Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2011, 10:24
Verwijderd
yeah we gaan naar maastricht
Advertentie
Oud 25-10-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen!
Oud 25-10-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Kut ns, trein 10 minuten te laat dus algemeen ik die neem mis ik mijn aansluiting dus moet ik de fyra nemen
Oei Minder. Ik hoop dat je op tijd komt enzo! Succes!

Ik leer mesopotamië nog wel eens. Vandaag kan ik ineens zo allemaal rijken met periode opnoemen, en als ik de powerpoints langsga allemaal verhaaltjes vertellen
Oud 25-10-2011, 10:27
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
yeah we gaan naar maastricht
Veel plezier!

Ik ga vandaag eventjes kijken wat er van de Dutch Design Week geworden is
Oud 25-10-2011, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet, maar de zogenaamde real life soap doet vermoeden van wel.
die heb ik niet gekeken.
Oud 25-10-2011, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik had eerst een asus, maar al snel begon de accu minder te worden. Niet dat dat echt aan asus zelf ligt, maar toch.

Ik heb een Packard Bell dot s: doet het prima!
Mijn broertje heeft jaren op de TD gewerkt bij een komputahbedrijf en daar heeft-ie geconstateerd dat PB-meuk onevenredig vaak retour kwam vergeleken met concurrenten.

Voorts heeft een grote Europese retailer een jaar geleden cijfertjes uit de doeken gedaan waaruit bleek dat Asus het minst terug komt binnen 2 en 3 jaar. Daar scoorden ze significant beter mee dan bijvoorbeeld Apple.
Oud 25-10-2011, 11:10
Verwijderd
Overigens zijn de PB-desktops de meest dramatische dingen die ik ben tegen gekomen. Maar goed, dat is alweer jaren geleden en het zijn slechts mijn persoonlijke bevindingen/ervaringen dus statistisch niet relevant.
Oud 25-10-2011, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, LexisNexis even flink doorgezocht, resultaat: 30p. (word) aan krantenartikelen
Oud 25-10-2011, 11:11
Verwijderd
Op jacht naar Asus dan maar

Aan de andere kant gaat alles wat elektronisch is bij mij snel kapot , dus veel zal het niet uitmaken
Oud 25-10-2011, 11:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn broertje heeft jaren op de TD gewerkt bij een komputahbedrijf en daar heeft-ie geconstateerd dat PB-meuk onevenredig vaak retour kwam vergeleken met concurrenten.

Voorts heeft een grote Europese retailer een jaar geleden cijfertjes uit de doeken gedaan waaruit bleek dat Asus het minst terug komt binnen 2 en 3 jaar. Daar scoorden ze significant beter mee dan bijvoorbeeld Apple.
Er staat me ook iets bij over dar Asus zijn eigen onderdelen maakt, in tegenstelling tot bv Acer en HP (?) die overal onderdelen vandaan halen, maar daardoor ook minder zicht hebben op kwaliteit. Ofzo
Oud 25-10-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Overigens zijn de PB-desktops de meest dramatische dingen die ik ben tegen gekomen. Maar goed, dat is alweer jaren geleden en het zijn slechts mijn persoonlijke bevindingen/ervaringen dus statistisch niet relevant.
ik ga zo moksi halen voor vanavond, en ik denk dat ik alvast een voorproefje neem
:jaloersmakerij:
Oud 25-10-2011, 11:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Op jacht naar Asus dan maar

Aan de andere kant gaat alles wat elektronisch is bij mij snel kapot , dus veel zal het niet uitmaken
Ik heb een Asus K53E, bevalt tot nu toe prima
Oud 25-10-2011, 11:13
Verwijderd
Godver Door al dat geleer en gepraat over laptops kom ik er ineens achter dat het gewoon al kwart over 12 is, en ik over 3 kwartier weer een tentamen zit te maken
Oud 25-10-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
ik ga zo moksi halen voor vanavond, en ik denk dat ik alvast een voorproefje neem
:jaloersmakerij:
Soms haat ik je intens
Oud 25-10-2011, 11:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Godver Door al dat geleer en gepraat over laptops kom ik er ineens achter dat het gewoon al kwart over 12 is, en ik over 3 kwartier weer een tentamen zit te maken
Sukkel hup, an die arbeit! Spit spot!
Oud 25-10-2011, 11:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmm ik heb brood met gerookte forelfilet
Oud 25-10-2011, 11:21
Verwijderd
Is het te vroeg om handschoenen te dragen voor buiten ?
Oud 25-10-2011, 11:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Van mij mag het
Oud 25-10-2011, 11:22
Verwijderd
Ik heb het telkens zo koud op de fiets
Oud 25-10-2011, 11:26
Verwijderd
Ik heb naast m'n Mac ook een HP laptopje van 200 euro en die werkt perfect
Oud 25-10-2011, 11:32
Verwijderd
Dobermann vroeg op lifestyle of mensen dan ook in eenhoorntjes geloofden en ik las eekhoorntjes en dacht 'ja duh, natuurlijk geloof ik in eekhoorntjes'
Oud 25-10-2011, 11:32
Verwijderd
Oud 25-10-2011, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Soms haat ik je intens
laten we zaterdag halen dan, ik vind dat sam dit ook moet leren waarderen
Oud 25-10-2011, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Dobermann vroeg op lifestyle of mensen dan ook in eenhoorntjes geloofden en ik las eekhoorntjes en dacht 'ja duh, natuurlijk geloof ik in eekhoorntjes'
Ik las in dit verhaal hetzelfde ja
Oud 25-10-2011, 11:38
Verwijderd
Oh jee. Ik moet gaan Wish me luck!
Oud 25-10-2011, 11:39
Verwijderd
Succes, zet 'm op!
Oud 25-10-2011, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes Apate!!
Oud 25-10-2011, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is Moksi trouwens?
Oud 25-10-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
, heb ze al 2weken aan.

Tss mag nu niet mee, omdat ze flipte van een kruimel die perongeluk op de grond viel.:roll eyes:
Oud 25-10-2011, 11:47
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
PB is in de afgelopen jaren wel verbeterd, maar hetzelfde met asus. Het is al weer zo'n 3 jaar geleden dat ik een asus had, dus misschien is die ook beter geworden.

Overigens: de desktop van Medion die we ooit eens bij de Aldi hebben gehaald werkt na 5/6/7 jaar nog steeds!
Oud 25-10-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Wat is Moksi trouwens?
een eettentje die goddelijk eten verkopen. chinees/indisch/surinaams.
plus het is echt heel erg cheap, voor 6,50 (dat is volgens moksi voor één persoon) heb je 2 behoorlijke maaltijden.
Oud 25-10-2011, 11:50
Verwijderd
Ik ben lid van de Knabbel & Babbel-fanclub, ik zou nooit het bestaan van eekhoorntjes in twijfel trekken!
Oud 25-10-2011, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
een eettentje die goddelijk eten verkopen. chinees/indisch/surinaams.
plus het is echt heel erg cheap, voor 6,50 (dat is volgens moksi voor één persoon) heb je 2 behoorlijke maaltijden.
Dat klinkt heel goed wel een typische combinatie trouwens, Aziatisch en Zuid-Amerikaans.
Oud 25-10-2011, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben bang dat het er toch op gaat uitdraaien dat ik een buurtonderzoekje moet gaan uitvoeren. Hm. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Oud 25-10-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt heel goed wel een typische combinatie trouwens, Aziatisch en Zuid-Amerikaans.
In Suriname wonen dan ook érg veel mensen met een Aziatische afkomst, dus zo verwonderlijk is de combinatie niet.
Oud 25-10-2011, 12:09
Verwijderd
Precies! Als er één land multi culti is dan is het wel suriname.
Oud 25-10-2011, 12:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, oke, dan kan het inderdaad goed
Oud 25-10-2011, 12:13
The Larch
The Larch is offline
Suriname is echt zo'n land waar iedereen ergens anders vandaan komt. Volgens mij zou ik het daar nog best wel tof vinden.
Oud 25-10-2011, 12:15
Verwijderd
Ook op gebied van taal is het daarom echt een extreem tof land
Oud 25-10-2011, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet dus een soort van buurtonderzoekje doen, waarbij ik veel info wil van mensen, dus niet alleen ja/nee-antwoorden. Zouden jullie dan een vragenlijst maken die mensen zelf in kunnen vullen, of kleine interviewtjes houden?
Oud 25-10-2011, 12:22
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik moet dus een soort van buurtonderzoekje doen, waarbij ik veel info wil van mensen, dus niet alleen ja/nee-antwoorden. Zouden jullie dan een vragenlijst maken die mensen zelf in kunnen vullen, of kleine interviewtjes houden?
Interviewtjes!
Oud 25-10-2011, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar denk ik ook aan, maar dan moet ik wel goed meeschrijven
Oud 25-10-2011, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, nu kap ik er even mee. Ben netjes aan het werk geweest nu thee drinken en winkelen!

Tot laterzzz
Oud 25-10-2011, 12:28
The Larch
The Larch is offline
Je kan er toch een bandrecorder naastzetten? Lekker later alles uitschrijven.
Oud 25-10-2011, 12:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die heb ik niet. Bovendien moet ik langs de deuren, ze zitten niet bij me aan tafel
Oud 25-10-2011, 12:32
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Die heb ik niet. Bovendien moet ik langs de deuren, ze zitten niet bij me aan tafel
Je kan hem toch lenen van iemand? Best veel mensen blijken dat soort dingen te hebben als je ernaar vraagt. En ook langs de deuren kan het best, al heb je dan wel veel ruis.
Oud 25-10-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch wel een mp3-spelert of een telefoon waarmee je kunt voicerecorden?
Oud 25-10-2011, 12:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whut, ik werd zonet wakker, denkende dat het nog ochtend zou zijn, was het ineens 13:30
Oud 25-10-2011, 12:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goeiemorgen dan Noedel.
Oud 25-10-2011, 13:03
The Larch
The Larch is offline
Goedemorgen Noedel. Ik ben al terug van school en alles! Maar o, ik heb allemaal geweldige plannen en ideeën. <3 Mmmm.

Regels voor berichten