Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2008, 00:58
Anoniempietje
Anoniempietje is offline
Ok. Nou hier komt mijn verhaal. Ik ben een jongen van 15, bijna 16, en ik denk dat ik homo ben. Maar ik wil dit helemaal niet! Ik wil gewoon leuk vriendin krijgen en later misschien wel kinderen En het ergste is.. als ik homo ben is het nog lastig om uit de kast te komen ook want ik heb ook al geen vrienden, ben ook best wel dik en niet een van de knapste, dus niemand om mij te steunen hierin. Ik las ook topics over geen borsthaar of baardgroei hebben op je 19e.. nou daar heb ik dus wel last van op me 15e al! Krijg nu al steeds baardgroei en nu begint me borsthaar ook al te groeien. Ik haat het leven echt! Niet omdat ik borsthaar enzo al krijg hoor.. maar gewoon. Ik zit elke dag maar weer aan de computer.. zonder vrienden. En dan word je soms nog gepest ook, Dikzak! Homo! Lelijkerd!. Pff.. ik weet dat mijn zelfvertrouwen echt 0 noppes nada is. Maarja.. dit moest er dus ff uit
Oud 30-12-2008, 01:21
Uice
Uice is offline
Als je homo bent is daar niets aan te doen en niets mis mee. Accepteren is de enige optie.

Borsthaar is cool. Baardhaar ook, en als je het niet wil kun je scheren, dus daar ga je. Niks aan de hand.

En als je nu het leven kut vindt, dan is dat natuurlijk heel vervelend, maar dat zegt niks over je toekomst. Wie weet woon je over vier jaar met een vriend in een omgeving waar niet vreemd opgekeken wordt van homoseksualiteit.

Oh en afvallen he. Minder eten, meer bewegen.
Oud 30-12-2008, 08:20
Mephisto
Mephisto is offline
Anders kan je je baard nog altijd laten groeien en bij Bear Force 1 gaan.
Oud 30-12-2008, 09:43
WolterB
WolterB is offline
Je kan ook achter de computer weg gaan, bij een (sport)vereniging), wat aan je conditie doen, etc. Genoeg manieren om zelfvertrouwen te kweken.
Oud 30-12-2008, 10:06
francisco
francisco is offline
ik heb zelf vertrouwen zat hoor zeker weten
Oud 30-12-2008, 17:33
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
het gaat hier toch niet om jou zelfvertrouwen ?

OT:
Ga de deur eens uit, zoek een leuke hobby, zoek hierbij andere mensen die die hobby ook hebben, en ga bij een vereniging ofzo. zo ontmoet je veel mensen, en vast ook leuke vrienden.
Afvallen is ook een goede optie, aangezien overgewicht ook gewoon niet het gezondste is.
probeer lekker te gaan sporten ( krijg je ook vrienden ) en eet gezond. ga desnoods naar een dieetist of iets in die richting.
En homo zijn is niets mis mee!
Oud 30-12-2008, 17:45
francisco
francisco is offline
Citaat:
het gaat hier toch niet om jou zelfvertrouwen ?

OT:
Ga de deur eens uit, zoek een leuke hobby, zoek hierbij andere mensen die die hobby ook hebben, en ga bij een vereniging ofzo. zo ontmoet je veel mensen, en vast ook leuke vrienden.
Afvallen is ook een goede optie, aangezien overgewicht ook gewoon niet het gezondste is.
probeer lekker te gaan sporten ( krijg je ook vrienden ) en eet gezond. ga desnoods naar een dieetist of iets in die richting.
En homo zijn is niets mis mee!
ik heb geen overgewicht vrienden zat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 30-12-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen overgewicht vrienden zat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat doe je nou irritant, het gaat niet over jou hier! Heel het seksualiteit-gedeelte gaat zo onderhand al over jouw ongein, is dat nog niet genoeg?
Oud 30-12-2008, 17:48
Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Citaat:
Waarom voel jij je aangesproken? Die reactie was tog voor anoniempietje?
Oud 30-12-2008, 17:49
Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Citaat:
wat doe je nou irritant, het gaat niet over jou hier! Heel het seksualiteit-gedeelte gaat zo onderhand al over jouw ongein, is dat nog niet genoeg?
Nu je het zegt, jehebt gelijk
Oud 30-12-2008, 18:03
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
Niet alles draait hier om jou op dit forum, wat heeft die TS hier aan dat jij verteld wat jij wel en niet hebt. en zoals hierboven ook al word vermeld, je hebt al genoeg topics!
Oud 30-12-2008, 23:08
Anoniempietje
Anoniempietje is offline
Bedankt voor reacties iedereen. Was het maar zo makkelijk om vrienden te maken. Want ik zit wel op bowlen en gitaren maarja, nog steeds geen vrienden. Ik ga ook proberen af te vallen in nieuwe jaar.. maar ik haat sporten.. dus daarom zit ik niet op een sport.. dus ja Maar bedankt voor reacties .. doet me goed
Oud 31-12-2008, 09:19
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
sporten is misschien niet het leukste voor je. maar het is wel belangrijk dat je in iedergeval de Nederlandse norm gezond bewegen haalt. dit is voor volwassenen tenminste 30 minuten per dag tenminste matig inspannene activiteiten op tenminste vijf dagen van de week.
Daar bij heb je nog een Fitnorm wat inhoud: tenminste drie maal per week twintig minuten inspannende lichaamsbeweging.
En dan nog de Combinorm: dat is wanneer je aan de fitnorm en de Nederlandse norm gezond bewegen voldoet.
Helaas voldoet lang niet heel nederland hier aan.
zo haalt in 2005 maar 56.1 % van heel nederland de NNGB
en de Fitnorm in 2005 maar 22.4 % van nederland.
En de combi hier van in 2005 is 63.1 %

Wat een wijze woorden allemaal.
dus lekker gaan sporten met z'n allen op een gezonde manier! ( ja want ook sport KAN ongezondzijn)
En haal die cijfers omhoog. zoek een sport die je leuk lijkt, ga misschien bij een health club. dit is een soort fitnes centrum waarbij je goed kan worden begeleid tijdens het sporten en goede schema's krijgt etc.
En daar vind je echt wel vrienden! een vriendin van mij vond daar zelfs haar huidige vriendje!
Oud 31-12-2008, 15:51
Geel
Geel is offline
Misschien ontzetten irrelevant, maar als je eenmaal accepteerd dat je homo ben krijg je misschien meer motivatie om te gaan sporten en zo dunner te worden zodat je meer sociale contacten krijgt en wie weet misschien ook een vriendje.

Als je niet wilt accepteren dat je homo bent en per se een vriendinnetje wilt, kun je dat ook zien als een reden om te gaan sporten: Om jezelf te bewijzen dat je geen homo bent omdat je een ontzettend leuk meisje gevonden hebt waar je stapelverliefd op bent.
Oud 31-12-2008, 22:26
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
En waarom denk je dat je homo bent? Vind je die ene gast op je school leuk of droom van Brad Pitt?
Oud 01-01-2009, 12:32
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Goede vraag inderdaad, denk je dat je verliefd bent op een jongen ?
kijk je naar jongens inplaats van naar meisjes?

Laatst gewijzigd op 01-01-2009 om 18:28. Reden: francisco's opmerking weggehaald
Oud 01-01-2009, 12:47
Qimm
Qimm is offline
geefhemdanookgeenaandacht*zucht*

je hoeft niet perse te sporten om af te vallen, gezond eten en gewoon bewegen (dus gewoon lopen, fietsen) kan voldoende zijn.
En homo zijn, joh je bent nog jong, wie weet trekt dat ook weer bij. Waarom denk je uberhaupt dat je homo bent?
Oud 01-01-2009, 19:37
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
wie weet trekt dat ook weer bij. Waarom denk je uberhaupt dat je homo bent?
Hallo!
Homo zijn is geen ziekte!

Ik weet hoe je je voelt, ik kan niet over straat lopen zonder een reactie te krijgen als: "Homo!" of "Emo!"
Maar dat is het grappige: Je bent sowieso homo of emo als je geen petje draagt met een capuchon erbovenop!

En daarom moet je juist dat petje aflaten en die capuchon ook, want je bent speciaal, juist omdat mensen je uitschelden.
Mensen zijn jaloers op jou, jaloers op jou omdat je het in je hebt om te doen wat jij wilt!

Je geeft aan dat je wat anders wilt doen dan alleen maar computeren. Is dit omdat je niet tevreden bent over jezelf achter de pc of omdat je computeren niet leuk vind? Ik denk het eerste?

Zijn er dingen, sport, of hobby's die je leuk vind? Vast wel! Een sport neemt maar 2 dagen per week in en je slankt er ook nog vanaf!

Ik vond mijzelf bijvoorbeeld te stijf, ik vond dat ik niets kon. Ik ben daarom op circus gegaan, bij 2 klasgenoten, en daar hebben mensen respect voor! Doen wat je leuk vind! Niet wat anderen van je willen!
Bovendien ben ik nu al leniger (na 1 maand!) en kan ik al heel veel dingen! (Ballopen, jongleren met vrijwel alles+trucjes, acro dingen enz.)

Positief blijven denken, smile!
Oud 01-01-2009, 20:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hallo!
Dat beweert ze ook helemaal niet.
Oud 01-01-2009, 21:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hallo!

Echt wel
Oud 03-01-2009, 00:21
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dear:

[X] Clueless Newbie [X] Loser
[ ] indy.netter
[ ] Me too'er [X] Pervert [ ] Geek
[X] Spammer [ ] Nerd [ ] Elvis
[ ] Fed [X] Freak [ ] FLAMENET
[ ] AOLer/Euronetter/PIer/MSNetter
[ ] Other:

You Are Being Flamed Because:

[ ] You posted a message in a newsgroup other than our topic
[ ] You posted a binary in pieces LESS than 5000 lines
[ ] You posted a binary in a non-binaries group
[ ] You quoted an ENTIRE post in your reply
[ ] You continued a long, stupid thread
[X] You started an off-topic thread
[ ] You posted a "YOU ALL SUCK" message
[ ] You said "me too" to something or "Send ______"
[ ] You don't know which group to post in
[X] You suck
[X] You brag about things that never happened
[X] Your sig/alias/server sucks
[ ] You posted a (phone-sex or a make money fast) ad
[X] You posted something totally uninteresting
[ ] You crossposted
[ ] You posted a message all written in CAPS
[ ] You posted racist s***
[ ] I don't like your tone of voice
[ ] I think you might be a member of CO$
[ ] I think you might be a fed
[ ] You posted a "Test"
[ ] You junkmailed me

To Repent, You Must:

[ ] Give up your AOL/Euronet/MSN/Planet Internet account
[X] Bust up your modem with a hammer and eat it
[ ] Jump into a bathtub while holding your monitor
[X] Actually post something relevant
[ ] Read the f****** FAQ
[ ] Be Pat Buchanan's love slave
[ ] Be the guest of honor in alt.flame for a month
[ ] Apologize to everybody in this newsgroup
[ ] Post your tests to alt.test/misc.test

In Closing, I'd Like to Say:

[X] Blow me
[X] Bite me
[X] Get a life
[X] Never post again
[X] I pity your dog
[X] Go to hell
[X] I think your IQ must be 7
[X] Take your s*** somewhere else
[X] Learn to post or f*** off
[X] Do us all a favor and jump into some industrial equipment
[X] See how far your tongue will fit into the electric outlet
[X] All of the above
Oud 03-01-2009, 02:08
HandDoek
HandDoek is offline
xD
Oud 03-01-2009, 10:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Slotje.

Sorry TS, maar ik hoop dat je aan een aantal posts wat hebt gehad.
Topic gesloten

Regels voor berichten