Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En natuurlijk kan je vandaag opnieuw kiezen, je kan altijd opnieuw kiezen! En, je bent nog in het ziekenhuis, toch? Heel veel beterschap en sterkte dan, in ieder geval! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ja, het is mijn recht. Maar de rechter trapt in de uitspraken van de doktoren. Dat was mijn hoop. Dus ik gaf op. Dan steken ze meteen een infuus met god weet wat on je arm. Maar ik heb nu energie. Misschien waren het wel medicijnen; maar alleen zodat uk straks weer dat infuus neem. En wat zit er dan in? Vroeger was ik niet bang.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb nog steeds niet besloten of ik naar de kapper ga om blond te worden, trouwens. ;x Ik denk het wel, maar - blond! Dat ben ik al sinds mijn achtste ofzo niet meer geweest!
||
Citaat:
Wacht, die zin klopte ergens niet. En ik weet weer wie ik zou mailen, hoera! Dus dat ga ik nou doen.
||
Citaat:
![]() Mijn haar zit in twee vlechtjes en dat is lelijk want ik heb nogal een bol hoofd. Maar los is ook lelijk, want het doet raar. Pluizen. En L heeft de computerachtergrond verandert naar een plaatje van een appel met een meetlint erom met erboven: ZULLEN WE SAMEN AFVALLEN?. Ik hoop dat dat geen stille hint aan mij is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|