Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 14:09
Verwijderd
Ik zou geen knalgeel regenpak dragen

Misschien moet je 'mop georgier geit' googelen maar dan in het russisch!
Advertentie
Oud 03-11-2011, 14:10
The Larch
The Larch is offline
Het zou ook slecht bij je haar kleuren, waarschijnlijk.
Oud 03-11-2011, 14:10
Verwijderd
Ik vind regenpakken sowieso niet zo heel erg fijn om te dragen.
Oud 03-11-2011, 14:12
Verwijderd
Ik heb een zwarte regenbroek sinds enkele maanden, maar ik heb 'm pas een keer aangehad en toen heb ik 'm meteen weer uitgedaan omdat het zomer was en ik toch een korte broek aan had.
Oud 03-11-2011, 14:14
Verwijderd
Ik had vroeger regenpakken. Maar als het ging regenen ging ik met de bus naar school en nam ik een paraplu mee. Uiteraard, ik ben een paraplumeisje
Oud 03-11-2011, 14:16
Verwijderd
Als het regent ga ik met de auto naar dingen
maar soms regent het op de terugweg! Alleen heb ik dan mijn regenpak ook niet bij me, natuurlijk.
Oud 03-11-2011, 14:16
The Larch
The Larch is offline
Mijn oma heeft een soort plastic zakken tegen de regen. Bij haar moesten we altijd regenlaarzen aan als het regende, en mutsen, en die plastic zakken. Dramatisch stom. Mijn ouders waren daar minder van. Tot mijn zevende droeg ik als het regende een skipak en daarna een regencapeje, tot ik twaalf was en assertief genoeg om te zeggen dat ik regenkleding HAAT. Nu doe ik alleen een hoofddoek of muts op als het regent.
Oud 03-11-2011, 14:17
Verwijderd
Ik had als kind altijd regenpakken en dat vond ik heel vervelend dus zodra ik er zelf inspraak in kreeg heb ik er nooit meer één gedragen

En nu is het boodschappentijd. Dat is heel spannend want mijn Super de Boer is opeens veranderd in een Jumbo.
Oud 03-11-2011, 14:18
Verwijderd
Als het nu regent zonder dat ik een paraplu heb doe ik een sjaal om mijn hoofd heen <3
Oud 03-11-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik had als kind altijd regenpakken en dat vond ik heel vervelend dus zodra ik er zelf inspraak in kreeg heb ik er nooit meer één gedragen

En nu is het boodschappentijd. Dat is heel spannend want mijn Super de Boer is opeens veranderd in een Jumbo.
Dan doen ze, die krengen. Onze Super de Boer is nog wel een SdB, maar alle huismerkproducten zijn alvast Jumbo huismerk.

Oud 03-11-2011, 14:19
Verwijderd
Ik hou wel van mijn regenjas trouwens eerst had ik er een van de Aldi, die was lelijk maar ook die was lief. Nu ben ik een arbeider dus nu heb ik een lieve lichtblauwe regenjas van de Bever. En als het dan regent gaan mensen zeiken maar ik zet m'n capuchon op en fiets vrolijk door
Verwijderd
Ik heb nog nooit een regenpak (aan)gehad?
Verwijderd
Citaat:
Dan doen ze, die krengen. Onze Super de Boer is nog wel een SdB, maar alle huismerkproducten zijn alvast Jumbo huismerk.

Ja, bij de Jumbo in Enschede ging dat andersom, het heette al een tijdje Jumbo maar de Super de Boer producten waren nog niet op

Nouja, beter toch Jumbo is goedkoper en staat veel beter bekend dan Super de Boer.
Oud 03-11-2011, 14:20
The Larch
The Larch is offline
Ik vind winterkleding bij kinderen trouwens heel lief staan. Vooral als ze hun armen er een beetje wijd van gaan hebben, ahhw.

Ik heb ook nog een foto van mezelf op een slee in de sneeuw, helemaal ingepakt. Ik kijk alsof ik niet meer kan ademhalen van de muts, sjaals en vijf lagen kleding. Ahhw.
Oud 03-11-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, bij de Jumbo in Enschede ging dat andersom, het heette al een tijdje Jumbo maar de Super de Boer producten waren nog niet op

Nouja, beter toch Jumbo is goedkoper en staat veel beter bekend dan Super de Boer.
Ja idd. Maar ik begon net aan mezelf te twijfelen, want als het SdB huismerk nu al wordt vervangen door Jumbo huismerk (soms staat er van allebei wat in een schap) zijn die blijkbaar even duur?
Verwijderd
ik heb geen regenpak laat staan een jas met muts, uitgezonderd winterjas.
Verwijderd
Ik vond vorige winter al die baby's in skipakjes erg schattig maar het schijnt dat ze er wel oververhit van raken als er dan wel sneeuw ligt maar het eigenlijk helemaal niet zo koud is.
Verwijderd
Hoera ik heb een 6.7!
Oud 03-11-2011, 14:22
Verwijderd
iemand had een gedicht gemaakt over enschede, waar watermeloenen in voorkwamen. ik snapte niet wat een meloen met enschede heeft maken.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond vorige winter al die baby's in skipakjes erg schattig maar het schijnt dat ze er wel oververhit van raken als er dan wel sneeuw ligt maar het eigenlijk helemaal niet zo koud is.
Volgens mij kleden heel veel mensen hun baby veel te warm aan buiten ze liggen sowieso al heel beschut in zo'n wagenbak en dan heel veel kleertjes aan en een skipak en zestien dekentjes ;x
Verwijderd
Citaat:
Ja idd. Maar ik begon net aan mezelf te twijfelen, want als het SdB huismerk nu al wordt vervangen door Jumbo huismerk (soms staat er van allebei wat in een schap) zijn die blijkbaar even duur?
Misschien koop je dan nu extra dure Jumbo producten en na de naamsverandering extra goedkope Super de Boer producten ofzo
Oud 03-11-2011, 14:23
Verwijderd
gefeli

baby's moet je hetzelfde kleden als jezelf kleed kwa dikte, lange broek.korte, met mouwen zonder enctra
Oud 03-11-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Hoera ik heb een 6.7!
Hoera
Was dit het tentamen waarvan je zeker wist dat het onvoldoende werd?
Oud 03-11-2011, 14:24
Verwijderd
Nee. Jammer genoeg niet maar ik had 4 tentamens: 1tje heb ik (denk ik) gehaald, 2 wist ik niet zeker, en die heb ik allebei gehaald () en eentje dacht ik dat niet gehaald had. Die eerste en laatste moet ik nog terugkrijgen.
Oud 03-11-2011, 14:24
Verwijderd
Voor pasgeborenen geldt trouwens wel dat je ze een laagje meer moet kleden dan jezelf. Maar als dat ene laagje een skipak is is het een beetje overdone
Oud 03-11-2011, 14:25
Verwijderd
1laagje oke, maar 20, niet oke.
Oud 03-11-2011, 14:26
Verwijderd
Mijn moeder wil mij nog steeds kleden in even veel laagjes als zijzelf.
Verwijderd
Citaat:
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Voor pasgeborenen geldt trouwens wel dat je ze een laagje meer moet kleden dan jezelf. Maar als dat ene laagje een skipak is is het een beetje overdone
Mijn moeder maakte zich altijd grote zorgen over me, want ik was nogal een mager kind. Dat betekende voor haar twee dingen: 1. ik at te weinig 2. ik had het ongetwijfeld altijd koud. Het was allebei niet waar, want ik at best wel veel en liep altijd op blote voeten rond. Maar daardoor had ik het nooit koud en had ik nooit een tekort aan ongezond eten, dat was heel leuk.
Oud 03-11-2011, 14:28
Verwijderd
Afgelopen weekend op Texel ook weer steeds gemerkt maandag was het 17 graden en heel zonnig, dus ik droeg van boven een hemdje en longsleeve en ik had een dunne trui bij me. Mijn moeder droeg hemd, bloes en vest en had een jas aan én een dikke sjaal bij zich en ze heeft zich de hele dag zorgen gemaakt over of ik het niet koud had
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Verwijderd
Mijn moeder zeurt nu ook dat ik soms gewoon mijn balarinas aandoe en korte mouwen heb, tenzij zij steeds het koud heeft en klaagt brenda het is winter dalijk ben je weer ziek. ik heb het warmer dan haar en op school hebben ze de verwarming 365dagen per jaar aan zelfs met 30 graden
Oud 03-11-2011, 14:31
The Larch
The Larch is offline
Een Georgier belt zijn broer op: "O, Givi, moet je luisteren. Er is ons een verschrikkelijk ongelukkig overkomen..."
"Wat dan?"
"Onze vader ging gisteren appels plukken in de hoge boom in de achtertuin..."
"En?"
"Hij viel. O, Givi, we hebben onze vader verloren!"
Er volgt een lang zwijgen aan de andere kant van de lijn. Dan: "En hebben jullie al onder de boom gekeken?"

...ik moest hardop lachen.
Oud 03-11-2011, 14:32
Verwijderd
Oud 03-11-2011, 14:33
Verwijderd
Door dat stomme topic op onzin heb ik al drie dagen "captain jean-luc picard of the uss enterprise" in mijn hoofd het begint nu een béétje te vervelen
Oud 03-11-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Door dat stomme topic op onzin heb ik al drie dagen "captain jean-luc picard of the uss enterprise" in mijn hoofd het begint nu een béétje te vervelen
Ja, inderdaad

En het Georgië grapje huhu.
Oud 03-11-2011, 14:37
The Larch
The Larch is offline
Een Georgier koopt een geit en melkt haar. De eerste dag geeft ze een liter melk, de tweede dag een halve liter, de derde dag... niets. Dus hij gaat naar de dierenarts, die de geit onderzoekt en zegt: 'Arm dier, je hebt het zwaar te verduren gehad.' Dan wendt hij zich tot de Georgier: 'Toch - wees niet bang. Uw bok overleeft het wel!'

Hij is helemaal niet grappig in het Nederlands.
Oud 03-11-2011, 14:37
Verwijderd
Spoiler

ik weet niet of ik dit gewoon nogal grappig vind, of zó ongrappig en lame dat ik er alsnog hard om moet lachen
Oud 03-11-2011, 14:38
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Spoiler

ik weet niet of ik dit gewoon nogal grappig vind, of zó ongrappig en lame dat ik er alsnog hard om moet lachen
Je plaatje doet het niet!
Verwijderd
Citaat:
Een Georgier koopt een geit en melkt haar. De eerste dag geeft ze een liter melk, de tweede dag een halve liter, de derde dag... niets. Dus hij gaat naar de dierenarts, die de geit onderzoekt en zegt: 'Arm dier, je hebt het zwaar te verduren gehad.' Dan wendt hij zich tot de Georgier: 'Toch - wees niet bang. Uw bok overleeft het wel!'
neeeeee
Verwijderd
http://www.zwangerschapspagina.nl/at...orden-baby.jpg

oei! zo dan?
Oud 03-11-2011, 14:39
Verwijderd
ik moest hem twee keer lezen ook
Oud 03-11-2011, 14:40
The Larch
The Larch is offline
Nee, ik heb geen rechten de pagina te bekijken omdat ik niet ingelogd ben.
Oud 03-11-2011, 14:40
Verwijderd
Ik heb dit liedje in mijn hoofd.
Oud 03-11-2011, 14:48
snoopy
snoopy is offline
Ik zie het plaatje van de speen wel gewoon? Ik vond m eigenlijk wel grappig trouwens
Oud 03-11-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb geen rechten de pagina te bekijken omdat ik niet ingelogd ben.
Ik ook niet.
Oud 03-11-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het plaatje van de speen wel gewoon? Ik vond m eigenlijk wel grappig trouwens
Ik denk dat omdat het een zwangerschapsforum is ze stiekem alleen mensen toelaten die zwanger zijn geweest complot!
Oud 03-11-2011, 14:50
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Waarschijnlijk ben jij ingelogd.

Een Georgier zegt tegen een Russisch meisje: - Ach meisje, kom met mij mee, ik laat je mijn land zien. Het is er zo mooi, de lucht is er zo fris en de mannen, dat zijn pas echte mannen!
- Maar, twijfelt het meisje, ik heb gehoord dat jullie het daar doen met zwijnen, koeien, geiten, ganzen...
- Wat, roept de Georgier uit, ganzen!??!
Oud 03-11-2011, 14:52
Martiño
Martiño is offline
Nou, kledingverhuur maakte er helemaal geen issue van dat er een knoopje van de lederhosen af was.

Dus lieve mensen die hier via google terecht komen, kostuumverhuur Wishing Well in Den Bosch is een prima bedrijf met uitstekende service en prijzen.
Oud 03-11-2011, 14:54
Verwijderd
Arme mensen die via google hier terecht komen. Komen ze midden in een gesprek over Georgiërmoppen, regenpakken en moeders.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten