Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2012, 16:44
Verwijderd
Ja, maar wat ? Ik ben altijd verschrikkelijk inspiratieloos.
Advertentie
Oud 02-02-2012, 16:44
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
ik ben dom
Oud 02-02-2012, 16:45
Verwijderd
Tja, ik heb nog nooit een saaitopic geopend en ik heb verder ook niet echt inspiratie, geloof ik.
Oud 02-02-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
nee das oneerlijk, ik maakte een titel en daar hoort iedereen maar mee eens te zijn leuk of niet
Wie bén jij eigenlijk
Oud 02-02-2012, 16:46
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Tja, ik heb nog nooit een saaitopic geopend en ik heb verder ook niet echt inspiratie, geloof ik.
zit jij niet op keepgoingon.nl???
Oud 02-02-2012, 16:47
Verwijderd
Als iemand een topic opent, en hij is gewoon op tijd, dan wordt dat hem.

Kunnen wij 'm wel kut vinden, maar het zou wat zijn als we elke titel die we niet leuk vinden zouden gaan veranderen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
nee, je bent niet m'n moeder
Jongen, ga even zitten, want we hebben wat schokkend nieuws voor je...
Verwijderd
Citaat:
zit jij niet op keepgoingon.nl???
Wat is dat?
Oud 02-02-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Jongen, ga even zitten, want we hebben wat schokkend nieuws voor je...
Ik ben toch niet z'n váder eah
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Wie bén jij eigenlijk
samir abdoulah tamam, geboren in caďro te egypte , zit op een school met wifi en goeie leraren, ben songwriter en free runner, en werk in de bioscoop in doetinchem, ben vanaf m'n 10de een wapen expert, en heb veel verstand van atomen moleculen en koude fusie
Verwijderd
Citaat:
nee, je bent niet m'n moeder
Haha in dat geval was de awesomeverhouding wel heel erg curieus geweest.
Oud 02-02-2012, 16:49
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Wat is dat?
een soort forum dat aan de klippen hangt
Verwijderd
Citaat:
samir abdoulah tamam, geboren in caďro te egypte , zit op een school met wifi en goeie leraren, ben songwriter en free runner, en werk in de bioscoop in doetinchem, ben vanaf m'n 10de een wapen expert, en heb veel verstand van atomen moleculen en koude fusie
Wel praktisch om verstand te hebben van atomen moleculen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je werkt op je 14e al in een bioscoop en bent wapen expert? Sure boyoh.
Oud 02-02-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
een soort forum dat aan de klippen hangt
En waarom zou ik daar zijn?
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Wel praktisch om verstand te hebben van atomen moleculen.
inderdaad, sta je teminste niet voorschut tijdens schei/natuur kunde
Verwijderd
Citaat:
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
En waarom zou ik daar zijn?
nee ik dacht dat ik je UN daar eerder zag
Oud 02-02-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Omg it cannot be
Oud 02-02-2012, 16:54
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Je werkt op je 14e al af en toe in een bioscoop van je oom en intereseert je veel op het gebied van wapens?? .
inderdaad
Oud 02-02-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vijf kopjes wel veel, denk ik.
Ik vind vijf kopjes aan de vele kant. Het is in elk geval niet 'sloten koffie' en zeker niet 'bijna niets'
Oud 02-02-2012, 16:55
Verwijderd
Bijna niets is een kop, met een uitschieter naar een halve liter per dag. Sloten koffie is minimaal twee liter. Mijn moeder drinkt er twee, mijn vader vier. Liter, ja. En dan vijf kinderen produceren die het niet lusten. Very disappoint.
Oud 02-02-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Doetinchem zei je? Hmm. Dat is hier heel dichtbij. Misschien kom ik wel eens langs, Samir Abdoulah Tamtam.
Oud 02-02-2012, 16:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
"Verstand van koude fusie".
Oud 02-02-2012, 16:56
Verwijderd
Zo zeg, net een grote mok warme chocolademelk met slagroom naar binnen gehakt <3 Ik kan er weer helemaal tegenaan! :WARFACE:
Oud 02-02-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vijf kopjes aan de vele kant. Het is in elk geval niet 'sloten koffie' en zeker niet 'bijna niets'
Ik zou het eerder 'sloten' vinden dan 'bijna niets'. Waarom moet je eigenlijk weten hoeveel koffie patiënten drinken? Ik kan me trouwens wel voorstellen dat mensen die vinden dat ze sloten koffie drinken makkelijker minder gaan drinken dan mensen die vinden dat ze toch bijna niets drinken.
Oud 02-02-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Bijna niets is een kop, met een uitschieter naar een halve liter per dag. Sloten koffie is minimaal twee liter. Mijn moeder drinkt er twee, mijn vader vier. Liter, ja. En dan vijf kinderen produceren die het niet lusten. Very disappoint.
als mensen zeggen dat ze bijna geen koffie drinken, verwacht ik dat ze lang niet elke dag koffie drinken, eigenlijk maar als ze zeggen dat ze sloten koffie drinken, reken ik inderdaad op minstens 7 grote mokken.
Oud 02-02-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Zo zeg, net een grote mok warme chocolademelk met slagroom naar binnen gehakt <3 Ik kan er weer helemaal tegenaan! :WARFACE:
Oeh, lekker! Waarom heb je trouwens nog een kerstavatar?
Oud 02-02-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het eerder 'sloten' vinden dan 'bijna niets'. Waarom moet je eigenlijk weten hoeveel koffie patiënten drinken? Ik kan me trouwens wel voorstellen dat mensen die vinden dat ze sloten koffie drinken makkelijker minder gaan drinken dan mensen die vinden dat ze toch bijna niets drinken.
Ik zit bij de psychiatrie, sommige patienten komen met een slaapstoornis, dan is het wel handig om te weten (veel koffie kan zowel oorzaak als gevolg zijn van de slaapstoornis natuurlijk), en mensen die depressief zijn, zijn ook geneigd om hun cafeďne-inname te verdubbelen.
Oud 02-02-2012, 16:59
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Doetinchem zei je? Hmm. Dat is hier heel dichtbij. Misschien kom ik wel eens langs, Samir Abdoulah Tamtam.
Ten 1ste het is TAMAM NIET TAMTAM, ten 2de weet je niet eens hoe ik er uit zie ten derde, neem ik daar ontslag binnenkort omdat ik ander werk wil, als ik 15 wordt binnen kort
Oud 02-02-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oeh, lekker! Waarom heb je trouwens nog een kerstavatar?
Omdat-ie episch is! Steffie en N00dles verdienen eeuwig lof voor Rudolf the Rednose Sadcat.
Oud 02-02-2012, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zit bij de psychiatrie, sommige patienten komen met een slaapstoornis, dan is het wel handig om te weten (veel koffie kan zowel oorzaak als gevolg zijn van de slaapstoornis natuurlijk), en mensen die depressief zijn, zijn ook geneigd om hun cafeďne-inname te verdubbelen.
Ik wist niet dat je bij de psychiatrie werkte. En nu je het zo zegt is het eigenlijk ook wel logisch om het te vragen.
Oud 02-02-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ten 1ste het is TAMAM NIET TAMTAM, ten 2de weet je niet eens hoe ik er uit zie ten derde, neem ik daar ontslag binnenkort omdat ik ander werk wil, als ik 15 wordt binnen kort
Ten eerste: details schmetails. Je maakt wel tamelijk veel tamtam voor zo'n onbeduidend foutje. Ten tweede: ik kan toch vragen naar Samir? Om je 'ns de hand te schudden. Ik neem aan dat 't gewoon kan, je zult vast handtam zijn. Ten derde; een dezer dagen!
Verwijderd
Citaat:
Wat een hoop tamtam. hoe zit het met de atomen? En de moleculen?
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wel bij Nederlands, zo te zien.
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste: details schmetails. Je maakt wel tamelijk veel tamtam voor zo'n onbeduidend foutje. Ten tweede: ik kan toch vragen naar Samir? Om je 'ns de hand te schudden. Ik neem aan dat 't gewoon kan, je zult vast handtam zijn. Ten derde; een dezer dagen!
Je kunt hem herkennen aan zijn bazooka.
Oud 02-02-2012, 17:02
Verwijderd
Tot voor vorig jaar werkte ik bij de interne, longgeneeskunde en cardiologie, en bij cardiologische patienten moest ik het ook altijd vragen ivm hartkloppingen enzo
Verwijderd
Citaat:
Ook bij scheikunde hoor.
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
haha is goed, maar wel shnel dan, ik ben de jongen met het jaren 80 afro haar

ten 2de over dat tamtam, iedereen zegt het zo, en dat ben ik dus zat
Oud 02-02-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Je kunt hem herkennen aan zijn bazooka.
En een PLO-sjaal? Zo'n smoezelige?
Verwijderd
Citaat:
ten 2de over dat tamtam, iedereen zegt het zo, en dat ben ik dus zat
Heb je al eens een boze brief gestuurd?
Verwijderd
Citaat:
Tot voor vorig jaar werkte ik bij de interne, longgeneeskunde en cardiologie, en bij cardiologische patienten moest ik het ook altijd vragen ivm hartkloppingen enzo
Ik bedoelde ook meer dat het me in het algemeen wel logisch leek, niet alleen bij psychiatrie

Mijn zusje zit twee kamers verderop en begint tegen me te praten op facebookchat omdat ze haar wiskundehuiswerk niet snapt. Kom dan even langs of zo.
Oud 02-02-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
En een PLO-sjaal? Zo'n smoezelige?
Don't push it.
Oud 02-02-2012, 17:04
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
volgens mij ben jij heel goed, om het neerhalen van jongens die het moeilijk hebben goed en snel te kunnen typen, goed hoor! je mag trots op jezelf zijn
Oud 02-02-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
volgens mij ben jij heel goed, om het neerhalen van jongens die het moeilijk hebben goed en snel te kunnen typen, goed hoor! je mag trots op jezelf zijn
Eerst moest ik nog om je lachen, maar hier word ik moe van.
Oud 02-02-2012, 17:06
Verwijderd
Em. is goed om het neerhalen van jongens

Er flitsen wat gekke dingen door mijn hoofd, waaronder Em met een bosmaaier en een moordlustige blik.
Oud 02-02-2012, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Em. is goed om het neerhalen van jongens

Er flitsen wat gekke dingen door mijn hoofd, waaronder Em met een bosmaaier en een moordlustige blik.
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe Em. eruitziet, maar ik heb wel een lievig beeld bij haar
Oud 02-02-2012, 17:07
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Eerst moest ik nog om je lachen, maar hier word ik moe van.
das dan jammer ik ben het zat om maar telkens onder uitgehaalt te worden

nee samir je bent te klein

nee wij nemen geen moslims aan

nee hou je bek

nee doe dit

nee jij typt verkeerd en daarom ben je anders en hebben wij het recht om jou te stangen tot je boos wordt
Oud 02-02-2012, 17:09
Verwijderd
Misschien helpt het dan om niet zo snel boos te worden. Het is niet zó negatief bedoeld. Het is alleen prettig als mensen in redelijk goed Nederlands typen, dat is fijner om te lezen.
Oud 02-02-2012, 17:10
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
als iemand bij elk foutje dat je maakt daar een opmerking over geeft, gaat dat je al gauw in de kouwe kleren zitten
Topic gesloten

Regels voor berichten