Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2011, 18:20
Verwijderd
Als je helemaal klaar bent kan je daarna forumen en vanalles doen zonder schuldgevoel dat je eigenlijk zou moeten studeren
Advertentie
Oud 17-12-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
De besprekingen over volslagen domheid zijn dat niet genoeg of wat?
Nee maar dat komt omdat ik denk niet echt iets leer wat extreem nuttig is voor in het dagelijkse leven.

Citaat:
Als je helemaal klaar bent kan je daarna forumen en vanalles doen zonder schuldgevoel dat je eigenlijk zou moeten studeren
Volgens mij ben ik er de rest van de avond wel weer mee bezig

Het is tijd om het forum maar weer even te blokkeren fijne avond!
Oud 17-12-2011, 18:24
Verwijderd
Nou en als je dan klaar bent mag je lekker chillen in bed anders ga je heel laat naar bed, en dan verlies je je concentratie en duurt het alleen maar langer, en dan lig je morgen langer in bed waardoor je morgen wéér tot 's avonds laat bezig bent, of je slaapt korter waardoor je weer minder efficient leert!

leerze
Oud 17-12-2011, 18:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben kerstkadootjes aan het inpakken
Oud 17-12-2011, 18:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Kerstkadootjes ik wil
Oud 17-12-2011, 18:28
Verwijderd
internet voelt heel erg gekrompen zonder facebook
Oud 17-12-2011, 18:29
Verwijderd
Ik vraag me echt af hoe mensen kunnen leven als ze over allemaal standaarddingen gewoon niks weten.
Oud 17-12-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
internet voelt heel erg gekrompen zonder facebook
Gekke Luudbol, waarom heb je je facebook verwijderd!
Oud 17-12-2011, 18:36
Verwijderd
Zo zei ik twee weken na het overlijden van queen Elizabeth I tegen mijn vader 'ja, hoe oud is die intussen eigenlijk wel niet?'
Oud 17-12-2011, 18:36
Verwijderd
En heb ik net moeten googelen wat haar naam was.
Oud 17-12-2011, 18:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kerstkadootjes ik wil
Ahw. Zal ik er ook een voor jou inpakken?
Oud 17-12-2011, 18:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ahw. Zal ik er ook een voor jou inpakken?
Dat zou lief zijn , ik krijg nooit kerstkadootjes
Oud 17-12-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Gekke Luudbol, waarom heb je je facebook verwijderd!
Ik zat er teveel op! Heb hem alleen gedeactiveerd hoor, zal hem over een weekje weer aanslingeren denk ik.
Oud 17-12-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zat er teveel op! Heb hem alleen gedeactiveerd hoor, zal hem over een weekje weer aanslingeren denk ik.
O, gelukkig maar!
Oud 17-12-2011, 18:57
Verwijderd
Ik ging even slapen, kwam terug en er is terwijl nog helemaal niks gepost!
Oud 17-12-2011, 18:58
Verwijderd
Al is ongeveer drie minuten slapen opzich ook niet zo heel erg lang.
Oud 17-12-2011, 19:01
Verwijderd
Nou, ik heb weer tegen de honderd euro uitgegeven in een boekenzaak. Aan strips, vooral. Misschien moet ik gewoon niet meer in boekhandels komen, tot ik opeens rijk geworden ben of zo.
Oud 17-12-2011, 19:03
Verwijderd
Ze hebben me als dank wel een gratis schoudertas gegeven, dus als ik zometeen mensen moet gaan beroven om nog te kunnen eten dan heb ik tenminste iets om mijn gestolen waar makkelijk in weg te stoppen.
Oud 17-12-2011, 19:04
Verwijderd
Boekhandels zijn gaaf. <3 Ik wilde eergister ook een kaart kopen en kwam eruit met twee boeken, een kalender met orthodoxe feestdagen, nog twee kaarten voor toekomstige verjaardagen die ik ga vergeten, een opschrijfboekje en een slinger. Dingen kopen. <3
Oud 17-12-2011, 19:05
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
whatthefock, ik schoot eerder, maar ik ga dood?!! stomme mexicanen met een gluiperige trucjes het tijd en ruimte continium te beheersen!!!
Oud 17-12-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb weer tegen de honderd euro uitgegeven in een boekenzaak. Aan strips, vooral. Misschien moet ik gewoon niet meer in boekhandels komen, tot ik opeens rijk geworden ben of zo.
wat voor strips, vertel vertel?!
Oud 17-12-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben me als dank wel een gratis schoudertas gegeven, dus als ik zometeen mensen moet gaan beroven om nog te kunnen eten dan heb ik tenminste iets om mijn gestolen waar makkelijk in weg te stoppen.

Para, die jas van jou hè, die lelijke, is die ook zo heel erg zacht?
Oud 17-12-2011, 19:14
Verwijderd
Hebben jullie facebookvrienden met wie je helemaal geen gedeelde vrienden hebt?
Oud 17-12-2011, 19:16
Verwijderd
Omg, ik heb er zoéén gevonden. Maar die heeft altijd intens stomme statussen dus ik denk dat ik haar ga verwijderen.
Oud 17-12-2011, 19:18
Verwijderd
de afgelopen twee / drie jaar of zo heb ik bijna elke dag wel een webcam foto gemaakt en die ben ik nu achter elkaar aan het zetten
Oud 17-12-2011, 19:19
Verwijderd
O en nog een, maar die had ik eigenlijk alleen maar toegevoegd omdat ik nog geen vrienden met de letter O had. Hij heet Ogy.
Oud 17-12-2011, 19:19
Verwijderd
Wacht, nog twee die ik zowaar mag.
Oud 17-12-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
wat voor strips, vertel vertel?!
The Filth van Grant Morrison (et al), daar ben ik vooral heel benieuwd naar. Verder een collector's edition van We3, van dezelfde mensen. Het is allemaal vrij dystopisch en naargeestig, maar je zou met name The Filth eigenlijk gewoon moeten doorbladeren want als ik zo op internet kijk dan doen de zoekresultaten het boek bepaald geen eer aan. Met name de schematische dingen erin zie je nauwelijks terug, en die vind ik juist het gaafste.

Verder heb ik een ding dat een Sinterklaascadeautje is dus dat kan ik hier niet zeggen want straks leest Snoelioes het nog en dan weet hij misschien voor wie het is. En dan nog Color and Light van James Gurney, volgens mijn bronnen het beste technische handboek op het gebied van kleurgebruik en licht. Oh, en wat vakliteratuur op het gebied van kunst en film, twee tijdschriften. Leerzaam maar niet heel boeiend.

Citaat:
Para, die jas van jou hè, die lelijke, is die ook zo heel erg zacht?
Hij is niet lelijk, hij is juist heel mooi. Alleen wel nogal extravagant, en ook nogal uitgesproken Russisch. Hij is vrij zacht, ja.
Oud 17-12-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Hij is niet lelijk, hij is juist heel mooi. Alleen wel nogal extravagant, en ook nogal uitgesproken Russisch. Hij is vrij zacht, ja.
Ik vind dat soort jassen buiten hun context (arrenslee. sneeuw, zoetige ruslandlucht e.d.) zelden mooi! Maar ik ken de jouwe niet.

En, okee. Dat wilde ik weten om te weten of ik ineens extra buitensporig veel zin zou gaan hebben om mijn oma weer te zien. Die heeft zo'n jas, en ze wordt heel knuffelig met die jas aan.
Oud 17-12-2011, 19:27
Verwijderd
Ik denk dat ik Ogy uit mijn vriendenlijst ga verwijderen. Maar dan heb ik geen O meer. Hm.
Oud 17-12-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
de afgelopen twee / drie jaar of zo heb ik bijna elke dag wel een webcam foto gemaakt en die ben ik nu achter elkaar aan het zetten
Oud 17-12-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat soort jassen buiten hun context (arrenslee. sneeuw, zoetige ruslandlucht e.d.) zelden mooi! Maar ik ken de jouwe niet.

En, okee. Dat wilde ik weten om te weten of ik ineens extra buitensporig veel zin zou gaan hebben om mijn oma weer te zien. Die heeft zo'n jas, en ze wordt heel knuffelig met die jas aan.
Men vond me eergisteren vooral statig, geloof ik. Maar ik zal van de winter wel een foto maken, als ik het niet vergeet, dan kun je zelf oordelen.
Oud 17-12-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
The Filth van Grant Morrison (et al), daar ben ik vooral heel benieuwd naar. Verder een collector's edition van We3, van dezelfde mensen. Het is allemaal vrij dystopisch en naargeestig, maar je zou met name The Filth eigenlijk gewoon moeten doorbladeren want als ik zo op internet kijk dan doen de zoekresultaten het boek bepaald geen eer aan. Met name de schematische dingen erin zie je nauwelijks terug, en die vind ik juist het gaafste.

Verder heb ik een ding dat een Sinterklaascadeautje is dus dat kan ik hier niet zeggen want straks leest Snoelioes het nog en dan weet hij misschien voor wie het is. En dan nog Color and Light van James Gurney, volgens mijn bronnen het beste technische handboek op het gebied van kleurgebruik en licht. Oh, en wat vakliteratuur op het gebied van kunst en film, twee tijdschriften. Leerzaam maar niet heel boeiend.

Mmm, Luud naamzoek! Klinkt allemaal wel interessant. De studieleider van ill. heeft zijn complete verzameling boeken over illustratie/cartografie etc online gezet. Als in, de titels. Ik heb een lijstje cadeau's voor de komende zeshonderd jaar.
Oud 17-12-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Men vond me eergisteren vooral statig, geloof ik. Maar ik zal van de winter wel een foto maken, als ik het niet vergeet, dan kun je zelf oordelen.
Wel met sneeuw op de achtergrond natuurlijk. Ben je in Rusland van de winter?

En (opmerking richting mezelf) ik heb besloten dat ik Ogy houdt en dat ik ga proberen om een Qnet-adian toe te voegen om ook een Q te hebben.
Oud 17-12-2011, 19:44
Verwijderd

Hoe heeft hij die benen gemaakt, met wat voor blokjes?
Oud 17-12-2011, 19:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is toch gewoon een geamputeerd been dat er los naast staat?
Oud 17-12-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch gewoon een geamputeerd been dat er los naast staat?
Nee, volgens mij niet. Hoe heeft hij dat afgeronde ding erbovenop dan gemaakt? Want als je een been apart amputeert is het een hol van boven, je kan er niks op vastklikken.
Oud 17-12-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Wel met sneeuw op de achtergrond natuurlijk. Ben je in Rusland van de winter?
Ik zal het proberen en niet dat ik weet.
Oud 17-12-2011, 19:51
Verwijderd
Uit een topic van een meisje dat geen seks durft te hebben omdat ze zichzelf te lelijk vindt:

Citaat:
mijn naam is Sabrina Henneke - ik vind mezelf ook lelijk. Volgens mij vinden jongens dit ook wel een beetje ((
mn moeder zegt dat je gewoon t licht uit moet doen. Is dat een idee? ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Wat een absoluut kutadvies
Oud 17-12-2011, 19:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Benen worden aan de zijkant vastgeklikt. De holle kant staat van ons af.
Oud 17-12-2011, 19:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Uit een topic van een meisje dat geen seks durft te hebben omdat ze zichzelf te lelijk vindt:

Wat een absoluut kutadvies
eerst het licht uit in de kroeg zodat je een vent kan oppikken, dan snachts naar huis, en dan het licht uit thuis
Oud 17-12-2011, 19:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kijk:

Als je er zoeen vanaf trekt en hem dan schuin van voren ziet, is het dus dat been.
Oud 17-12-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Benen worden aan de zijkant vastgeklikt. De holle kant staat van ons af.
Aaa. Ja, dat kan, ja.
Oud 17-12-2011, 19:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 17-12-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Kijk:
[afbeelding]

Als je er zoeen vanaf trekt en hem dan schuin van voren ziet, is het dus dat been.
Huh. Nee. Dat kan niet. Dan wijzen de voeten naar de verkeerde kant en zien we die holle kant wel.
Oud 17-12-2011, 19:55
Verwijderd
Ohnee wacht, je kan natuurlijk gewoon het rechterbeen links doen.
Oud 17-12-2011, 19:56
Verwijderd
"Ja, gut, je bent inderdaad niet moeders mooiste, he. En ik kan het weten! Gelukkig kun je nog altijd het licht uitdoen, als je - ppfffttt *proest* haha, eh, pardon - ooit iemand zo ver krijgt."
Oud 17-12-2011, 19:57
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
The fuck ?
Oud 17-12-2011, 19:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kak ik heb net een kadootje dat voor mama was aangebroken. Maar het lag zo te lonken en ik hou zo van oldtimerdropjes!
Oud 17-12-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
"Ja, gut, je bent inderdaad niet moeders mooiste, he. En ik kan het weten! Gelukkig kun je nog altijd het licht uitdoen, als je - ppfffttt *proest* haha, eh, pardon - ooit iemand zo ver krijgt."
Dat zegt ze toch niet? Ze zegt gewoon 'ik ben lelijk maar volgens mijn moeder geeft dat niet als je het licht uitdoet, weet iemand hier of dat helpt?'. Wat op zich ook een beetje raar is (hoe is dat gesprek met die moeder verlopen? ), maar toch wat minder raar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten