Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag had ik het trouwens weer de goede kant op. ![]()
|
Ik heb het gewassen, afgedroogd, maar het was nog steeds vrij nat, en dat was het. Daarna ging ik naar school fietsen, en nu heeft het een soort van woosh effect.
![]()
||
Citaat:
Het opsteken met mijn (haar is tot inmiddels over de schouderlengte heen) staat tot ieders verbazing heel goed en blijft zelfs bij harde wind nog goed zitten die klem icm haarspeld. ![]() Met kappers ed ben ik eigenlijk klaar mee, als ik al naar een kapper ga is het om haar erbij (extensions) te laten zetten dan te laten afknippen. Wil de komende jaren nagaan tot hoelang ik mijn haar kan laten groeien, al moet ik wel realistisch blijven dat menselijk haar (zowel bijn mannen en vrouwen) niet onbeperkt blijft doorgroeien. |
![]() |
|
Nou, m'n haar zit suf omdat het te lang is en geknipt moet worden, normaal zit het best leuk in een staart bij mij.
||
Citaat:
Mijn haar groeit gestaag door met hooguit 10 tot 15 haren verlies per dag. Ook heb ik het aantal grijze opkomende haren (door de Biotine) met ruim 90 procent teruggebracht, zelfs mijn moeder kon het niet geloven want zij had mij een paar maanden niet meer gezien. Het viel haar op, ze dacht dat ik een kleurspoeling genomen had, ik zei dat ik alleen speciale (bewezen) medicatie gebruik voor mijn haar. |
![]() |
|
In een rommelige knot.
Misschien ga ik vanavond al even douchen, dan kan ik m'n haar morgen leuk doen (gaat beter als het droog is) voor m'n presentatie. ![]() Zo'n grote, hoge knot gaat namelijk verbazingwekkend goed met m'n haar. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
wat je kwijt wilt over je huisdier, post dat hier. moon | 66 | 10-11-2007 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
ARTistiek |
Anita en haar paarden - verhaal Merel zingt | 1 | 03-12-2001 14:08 |