Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2011, 12:27
Verwijderd
Vier kinderen? Wut, laatst had ze er nog maar één.
Advertentie
Oud 24-10-2011, 12:28
Verwijderd
Oud 24-10-2011, 12:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vier kinderen? Wut, laatst had ze er nog maar één.
Ja, het gaat schijnbaar sneller als je paart met goedlachse, niet al te intelligente, rappende "jongens van de straat".
Oud 24-10-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Wiskundige verandert huis in sauna voor pi
Laatste update: 22 oktober 2011 10:11 info
TOKIO - Een Japanse en Amerikaanse wiskundige zijn wel heel ver gegaan om het tientriljoenste getal te achterhalen van pi, het getal dat de verhouding aangeeft tussen de diameter en de omtrek van een cirkel. Het obsessieve tweetal wilde zo graag het record van een supercomputer, die tot het vijftriljoenste getal was gekomen, breken dat de constant draaiende pc van de Japanner ervoor zorgde dat het in huis regelmatig 40 graden was.
40 graden is geen sauna
Oud 24-10-2011, 12:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
aww <3 goed plekje heeft-ie ook uitgekozen!

Maargoed, hij zal wel van iemand zijn, toch?
Ja, ik weet ook wel waar z'n kattebak woont, althans, ik heb een vermoeden
Oud 24-10-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
De indringer

[afbeelding]
Heerlijk! Maar heb je nou fuchsiaroze organza ondergordijnen? Dan vraag je er ook een beetje om!
Oud 24-10-2011, 12:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heerlijk! Maar heb je nou fuchsiaroze organza ondergordijnen? Dan vraag je er ook een beetje om!
Het zijn geen ondergordijnen, maar de 'echte'. Wel 3-laags.

En ik vind ze zelf ook foeilelijk, maar ik kreeg ze toen ik hierheen verhuisde en ik ben te lui om andere te kopen
Oud 24-10-2011, 12:48
The Larch
The Larch is offline
Wat een onwaarschijnlijk lelijke topictitel.
Oud 24-10-2011, 13:02
Verwijderd
Tsja. Ik kan wel commentaar geven, maar zelf kan ik nooit titels bedenken, dus ik hou mn mond maar gewoon
Oud 24-10-2011, 13:04
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Tsja. Ik kan wel commentaar geven, maar zelf kan ik nooit titels bedenken, dus ik hou mn mond maar gewoon
Als je een random wikipediapagina opent is de eerste zin waarschijnlijk nog een betere titel. Vooral het 'tog' staat heel raar.

En ik heb vandaag mijn beste vriend gebeld. Het was fijn om hem weer te spreken. <3
Oud 24-10-2011, 13:12
Verwijderd
Gaat het weer wat beter allemaal ja? gelukkig.
Oud 24-10-2011, 13:13
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Gaat het weer wat beter allemaal ja? gelukkig.
Ja! Ik was vanochtend nog steeds heel erg huilerig, maar ik eb vanmiddag Y dus gebeld en dat was fijn. <3 En ik ben naar de kerk in de stad gegaan, daar wordt ik ook altijd heel rustig en kalm van. Dus, nu gaat het weer prima. Ik wist ook wel dat het dat vanzelf weer zou gaan, ik moest alleen even uithuilen.
Oud 24-10-2011, 13:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ugh. Ik ben in mijn ouderlijk huis en probeer al een kwartier de nieuwe Tom Waits, die hier op cd ligt, via mijn moeders computer op mijn mp3-speler te zetten. Maar mijn moeder heeft opeens iTunes en die zegt: 'NEE JE KAN DAT NIET MEER DOEN WANT IK BEN ITUNES DUR DUR DUR WILT U ITUNESDINGEN DOEN SOMS HAHAHA IK BEN ITUNES DUS NU KUN JE NIKS MEER.'

Ik ben blij dat Jobs niet meer leeft om dit soort virussen te ontwikkelen.
Ik heb nog nooit problemen gehad met het rippen van een CD in iTunes.
Oud 24-10-2011, 13:18
Verwijderd
Goed zo en, uithuilen is fijn. Ik huil altijd dubbel, hier en op admin, werkt fantastisch dan kan ik er weer een beetje beter tegen aan!
Oud 24-10-2011, 13:20
Verwijderd
Oh er zit een foutje in mijn sjaal
Oud 24-10-2011, 13:22
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ugh. Ik ben in mijn ouderlijk huis en probeer al een kwartier de nieuwe Tom Waits, die hier op cd ligt, via mijn moeders computer op mijn mp3-speler te zetten. Maar mijn moeder heeft opeens iTunes en die zegt: 'NEE JE KAN DAT NIET MEER DOEN WANT IK BEN ITUNES DUR DUR DUR WILT U ITUNESDINGEN DOEN SOMS HAHAHA IK BEN ITUNES DUS NU KUN JE NIKS MEER.'

Ik ben blij dat Jobs niet meer leeft om dit soort virussen te ontwikkelen.

Citaat:
Goed zo en, uithuilen is fijn. Ik huil altijd dubbel, hier en op admin, werkt fantastisch dan kan ik er weer een beetje beter tegen aan!
Ik vind uithuilen echt verschrikkelijk. Maar soms, in gevallen van grote puberinstabiliteit, moet het gewoon even! Ik zat in de kerk ook eerst als een open kraan, maar dat ging daar heel snel weg. Dat is fijn. En ik vind de kerk op maandag om twee uur grappig, want dan gaan de mensen achter de kaarsjesbalie enzo gewoon telefoneren en weet ik wat. Dat heeft wel iets huiselijks.
Oud 24-10-2011, 13:29
Verwijderd
Breien gaat steeds sneller <3
Oud 24-10-2011, 13:32
Carn
Carn is offline
Madurodam stapt uit Nederland
Ook Maduro weer terug als munteenheid

Door S. Vlakland • maandag 24 oktober 2011, 10:07

Madurodam stapt uit Nederland. De nabij Scheveningen gelegen ministaat heeft dat zojuist tijdens een persconferentie bekend gemaakt. De belangrijkste reden is de Madurodamse onvrede over het verlies van bevoegdheden aan Den Haag. Daarnaast is ook de belastingafdracht – ‘eindeloos veel tonnetjes’- aan Nederland de meeste Madurodammers al jaren een doorn in het oog.

Volgens Elsje Klein Woolthuis, minister van Buitenlandse Zaken in het Madurodamse Kabinet, gaat met de onafhankelijkheid een oude wens in vervulling. “Wij willen niet eindigen als onbeduidend kustplaatje in het Koninkrijk der Nederlanden, waarin we niets te zeggen hebben, maar wel meebetalen aan de euro en de zieke Nederlandse economie. Gelukkig komt nu de Maduro weer terug als munt.”

De bewindsvrouw meldt verder dat Madurodam de grenzen zal sluiten om een einde te maken aan de stroom asielzoekers en criminelen uit Nederland, inclusief huurmoordenaars en prostituees.

Madurodam, dat een eigen vliegveld en regeringsgebouwen heeft, kent een bankgeheim. Vermeend misbruik daarvan door de georganiseerde criminaliteit bracht kamerlid Hero Brinkman (PVV) al eens tot de omschrijving van Madurodam als ‘een grotendeels corrupt boevennest.’ De politicus verklaart blij te zijn met de afsplitsing van de dwergstaat. “Als het nog even had geduurd, zou ik het zelf te koop hebben gezet. Is het je trouwens wel eens opgevallen dat er bijna geen jongeren meer in Madurodam wonen? Die zijn de werkloosheid en het verstikkend klimaat daar al lang ontvlucht. Ik wens Madurodam veel succes.”
Oud 24-10-2011, 13:34
Verwijderd
toevallig is madurodam nu net (of zeer binnenkort) gesloten vanwege verbouwing
Oud 24-10-2011, 13:37
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
toevallig is madurodam nu net (of zeer binnenkort) gesloten vanwege verbouwing
Huh?
Oud 24-10-2011, 13:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
I want to break freeee!

