Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2012, 20:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik maak volgens mij nog steeds wel d/t fouten, maar de als/dan fouten zijn er inmiddels wel uitgemept. Ook dankzij m'n bff die me constant verbeterde.
Bij m'n ouders gaat het soms nog wel 'fout', maar dan vind ik 't meer een gevalletje van ABR spreken.

Vroegah maakte ik volgens mij wel hele andere zinsconstructies.
Geen halve andere zinsconstructies?
Advertentie
Verwijderd
Ik ben beter geworden in voltooide deelwoorden.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, de halve zinnen liet ik toen achterwege.
Oud 10-02-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Mooie voorbeelden die ik ondertussen tegen ben gekomen:
- rauwverwerking (rouwverwerking)
- gebeurdt (dat kan sowieso verdomme niet)
- onethisch
- punten midden in de zin terwijl het een komma moet zijn.

Op de oude IRC-servert waar ik meubilair was hadden de admins de eggdrop zo ingesteld dat je een a-kill kreeg wanneer je 'werdt' typte. En zo hoort het ook, weg met dat nare rapalje
Oud 10-02-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Geen halve andere zinsconstructies?
Twee zielen, één gedachte
Oud 10-02-2012, 20:13
Em.
Em. is offline
Ik snap niet waar het vandaan komt, maar ik heb ineens een intense behoefte aan het lezen van nagellakblogs. Of eigenlijk alleen naar plaatjes kijken van kleurtjes op nagels.
Oud 10-02-2012, 20:13
Verwijderd
Ik heb zin in kleuren.
Oud 10-02-2012, 20:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan ga je toch lekker kleuren!
Ik heb ooit The Doodle book gekocht. Lekker tekeningetjes maken enzo. <3
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik snap niet waar het vandaan komt, maar ik heb ineens een intense behoefte aan het lezen van nagellakblogs. Of eigenlijk alleen naar plaatjes kijken van kleurtjes op nagels.
'Dat komt op als poepen', zei mijn oma zaliger altijd.
Verwijderd
Citaat:
Ja. Je hebt bij de Hema van die fijne kleurblokken met tekeningen in leeftijdscategorieën, die vind ik erg fijn.

En ik heb warme chocolademelk gemaakt. Niet uit een zakje, maar met echte warme melk, cacao en suiker. Nu maar hopen dat het te zuipen is.
Wat ook bijzonder goed te doen is én een stuk praktischer: Chocomel van Nutricia (ES-fanboys kom er maar in ) opwarmen in de magnetron en er een lik slagroom op smeren
Oud 10-02-2012, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb zin in kleuren.
Ken je het tijdschrift Flow? Daar staan ook vaak 'kleurplaten voor volwassenen' in. Alleen kinderkleurboeken zijn toch leuker .
Oud 10-02-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je toch lekker kleuren!
Ik heb ooit The Doodle book gekocht. Lekker tekeningetjes maken enzo. <3
Ja, maar ik heb geen kleurspullen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb van die kleine pakjes chocomel van de lidl. Die mieter ik dan ook gewoon in een beker in de mikrogolfoven en dan slagroom idd. <3

Citaat:
Ja, maar ik heb geen kleurspullen.
Heb je echt helemaal geen stiften of potloden?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat ook bijzonder goed te doen is én een stuk praktischer: Chocomel van Nutricia (ES-fanboys kom er maar in ) opwarmen in de magnetron en er een lik slagroom op smeren
Of Nesquick (Nesqick? Neskwik?) aanmaken met koude melk en in de magnetron doen .

Maar oh, wat is DIT lekker <3.
Em.
Em. is offline
Ik vond kleuren altijd stom. Of niet zo leuk in ieder geval. Kleuren was als met poppen spelen. Af en toe deed ik het, omdat meisjes dat horen te doen, en dan speelde ik een goed klein meisje, maar ik vond het maar stom. En als ik mijn pop dan zeven keer had omgekleed en weer in bed had gelegd en weer eruit gaf ik het op. Net als bij een halve kleurplaat.

