Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was net een kutvader die z'n zoontje heel hardhandig aan z'n capuchon trok en sloeg, en hard schreeuwde.
![]() Het ventje deed niet eens zoiets ergs, hij kroop onder zo'n wigwam-vormig (kan het niet beter omschrijven) bord dat weleens voor zo'n shoarma-zaak staat. Het zag er wel grappig uit, kinderen kruipen nu eenmaal in en op dingen. Maar die vader deed net alsof hij iets vreselijks deed, hij had ook de moeder (?) aan de telefoon en schreeuwde: 'hij is heel de tijd al strontvervelend, je weet niet wat hij nu weer doet!!!!'. En toen dacht ik nou nou, als dit al zo erg is. Lul. |
![]() |
|
Ik stuur regelmatig pakketjes naar Canada, dus wij hebben hier ook een rol staan. Elke keer als ik iets moet versturen knip ik er een stuk extra af. Niet voor mij hoor, voor mijn vriend. Die is ook plopverslaafd.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En ik probeerde net 'formaat' als 'voormaat' te typen en ik moest even heel diep nadenken hoe het dan wel moest. ![]()
|
|