Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2012, 12:53
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
want je moet ook echt perse je broek net zo dragen als de leeftijdsgenoten om je heen?
Nee, maar zo denken pubers er vaak wel over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2012, 16:44
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Net als met Yu-Gi-Oh kaarten! Als twee mensen uit je klas ze hebben, heeft iedereen ze en MOET je ze ook hebben. Maar een tochtgat lijkt me toch wat minder leuk.
ja oke maar dat is meer iets wat je doet op de basisschool. en Yu-Gi-Oh was best vet

tegen de tijd dat je naar de middelbare school gaat en een jaar of 14 bent hoor je toch wel beter te weten. of in ieder geval te weten hoe je een broek hoort te dragen.
Oud 16-08-2012, 09:33
chris vest
chris vest is offline
Citaat:
ja oke maar dat is meer iets wat je doet op de basisschool. en Yu-Gi-Oh was best vet

tegen de tijd dat je naar de middelbare school gaat en een jaar of 14 bent hoor je toch wel beter te weten. of in ieder geval te weten hoe je een broek hoort te dragen.
zelfs al zijn mensen 30+ dan nog doen ze aan groeps gedrag. en als 13/14 jarige ben je nog erg kneedbaar en gevoelig voor groeps gedrag.
waarom gaan de meesten roken met 14 omdat de groep dat wil.
en ik denk dat het hier ook een beetje zo mee is.
vergeet niet dat sommige een persoonlijke reden er mee hebben. om met bepaalde dingen om te gaan. in hun prive leven.
sommige doen het ook om erbij te horen omdat ze bang zijn dat ze (weer) gepest gaan worden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 09:59
Baseend
Baseend is offline
Dit allemaal had voorkomen kunnen worden als er ook voor jongens harembroeken gemaakt werden.Dan alleen maar voor de dames te maken.De jongens worden als maar in hokjes geduwd in de mode wereld,van je mag alleen maar saaie broeken dragen en niks anders.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 10:18
DAH
DAH is offline
Citaat:
Dit allemaal had voorkomen kunnen worden als er ook voor jongens harembroeken gemaakt werden.Dan alleen maar voor de dames te maken.De jongens worden als maar in hokjes geduwd in de mode wereld,van je mag alleen maar saaie broeken dragen en niks anders.

Afgezakte rokken zou wat zijn
Sorry...

Als er vraag naar zou zijn zou het voor de modewereld veilig zijn, maar blijkbaar uiten weinig mannen/jongens de behoefte om dergelijke broeken te dragen. En hoe voorkomen harembroeken de 'mode' van afgezakte broeken?
Oud 16-08-2012, 10:26
Baseend
Baseend is offline
Citaat:

En hoe voorkomen harembroeken de 'mode' van afgezakte broeken?
Omdat de harembroeken een laag kruis hebben,en dus deze broek op een normale manier gedragen kan worden terwijl het kruis dan ook laag hangt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 21:46
Volk
Volk is offline
Citaat:
Omdat de harembroeken een laag kruis hebben,en dus deze broek op een normale manier gedragen kan worden terwijl het kruis dan ook laag hangt.
Maar die broeken worden niet laag gedragen omdat het kruis te hoog zit!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 22:51
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Yu-Gi-Oh was superstoer.

OT: Ik heb een hekel aan lage broeken, zowel mijn broek laag dragen als het zien van broeken die laag worden gedragen vind ik simpelweg irritant.
Ik snap niet helemaal waarom je je broek laag zou dragen?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 19:46
@johnn
@johnn is offline
lol iedereen heeft zn eigen smaak de een vind zn broek op zn kont mooi en andere heeft hem liever op zn heupen zitten niet iedereen is het zelfde ik heb mn broek zelf ook niet al te hoog zitten maarja zoals ik al zei iedereen is anders^^
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 17:02
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik vind het er belachelijk uitzien en het lijkt me ook erg onpraktisch om constant te moeten waggelen Tevens is dat homogevangenisverhaal broodje aap
Oud 23-08-2012, 19:09
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
het gezeur van anderen van hijs je broek op/ik hoef je onderbroek niet te zien. e.d.
dat is hinderlijk. ik zit toch ook niet op jouwn kleding te zeiken
Nee maar op volledig aangeklede mensen valt ook niet veel te zeuren geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 09:50
chris vest
chris vest is offline
Citaat:
Nee maar op volledig aangeklede mensen valt ook niet veel te zeuren geloof ik.
genoeg denk aan kleren die niet bij elkaar passen veel te groot of klein zijn etc etc
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Maar die broeken worden niet laag gedragen omdat het kruis te hoog zit!
Skatebroeken hebben bijvoorbeeld ook wel een laag kruis, het is niet zo dat er voor mannen geen broeken met laag kruis zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 16:18
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
genoeg denk aan kleren die niet bij elkaar passen veel te groot of klein zijn etc etc
Daar erger ik me niet aan. Bijna niemand denk ik. Ziet er hooguit niet zo mooi uit. Maar je onderbroek showen dat is gewoon niet volledig aangekleed zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 16:31
chris vest
chris vest is offline
Citaat:
Daar erger ik me niet aan. Bijna niemand denk ik. Ziet er hooguit niet zo mooi uit. Maar je onderbroek showen dat is gewoon niet volledig aangekleed zijn.
ik zie dat als een kledingstuk wat je kan en mag laten zien.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 16:45
Verwijderd
Bestaat er kleding die je niet mag laten zien dan?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 16:54
DAH
DAH is offline
Citaat:
Mannenrok
Oud 25-08-2012, 18:27
chris vest
chris vest is offline
Citaat:
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 19:35
Baseend
Baseend is offline
We leven in een vrij land dus iedereen mag dragen wat hij of zij wil!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Incorrect.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 22:03
DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik geloof dat naaktlopen nog altijd verboden is...
Oud 26-08-2012, 00:36
Baseend
Baseend is offline
Citaat:
Is toch niet zo moeilijk om naakt te lopen,trek als jongen een kilt aan zonder slip en zonder t-shirt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 01:28
DAH
DAH is offline
Citaat:
Is toch niet zo moeilijk om naakt te lopen,trek als jongen een kilt aan zonder slip en zonder t-shirt.
Dat telt niet als naaktlopen.. Dan is in principe alles bedekt.
Oud 26-08-2012, 15:21
Vice
Vice is offline
Citaat:
Maar dan draag je ook niks.
Oud 27-08-2012, 06:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat is het niet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 09:55
DAH
DAH is offline
Citaat:
Dat is het niet
Nee?!
Ik heb het wel over openbaar, he...
Oud 30-08-2012, 14:23
Jaro
Jaro is offline
Citaat:
Ik vind het leuk. Ik stimuleer mijn zoon om zijn broeken laag te dragen.
Jij stimuleert je zoon om er als een aap bij te lopen? En wat als hij niet wilt? Ga je hem dan zelf zo laag aandoen bij hem?

Ikzelf draag mijn broek gewoon, zoals het hoort. Misschien dat je soms wel de rekker van mijn onderbroek ziet.
Je broek laag dragen is niet meer of niet minder dan meeloperij. Als je aan iemand met een lage broek vraagt waarom die het doet, krijg je er niets anders uit als "Iedereen doet het.".
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 15:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij stimuleert je zoon om er als een aap bij te lopen? En wat als hij niet wilt? Ga je hem dan zelf zo laag aandoen bij hem?

Ikzelf draag mijn broek gewoon, zoals het hoort. Misschien dat je soms wel de rekker van mijn onderbroek ziet.
Je broek laag dragen is niet meer of niet minder dan meeloperij. Als je aan iemand met een lage broek vraagt waarom die het doet, krijg je er niets anders uit als "Iedereen doet het.".
En je broek "gewoon" dragen "zoals het hoort" is geen meeloperij? Pfft. Ik vind het er zelf ook niet uitzien, hoor, maar "meeloperij" is zo'n stom argument. Zo'n beetje álles is meeloperij tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 18:28
Jaro
Jaro is offline
Citaat:
En je broek "gewoon" dragen "zoals het hoort" is geen meeloperij? Pfft. Ik vind het er zelf ook niet uitzien, hoor, maar "meeloperij" is zo'n stom argument. Zo'n beetje álles is meeloperij tegenwoordig.
Nee, dat is het inderdaad niet, want broeken zijn gemaakt om zo gedragen te worden, niet om half op je kont of lager te dragen...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, dat is het inderdaad niet, want broeken zijn gemaakt om zo gedragen te worden, niet om half op je kont of lager te dragen...
Uhu, dat is wat ik bedoelde. Iemand heeft besloten dat er maar één manier is om een broek te dragen en 90% van de mensen luistert daarnaar. En dát is geen meeloperij?

En trouwens, als we alles alleen maar zouden gaan gebruiken "zoals het hoort" wordt het een hele saaie boel.

Nogmaals, ik vind het er niet uitzien, zo'n lage broek, maar meeloperij is een kutargument.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:35
Miekje*
Miekje* is offline
Wat ik me nou altijd afvraag als ik zo'n jongen zie met zo'n extreem lage broek; je piemel zit dan toch niet meer in je broek? Dat kan namelijk nooit. En lopen gaat dan toch ook niet meer normaal?
Oud 08-09-2012, 10:40
Verwijderd
Ik draag mijn broeken ook nooit laat, zit verschrikkelijk! Ook niet tot mijn navel, dat is een ander uiterste. Ook vind ik het niet echt fijn om steeds op de onderbroek van anderen te moeten staren.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 20:51
Jaro
Jaro is offline
Citaat:
Uhu, dat is wat ik bedoelde. Iemand heeft besloten dat er maar één manier is om een broek te dragen en 90% van de mensen luistert daarnaar. En dát is geen meeloperij?

En trouwens, als we alles alleen maar zouden gaan gebruiken "zoals het hoort" wordt het een hele saaie boel.

Nogmaals, ik vind het er niet uitzien, zo'n lage broek, maar meeloperij is een kutargument.
Goed, meeloperij is misschien wel wat overdreven.
Maar toch slaat het nergens op. Een onderbroek heet een onderbroek, omdat hij onder een broek wordt gedragen. Als je je broek onder je gat draagt, is je onderbroek boven je broek, dus is het een bovenbroek.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 11:54
Melissa.xX
Melissa.xX is offline
Ik heb ook een vraagje... Ik ben meisje, En drag mn broek ook vrij lag (LET OP IK ZEI VRIJ LAAG DUS NIET OM MN KNIEEN) Is dit raar ofzo, Ik bedoel zijn en er geen mensen die denken: (wtf...) . Ik zelf vind het gewoon erg , Swaggiee & stoerr duzz,
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 12:38
Verwijderd
Als je je broek lag dragt is er wel iets mis denk ik. Maar goed. Doen wat je zelf leuk vindt en gezien je het over Swag hebt, zal de mening van de rest van de (volwassen) wereld je vast weinig kunnen schelen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 15:14
Verwijderd
"Swaggiee" kan niet samen in een zin met stoer.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:00
DAH
DAH is offline
Swag is een van de meest negatieve termen, dus hijs je.broek op tot je niet meer swaggiee bent.
In ieder geval, ik vind laaghangende broeken niet iets aantrekkelijks.

Laatst gewijzigd op 17-01-2013 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 19:25
Superphris
Superphris is offline
Je mag je broek best laag dragen, vind ik ook wel lekker zitten (niet onder mijn billen, maar meer dat hij niet afzakt door mijn kont).
Als ik je onderbroek maar niet zie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten