Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wow, van de week stond er een verwarde gozer midden in de wijk amok te schoppen. Alhoewel, hij liep hard aan een lantaarnpaal te schudden en riep "Godverdomme, tering, altijd weer hetzelfde grapje hier, ROESTVRIJ STAAAAAAAL ROESTVRIJ STAAAAAAL!, JAAAA PAAAAAAL, JIJ JA!!!".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Dove vrouw mishandeld in tram Den Haag Een 19-jarige dove vrouw is maandagmiddag in een tram in haar woonplaats Den Haag mishandeld. Een vrouw die ook in de tram zat, dacht waarschijnlijk dat het slachtoffer gekke bekken zat te trekken en vloog haar ineens aan. De vrouw sloeg de 19-jarige een paar keer en verliet daarna de tram, meldt de politie dinsdag. Het slachtoffer stapte aan het eind van de middag samen met haar zus op het Spui in tram 16. Tijdens de reis sprak de dove vrouw in gebarentaal met haar zus en gebruikte daarbij ook de mimiek van haar gezicht om haar verhaal duidelijk te maken. Na de mishandeling stapten de dove vrouw en haar zus uit bij de halte aan de Laan van Wateringse Veld, waarna ze naar huis gingen. Het slachtoffer gaf aan last te hebben van duizeligheid na de mishandeling. ![]()
||
Citaat:
Hoewel lijn 16 altijd al het meest onveilig voelde van de tramlijnen in het wateringse veld.
|
Verwijderd
|
Een voor mij vreemde jongen stelt zich via de mail aan me voor als de vriend van een vage kennis en vraagt me zonder verdere omhaal mee uit naar de bios 'want je lijkt me leuk en dan kunnen we elkaar beter leren kennen'.
Wtf, ik heb geen idee wie hij is en heb 'm nog nooit gezien of gesproken. Dus ik zoeken op facebook om te zien met wie ik te maken heb, blijkt het een Marilyn Manson look-a-like te zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vanochtend met mijn stagebegeleider. Hij ging tegen het verkeer in op een éénrichtingsbrug om twee mensen op een oude Itiliaanse bromfiets vragen te stellen. En dat valt onder 'journalistje spelen'.
Daar stap ik volopig niet meer in de auto.
|
Verwijderd
|
Ik ging googlen op Nieuw-Scheemda in de hoop meer over die man te leren en één van de eerste hits was dit:
![]() Dat is ook wel een vermelding waard. Maar kennelijk is 'ie dus oprecht. Los van z'n ideeën: wat raar om de Hitler-styl0 in bewegende kleurbeelden te zien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #213 Dark Phoenix | 500 | 22-05-2008 16:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 38 Biertank 52 | 500 | 19-09-2007 22:20 | |
Verkeer & Vervoer |
"Wegens een technisch mankement..." Krynn | 85 | 02-08-2006 19:58 | |