Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 06:13
Verwijderd
Citaat:

Toen ze het postte wist ze toch nog niet dat je niks voelde aan de buitenkant? Houd je facepalms een beetje bij je eigen.
het spijt me zal het nooit meer doen.
Advertentie
Oud 20-10-2011, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet met de bus naar school?
zonder OV, nop
Oud 20-10-2011, 06:16
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
zonder OV, nop
Wat. Kan je echt niet zonder OV met de bus? Wat belachelijk. O god, hebben ze dat echt ingevoerd? Ik dacht altijd dat dat een grapje was ofzo. Of misschien geen grapje, maar toch in elk geval niet echt.
Oud 20-10-2011, 06:17
Verwijderd
Citaat:
Wat. Kan je echt niet zonder OV met de bus? Wat belachelijk. O god, hebben ze dat echt ingevoerd? Ik dacht altijd dat dat een grapje was ofzo. Of misschien geen grapje, maar toch in elk geval niet echt.
ja dat hebben ze hier.
Oud 20-10-2011, 06:18
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ja dat hebben ze hier.
Ik moest hardop lachen. Wat een sukkels. Maar wel sneu voor jou, natuurlijk. Kan niet iemand je brengen?
Oud 20-10-2011, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Of dit is een insidersgrapje, of dit is een geweldige opmerking. <3

Hoera! En hoe is het met je?

Toen ze het postte wist ze toch nog niet dat je niks voelde aan de buitenkant? Houd je facepalms een beetje bij je eigen.
het verbaasd me dat ik me nog ok voel. Ik dacht dat ze me meteen zouden afmaken. Weet niet wat hier ik van moet denken. Instemmen? Alsnog vechten? Gisteren gaf ik op, maar het lijkt of ik vandaag opnieuw kan kiezen.
Oud 20-10-2011, 06:21
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
het verbaasd me dat ik me nog ok voel. Ik dacht dat ze me meteen zouden afmaken. Weet niet wat hier ik van moet denken. Instemmen? Alsnog vechten? Gisteren gaf ik op, maar het lijkt of ik vandaag opnieuw kan kiezen.
Lieve lentekriebel, ze maken je niet af. Zit je nu op een gewone computer (geen mobiel oid) en kan je lange stukken lezen? Klik, de wiki over euthanasie. Jij wil leven, dan mag je leven, want je bent geboren en het is je recht om te leven. Dat weten zij ook. Geen zorgen maken.

En natuurlijk kan je vandaag opnieuw kiezen, je kan altijd opnieuw kiezen!

En, je bent nog in het ziekenhuis, toch? Heel veel beterschap en sterkte dan, in ieder geval!
Oud 20-10-2011, 06:28
Verwijderd
ik moet naar de dokter samen met mn broeetje met zijn puist/wonje/muffenbult opengkrabd, mn vader die iets met zn voet heeft. wordt gezellig jongens.
Oud 20-10-2011, 06:29
Verwijderd
Citaat:
sorry dat ik mischien raar/bot reageerde maar ik word al een paar dagen gek van mezelf. ik wist niet dat jet in het ziekenhuis lag, sterkte.
Oud 20-10-2011, 06:32
Verwijderd
Nu ja, het is mijn recht. Maar de rechter trapt in de uitspraken van de doktoren. Dat was mijn hoop. Dus ik gaf op. Dan steken ze meteen een infuus met god weet wat on je arm. Maar ik heb nu energie. Misschien waren het wel medicijnen; maar alleen zodat uk straks weer dat infuus neem. En wat zit er dan in? Vroeger was ik niet bang.
Oud 20-10-2011, 06:33
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, het is mijn recht. Maar de rechter trapt in de uitspraken van de doktoren. Dat was mijn hoop. Dus ik gaf op. Dan steken ze meteen een infuus met god weet wat on je arm. Maar ik heb nu energie. Misschien waren het wel medicijnen; maar alleen zodat uk straks weer dat infuus neem. En wat zit er dan in? Vroeger was ik niet bang.
dat doen alle rechters. waarom een infuus???
Oud 20-10-2011, 06:34
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Je hebt toch het recht om te vragen wat er precies zit in de medicatie die ze je geven? Had je dat gedaan?
Oud 20-10-2011, 06:34
Verwijderd
Citaat:
sorry dat ik mischien raar/bot reageerde maar ik word al een paar dagen gek van mezelf. ik wist niet dat jet in het ziekenhuis lag, sterkte.
Ga maar niet naar de dokter..
Oud 20-10-2011, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch het recht om te vragen wat er precies zit in de medicatie die ze je geven? Had je dat gedaan?
Ze kunnen zo veel zeggen
Oud 20-10-2011, 06:38
Verwijderd
Citaat:
dat doen alle rechters. waarom een infuus???
Makkelijk gif, makkelijk over te liegen.
Oud 20-10-2011, 06:39
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ze kunnen zo veel zeggen
Ja, klopt. Maar weet je - je kan natuurlijk nooit iets zeker weten, maar dat is geen reden om niks meer aan te nemen. Soms moet je dingen gewoon maar geloven, anders houd je geen leven meer over. Dat is echt voor niemand beter, al helemaal niet voor jezelf.

Ik heb nog steeds niet besloten of ik naar de kapper ga om blond te worden, trouwens. ;x Ik denk het wel, maar - blond! Dat ben ik al sinds mijn achtste ofzo niet meer geweest!
Oud 20-10-2011, 06:41
Verwijderd
Ik weet wat. ze zeggen, maar ik weet ook dat er een diepere laag is
Oud 20-10-2011, 06:43
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik weet wat. ze zeggen, maar ik weet ook dat er een diepere laag is
Maar je kent die laag toch niet? Waarom neem je dan aan dat die diepere laag is jou iets aandoen?

Wacht, die zin klopte ergens niet. En ik weet weer wie ik zou mailen, hoera! Dus dat ga ik nou doen.
Oud 20-10-2011, 06:43
Verwijderd
Ja dat is zo
Oud 20-10-2011, 06:44
Verwijderd
op die eerste reactie, sorry
Oud 20-10-2011, 06:55
The Larch
The Larch is offline
't Komt goed, Lentekriebel. *aai* En in het ergste geval worden we samen in een of ander gesticht opgesloten en gaan we de vliegen water geven en dorre planten groen verven.
Oud 20-10-2011, 07:00
The Larch
The Larch is offline
Al ben ik nu wel meer mezelf en samenhangender dan gister en eergister.

Note to self: niet meer zoveel drinken. Al geeft het wel een intrigerend resultaat.
Oud 20-10-2011, 07:11
The Larch
The Larch is offline
Ik ga een presentatie maken over Nederland. Er moet muziek onder. Wat zal ik doen? Ali B? Andre Hazes? De Jeugd van Tegenwoordig?
Oud 20-10-2011, 07:41
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemorgen!
Oud 20-10-2011, 07:43
Rationeel
Rationeel is offline
hmmmz diablo 3? ik heb ooit nog weleens diablo 2 gespeeld. geen idee waarom, maar het was best verslavend

necromancer met 100 vriendjes
Oud 20-10-2011, 07:48
The Larch
The Larch is offline
dat je steeds denkt van 'jaaa, nog even langer!' maar er is altijd wel een beetje langer tijd is raar.
Oud 20-10-2011, 07:51
The Larch
The Larch is offline
Wat is Marco Borsato toch een draak van een zanger!
Oud 20-10-2011, 07:52
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 20-10-2011, 08:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ga een presentatie maken over Nederland. Er moet muziek onder. Wat zal ik doen? Ali B? Andre Hazes? De Jeugd van Tegenwoordig?
ramses shaffy
Oud 20-10-2011, 08:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Guten morgen mijn twee afspraken van vandaag gaan ineens niet door, dus ik heb ineens een """vrije""" dag
Oud 20-10-2011, 08:24
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ramses shaffy
Oh ja dat is ook wel een goede optie.

