![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik overwee om te aan slapen, maar ik eb net een iets te ene film ezien en nu durf ik niet. Sowieso, iedere keer dat mijn pleezus in aar slaap praat draait mijn art zic om. Net xinx ik even et lict aandoen tussen de film door en ik merkte pas toen J teen aar vriendje, die dezelfde film keek, zei - Katka sloe een kruis toen ze opstond - dat ik dat deed. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij gooide er genoeg vals sentiment in om ervoor te zorgen dat het mensen raakt, ja. Ik trap ook regelmatig in goedkope truukjes in jankfilms, met zielige muziekjes op de juiste momenten enzo. Maar zijn manier van schrijven is zó populistisch, dom, pretentieus en makkelijk, dat ik al afhaak voordat ik er ook nog maar over kan nadenken hoe hufterig hij als persoon is.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik weiger om dat boek te lezen of de film te kijken, omdat ik Kluun zo'n walgelijke engbek vind, dat ik nog geen seconde van mijn tijd aan heb wil besteden. Hij verdient een schop voor z'n hol, geen bakken vol geld en lof.
||
Citaat:
|
Nou ja, ik weet dus niks van beiden, ik ken Kluun alleen maar van de TV shows waar hij constant in verschijnt en van stukjes die ik over hem heb gelezen en daardoor ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem een smerig stuk vreten vind.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |