Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoiii, ik ben weer thuis. Heb me de touwtyfus gewerkt. Srsly, ik zweette me echt kapot, want een of andere snuggeraar was vergeten dat het vandaag geen gewone zondag is in Leiden en dat het dus kkdruk is. We stonden maar met z'n 3en en ik heb werkelijk geen seconde stil kunnen staan en het was ook nog eens 40+ graden binnen, dus ik zweette (zwat?) en meurde als een malle.
En daarna dacht ik 'Jippie, eindelijk de stad in en 3 oktoberrr vieren!' en toen gingen de tofste mensen ineens niet en bleek er geen muziek te zijn op straat enzo, dus toen ging ik maar naar huis, ookal was ik al helemaal opgedoft. ![]() Ik heb trouwens wel bijna een liter aan 'speciale' frappuccino op, dus ik voel me wel een beetje licht in m'n hoofd. hihihi.
||
Citaat:
Er kwam wel een groep mensen helpen om 10 uur en dat was echt superlief, maar ja toen was de winkel dus al dicht. Ik had liever wat hulp gehad achter de bar ipv met dweilen/schoonmaken achteraf. Oh well, ik kreeg btw wel een massive comliment van het vriendje van een college die kwam helpen. Hij werkt zelf ook in de horeca en hij zei dat hij ervan onder de indruk was hoe hard ik werkte. 'Niet ouwehoeren, gewoon keihard doorgaan. Props!' ![]() Daar kan ik echt blij van worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De roostermaakster is een domme/evil doos. 'Fraulein Hitler' zoals ze haar in Duitsland noemden.
Ze roostert iedereen altijd in op de dagen dat ze juist niet kunnen. Lekker handig. Hopelijk gaat iemand anders binnenkort de roosters weer regelen, want dan word er tenminste geluisterd.
||
Citaat:
![]() ![]() Slaap lekker koek!
|
Zo jongens, München was erg puik. Oktoberfest zelf was vooral commercieel, heel druk en eigenlijk gewoon een grote kermis gecombineerd met zatte mannen en huilende/chagrijnige vrouwen
![]()
|
Verwijderd
|
ik moet volgende week naar de ggd.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-10-2011 om 06:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wendy van Dijk begrijpt eetverslaafden niet
Wendy van Dijk kan er niet bij dat mensen een eetverslaving krijgen. De presentatrice was naar eigen zeggen 'erg nieuwsgierig' naar hoe mensen verslaafd raken aan eten. Daarom presenteert ze vanaf zondag het nieuwe programma Obese. "Ik was eigenlijk heel erg nieuwsgierig", bekent Wendy voor de camera van Novum Nieuws. "Het zijn eigenlijk geen mensen met overgewicht, maar mensen met een levensbedreigende eetverslaving. Als zij niet stoppen, gaan ze gewoon echt dood. Ik kan er niet bij hoe dat werkt." ![]()
||
Citaat:
|
|