Zit ik dan, in mijn eentje aan de klantenservice
Oud 24-10-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
I want to break freeee!

Zit ik dan, in mijn eentje aan de klantenservice
zusjeeeeeee, reageer eens op mijn sms daar staat in dat je mail hebt. en meer.
Oud 24-10-2011, 13:48
Verwijderd
Jooooooooow! Naar huis!
Oud 24-10-2011, 13:50
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Jooooooooow! Naar huis!
Waaaaaaat ontzettend goed! Gefeliciteerd! <3
Oud 24-10-2011, 13:51
Verwijderd
gefeliciteerd!!
Oud 24-10-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Jooooooooow! Naar huis!
Oud 24-10-2011, 13:52
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
als ze roepen homo zeg dan: zegt de homo zelf, xD

laatste keer dat iemand mij homo noemde, was me broertje, en toen heb ik hem met duc-tape vastgeplakt en in de kledingkast gestopt voor 4 uur lang,

moraal van dat kabaal: ik wordt gek als ik boos wordt
Wat is deze.
Oud 24-10-2011, 13:57
Verwijderd
oke, ik ben geen spellingsnazi enzo, maar hier moet ik wel van huilen.
Oud 24-10-2011, 13:58
The Larch
The Larch is offline
Het ging niet om de spelling, meer dat hij zijn broertje met ducttape in een kledingkast vastplakte omdat die zei dat hij homo was.
Oud 24-10-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Het ging niet om de spelling, meer dat hij zijn broertje met ducttape in een kledingkast vastplakte omdat die zei dat hij homo was.
ja,en het is zijn broertje...
Oud 24-10-2011, 14:02
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ja,zo erg is homo zijn toch ook niet.
En het is ook nog zijn broertje...
Nouja, homo zijn is natuurlijk wel heel erg, maar ik vind dit wel een beetje overreacted hoor. Idd, zijn broertje ook nog.

Edit: ahw Aveta, schattige edit.
Oud 24-10-2011, 14:04
Verwijderd
Cuwlemandarijn was toch een meisje? Dacht ik dat hij/zij eerder zei.
Verwijderd
Nou homos vind ik nu best normaal,als je gelukkig kan zijn met iemand van hetzelfde geslacht, is het niet verkeerd.
Maar zij het ook mij aartsvijand,zou ik hem alsnog niet met ducktape ergens opsluiten,over mijn broertje ga ik niet eens praten.
Verwijderd
Citaat:
Jooooooooow! Naar huis!
top!
Oud 24-10-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Jooooooooow! Naar huis!
Gefeliciteerd
Oud 24-10-2011, 14:05
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Volgens mij is het een jongen.

Citaat:
Nou homos vind ik nu best normaal,als je gelukkig kan zijn met iemand van hetzelfde geslacht, is het niet verkeerd.
Maar zij het ook mij aartsvijand,zou ik hem alsnog niet met ducktape ergens opsluiten,over mijn broertje ga ik niet eens praten.
Ik zou mijn broertje zo graag ueberhaupt nog 's willen zien!
Oud 24-10-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:

Ik zou mijn broertje zo graag ueberhaupt nog 's willen zien!
Ah,is hij nu in Nederland?
Oud 24-10-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
ik typ gewoon af en toe,vekrjeidkedd, me broertje is niet dyslectisch
Het verschil tussen "me" en "mijn" is je toch wel duidelijk?
Oud 24-10-2011, 14:09
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ah,is hij nu in Nederland?
Ja.

Ik snap mijn beltegoed niet, trouwens. Eerst had ik 0,97 roebel beltegoed. Daarna legde ik tweehonderd roebel op mijn telefoon en belde ongeveer tien minuten met Nederland. Na dat bellen had ik weer precies 0,97 roebel. Hoe kan dat? Is dat toeval? Werkt mijn provider altijd sneaky naar de 0,97 toe? En hoe kan tien minuten bellen tweehonderd roebel kosten, dat was altijd veel goedkoper.
HM.
Oud 24-10-2011, 14:10
Verwijderd
Zo ik ga straks een bult zuurkool maken; voor de rest van de week Hardcore zin in zuurkool, yo.
Oud 24-10-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Ik snap mijn beltegoed niet, trouwens. Eerst had ik 0,97 roebel beltegoed. Daarna legde ik tweehonderd roebel op mijn telefoon en belde ongeveer tien minuten met Nederland. Na dat bellen had ik weer precies 0,97 roebel. Hoe kan dat? Is dat toeval? Werkt mijn provider altijd sneaky naar de 0,97 toe? En hoe kan tien minuten bellen tweehonderd roebel kosten, dat was altijd veel goedkoper.
HM.
200 рублей is denk ik ongeveer 3-3.5 euro,niet veel...maar ikken natuurlijk de tarieven niet.
En dat van 0.97 is denk een toeval.
Oud 24-10-2011, 14:16
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
200 рублей is denk ik ongeveer 3-3.5 euro,niet veel...maar ikken natuurlijk de tarieven niet.
En dat van 0.97 is denk een toeval.
Ja ik weet wel hoe veel het is in euro's (meer, trouwens, volgens wisselkoersen.nl 4,65 euro), maar daarbij reken je niet mee dat Rusland veel armer is dan Nederland en de dingen daarom goedkoper. Een sms binnen mijn oblast' is geloof ik maar iets van 50 kop. ofzo, ter vergelijking. En volgens mij kon ik eerder ook langer bellen.
Oud 24-10-2011, 14:18
Verwijderd
Misschien is het gewoon nog niet geupdate.
Oud 24-10-2011, 14:19
The Larch
The Larch is offline
Jawel, want ik had eerst 0.97 roebel toen ik Y probeerde te bellen. Toen kreeg ik de melding dat ik te weinig geld had om te bellen, dus ik ging naar de winkel en legde die tweehonderd erop. Daarna kon ik bellen. Na het bellen kreeg ik een sms dat de 200 roebel waren bijgeschreven, maar mijn geld was wel op. Maar ik heb het wel gehad, anders had ik Y niet kunnen bellen.
Oud 24-10-2011, 14:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nah, hij komt op me over als een puberaal 15-jarig jochie.
Oud 24-10-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet wel hoe veel het is in euro's (meer, trouwens, volgens wisselkoersen.nl 4,65 euro), maar daarbij reken je niet mee dat Rusland veel armer is dan Nederland en de dingen daarom goedkoper. Een sms binnen mijn oblast' is geloof ik maar iets van 50 kop. ofzo, ter vergelijking. En volgens mij kon ik eerder ook langer bellen.
Heb ik ook wel vaak,
maar dan gewoon binnen Nederland.Heel sneaky,als ik niet oplet wordt het sms'je ook naar spellingscontrole gestuurd en dat kost 50 cent.
Misschien kun je naar je provider bellen?
Oud 24-10-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Nah, hij komt op me over als een puberaal 15-jarig jochie.
Ja op mij ook, maar ik herinner me dat er iets was aan CuwleMandarijn wat me verbaasde.
Oud 24-10-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ja op mij ook, maar ik herinner me dat er iets was aan CuwleMandarijn wat me verbaasde.
Wat dan,als ik vragen mag?
Rationeel
Rationeel is offline
iq van >80 zou me verbazen...
Verwijderd
Zo, ik ben net lekker naar The Lion King geweest
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten