![]() |
|
Als je misschien nog twijfelt is het misschien een goed idee om je eens aan te melden op www.jongenout.nl! Dat is een website voor homo en lesbi or biseksuele jongeren onder de 18 jaar. Het is een soort hyves maar dan met een chat en forum, voorlichting en van alles en nog wat erin. Ook bedoeld voor mensen die twijfelen over hun geaardheid! Het heeft mij heel erg geholpen.
Succes! :-) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wees wat je wilt zijn, niemand anders heeft het recht jou te maken zoals ZIJ willen.. dat heb ik altijd gehaat, ook een keer toen ik het zag gebeuren bij iemand uit mijn klas -niet een vriend van mij, maar ik wilde wel helpen-. die dacht dat hij ergens bij hoorde, maar ondertussen was het zo van: "heey piet, gooi dit is ff weg" of "heey piet, hier heb je geld, ga is ff wat drinken voor me halen".
maar ik dwaal af::: als jij denkt dat je homo bent, moet je dat gewoon afwachten. je komt er altijd vanzelf achter, ga geen tests doen enzo maar wacht het gewoon af. val je op een jongen? tsja, dan zegt dat genoeg. maar wees gewoon jezelf en dan komt alles goed. btw: ik vond nog dit filmpje van de illuminati... het gaat erover dat JIJ beslist over je EIGEN leven... tsja, zie maar of je het bekijkt ![]() http://illuminati-order.com/Philosop...erty-dutch.swf |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Seksualiteit |
Ben ik homo? Hoi_hoi_ | 48 | 15-01-2016 23:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik denk dat ik homo ben en zoek andere homo jongeren om erover te praten anoniemcity | 14 | 11-07-2012 15:37 | |
Seksualiteit |
K denk dat ik homo ben :o Anoniempietje | 22 | 03-01-2009 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik homoseksueel? Insane Juggalo | 53 | 02-04-2003 16:10 |