Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Hier is trouwens pas een lekker pastagerecht, Mascha, met je make-upkop en je zalm: pasta, pastinaak, gebakken spekblokjes, rozemarijn, knoflook, parmezaanse kaas. Alles vers natuurlijk, want ik ben geen pedo. Boem. Kom daar maar eens overheen, met je cajunkruiden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
lol
![]() Quintiano, je hebt een vrij lage dunk van wat mensen kunnenwaarnemen en wat niet of wel? ![]() ![]() ![]()
|
^geinig.
Het gaat trouwens lekker hier in de trein. Een kerel ruikte zo hard naar pis dat ik maar ergens anders ging zitten en toen begon de kerel voor me te kotsen. Volgende coupé dan maar... Het was overigens kkgezellig met Pip en Pheeb. ![]() ![]()
|
Mensen die wakker zijn of straks wakker worden, ik heb advies nodig. Er is weer eens Hoodie-Sale en de hoodie die ik al heb zit echt fucking lekker en is superwarm, maar ik heb maar geld voor 1 nieuwe en u raad het al, er zijn er 2 waar ik al een tijd op zit te azen.
![]() ![]() Eigenlijk wil ik een zwart vest, want dat kan bij alles, maar ik heb al duizent zwarte dingen en het rood in het printje vind ik niet zo. Van die blauwe vind ik 't printje wel tof, maar ik draag vrijwel nooit blauwe shirts ofzo. Meningen etc?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het bijzonder amusant om eens te YouTuben op de Bullshit-reeks van Penn & Teller als het gaat om smaakpapillen. Dit soort dingen is een beetje in dezelfde categorie als autorijden; praktisch iedere automobilist vindt zichzelf een bovengemiddeld bestuurder ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Schrödinger naamzoek: heb je dit meegekregen, betreffende Giles Corey? Meh, wat een naar artikel.
|
![]() |
|
|