Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou en als je dan klaar bent mag je lekker chillen in bed
![]() leerze ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Para, die jas van jou hè, die lelijke, is die ook zo heel erg zacht? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik een ding dat een Sinterklaascadeautje is dus dat kan ik hier niet zeggen want straks leest Snoelioes het nog en dan weet hij misschien voor wie het is. En dan nog Color and Light van James Gurney, volgens mijn bronnen het beste technische handboek op het gebied van kleurgebruik en licht. Oh, en wat vakliteratuur op het gebied van kunst en film, twee tijdschriften. Leerzaam maar niet heel boeiend. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, okee. Dat wilde ik weten om te weten of ik ineens extra buitensporig veel zin zou gaan hebben om mijn oma weer te zien. Die heeft zo'n jas, en ze wordt heel knuffelig met die jas aan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mmm, Luud naamzoek! Klinkt allemaal wel interessant. De studieleider van ill. heeft zijn complete verzameling boeken over illustratie/cartografie etc online gezet. Als in, de titels. Ik heb een lijstje cadeau's voor de komende zeshonderd jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En (opmerking richting mezelf) ik heb besloten dat ik Ogy houdt en dat ik ga proberen om een Qnet-adian toe te voegen om ook een Q te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Uit een topic van een meisje dat geen seks durft te hebben omdat ze zichzelf te lelijk vindt:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|