Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh een jaar cel en 3000 pond boete kan ook
![]() Edit: er klopt een geen reet van die kop, jezus ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik in het vliegtuig naar Wenen zat was ik ziekjes en steeds misselijk. En dat hele uur gingen er af en aan mannen naar de wc. Alleen maar mannen. Want vrouwen zijn natuurlijk van te voren gegaan. En af en toe ik, omdat ik dacht dat ik moest kotsen maar dan eigenlijk alleen moest boeren. Ik zat gelukkig vlak bij de wc.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje. Mijn moeder is helemaal boos omdat ze vorig jaar naar de KNO-arts is geweest en dat de rekening 270 euro was, terwijl ze maar tien minuten daar was geweest. Ineens hoorde ik haar echt heel boos praten, dus ik dacht 'huh?' en toen was ze naar de zorgverzekering aan het bellen hoe en wat en waarom zoveel en ik kreeg echt ter plekke medelijden met diegene aan de andere kant van de telefoon.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen onbekenden ofzo, maar mensen die ik IRL ken en mensen die ik van internet ken. Ik denk niet dat je in het algemeen kunt zeggen dat je alleen van mensen die je IRL kent, wil weten wat ze doen. Er zijn forumers die best interessant zijn op facebook en ik heb veel oude klasgenoten en vage collega's juist geblokkeerd staan omdat ze ontzettend onboeiend zijn en telkens posten dat ze lekker gegeten hebben of dat ze gisteravond tv hebben gekeken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, eens worden het nooit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|