Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
voor moederdag maakte ik vroeger altijd een complete stad van lego en knex en alle bouwstenen die ik had en dat was dan moederdagstad. En dan mocht mama een week mijn kamer niet in want daar was moederdagstad in aanbouw. En die legopoppetjes hadden dan pakketjes op hun rug met opgevouwen waardebonnen als 'ik ruim echt een keer mijn kamer op!' en 'ik eet een keer mijn bord leeg, zelfs als het vies is.' Oh, de waardebonnen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou het was net verbazingwekkend kalmpjes in het dorp. Ik zat er al uren tegenaan te hikken maar het viel gelukkig reuze mee. Erg grappig ook dat al die gore kerstbagger zoals stollen en zo ineens 50% ins Angebot waren, zo 'n half uur voor sluitingstijd
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aw schattig
![]() ![]() En we hebben een vaatwasser idd. Ik ben ze nu gewoon aan het printen terwijl hij naast me zit te gamen en hij is hard in zichzelf aan het praten tegen zijn spelletje en heeft helemaal niet door dat ik dingen aan het printen en snijden ben ![]() Het was hier in de supermarkt trouwens ook prima te doen. Rustiger dan op een gewone zaterdagmiddag eigenlijk. Ik denk dat heel veel mensen vandaag speciaal naar de grote AH en C1000 twee wijken verderop zijn gegaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|