Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2012, 20:05
DAH
DAH is offline
Er is een plaats genaamd 'Cockburn'...
Oud 04-03-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
IK bedacht me vanmiddag ineens dat, als je lang genoeg wacht en regelmatig water geeft, er dan misschien wel een komkommerplant uit je kut groeit
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 21:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mensen die met hun OV-chipkaart vol goede moed naar het Thialf willen en op Station Heerenveen IJsstadion uit willen checken, komen bedrogen uit. Er is namelijk geen enkele mogelijkheid om uit te checken hier. En als het aan de NS ligt, komt die mogelijkheid er ook niet.

Afgelopen weekend kregen tientallen reizigers het advies om maar niet uit te checken. Wat ze te veel betaalden aan ritprijs, kon weer gedeclareerd worden. Echter, op de terugweg kregen tientallen mensen een bekeuring omdat ze tegen de richting in reisden. Op de vraag aan de klantenservice van de NS kwam naar voren dat er geen OV-chipkaartapparatuur komt te staan, omdat er te weinig treinen stoppen en er te weinig reizigers uitstappen.

Het overige advies van de klantenservice luidde dat het handjevol mensen dat daar uitstapten, maar een los kaartje moest aanschaffen. Op de vraag waarom dit niet op voorhand bekendgemaakt was, klonk het laconiek: vergeten.
Oud 07-03-2012, 21:36
Em.
Em. is offline
Citaat:
Mensen die met hun OV-chipkaart vol goede moed naar het Thialf willen en op Station Heerenveen IJsstadion uit willen checken, komen bedrogen uit. Er is namelijk geen enkele mogelijkheid om uit te checken hier. En als het aan de NS ligt, komt die mogelijkheid er ook niet.

Afgelopen weekend kregen tientallen reizigers het advies om maar niet uit te checken. Wat ze te veel betaalden aan ritprijs, kon weer gedeclareerd worden. Echter, op de terugweg kregen tientallen mensen een bekeuring omdat ze tegen de richting in reisden. Op de vraag aan de klantenservice van de NS kwam naar voren dat er geen OV-chipkaartapparatuur komt te staan, omdat er te weinig treinen stoppen en er te weinig reizigers uitstappen.

Het overige advies van de klantenservice luidde dat het handjevol mensen dat daar uitstapten, maar een los kaartje moest aanschaffen. Op de vraag waarom dit niet op voorhand bekendgemaakt was, klonk het laconiek: vergeten.

Wat een stelletje idioten.
Oud 08-03-2012, 05:46
Verwijderd
Wát.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 07:28
Vowel
Vowel is offline
Lol, wtf? Is dat een serieus stuk?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 08:42
Verwijderd
Jezus stelletje idioten
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 14:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Lol, wtf? Is dat een serieus stuk?
Ja Stond op Fok.
Oud 08-03-2012, 14:52
capibara
capibara is offline
Wow, van de week stond er een verwarde gozer midden in de wijk amok te schoppen. Alhoewel, hij liep hard aan een lantaarnpaal te schudden en riep "Godverdomme, tering, altijd weer hetzelfde grapje hier, ROESTVRIJ STAAAAAAAL ROESTVRIJ STAAAAAAL!, JAAAA PAAAAAAL, JIJ JA!!!".
Oud 08-03-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Seriously, ik heb vandaag geleerd hoe je op google moet zoeken. En dan niet met speciale coole trucjes zodat je dat ding als rekenmachine kan gebruiken of als define: en dan een definitie kunnen vinden, maar nee, gewoon zoeken en met '' '' en + en WAUW.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Wow, van de week stond er een verwarde gozer midden in de wijk amok te schoppen. Alhoewel, hij liep hard aan een lantaarnpaal te schudden en riep "Godverdomme, tering, altijd weer hetzelfde grapje hier, ROESTVRIJ STAAAAAAAL ROESTVRIJ STAAAAAAL!, JAAAA PAAAAAAL, JIJ JA!!!".
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
googleverhaal
Omg n00b
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Omg n00b
Het zijn verplichte workshops ja Net of ik dat soort shit nog niet weet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Het zijn verplichte workshops ja Net of ik dat soort shit nog niet weet.
Ik las het verkeerd Sorry
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Meisje (12) wil geld voor haar eerste knipbeurt ooit

AMSTERDAM - Een Braziliaans meisje (12) gaat voor het eerst in haar leven haar haar laten knippen. Het kapsel is inmiddels een doorn in het oog voor haar geworden.

"Ze houdt van haar lange haar, dus daarom heb ik het altijd maar zo gehouden", zegt de moeder van Natasha Moraes de Andrade, meldt de Engelse krant Metro. "Maar de tijd is aangekomen om het te laten knippen."
Het lange kapsel begint flink in de weg te zitten bij het sporten en andere activiteiten op school. Bovendien is ze dagelijks anderhalf uur kwijt aan het kammen en in totaal vier uur per week om het te wassen. Volgens haar moeder is Natasha (foto)dan ook een gevangene van haar kapsel geworden.
"Ik houd van mijn lange haar en zal me verdrietig voelen als het weg is, maar het onderhoud wordt me gewoon te veel", aldus Natasha.
De pijn van het verlies wil ze verzachten door geld te vragen voor haar lange lokken. Ze heeft al 2.100 euro aangeboden gekregen, maar hoopt er uiteindelijk 4.200 euro voor te krijgen. "Van het geld wil ik mijn slaapkamer opnieuw inrichten", zegt Natasha.
Hier is de foto:
Spoiler

Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat broekje
Oud 26-03-2012, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Holy shit zeg, wat zal zij last van haar nek hebben ook
Oud 26-03-2012, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, als haar haar nog nooit geknipt is zal haar nek wel gewend zijn aan het gewicht. Prachtig haar wel trouwens!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 21:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:

Goeie! Deel twee van dit verhaal: ik was er vorige week. inmiddels waren er wel uitcheckpalen. Er waren ook servicemedewerkers. Ik kon alleen geen kaartje kopen. Ga maar met de bus die 1 keer in t uur rijdt naar heerenveen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 15:08
Verwijderd
Spoiler

wut
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 23:15
Martiño
Martiño is offline
Hahaha, gaaf gedaan
Oud 06-04-2012, 16:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goeie! Deel twee van dit verhaal: ik was er vorige week. inmiddels waren er wel uitcheckpalen. Er waren ook servicemedewerkers. Ik kon alleen geen kaartje kopen. Ga maar met de bus die 1 keer in t uur rijdt naar heerenveen
Blijkbaar is de NS toch gezwicht, en hebben ze iig die uitcheckpalen geplant. Nu nog een volwaardige kaartjesautomaat.

OT:

Dove vrouw mishandeld in tram Den Haag

Een 19-jarige dove vrouw is maandagmiddag in een tram in haar woonplaats Den Haag mishandeld. Een vrouw die ook in de tram zat, dacht waarschijnlijk dat het slachtoffer gekke bekken zat te trekken en vloog haar ineens aan. De vrouw sloeg de 19-jarige een paar keer en verliet daarna de tram, meldt de politie dinsdag.

Het slachtoffer stapte aan het eind van de middag samen met haar zus op het Spui in tram 16. Tijdens de reis sprak de dove vrouw in gebarentaal met haar zus en gebruikte daarbij ook de mimiek van haar gezicht om haar verhaal duidelijk te maken.

Na de mishandeling stapten de dove vrouw en haar zus uit bij de halte aan de Laan van Wateringse Veld, waarna ze naar huis gingen. Het slachtoffer gaf aan last te hebben van duizeligheid na de mishandeling.

Oud 06-04-2012, 16:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, dat is hier! We hebben hier een heleboel doven. Wat een mongolen heb je toch in de wereld
Oud 07-04-2012, 10:53
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Blijkbaar is de NS toch gezwicht, en hebben ze iig die uitcheckpalen geplant. Nu nog een volwaardige kaartjesautomaat.

OT:

Dove vrouw mishandeld in tram Den Haag

Een 19-jarige dove vrouw is maandagmiddag in een tram in haar woonplaats Den Haag mishandeld. Een vrouw die ook in de tram zat, dacht waarschijnlijk dat het slachtoffer gekke bekken zat te trekken en vloog haar ineens aan. De vrouw sloeg de 19-jarige een paar keer en verliet daarna de tram, meldt de politie dinsdag.

Het slachtoffer stapte aan het eind van de middag samen met haar zus op het Spui in tram 16. Tijdens de reis sprak de dove vrouw in gebarentaal met haar zus en gebruikte daarbij ook de mimiek van haar gezicht om haar verhaal duidelijk te maken.

Na de mishandeling stapten de dove vrouw en haar zus uit bij de halte aan de Laan van Wateringse Veld, waarna ze naar huis gingen. Het slachtoffer gaf aan last te hebben van duizeligheid na de mishandeling.

[afbeelding]
En ik maar denken dat de tramlijnen van en naar het wateringse veld relatief veilig zijn. Ik reisde veel met deze trams en ik zie vrijwel nooit bijzondere dingen.

Hoewel lijn 16 altijd al het meest onveilig voelde van de tramlijnen in het wateringse veld.
Oud 07-04-2012, 12:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik vind dit echt te erg voor woorden. Wat voor een egootje heb je dan om je heen hangen zeg
Oud 20-06-2012, 14:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

De dalai lama heeft een zonneklep in zijn hand...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 07:43
Verwijderd
Een voor mij vreemde jongen stelt zich via de mail aan me voor als de vriend van een vage kennis en vraagt me zonder verdere omhaal mee uit naar de bios 'want je lijkt me leuk en dan kunnen we elkaar beter leren kennen'.
Wtf, ik heb geen idee wie hij is en heb 'm nog nooit gezien of gesproken. Dus ik zoeken op facebook om te zien met wie ik te maken heb, blijkt het een Marilyn Manson look-a-like te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

De dalai lama heeft een zonneklep in zijn hand...
Whehe, what has been seen..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 13:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een voor mij vreemde jongen stelt zich via de mail aan me voor als de vriend van een vage kennis en vraagt me zonder verdere omhaal mee uit naar de bios 'want je lijkt me leuk en dan kunnen we elkaar beter leren kennen'.
Wtf, ik heb geen idee wie hij is en heb 'm nog nooit gezien of gesproken. Dus ik zoeken op facebook om te zien met wie ik te maken heb, blijkt het een Marilyn Manson look-a-like te zijn.
Oud 22-07-2012, 16:48
Miekje*
Miekje* is offline

Een opbergtasje voor in je BH .
Oud 22-07-2012, 19:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Handig!
Oud 22-07-2012, 22:41
Missy
Missy is offline
Dat er een verwarde gozer met emmertje sop een heleboel auto's zomaar. stond schoon te maken op het parkeerplaats aan het strand.
Oud 22-07-2012, 23:02
Eryc
Eryc is offline
Citaat:
Dat er een verwarde gozer met emmertje sop een heleboel auto's zomaar. stond schoon te maken op het parkeerplaats aan het strand.
Dafuq
Oud 23-07-2012, 00:28
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
[afbeelding]

Een opbergtasje voor in je BH .
Oud 23-07-2012, 00:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat opbergtasje lijkt me niet erg comfortabel
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 03:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriendin had, tot vanavond, nog nooit Rummicub, Scrabble en Cluedo gespeeld. Wut?
Oud 26-07-2012, 09:15
DAH
DAH is offline
Dat kan niet.... o_o
Oud 26-07-2012, 12:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat zei ik ook! Ik vond het ook enorm bizar.
Oud 26-07-2012, 12:54
Missy
Missy is offline
Vanochtend met mijn stagebegeleider. Hij ging tegen het verkeer in op een éénrichtingsbrug om twee mensen op een oude Itiliaanse bromfiets vragen te stellen. En dat valt onder 'journalistje spelen'.

Daar stap ik volopig niet meer in de auto.
Oud 26-07-2012, 13:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat zei ik ook! Ik vond het ook enorm bizar.
Ik had ook nooit Scrabble gespeeld tot ik een tijdje geleden eventjes wordfeud heb gespeeld.

En Cluedo heb ik maar 1 keer gespeeld, toen ik klein was.

Rummikub.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 23:04
Verwijderd

wot
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 23:09
Verwijderd
het is een kruising tussen herr flick, himmler en hitler...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 23:29
Verwijderd
Ik ging googlen op Nieuw-Scheemda in de hoop meer over die man te leren en één van de eerste hits was dit:

Dat is ook wel een vermelding waard.

Maar kennelijk is 'ie dus oprecht. Los van z'n ideeën: wat raar om de Hitler-styl0 in bewegende kleurbeelden te zien.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 01:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
http://common-phobias.com/Dutch/phobia.htm
Oud 12-11-2012, 16:40
Intikken
Intikken is offline
Toen ik vorige week door school liep sprong mijn mentor ineens naar mijn biologie leraar toe en zei: 'RUIM DIE TROEP IS EVEN OP!'. Daarna merkte ze dat mijn biologie leraar geen leerling was. Dafuq.
Oud 01-12-2012, 10:33
Verwijderd

Afbeeldingen kopiëren en plakken met een tablet blijft moeilijk. Iig, eh?

Laatst gewijzigd op 01-12-2012 om 13:57. Reden: Zo.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Deze zag ik vandaag in het echt.
Waar? En nog belangrijker: waarom? (En een zeemeerman met een voetbal )
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:14
Verwijderd
Ik weet precies welke winkel dat is.

(Anti-offtopic.)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 20:01
Verwijderd
Blijkbaar vinden schrikbarend veel vrouwen het "onbeschoft" en/of "respectloos" om vóór 5 december een kerstboom op te zetten. Wát :''''')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten