Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die faux-miniaturen: het is een kwestie van de scherptediepte heel klein maken, of simpel gezegd, alleen het object dat je wil doen ogen als miniatuur scherp maken en de rest in toenemende mate wazig. Klaar. Ik heb ook op een blauwe maandag wat van zulke dingen gemaakt in Photoshop, het is vrij simpel. Wel vrij effectvol, ja.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
voor de verhuizing. In dat nieuwe huis moet alles verbouwt worden daar kun je niet wonen. dus mijn ouders gaan klussen en in een huurhuis wonen, tijdelijk. Maar die zijn te klein voor 4mensen en een poes. Mijn broertje en ik moeten daarom naar mijn opa en oma.
Laatst gewijzigd op 26-02-2012 om 20:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kromulent komt van 'cromulent' en dat betekent normaal, acceptabel, uitstekend, realistisch, geloofwaardig, legitiem of authentiek. Voorbeeld: "Ze verkopen op TellSell nu pizza waar je van afvalt. Klinkt kromulent. En lekker. Mmm, pizza." |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Kromulent klinkt alleen helemaal niet kromulent, maar als een symptoom, namelijk dat je ruggenmerg opzwelt van een of andere ziekte. 'Deze patient is kromulent' en dan ligt hij helemaal met een kromme rug 'kgggg hhhh gggg kkkggg' omdat zijn ruggenmerg zo pijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
have fun ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|