Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2011, 17:44
Yougie
Yougie is offline
Als je misschien nog twijfelt is het misschien een goed idee om je eens aan te melden op www.jongenout.nl! Dat is een website voor homo en lesbi or biseksuele jongeren onder de 18 jaar. Het is een soort hyves maar dan met een chat en forum, voorlichting en van alles en nog wat erin. Ook bedoeld voor mensen die twijfelen over hun geaardheid! Het heeft mij heel erg geholpen.

Succes! :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2011, 18:40
Santuni1
Santuni1 is offline
wees wat je wilt zijn, niemand anders heeft het recht jou te maken zoals ZIJ willen.. dat heb ik altijd gehaat, ook een keer toen ik het zag gebeuren bij iemand uit mijn klas -niet een vriend van mij, maar ik wilde wel helpen-. die dacht dat hij ergens bij hoorde, maar ondertussen was het zo van: "heey piet, gooi dit is ff weg" of "heey piet, hier heb je geld, ga is ff wat drinken voor me halen".
maar ik dwaal af::: als jij denkt dat je homo bent, moet je dat gewoon afwachten. je komt er altijd vanzelf achter, ga geen tests doen enzo maar wacht het gewoon af. val je op een jongen? tsja, dan zegt dat genoeg. maar wees gewoon jezelf en dan komt alles goed.

btw: ik vond nog dit filmpje van de illuminati... het gaat erover dat JIJ beslist over je EIGEN leven... tsja, zie maar of je het bekijkt
http://illuminati-order.com/Philosop...erty-dutch.swf
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 19:59
RienoBieno
RienoBieno is offline
dat is een goed filmpje
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 19:50
lindsey1991
lindsey1991 is offline
je bent gewoon nieuwsgierig naar hoe t zou zijn, beeld t je eens in , zou je t fijn vinden met een jongen.. dan weet je gauw t antwoord. je kan ook bi zijn.. maar het is ook niet erg om t te proberen en dan heel hard weer terug te stappen naar hetero
alles is oke zolang je je daarbij goed voelt
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 20:49
Verwijderd
Het maakt niks uit of jij homo bent ofniet, je kan ook bi zijn, dat wil zeggen dat je op jongen én op meisjes valt. Maar het kan ook zijn dat je meisjes leuker vind dan jongens. Het zou misschien idd een puberale fase zijn, je bent nog jong dus wie weet! Maar pas op aan wie je het verteld i.v.m pesterijen etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten