Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom gaan de meesten roken met 14 omdat de groep dat wil. en ik denk dat het hier ook een beetje zo mee is. vergeet niet dat sommige een persoonlijke reden er mee hebben. om met bepaalde dingen om te gaan. in hun prive leven. sommige doen het ook om erbij te horen omdat ze bang zijn dat ze (weer) gepest gaan worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Afgezakte rokken zou wat zijn ![]() Sorry... Als er vraag naar zou zijn zou het voor de modewereld veilig zijn, maar blijkbaar uiten weinig mannen/jongens de behoefte om dergelijke broeken te dragen. En hoe voorkomen harembroeken de 'mode' van afgezakte broeken?
||
Citaat:
OT: Ik heb een hekel aan lage broeken, zowel mijn broek laag dragen als het zien van broeken die laag worden gedragen vind ik simpelweg irritant. Ik snap niet helemaal waarom je je broek laag zou dragen? |
![]() |
|
Ik vind het er belachelijk uitzien en het lijkt me ook erg onpraktisch om constant te moeten waggelen
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ikzelf draag mijn broek gewoon, zoals het hoort. Misschien dat je soms wel de rekker van mijn onderbroek ziet. Je broek laag dragen is niet meer of niet minder dan meeloperij. Als je aan iemand met een lage broek vraagt waarom die het doet, krijg je er niets anders uit als "Iedereen doet het.". |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En trouwens, als we alles alleen maar zouden gaan gebruiken "zoals het hoort" wordt het een hele saaie boel. Nogmaals, ik vind het er niet uitzien, zo'n lage broek, maar meeloperij is een kutargument. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toch slaat het nergens op. Een onderbroek heet een onderbroek, omdat hij onder een broek wordt gedragen. Als je je broek onder je gat draagt, is je onderbroek boven je broek, dus is het een bovenbroek. ![]() |
![]() |
|
Swag is een van de meest negatieve termen, dus hijs je.broek op tot je niet meer swaggiee bent.
In ieder geval, ik vind laaghangende broeken niet iets aantrekkelijks.
Laatst gewijzigd op 17-01-2013 om 19:29. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lage broek ! kevin581 | 4 | 27-04-2012 01:06 | |
Lifestyle |
Lage broeken GTASAMTASA | 2 | 29-03-2008 11:55 | |
Lifestyle |