Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind ze zelf ook foeilelijk, maar ik kreeg ze toen ik hierheen verhuisde en ik ben te lui om andere te kopen ![]()
||
Citaat:
En ik heb vandaag mijn beste vriend gebeld. Het was fijn om hem weer te spreken. <3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Madurodam stapt uit Nederland
Ook Maduro weer terug als munteenheid Door S. Vlakland • maandag 24 oktober 2011, 10:07 Madurodam stapt uit Nederland. De nabij Scheveningen gelegen ministaat heeft dat zojuist tijdens een persconferentie bekend gemaakt. De belangrijkste reden is de Madurodamse onvrede over het verlies van bevoegdheden aan Den Haag. Daarnaast is ook de belastingafdracht – ‘eindeloos veel tonnetjes’- aan Nederland de meeste Madurodammers al jaren een doorn in het oog. Volgens Elsje Klein Woolthuis, minister van Buitenlandse Zaken in het Madurodamse Kabinet, gaat met de onafhankelijkheid een oude wens in vervulling. “Wij willen niet eindigen als onbeduidend kustplaatje in het Koninkrijk der Nederlanden, waarin we niets te zeggen hebben, maar wel meebetalen aan de euro en de zieke Nederlandse economie. Gelukkig komt nu de Maduro weer terug als munt.” De bewindsvrouw meldt verder dat Madurodam de grenzen zal sluiten om een einde te maken aan de stroom asielzoekers en criminelen uit Nederland, inclusief huurmoordenaars en prostituees. Madurodam, dat een eigen vliegveld en regeringsgebouwen heeft, kent een bankgeheim. Vermeend misbruik daarvan door de georganiseerde criminaliteit bracht kamerlid Hero Brinkman (PVV) al eens tot de omschrijving van Madurodam als ‘een grotendeels corrupt boevennest.’ De politicus verklaart blij te zijn met de afsplitsing van de dwergstaat. “Als het nog even had geduurd, zou ik het zelf te koop hebben gezet. Is het je trouwens wel eens opgevallen dat er bijna geen jongeren meer in Madurodam wonen? Die zijn de werkloosheid en het verstikkend klimaat daar al lang ontvlucht. Ik wens Madurodam veel succes.”
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik snap mijn beltegoed niet, trouwens. Eerst had ik 0,97 roebel beltegoed. Daarna legde ik tweehonderd roebel op mijn telefoon en belde ongeveer tien minuten met Nederland. Na dat bellen had ik weer precies 0,97 roebel. ![]() HM.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat van 0.97 is denk een toeval. |
![]() |
||
Citaat:
|
Jawel, want ik had eerst 0.97 roebel toen ik Y probeerde te bellen. Toen kreeg ik de melding dat ik te weinig geld had om te bellen, dus ik ging naar de winkel en legde die tweehonderd erop. Daarna kon ik bellen. Na het bellen kreeg ik een sms dat de 200 roebel waren bijgeschreven, maar mijn geld was wel op.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dan gewoon binnen Nederland.Heel sneaky,als ik niet oplet wordt het sms'je ook naar spellingscontrole gestuurd en dat kost 50 cent ![]() Misschien kun je naar je provider bellen? ![]() |
![]() |
|
|