Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 20:37
Pierrot
Pierrot is offline
Nou nou.
Oud 02-10-2011, 20:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gaan we weer. Echte prijs IN de supermarkt, je snapt toch ook wel dat ik dat bedoel? Waarom denk je dat ik denk dat nu een deel van de prijs 'verdwijnt.'
Rustig maar. Ik bedoel te zeggen dat als je mensen de echte prijs van vlees voorhoudt, je ook wel moet vermelden dat ze veel minder belasting hoeven te betalen als er geen subsidies meer zijn.
Oud 02-10-2011, 20:40
Verwijderd
de avond voor je deadline beslissen dat de hoofdpersoon toch een rotkop heeft en alles opnieuw tekenen ;d;;
Oud 02-10-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Rustig maar. Ik bedoel te zeggen dat als je mensen de echte prijs van vlees voorhoudt, je ook wel moet vermelden dat ze veel minder belasting hoeven te betalen als er geen subsidies meer zijn.
Daar heb je wel gelijk in, maar het is qua discussie niet zo handig als je systematisch (doet alsof) je alles letterlijk opvat.
Oud 02-10-2011, 20:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
de avond voor je deadline beslissen dat de hoofdpersoon toch een rotkop heeft en alles opnieuw tekenen ;d;;
haha
Oud 02-10-2011, 20:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Daar heb je wel gelijk in, maar het is qua discussie niet zo handig als je systematisch (doet alsof) je alles letterlijk opvat.
Nee, het is ook niet handig als je doet alsof ik doe alsof ik alles letterlijk opvat.
Oud 02-10-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is ook niet handig als je doet alsof ik doe alsof ik alles letterlijk opvat.
Dat doe ik niet, dat maak ik op uit je reacties.

En laat maar weer zitten hoor, pfff.
Oud 02-10-2011, 20:56
Verwijderd
Ha, nieuwe dEUS op Spotify
McKauw -want er is toch wel een ding waar we het over eens kunnen zijn- naamzoek.
Oud 02-10-2011, 20:56
Uice
Uice is offline
Kazet, Kazet, retteketet.
Oud 02-10-2011, 20:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 02-10-2011, 21:52
Geel
Geel is offline
Ik had bijna €1,24 betaald om sytycd s04e06 te kunnen zien. Maar toen kwam ik bij zinnen en bedacht ik dat ik het morgen net zo goed kan ""kopen"".
Oud 02-10-2011, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had bijna €1,24 betaald om sytycd s04e06 te kunnen zien. Maar toen kwam ik bij zinnen en bedacht ik dat ik het morgen net zo goed kan ""kopen"".
Dude faalpunten.
Oud 02-10-2011, 23:01
Verwijderd
jkdafkjdafjkdasjkadfj ik kan niet slapen
Oud 02-10-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
jkdafkjdafjkdasjkadfj ik kan niet slapen
*wijn geeft*
Oud 02-10-2011, 23:07
Pierrot
Pierrot is offline
Temazepam, .
Oud 02-10-2011, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoiii, ik ben weer thuis. Heb me de touwtyfus gewerkt. Srsly, ik zweette me echt kapot, want een of andere snuggeraar was vergeten dat het vandaag geen gewone zondag is in Leiden en dat het dus kkdruk is. We stonden maar met z'n 3en en ik heb werkelijk geen seconde stil kunnen staan en het was ook nog eens 40+ graden binnen, dus ik zweette (zwat?) en meurde als een malle.
En daarna dacht ik 'Jippie, eindelijk de stad in en 3 oktoberrr vieren!' en toen gingen de tofste mensen ineens niet en bleek er geen muziek te zijn op straat enzo, dus toen ging ik maar naar huis, ookal was ik al helemaal opgedoft.

Ik heb trouwens wel bijna een liter aan 'speciale' frappuccino op, dus ik voel me wel een beetje licht in m'n hoofd. hihihi.
Oud 02-10-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
touwtyfus

*negeert de rest van het verhaal* /sympathiek
Oud 02-10-2011, 23:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Frappuccino
Oud 02-10-2011, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

*negeert de rest van het verhaal* /sympathiek
Speciaal voor jou, Stef. Eigenlijk wou ik graftering zeggen.
Oud 02-10-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Speciaal voor jou, Stef. Eigenlijk wou ik graftering zeggen.
Oud 02-10-2011, 23:15
Verwijderd
Is er op zulke momenten dan geen leidinggevende of zo, die op oproepbasis kan bijspringen?
Oud 02-10-2011, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is er op zulke momenten dan geen leidinggevende of zo, die op oproepbasis kan bijspringen?
Nee, want de leidinggevenden werken zich de rest van de week ook de tering en hebben op hun vrije dag dus zoiets van 'huuuh, bekijk 't maar!'

