Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2012, 13:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hoorde pas iemand seks hebben in een pashokje bij de V&D. Het klonk iig wel zo, en anders had die vrouw het gewoon erg gezellig in d'r eentje.
Oud 23-02-2012, 13:02
Verwijderd
Oh je had het over jezelf, ik dacht over mij

Daar ben ik ook benieuwd naar. Laatst kwam ik in een horecablad op werk wel tegen hoevaak er gemiddeld per jaar in een hotelbed gesekst wordt Ik ben het cijfer alleen vergeten maar het was VEEL.
Oud 23-02-2012, 13:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tuurlijk, daar zijn hotelbedden toch voor.
Oud 23-02-2012, 13:04
Verwijderd
Nou, de WC's van de vliegtuigen waar ik in heb gezeten wil je écht geen seks hebben. Al zit een jonge versie van Elizabeth Hurley met gierende geilheid naast je.
Oud 23-02-2012, 13:07
Verwijderd
De boete voor seks in het vliegtuig is 4500 euro
Oud 23-02-2012, 13:08
Verwijderd
per persoon
Oud 23-02-2012, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Oud 23-02-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
per persoon
Hahahaha ik zie het al voor me, een kostenpost 'boetes' en dan uitgesplitst 'geld verkregen omdat mensen seks hadden in het vliegtuig'
Oud 23-02-2012, 13:11
Martiño
Martiño is offline
Waarom is dat eigenlijk zo gespecificeerd? Ik bedoel, het is verboden om seks te hebben op een openbare plek, waarom dan nog een aparte boete voor seks in een vliegtuig. Seks in een vliegtuig is toch niet gevaarlijk ofzo?
Oud 23-02-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
per persoon
Haha, nice, die toevoeging
Oud 23-02-2012, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dat eigenlijk zo gespecificeerd? Ik bedoel, het is verboden om seks te hebben op een openbare plek, waarom dan nog een aparte boete voor seks in een vliegtuig. Seks in een vliegtuig is toch niet gevaarlijk ofzo?
Nou ja, een luchtvaartmaatschappij mag natuurlijk z'n eigen regels maken wat dit betreft, net als dat een hotel boetes kan uitschrijven voor roken op een kamer. En ik denk dat het vooral preventief is. Dat mensen gaan zoeken op google naar 'seks in vliegtuig, tips' oid en dat ze dit tegenkomen en dan denken, MWA NEVERMIND!
Oud 23-02-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Wat een rush moet het zijn om op het moment dat je klaarkomt turbulentie te krijgen. "Emg, did I cause that?"
Oud 23-02-2012, 13:16
Verwijderd
Oh een jaar cel en 3000 pond boete kan ook http://www.depers.nl/opmerkelijk/707...vliegtuig.html

Edit: er klopt een geen reet van die kop, jezus
Oud 23-02-2012, 13:17
Verwijderd
Dankzij de discussie keek ik net onderzoekend rond in de trein en werd ik vriendelijk toegelachen door een jongen die ik per ongeluk aanstaarde Miisschien vraagt ie zich hetzelfde bij mij af
Oud 23-02-2012, 13:18
Carn
Carn is offline
Wat zijn de straffen aangaande seks met een vliegtuig?
Oud 23-02-2012, 13:19
Verwijderd
Hij vindt het leuk dat ik een appel had, want hij heeft nu druiven. Ik vermoed een eenvoudige ziel
Oud 23-02-2012, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn de straffen aangaande seks met een vliegtuig?
Ik denk dat het gewoon valt onder betreden van verboden gebied en openbare viezigheden, niet zo specifiek verder.
Oud 23-02-2012, 13:22
Martiño
Martiño is offline
Maar seks is juist heel mooi!
Oud 23-02-2012, 13:22
Carn
Carn is offline
lekker in de kerosine pompen.
Oud 23-02-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Maar seks is juist heel mooi!
schrijf er een boek over!
Oud 23-02-2012, 13:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann is terug en het gaat over seks. Valt iemand anders dit ook op?
Oud 23-02-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Sann is terug en het gaat over seks. Valt iemand anders dit ook op?
Het valt zelfs mij op
Oud 23-02-2012, 13:39
Verwijderd
Nouja als er maar 1 wc in het vliegtuig is en mensen gaan daar seks zitten hebben, is dat wel erg vervelend als je moet kotsen
Oud 23-02-2012, 13:40
Verwijderd
Overigens ga ik over drie kwartier richting werk, dus geen zorgen, dan hebben jullie weer een rustige avond zonder vieze seksvragen
Oud 23-02-2012, 13:41
Verwijderd
Toen ik in het vliegtuig naar Wenen zat was ik ziekjes en steeds misselijk. En dat hele uur gingen er af en aan mannen naar de wc. Alleen maar mannen. Want vrouwen zijn natuurlijk van te voren gegaan. En af en toe ik, omdat ik dacht dat ik moest kotsen maar dan eigenlijk alleen moest boeren. Ik zat gelukkig vlak bij de wc.
Oud 23-02-2012, 13:56
Verwijderd
huisartsenbrief met wel meer typfouten:
Citaat:
ambteraren
Oud 23-02-2012, 13:59
Verwijderd
Jeetje. Mijn moeder is helemaal boos omdat ze vorig jaar naar de KNO-arts is geweest en dat de rekening 270 euro was, terwijl ze maar tien minuten daar was geweest. Ineens hoorde ik haar echt heel boos praten, dus ik dacht 'huh?' en toen was ze naar de zorgverzekering aan het bellen hoe en wat en waarom zoveel en ik kreeg echt ter plekke medelijden met diegene aan de andere kant van de telefoon.
Oud 23-02-2012, 14:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Terwijl de mensen aan de telefoon er niks aan kunnen doen
Oud 23-02-2012, 14:08
Verwijderd
Ja Ze is net klaar met bellen en toen begon ze tegen mij te vertellen dat ze ook wel snapte dat die mevrouw aan de telefoon er niks aan kon doen, maar dat ze toch tegen íemand boos moest zijn. Nou, toch wel fijn dat ik niet het slachtoffer was.
Oud 23-02-2012, 14:21
Verwijderd
de topictitel

vandaag lang genoeg aan school gewerkt. dossier voor nederlands is best veel werk eigelijk. maar heb het al ver af in 1 dag. trots op mezelf.

Laatst gewijzigd op 23-02-2012 om 14:28.
Oud 23-02-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
de topictitel

phoebe acepteer me even op Fb ja

vandaag lang genoeg aan school gewerkt. dossier voor nederlands is best veel werk eigelijk. maar heb het al ver af in 1 dag. trots op mezelf.
Waarom vraag je de hele tijd mensen van hier voor op facebook? Het istoch niet leuk als je iemand niet kent om erover op de hoogte gehouden te worden?
Oud 23-02-2012, 14:28
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik begrijp de lol van facebook nooit zo.
Oud 23-02-2012, 14:30
Verwijderd
Ik wel, zien wat mensen doen die ik kén.
Oud 23-02-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom vraag je de hele tijd mensen van hier voor op facebook? Het istoch niet leuk als je iemand niet kent om erover op de hoogte gehouden te worden?
leekme gewoon leuk
Oud 23-02-2012, 14:31
Verwijderd
En grapjes delen en iemand even snel spreken, waarvoor je anders miljard moeite moet doen.
Verwijderd
Citaat:
leekme gewoon leuk
Ja het mag allemaal hoor, maar ik snapte het niet ;x
Verwijderd
Citaat:
Ik wel, zien wat mensen doen die ik kén.
Dit ja. En dan eigenlijk alleen van de mensen die ik verder weinig zie. Dus klasgenoten enzo, dat hoeft van mij ook niet.
Oud 23-02-2012, 14:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is niet nodig om vriendjes te 'sparen'.
Als je wilt weten wat forumers doen, moet je dat maar gewoon hier lezen.
Oud 23-02-2012, 14:32
Verwijderd
ach...

sommige mensen typen elke dag hetzelfde het begint zo: goeiemorgen omwt school, aankleden verzorgen enzo, en als ze slapen sleeps. de hele dag, weken, maanden, jaren. dat is toch saai!
Oud 23-02-2012, 14:34
Verwijderd
Vandaag had ik iemand die jarig was op facebook en ze schreef dit:
Citaat:
Birthdays are good for you. Statistics show that the people who have the most live the longest.
En eigenlijk vond ik dat nog best grappig
Oud 23-02-2012, 14:36
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Flauw.
Oud 23-02-2012, 14:39
Verwijderd
zwanen zijn best mooi.

oei ik moet vor volgende week mn profiel keuze hebben gemaakt.
Oud 23-02-2012, 14:51
Verwijderd
Ik heb geen recht van spreken want met Brenda erbij heb ik 163 facebookvriendjes
Oud 23-02-2012, 14:52
Verwijderd
Ik heb er meer maar ik heb enkel mensen die ik irl ken.
Oud 23-02-2012, 14:53
Verwijderd
Een groot deel staat geblokkeerd trouwens. Over het algemeen zijn de mensen die het vaakst iets op facebook zetten, het minst boeiend met een paar uitzonderingen natuurlijk.
Oud 23-02-2012, 14:53
Verwijderd
ik 167, en lang niet iedereen die ik echt ken heb ik.

ik speel vaker spelletjes. dan dat ik er iets opzet.
Oud 23-02-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
oei ik moet vor volgende week mn profiel keuze hebben gemaakt.
Wat ga je kiezen? /nieuwsgierig
Verwijderd
Ik heb geen onbekenden ofzo, maar mensen die ik IRL ken en mensen die ik van internet ken. Ik denk niet dat je in het algemeen kunt zeggen dat je alleen van mensen die je IRL kent, wil weten wat ze doen. Er zijn forumers die best interessant zijn op facebook en ik heb veel oude klasgenoten en vage collega's juist geblokkeerd staan omdat ze ontzettend onboeiend zijn en telkens posten dat ze lekker gegeten hebben of dat ze gisteravond tv hebben gekeken.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ben mijn facebook ww weer kwijt. :')

Denk dat ik 50 mensen op facebook heb. Doe er echt niets mee.

Spoiler

Oud 23-02-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen onbekenden ofzo, maar mensen die ik IRL ken en mensen die ik van internet ken. Ik denk niet dat je in het algemeen kunt zeggen dat je alleen van mensen die je IRL kent, wil weten wat ze doen. Er zijn forumers die best interessant zijn op facebook en ik heb veel oude klasgenoten en vage collega's juist geblokkeerd staan omdat ze ontzettend onboeiend zijn en telkens posten dat ze lekker gegeten hebben of dat ze gisteravond tv hebben gekeken.
Maar als ik mensen IRL vervelend vind belanden ze niet op facebook. Blijken ze vervelend te zijn nadat ik ze al heb geaccepteerd, dan negeer ik ze wel Mensen die ik nooit gezien heb spreek ik in elk geval wel op de plek waar ik ze van ken

Maar goed, eens worden het nooit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten