Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn neef heeft al zijn examens voor VWO stoned gemaakt en zit nu op de universiteit. |
![]() |
|
het is helemaal niet zo slecht voor je schoolprestaties naar mijn mening. als ik weet dat ik moeilijke en langdradige opdrachten moet doen op school. dan zorg ik voor dat ik daar aan begin ook heb geblowed. niet veel natuurlijk want ik zit op school. maar wel zo'n hoeveelheid dat je hem goed voelt en vervolgens ga ik zitten en kan ik ongelovelijk goed met mijn muziek op de opdrachten maken.
maar ook verder kan het naar mijn mening weinig kwaad voor je schoolprestaties of je hersenen.
|
![]() |
Kijk ik ben zelf een hevige blower
en ik wil zeggen als je wilt blowen doe het dan! wil je het niet doe je het niet. Maar je moet je niet laten dwingen. ik heb me vroeger zelf ook laten dwingen en dan vind je het niet leuk dan. krijg je kut gedachte,s enzo omdat je je hetb laten dwingen Gr: Gurp |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Problemen met blowen Toneless | 24 | 31-01-2010 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer blowen xXxEvaxXx | 19 | 22-09-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
het lijkt wel alsof je MOET blowen devilcat | 14 | 23-05-2002 16:34 |