Mijn haar zit in twee vlechtjes en dat is lelijk want ik heb nogal een bol hoofd. Maar los is ook lelijk, want het doet raar. Pluizen. En L heeft de computerachtergrond verandert naar een plaatje van een appel met een meetlint erom met erboven: ZULLEN WE SAMEN AFVALLEN?. Ik hoop dat dat geen stille hint aan mij is.
Oud 20-10-2011, 08:28
The Larch
The Larch is offline
Nu zit het anders. Dit is wel iets beter, maar nog steeds vreemd.
Oud 20-10-2011, 09:13
Verwijderd
Goedemorgen voor het eerst in 5 dagen uitslapen <3
Oud 20-10-2011, 10:03
Verwijderd
Ik heb per ongeluk 13 uur geslapen
Oud 20-10-2011, 10:05
Verwijderd
Hmm. Maar dat kan op zich ook wel eens een keertje goed zijn toch?
Oud 20-10-2011, 10:06
Verwijderd
Het was ook heel fijn, ik wist alleen niet dat ik het kon
Oud 20-10-2011, 10:07
Verwijderd
Oh dat kan iedereen wel hoor gewoon moe genoeg zijn

Ik slaap heel vaak 10-13 uur
Oud 20-10-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Wat nou crappy Diablo 1 was voor zijn tijd behoorlijk mooi, en Diablo 2 was niet echt up-to-date meer met zijn 2D graphics, maar de omgeving zag er prima uit. De cinematische Blizzard-filmpjes al helemaal
Nou ja, ik haakte dus ook niet meteen in tijdens de release van Diablo II eah, toen ik 't voor 't eerst eens proberen na lang aandringen van mijn broertje was de game al écht outdated qua graphics.
Oud 20-10-2011, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Wat is Marco Borsato toch een draak van een zanger!
Bij Nederlandse muziek hoort óók dat het meestal Engels is, dus je zou wat Anouk kunnen laten horen ofzo. En als Nederlandstalig zou ik idd Marco Borsato doen of Blof, iig iets mainstreams van het afgelopen jaar.
Oud 20-10-2011, 10:49
Verwijderd
@ chicka little: als je oorpijn hebt en draaierig bent kan dat heel goed bij een oorontsteking passen, dat zie je niet zomaar aan de buitenkant. Een oorontsteking gaat meestal binnen een week over. Zo niet, dan moet je wel naar de dokter.
Oud 20-10-2011, 11:01
Verwijderd
Zo, tijd voor ontbijt en Wie Trouwt Mijn Zoon.
Oud 20-10-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ga maar niet naar de dokter..
ben wel geweest en heb een lage bloeddruk en een slecht oog .

Citaat:
Makkelijk gif, makkelijk over te liegen.
dat is ziek en triest dat ze dat doen

Citaat:
@ chicka little: als je oorpijn hebt en draaierig bent kan dat heel goed bij een oorontsteking passen, dat zie je niet zomaar aan de buitenkant. Een oorontsteking gaat meestal binnen een week over. Zo niet, dan moet je wel naar de dokter.
kheb het al 3weken dus lijkt me niet, het kwam na de dag dat ik flauwviel op school.
Oud 20-10-2011, 12:05
bambambam
bambambam is offline
Ik had zin in dit spel maar doordat het vijfendertig jaar duurt tot dat spel eindelijk klaar is ben ik mijn interesse al verloren, faal blizzard.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Ik ben de adapter van m'n laptop kwijt
Oud 20-10-2011, 12:08
Verwijderd
ik ben aan spijbelen maar ook weer niet.
Oud 20-10-2011, 12:10
Verwijderd
en toch geloof ik de dokter niet.
Oud 20-10-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik had zin in dit spel maar doordat het vijfendertig jaar duurt tot dat spel eindelijk klaar is ben ik mijn interesse al verloren, faal blizzard.
Beter zo dan bijvoorbeeld Daikatana; 400MB aan patches een week na de release. Nee, "it's done when it's done" vind ik een prima filosofie voor een softwarehuis.

Citaat:
Wat lach je!

Citaat:
en toch geloof ik de dokter niet.
Nee, wat weten doktoren er nou van :')
Oud 20-10-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
goede aflevering was het
Oud 20-10-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:

Nee, wat weten doktoren er nou van :')
die wat ik heb is een simpele henkie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten