Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt ook op Pratenonline terecht. Daar kun je (na een afspraak) chatten met professionele hulpverleners. Ik vind het heel knap dat je durft aan te geven dat je een probleem hebt. Erover praten is de eerste stap naar vooruitgang.
Succes!
|||
Citaat:
Citaat:
Zo snap ik niet wat je intenties zijn.. wil je nou hulp of niet? Zo doe je ook helemaal niets aan je eigen situatie.
|
![]() |
Hallo
Eerst en vooral vind ik het al heel moedig dat je jouw verhaal op dit topic hebt gezet en het is een teken dat je ergens wel bereidt bent om hulp te aanvaarden. Wat betreft jouw vertrouwenspersoon, zou het niet kunnen dat die gewoon niet weet hoe hij moet reageren? Het is voor anderen namelijk erg moeilijk om te begrijpen waarom iemand zichzelf zou verwonden. Als ervaringsdeskundige en vanuit professioneel standpunt (heb een bachelor toegepaste psychologie) wil ik even melden dat ik je kreet voor hulp heel erg serieus neem. Het beste wat je kan doen is hulp zoeken, want het is helemaal niet simpel om in je eentje te stoppen en waarschijnlijk komen tijdens da proces ook nog eens heel veel gevoelens terug die moet kunnen uiten. Probeer eens naar een psycholoog te gaan of ga langs bij je huisarts om erover te praten. Ik wens je alvast heel veel sterkte en als je nog iets wilt weten, geef me dan maar een seintje |
![]() |
|
![]() |
Dit heeft 99% met de puberteit te maken. Veel jongeren hebben hier last vam, en het gaat vanzelf weer weg, als je gewoon leuke dingen doet en afleiding krijgt. Niet te veel over nadenken, huisarts en misschien psycholoog is een goede. Ik heb dit zelf ook gehad en het was allemaal voor niks. Wees niet zo bang voor jezelf. Het is maar een gedachten. Dit komt heus wel goed, doe gewoon lekker rustig aan, denk er niet aan, en PRAAT EROVER.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erge geestelijke problemen Anoniem_1337 | 27 | 28-03-2010 11:13 | |
Drugs & Alcohol |