![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bedankt voor reacties iedereen. Was het maar zo makkelijk om vrienden te maken. Want ik zit wel op bowlen en gitaren maarja, nog steeds geen vrienden. Ik ga ook proberen af te vallen in nieuwe jaar.. maar ik haat sporten.. dus daarom zit ik niet op een sport.. dus ja
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
sporten is misschien niet het leukste voor je. maar het is wel belangrijk dat je in iedergeval de Nederlandse norm gezond bewegen haalt. dit is voor volwassenen tenminste 30 minuten per dag tenminste matig inspannene activiteiten op tenminste vijf dagen van de week.
Daar bij heb je nog een Fitnorm wat inhoud: tenminste drie maal per week twintig minuten inspannende lichaamsbeweging. En dan nog de Combinorm: dat is wanneer je aan de fitnorm en de Nederlandse norm gezond bewegen voldoet. Helaas voldoet lang niet heel nederland hier aan. zo haalt in 2005 maar 56.1 % van heel nederland de NNGB en de Fitnorm in 2005 maar 22.4 % van nederland. En de combi hier van in 2005 is 63.1 % Wat een wijze woorden allemaal. dus lekker gaan sporten met z'n allen op een gezonde manier! ( ja want ook sport KAN ongezondzijn) En haal die cijfers omhoog. zoek een sport die je leuk lijkt, ga misschien bij een health club. dit is een soort fitnes centrum waarbij je goed kan worden begeleid tijdens het sporten en goede schema's krijgt etc. En daar vind je echt wel vrienden! een vriendin van mij vond daar zelfs haar huidige vriendje! |
![]() |
|
Misschien ontzetten irrelevant, maar als je eenmaal accepteerd dat je homo ben krijg je misschien meer motivatie om te gaan sporten en zo dunner te worden zodat je meer sociale contacten krijgt en wie weet misschien ook een vriendje.
Als je niet wilt accepteren dat je homo bent en per se een vriendinnetje wilt, kun je dat ook zien als een reden om te gaan sporten: Om jezelf te bewijzen dat je geen homo bent omdat je een ontzettend leuk meisje gevonden hebt waar je stapelverliefd op bent.
|
geefhemdanookgeenaandacht*zucht*
je hoeft niet perse te sporten om af te vallen, gezond eten en gewoon bewegen (dus gewoon lopen, fietsen) kan voldoende zijn. En homo zijn, joh je bent nog jong, wie weet trekt dat ook weer bij. Waarom denk je uberhaupt dat je homo bent?
||
Citaat:
Homo zijn is geen ziekte! Ik weet hoe je je voelt, ik kan niet over straat lopen zonder een reactie te krijgen als: "Homo!" of "Emo!" Maar dat is het grappige: Je bent sowieso homo of emo als je geen petje draagt met een capuchon erbovenop! En daarom moet je juist dat petje aflaten en die capuchon ook, want je bent speciaal, juist omdat mensen je uitschelden. Mensen zijn jaloers op jou, jaloers op jou omdat je het in je hebt om te doen wat jij wilt! Je geeft aan dat je wat anders wilt doen dan alleen maar computeren. Is dit omdat je niet tevreden bent over jezelf achter de pc of omdat je computeren niet leuk vind? Ik denk het eerste? Zijn er dingen, sport, of hobby's die je leuk vind? Vast wel! Een sport neemt maar 2 dagen per week in en je slankt er ook nog vanaf! Ik vond mijzelf bijvoorbeeld te stijf, ik vond dat ik niets kon. Ik ben daarom op circus gegaan, bij 2 klasgenoten, en daar hebben mensen respect voor! Doen wat je leuk vind! Niet wat anderen van je willen! Bovendien ben ik nu al leniger (na 1 maand!) en kan ik al heel veel dingen! (Ballopen, jongleren met vrijwel alles+trucjes, acro dingen enz.) Positief blijven denken, smile!
||
Citaat:
[X] Clueless Newbie [X] Loser [ ] indy.netter [ ] Me too'er [X] Pervert [ ] Geek [X] Spammer [ ] Nerd [ ] Elvis [ ] Fed [X] Freak [ ] FLAMENET [ ] AOLer/Euronetter/PIer/MSNetter [ ] Other: You Are Being Flamed Because: [ ] You posted a message in a newsgroup other than our topic [ ] You posted a binary in pieces LESS than 5000 lines [ ] You posted a binary in a non-binaries group [ ] You quoted an ENTIRE post in your reply [ ] You continued a long, stupid thread [X] You started an off-topic thread [ ] You posted a "YOU ALL SUCK" message [ ] You said "me too" to something or "Send ______" [ ] You don't know which group to post in [X] You suck [X] You brag about things that never happened [X] Your sig/alias/server sucks [ ] You posted a (phone-sex or a make money fast) ad [X] You posted something totally uninteresting [ ] You crossposted [ ] You posted a message all written in CAPS [ ] You posted racist s*** [ ] I don't like your tone of voice [ ] I think you might be a member of CO$ [ ] I think you might be a fed [ ] You posted a "Test" [ ] You junkmailed me To Repent, You Must: [ ] Give up your AOL/Euronet/MSN/Planet Internet account [X] Bust up your modem with a hammer and eat it [ ] Jump into a bathtub while holding your monitor [X] Actually post something relevant [ ] Read the f****** FAQ [ ] Be Pat Buchanan's love slave [ ] Be the guest of honor in alt.flame for a month [ ] Apologize to everybody in this newsgroup [ ] Post your tests to alt.test/misc.test In Closing, I'd Like to Say: [X] Blow me [X] Bite me [X] Get a life [X] Never post again [X] I pity your dog [X] Go to hell [X] I think your IQ must be 7 [X] Take your s*** somewhere else [X] Learn to post or f*** off [X] Do us all a favor and jump into some industrial equipment [X] See how far your tongue will fit into the electric outlet [X] All of the above
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Brakheid topic ? Brasco | 11 | 15-04-2005 15:45 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 | |
Lifestyle |