Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit is een buitengewoon nutteloos en discriminerend onderzoek!
Hebben ze niks beters te doen bij die website (en die mannen die gestemd hebben). Hmm, en degene die dit bericht geplaatst heeft had ook wel iets nuttigers kunnen doen... Toevallig ken ik (ook vanwege mijn werk) een aantal Afghaanbse en Koerdische vrouwen, en ik vind ze mooi. Maar misschien is het omdat ik op vrouwen met donker (zwart) haar val. Bij dit soort onderzoeken zeggen mannen ook altijd dat ze van vrouwen met grote borsten houden. Het zal wel een Amerikaans onderzoek geweest zijn. Amerikanen staan bekend om hun slechte smaak en lage cultureel-histrorisch kennis niveau. Sebas (erg boos) ![]()
|
![]() |
Mijn Top 5 mooiste vrouwen wil ik toch ook nog even geven (en ja, ik val nou eenmaal op blond):
nr land (babe-scale). ![]() ![]() 1. Zweden (schwing). ![]() 2. Denemarken (robobabes). ![]() 3. Nederland (supababes). ![]() 4. België (babes). ![]() 5. Duitsland (heeft veel lelijke ![]() ![]() Noorwegen, IJsland, Groenland en Finland weet ik niet, heb ik niet zoveel ervaring mee, maar aangezien het in een 'goede buurt' ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 |