Er kwam wel een groep mensen helpen om 10 uur en dat was echt superlief, maar ja toen was de winkel dus al dicht.
Ik had liever wat hulp gehad achter de bar ipv met dweilen/schoonmaken achteraf.

Oh well, ik kreeg btw wel een massive comliment van het vriendje van een college die kwam helpen. Hij werkt zelf ook in de horeca en hij zei dat hij ervan onder de indruk was hoe hard ik werkte. 'Niet ouwehoeren, gewoon keihard doorgaan. Props!'
Daar kan ik echt blij van worden.
Oud 02-10-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, want de leidinggevenden werken zich de rest van de week ook de tering en hebben op hun vrije dag dus zoiets van 'huuuh, bekijk 't maar!'

Er kwam wel een groep mensen helpen om 10 uur en dat was echt superlief, maar ja toen was de winkel dus al dicht.
Ik had liever wat hulp gehad achter de bar ipv met dweilen/schoonmaken achteraf.

Oh well, ik kreeg btw wel een massive comliment van het vriendje van een college die kwam helpen. Hij werkt zelf ook in de horeca en hij zei dat hij ervan onder de indruk was hoe hard ik werkte. 'Niet ouwehoeren, gewoon keihard doorgaan. Props!'
Daar kan ik echt blij van worden.
Dat is ook bewonderenswaardig, dat je dat doet. Nouja, ik hoop dat ze er de 'volgende keer' bij het rooster maken wat beter bij stil staan, maar op zich blijft het, van dit soort perikelen.
Oud 02-10-2011, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De roostermaakster is een domme/evil doos. 'Fraulein Hitler' zoals ze haar in Duitsland noemden.
Ze roostert iedereen altijd in op de dagen dat ze juist niet kunnen. Lekker handig.
Hopelijk gaat iemand anders binnenkort de roosters weer regelen, want dan word er tenminste geluisterd.
Oud 03-10-2011, 00:05
Martiño
Martiño is offline
Oei, wat een weekend. Heb me prima vermaakt.
Oud 03-10-2011, 00:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dude faalpunten.
Ja, maar die had ik al van je gekregen voor sytycd, dus je kunt ze niet nog een keer geven

En, nu ga ik slapen! Welterusten iedereen!
Oud 03-10-2011, 00:14
Verwijderd
Avond

Weltrusten Geel!

En ik sta in een motorblad kennelijk
Oud 03-10-2011, 00:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar die had ik al van je gekregen voor sytycd, dus je kunt ze niet nog een keer geven

En, nu ga ik slapen! Welterusten iedereen!
Ik kan heus wel extra faalpunten geven aan het feit dat je er nog voor wilde betalen ook

Slaap lekker koek!
Oud 03-10-2011, 02:51
Verwijderd
Ik moet een beetje lachen om mijn bizar brede smaak van de afgelopen dagen:

Dolly Parton
Glee Cast
Godspeed You! Black Emperor
Lenny Kravitz
Opeth
Nine Inch Nails
Sugababes
Pyotr Ilyich Tchaikovsky

:')
Oud 03-10-2011, 04:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godspeed, NiN en Sugababes, vet.

Ik zong net nog mee met Aaliyah, All Saints, Third Eye Blind, Stone Temple Pilots, Eve6 en Bran Van 3000. [/90s party]
Oud 03-10-2011, 05:51
Carn
Carn is offline
Zo jongens, München was erg puik. Oktoberfest zelf was vooral commercieel, heel druk en eigenlijk gewoon een grote kermis gecombineerd met zatte mannen en huilende/chagrijnige vrouwen
Oud 03-10-2011, 05:52
Verwijderd
ik moet volgende week naar de ggd. en thuis moet ik een vragenlijst invullen waar in staat. "heb je vrienden?, zo ja hoeveel" of zit je aan de drugs?, welke drugs gebruik je en hoe oud was je toen je ermee begon. alsof mensen de laatste vraag serieus gaan invullen. en er staan nog wat domme vragen in over je eetgewoonten. zal ik hem voor de lol niet serieus invullen daar heb ik eigelijk zin in.
Oud 03-10-2011, 06:24
Verwijderd
de kat loopt over het toetsenbord en gaat voot het beeld zitten.lol
Oud 03-10-2011, 06:44
Verwijderd
Citaat:
ik moet volgende week naar de ggd. en thuis moet ik een vragenlijst invullen waar in staat. "heb je vrienden?, zo ja hoeveel" of zit je aan de drugs?, welke drugs gebruik je en hoe oud was je toen je ermee begon. alsof mensen de laatste vraag serieus gaan invullen. en er staan nog wat domme vragen in over je eetgewoonten. zal ik hem voor de lol niet serieus invullen daar heb ik eigelijk zin in.
Doe maar niet, dan zit je namelijk alleen de tijd van de ggd-arts te verspillen. Het is gewoon het schoolonderzoek toch? Die vragenlijst is inderdaad te kort door de bocht, maar vul maar gewoon zo snel mogelijk kloppend in, de schoolarts heeft ook wel betere dingen te doen dan iemand onnodig lang te moeten onderzoeken omdat die de vragenlijst niet normaal in kan vullen.

Laatst gewijzigd op 03-10-2011 om 06:50.
Oud 03-10-2011, 06:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, vul die lijst maar lekker niet serieus in. Het is ook niet zo dat het vragen zijn die over je gezondheid gaan, en de ggd heeft natuurlijk niets met gezondheid te maken!
Oud 03-10-2011, 06:49
Martiño
Martiño is offline
Aaarghhhh. De buurman/vrouw heeft een wekker met een heel irritant hard geluid en die gaat al 25 minuten af.
Oud 03-10-2011, 06:50
Martiño
Martiño is offline
Nog maar een keertje kloppen dan.
Oud 03-10-2011, 07:09
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wendy van Dijk begrijpt eetverslaafden niet

Wendy van Dijk kan er niet bij dat mensen een eetverslaving krijgen. De presentatrice was naar eigen zeggen 'erg nieuwsgierig' naar hoe mensen verslaafd raken aan eten. Daarom presenteert ze vanaf zondag het nieuwe programma Obese.

"Ik was eigenlijk heel erg nieuwsgierig", bekent Wendy voor de camera van Novum Nieuws. "Het zijn eigenlijk geen mensen met overgewicht, maar mensen met een levensbedreigende eetverslaving. Als zij niet stoppen, gaan ze gewoon echt dood. Ik kan er niet bij hoe dat werkt."

natuurlijk snapt ze eetverslaafden niet........
Oud 03-10-2011, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een beetje lachen om mijn bizar brede smaak van de afgelopen dagen:

Dolly Parton
Glee Cast
Lenny Kravitz
Opeth
Nine Inch Nails
Sugababes
Pyotr Ilyich Tchaikovsky

:')
Oud 03-10-2011, 07:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wendy van Dijk begrijpt eetverslaafden niet

Wendy van Dijk kan er niet bij dat mensen een eetverslaving krijgen. De presentatrice was naar eigen zeggen 'erg nieuwsgierig' naar hoe mensen verslaafd raken aan eten. Daarom presenteert ze vanaf zondag het nieuwe programma Obese.

"Ik was eigenlijk heel erg nieuwsgierig", bekent Wendy voor de camera van Novum Nieuws. "Het zijn eigenlijk geen mensen met overgewicht, maar mensen met een levensbedreigende eetverslaving. Als zij niet stoppen, gaan ze gewoon echt dood. Ik kan er niet bij hoe dat werkt."

natuurlijk snapt ze eetverslaafden niet........
Ze is niet de slimste.
Oud 03-10-2011, 07:43
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
pfff moggûh iedereen, ben doodmoe, heb ff nergens zin in
Oud 03-10-2011, 08:01
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 03-10-2011, 08:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aaarghhhh. De buurman/vrouw heeft een wekker met een heel irritant hard geluid en die gaat al 25 minuten af.
Ughhh. Nog STEEDS!
Oud 03-10-2011, 08:17
Verwijderd
Oh, dat is wel ernstig ja.
Jongens, geef me eens tips om mezelf op te vrolijken, ik voel me al down sinds gistermorgen ofzo
Oud 03-10-2011, 08:19
Rationeel
Rationeel is offline
koffie!
Oud 03-10-2011, 08:19
Rationeel
Rationeel is offline
xtc!
Oud 03-10-2011, 08:23
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Oh, dat is wel ernstig ja.
Jongens, geef me eens tips om mezelf op te vrolijken, ik voel me al down sinds gistermorgen ofzo
Win de loterij!!!
Oud 03-10-2011, 08:24
Verwijderd
Lief bedoeld, maar er zit nog geen passende tip voor mij bij
Oud 03-10-2011, 08:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ga schoenen kopen
Oud 03-10-2011, 08:27
Verwijderd
Goeie Jammer dat de winkels nog dicht zijn, 't is maandag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten