer een beetje beter tegenaan

en ik vind het altijd stom als mensen beginnen te zeuren dat je niet mag zeggen dat je een kutleven hebt, of dat je honger hebt omdat ze dat in Afrika hebben enzo.
Oud 28-09-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
en ik vind het altijd stom als mensen beginnen te zeuren dat je niet mag zeggen dat je een kutleven hebt, of dat je honger hebt omdat ze dat in Afrika hebben enzo.
Dat van dat honger ben ik met je eens, ik heb soms gewoon honger ja

Maar kutleven nee, dat hebben wij hier in Nederland echt niet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, vreselijk. Ik ben helemaal niet voor relativeren. Je kent het gewicht niet van een last die je niet draagt.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat jij wint ja *aai*

*purrrrrrr*
Oud 28-09-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Dat van dat honger ben ik met je eens, ik heb soms gewoon honger ja

Maar kutleven nee, dat hebben wij hier in Nederland echt niet.
Ik vond zelf toen ik niet kon werken alles toch behoorlijk kut. Nu kun je mij veel vertellen, en er zullen vast mensen zijn geweest die een nog kutter leven hadden, maar dat maakte mijn leven op dat moment niet minder kut
Oud 28-09-2011, 23:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha, godver, gaat ze me speciaal facebookchatten om te zeggen 'we hadden helemaal geen seks hoor!'
Oud 28-09-2011, 23:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo maar eens slapen.
Oud 28-09-2011, 23:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor mij ook slaaptijd! Ajuu!
Oud 28-09-2011, 23:53
Verwijderd
Ik ga ook maar zo slapen! Weltrusten!
Oud 28-09-2011, 23:54
Verwijderd
Ik ga ook maar slapen, doei liefjes.
Oud 28-09-2011, 23:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
wtf.

Nou, dan ga ik ook maar slapen tabee!
Verwijderd
Wtf.
Verwijderd
Ik wacht eigenlijk nog op een pm van para, maar voor hetzelfde geld is ze stiekem gaan gamen. Dillema!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit is een complot sann, zodat jij ook gaat slapen
Oud 28-09-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Dit is een complot sann, zodat jij ook gaat slapen
Ik hou mezelf wel wakker hoor
Oud 28-09-2011, 23:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet ik waarom wilde je vroeg slapen dan?
Oud 28-09-2011, 23:58
Verwijderd
wakker blijven is voor BAZEN
Verwijderd
Omdat ik morgenochtend moet studeren en zaterdag weer om half 6 op moet, dus een beetje ritme zou verstandig zijn. Maar verstandig. Blegh.
Pierrot
Pierrot is offline
Slapen? Internet!
Oud 28-09-2011, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wacht eigenlijk nog op een pm van para, maar voor hetzelfde geld is ze stiekem gaan gamen. Dillema!
Dilemma

Ik heb 'm in dezelfde minuut verstuurd als jouw post, denk ik.
Pierrot
Pierrot is offline
Ritme? Pfft. Temazepam, .
Verwijderd
Citaat:
Slapen? Internet!
Dit!
Oud 29-09-2011, 00:00
Verwijderd
Citaat:
wakker blijven is voor BAZEN
Verwijderd
jongens, ik heb een vriendje, hij is awesome.
Verwijderd
Citaat:
amg
Oud 29-09-2011, 00:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omdat ik morgenochtend moet studeren en zaterdag weer om half 6 op moet, dus een beetje ritme zou verstandig zijn. Maar verstandig. Blegh.
Verstandig Schmerstandig!
Citaat:
Fotooooooooooooooooooooos.
Oud 29-09-2011, 00:02
Verwijderd
Ik moet vannacht de nacht doorhalen want vrijdagochtend moet ik om zeven uur op. En dan kan ik beter morgenmiddag gaan slapen en dan vrijdag om 3 of 4 uur 's nachts al opstaan
Oud 29-09-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Oh wat gaaf! Vertel meer! Als je wilt!
Oud 29-09-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-09-2011, 00:09
Verwijderd
Wat vinden jullie trouwens van dit:

Oud 29-09-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Heey mensen!
Ik schrijf zelf vaak verhalen. Vaak wel met een seksueel tintje eraan. En ik ben recent begonnen aan een nieuw verhaal. Het begin kan misschien een beetje gelijk een binnenvaller zijn, maar dat trekt later bij. Veel lees plezier!

Inleiding

‘Wil je seks met me hebben?’ Zei het meisje tegen de jongen. Het meisje kleedde zich uit en de ietwat nerveuze jongen deed het ook. De jongen was niet knap, een beetje dorky achtig met zijn bril en krulletjes haren. Hij had een tenger lichaam en was totaal niet gespierd. Zijn handen trilden en hij begon te zweten, ag dat deed ik ook bij mijn eerste keer. Ik ging op bed liggen en de jongen stond nog naast het bed met slapdoela. Heel nerveus zei hij tegen mij: ‘Ik heb dit nog nooit eerder gedaan.’ ‘Nee dat kon ik ook wel zien.’ Zei het meisje tegen de jongen ‘Maar rustig maar, ik heb genoeg ervaring. Alles zal goed komen.’ De jongen zette een slechte glimlach op en ging naast haar liggen. Ik voelde zijn spieren aanspannen en ik rook een vieze zweetlucht. Ik zag hem kijken naar mijn borsten. Ik kwam overeind en ging boven op hem zitten. Ik zag dat zijn penis nu een wat stijvere vorm begon aan te nemen en ik boog voorover om hem kusjes te geven in zijn nek. Hier ging ik wat mee door en ik hoorde hem zwaarder ademen. Ik besloot om te stoppen, straks komt die nog van de nervositeit en dat moest ik niet hebben. Dat zou zo een afknapper zijn, dan moet ik weer iemand zoeken waar ik seks mee kan hebben. Gelukkig was dit een makkelijk slachtoffer en zo makkelijk om te krijgen. Ik vroeg hem te helpen met mijn huiswerk en toen had ik beet. Ik had een kort rokje aan en een truitje met een diepe V-hals. Dan zou hij zo makkelijk voor de bijl gaan. Wat een vrouw al niet moest doen om seks te hebben, zo moeilijk soms. Toen we bezig waren met het huiswerk zag ik hem elke keer in mijn decolleté gluren. Echt dit was gewoon te simpel.

Ik zette mijn gedachten terug naar het moment nu en ik keek naar hem. Wat was zijn naam eigenlijk ook alweer? Erwin, Edwin, Evert? Ik heb echt geen idee meer, boeit me ook niet. Wat ik wel weet is dat hij in VWO 5 zit, een echte nerd dus. Hij lag nog steeds verstijfd onder me. Hij had wel een mooie penis moet ik zeggen, alleen een beetje veel haar rondom heen naar mijn smaak. Ag het is een beginneling, dan mag het. Een wilde gok deed ik om zijn penis te meten, ik gok 17 cm. Mooie maat. Niet te klein zodat ik niks voel en niet te groot zodat het pijn doet. Ik pakte zijn hand en bracht die naar mijn borst toe. ‘Toe maar, niet zo verlegen. Het mag.’ Zei ik tegen hem. Ik liet daarna zijn hand los en hij onderzocht mijn borst echt. Hij kneed er op allerlei manieren in en het verveelde me eigenlijk een beetje. Ik boog voorover zodat mijn borsten in zijn gezicht hingen en toen greep hij zijn kans. Hij pakte met beide handen mijn borsten beet en begon er mee te spelen, te kneden en aan te likken, zuigen en bijten. Eindelijk er kwam wat schot in de zaak. Ik ging met mijn hand naar beneden en begon zachtjes zijn penis te strelen. Hij liet mijn borsten los en liet zich achterover vallen. Ik ging rechtop zitten en streelde nog steeds zijn penis. Hij begon zwaar en snel te ademen en ik hoopte maar dat hij niet plotseling zou klaarkomen. Nouja, dan maar wat sneller gaan. Ik ging van hem af en ging naast hem liggen. Ik zag hem betreurd kijken en ik keek hem stout aan. ‘Je mag me best daar beneden likken hoor.’ Ik zag hem zijn bril afzetten en hij ging tussen mijn benen zitten. Hij boog zich voorover en begon me te likken. Mijn ademhaling begon sneller te gaan, het was best wel lekker. ‘Doe ik het goed?’ vroeg hij aan mij. ‘Ja.’ Zei ik met een wat zwaardere stem van het hijgen. ‘Neuk me maar lekker zometeen.’ Ik zag hem vreemd opkijken en hij vroeg: ‘Moeten we geen condoom gebruiken?’ ‘Nou het is toch jou eerste keer? En ik weet dat ik geen SOA heb en met condoom is zo saai en ik zit aan de pil, dus zwanger worden kan niet.’ Hij knikte ja en hij zette zijn heupen tussen mijn benen. ‘Kan je me een handje helpen?’ vroeg hij. Ik keek hem met een glimlach aan en ik bracht mijn hand naar zijn penis. Ik begeleidde zijn penis in mijn vagina en hij viel voorover. Voorzichtig begon hij te stootten en zette hij zijn handen naast me. Hij keek me strak aan en ik zag in zijn ogen dat die toch wel een Dominante kant had. Zijn ogen zeiden letterlijk: hier nu kan je het krijgen ook. En mijn ogen zeiden: geef het me maar. Hij begon wat harder en dieper te stoten en we kwamen een beetje in het ritme. Hij had er wel moeite mee om zich in te houden en het verbaasde me dat die nog niet was gekomen. Ik voelde mijn eigen en orgasme opwellen en ik zei: ‘Ik ga zo komen.’ Hij keek me met een gelukkig en trots gezicht aan. Ik voelde dat ik klaar kwam en ik drukte zijn penis uit mijn vagina. Ik lag nog na te hijgen op bed, hij deed het niet verkeerd voor een eerste keer. ‘Kan ik gewoon weer verder gaan?’ Vroeg hij. ‘Ik vind het best wel lekker namelijk.’ ‘Ja natuurlijk mag dat.’ Zei ik en ik keek hem aan. Ik voelde de kutsappen nog uit mijn kutje lopen. Hij kwam weer boven mij hangen en ik pakte opnieuw zijn penis en begeleidde die weer in mijn vagina. Nu was het gewoon nog een kwestie van dat hij klaar kwam en dan was het over. Hij begon weer hard en diep te stoten en ik liet het een beetje over me heen komen. Hij zette zijn handen weer naast me neer en keek me weer strak aan. Het beviel hem wel op deze manier. Ik voelde zijn ademhaling zwaar worden en zijn ene arm gleed weg. Hij liet zich op mij neerploffen en kwam met een luide kreun klaar. Ik voelde zijn sappen in mijn kutje komen en zijn penis napompen. Hij haalde zijn penis uit mijn kutje en liet zich naast me neer ploffen. ‘Ik ga even naar het toilet.’ Zei ik tegen hem. Buiten adem knikte hij een soort van ja.

Ik stond op en liep naar het toilet. Ik ging op het toilet zitten en ging plassen en liet de sperma uit me lopen. Ik stond op van het toilet en trok het door. Ik maakte nog even snel een washandje nat en maakte mijn kutje nog even schoon, daarna deed ik het washandje in de wasmand en ging voor de spiegel staan en friste mijn gezicht op. Ik keek mezelf met een glimlach aan. Het was weer gelukt.
"Ik zag hem vreemd opkijken en hij vroeg: ‘Moeten we geen condoom gebruiken?’ ‘Nou het is toch jou eerste keer? En ik weet dat ik geen SOA heb en met condoom is zo saai en ik zit aan de pil, dus zwanger worden kan niet.’ Hij knikte ja en hij zette zijn heupen tussen mijn benen. "

Oud 29-09-2011, 00:10
Verwijderd
"Nu was het gewoon nog een kwestie van dat hij klaar kwam en dan was het over. "
Oud 29-09-2011, 00:10
Verwijderd
we zijn bijna even oud, even lang, en fantastico.
Oud 29-09-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ik besloot om te stoppen, straks komt die nog van de nervositeit en dat moest ik niet hebben. Dat zou zo een afknapper zijn, dan moet ik weer iemand zoeken waar ik seks mee kan hebben.
Oud 29-09-2011, 00:17
Pierrot
Pierrot is offline
Vijf VWO, een echte nerd.

Regels voor berichten