Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou wel van mijn regenjas trouwens
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, beter toch ![]() |
![]() |
|
Ik vind winterkleding bij kinderen trouwens heel lief staan.
![]() Ik heb ook nog een foto van mezelf op een slee in de sneeuw, helemaal ingepakt. Ik kijk alsof ik niet meer kan ademhalen van de muts, sjaals en vijf lagen kleding. Ahhw. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Afgelopen weekend op Texel ook weer steeds gemerkt
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder zeurt nu ook dat ik soms gewoon mijn balarinas aandoe en korte mouwen heb, tenzij zij steeds het koud heeft en klaagt brenda het is winter dalijk ben je weer ziek. ik heb het warmer dan haar en op school hebben ze de verwarming 365dagen per jaar aan zelfs met 30 graden
![]() |
![]() |
|
Een Georgier belt zijn broer op: "O, Givi, moet je luisteren. Er is ons een verschrikkelijk ongelukkig overkomen..."
"Wat dan?" "Onze vader ging gisteren appels plukken in de hoge boom in de achtertuin..." "En?" "Hij viel. O, Givi, we hebben onze vader verloren!" Er volgt een lang zwijgen aan de andere kant van de lijn. Dan: "En hebben jullie al onder de boom gekeken?" ...ik moest hardop lachen. ![]()
|
Een Georgier koopt een geit en melkt haar. De eerste dag geeft ze een liter melk, de tweede dag een halve liter, de derde dag... niets. Dus hij gaat naar de dierenarts, die de geit onderzoekt en zegt: 'Arm dier, je hebt het zwaar te verduren gehad.' Dan wendt hij zich tot de Georgier: 'Toch - wees niet bang. Uw bok overleeft het wel!'
Hij is helemaal niet grappig in het Nederlands. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een Georgier zegt tegen een Russisch meisje: - Ach meisje, kom met mij mee, ik laat je mijn land zien. Het is er zo mooi, de lucht is er zo fris en de mannen, dat zijn pas echte mannen! - Maar, twijfelt het meisje, ik heb gehoord dat jullie het daar doen met zwijnen, koeien, geiten, ganzen... - Wat, roept de Georgier uit, ganzen!??!
|
Nou, kledingverhuur maakte er helemaal geen issue van dat er een knoopje van de lederhosen af was.
![]() Dus lieve mensen die hier via google terecht komen, kostuumverhuur Wishing Well in Den Bosch is een prima bedrijf met uitstekende service en prijzen. ![]()
|
|