Mijn eigen tekeningen kleurde ik al snel ook niet meer in.
Oud 10-02-2012, 20:17
Verwijderd
Toen ik nog een klein pleegzusje had moest ik haar helpen met kleuren en tekenen. En daarna schreef ze onze namen eronder en ze kon er maar iets van vijf schrijven, waaronder die van mij.
Oud 10-02-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Heb je echt helemaal geen stiften of potloden?
Nee, waarom zou ik die in huis hebben?
Oud 10-02-2012, 20:19
Verwijderd
Soms heb ik ook zin om iets te tekenen, dan heb ik een gaaf idee ofzo. Maar mijn tekenniveau is dat van een 9jarige ofzo, dus dat wordt niks
Oud 10-02-2012, 20:20
Em.
Em. is offline
Citaat:
Soms heb ik ook zin om iets te tekenen, dan heb ik een gaaf idee ofzo. Maar mijn tekenniveau is dat van een 9jarige ofzo, dus dat wordt niks
Negenjarigen kunnen anders ook best tekenen!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, waarom zou ik die in huis hebben?
Voor het geval dat je ooit iets moet/wilt tekenen/kleuren.

Ik heb een shitload aan stiften en potloden (ik wou potloaden typen, huhuh) hier liggen, gewoon voor het geval dat.
Miekje*
Miekje* is offline
Stefenootje, dit soort kleurplaten kleur ik graag:

<3
Oud 10-02-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, dit soort kleurplaten kleur ik graag:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

<3
Oh wauw ja, die lijken me leuk!

Als ik hier een printer had zou ik ze uitprinten, maar helaas
Oud 10-02-2012, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook een preventieve voorraad potloden. Maar dat komt ook een beetje doordat ik veel knutsel, en dan gebruik je ze ook wel.
Oud 10-02-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Negenjarigen kunnen anders ook best tekenen!
Nou ja, in ieder geval, ik kan echt niet tekenen. Gewoon niks.

Er zitten hier op het forum ook wel bovengemiddel veel mensen die (heel) goed kunnen tekenen, en dan denk ik weleens fffuu.
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook schrijven en dan een miniatuur maken. Ik heb een boek met miniaturen en de meeste in dat boek zijn heel lame, ongeveer zoals wat onder de spoiler die ik zo ga maken staat, maar het idee is wel gaaf.

Spoiler
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh wauw ja, die lijken me leuk!

Als ik hier een printer had zou ik ze uitprinten, maar helaas
Als je je adres pm't, stuur ik er van de week wel een paar op . Ik heb hier echt best wel een stapel kleurboeken, en daar kunnen er best een paar uit.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je bij de hitlernaryavond was geweest had je wel gezien dat niet alle forumers goed kunnen tekeken.
Oud 10-02-2012, 20:24
Em.
Em. is offline
Citaat:

Er zitten hier op het forum ook wel bovengemiddel veel mensen die (heel) goed kunnen tekenen, en dan denk ik weleens fffuu.
ART hier is ook gewoon écht niet representatief. Toen ik dat voor het eerst zag ging ik van 'oh ik kan wel redelijk tekenen voor mijn leeftijd' naar 'omijngod ik ben een gehandicapte oorwurm en ik kan nog geen stokpoppetje tekenen'. Dat is wel een beetje ontmoedigend, af en toe.
Oud 10-02-2012, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Als je bij de hitlernaryavond was geweest had je wel gezien dat niet alle forumers goed kunnen tekeken.
Nee, maar toch best wel veel.
Oud 10-02-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Dat jullie mijn Mongool niet als Mongool herkenden lag niet aan mijn tekenskills natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
Als je je adres pm't, stuur ik er van de week wel een paar op . Ik heb hier echt best wel een stapel kleurboeken, en daar kunnen er best een paar uit.
Oh wat lief van je!

Maar ik kijk binnenkort wel even voor een leuk kleurboek ergens (). En als ik niks leuks vind kan dat altijd nog.

Hee, ik zie Dingaantouwtje op tv nu volgens mij
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit zijn mijn tekenskillz:

Spoiler
Oud 10-02-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook schrijven en dan een miniatuur maken. Ik heb een boek met miniaturen en de meeste in dat boek zijn heel lame, ongeveer zoals wat onder de spoiler die ik zo ga maken staat, maar het idee is wel gaaf.

Spoiler
Wut. Wat is een miniatuur? /voelt zich dom
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat jullie mijn Mongool niet als Mongool herkenden lag niet aan mijn tekenskills natuurlijk.
Nee, sorry. Ik zou sowieso een Mongool (iemand uit Mongolie dus) niet zomaar herkennen en zeker niet in tekenvorm.
Verwijderd
Citaat:
Dit zijn mijn tekenskillz:

Spoiler
Dat is al beter dan ik ooit zal kunnen hoor
Verwijderd
Citaat:
Oh wat lief van je!

Maar ik kijk binnenkort wel even voor een leuk kleurboek ergens (). En als ik niks leuks vind kan dat altijd nog.

Hee, ik zie Dingaantouwtje op tv nu volgens mij
Als je in die winkel een kleurboek uit staat te zoeken denken ze vast dat je al moeder bent!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh wat lief van je!

Oki . Kijk ook eens bij Zeeman!
Oud 10-02-2012, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga ook even dingen tekenen en posten, want ik heb toch niks beters te doen.
Oud 10-02-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Wut. Wat is een miniatuur? /voelt zich dom
Een kort stukje proza van drie regels tot twee pagina's, grofweg. Maar in dat boek zijn ze dus bijna allemaal ongeveer zo.
Verwijderd
Citaat:
Als je in die winkel een kleurboek uit staat te zoeken denken ze vast dat je al moeder bent! [afbeelding]
/care
Em.
Em. is offline
Oh, ik had vandaag nog een koe getekend (naar voorbeeld, toen ik besloot dat ik het leuker vond als mijn koe op een koe leek). En op mijn laptop met zo'n touchpad, dus ook niet echt onder ideale omstandigheden. En ik vond 'm uiteindelijk nog heel koe'erig en gelukt enzo.

Ja nou ja, de tekst erbij is wat raar, maar probeer jij maar eens een illustratie bij het begrip 'haiku' te maken!
Oud 10-02-2012, 20:29
Verwijderd
Ik moet nog een keer posten wat er van mijn handen geworden is! Maar ze gaan langzamer en langzamer.
Verwijderd
Em <3
Em.
Em. is offline
Mijn handen zijn dood. Verfrommeld en verkreukt, en ze werden eerder slechter dan beter. En ze zijn ook niet met 50.
Oud 10-02-2012, 20:30
Verwijderd
Eén keer in mijn leven heb ik iets getekend wat echt best mooi en goed gelukt was. Namelijk een vuist, die er best echt uitzag en alles. Vreemd dat het toen wel ineens lukte.

Maar ik vrees een beetje dat ik die nooit meer terug zal vinden, dat zou ik wel jammer vinden
Oud 10-02-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn handen zijn dood. Verfrommeld en verkreukt, en ze werden eerder slechter dan beter. En ze zijn ook niet met 50.
Hm, mijne werden echt wel beter. Maar het is zo'n gedoe en ik ben bang dat ze me gestoord vinden als ik de hele tijd alleen mijn hand teken. Dus nu heb ik er al twee weken ofzo geen gemaakt.
Oud 10-02-2012, 20:34
Verwijderd
Soms heb ik ook zin in stoepranden.
Oud 10-02-2012, 20:35
Verwijderd
Ik in Buskruit. Wát een briljant spel is dat. <3
Oud 10-02-2012, 20:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huhuh, oude photobucket accounts en lelijke tekeningen voor oude forums:

Spoiler
Oud 10-02-2012, 20:37
Verwijderd
Er circuleert op internet toch zo'n site ofzo van een jongen die eerst helemaal niet kon tekenen, maar het zichzelf ging leren, en daarna langzaam bizar goed werd?

Ik zocht daar een keer naar, maar het schijnt dat al die tekeningen niet meer te zien zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten