Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2012, 15:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ben je dan wel beter gecontroleerd dan normaal? Dat belooft minister Schippers toch
Nee, normale controle. En natuurlijk een gebitsreiniging erbij, die ook duurder is dan het standaardtarief. Als ik op internet kijk dan blijk ik een van de duurdere tandartsen in Den Bosch te hebben, maarja, ik kan bij geen andere terecht want die nemen (of namen toen ik deze tandarts kreeg) geen nieuwe patiënten aan.
Oud 08-03-2012, 16:00
Martiño
Martiño is offline
Overigens is er geen enkele tandarts wiens tarief overeenkomt met de vergoeding van de verzekering
Oud 08-03-2012, 16:04
Verwijderd
Eigenlijk zou iedereen wiens tandarts meer dan 5% duurder is geworden zonder dat de kwaliteit is verbeterd, een brief naar minister Schippers moeten schrijven. Zodat ze honderd brieven per dag krijgt
Oud 08-03-2012, 16:06
Verwijderd
Ik ga vanavond naar de stad om dingen te kopen die ik op Terschelling nodig zou kunnen hebben en ik neem mee: een dikke coltrui en een paar kniekousen.
Aanvullingen?

Oh ik ga van 15 tot 25 maart en er is 's nachts 4 en overdag 10 graden voorspeld, en we zitten in een huisje met 1 à 2 vrouwen en 5 à 6 mannen van 24-29 jaar, en er is een weiland bij dat huisje, maar misschien staan daar schapen op.

Laatst gewijzigd op 08-03-2012 om 16:30.
Oud 08-03-2012, 16:07
Verwijderd
haar elastiekjes voor de wind
lekker zittende broek.
Oud 08-03-2012, 16:09
Verwijderd
Die hoef ik niet te kopen maar ik zal ze inpakken
Oud 08-03-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zou iedereen wiens tandarts meer dan 5% duurder is geworden zonder dat de kwaliteit is verbeterd, een brief naar minister Schippers moeten schrijven. Zodat ze honderd brieven per dag krijgt
Punt is ook dat er voor de vrije tarieven ook al kwaliteitsverschillen waren
Oud 08-03-2012, 16:26
TopDrop
TopDrop is offline
subtopics
Oud 08-03-2012, 16:32
Verwijderd
Hoi! Martin, ik ben het wel met je subtopic-idee eens
Oud 08-03-2012, 16:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
meh, wat een kakdag weer.
Ten eerste viel m'n 'nieuwe' fiets uit elkaar, terwijl ik er pas 1 keer eerder op gefietst heb. Het stuur zakte naar beneden, dus ik ging meteen langs de fietsenmaker en die zei dat er iets in het stuur is afgebroken en dat gaat weken tijd + 30-40 euro kosten om te maken. Heb meteen maar gemaild naar het meisje waarvan ik 'm heb gekocht, want dit is zonde van m'n 85 euro.

En ik voel me vandaag heel raar. Heel erg licht in m'n hoofd. Ik voel me echt constant alsof ik te snel ben opgestaan, zelfs als ik zit. Heel creepy. wtf.
Oud 08-03-2012, 16:49
Verwijderd
Ik weet niet wie het ooit nodig heeft gevonden om ongeveer vijftig UpToDate (een medische website) artikelen en een lijst van alle medicijnen die niet tijdens zwangerschap gebruikt mogen worden uit te printen, en bovendien een stuk of tien hoofdstukken te kopiëren uit boeken die hier gewoon voor bruikleen in de kast staan, en dit alles in het artsassistenten-postvakje achter te laten, maar ik heb het zojuist allemaal in de papierbak geknikkerd en nu ga ik naar huis.
Oud 08-03-2012, 16:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bea heeft geen zin meer in die toestand, dus die zit weer lekker publiekelijk brandweerkazernes te openen enzo.
Ik geef haar groot gelijk.
Oud 08-03-2012, 17:45
Verwijderd
Ik ben hier in plaats van in de stad, want anders is het zo'n gerace en hier zijn natuurlijk ook truien te koop!
Oud 08-03-2012, 17:56
Verwijderd
Avond!
Oud 08-03-2012, 17:59
Verwijderd
Moeten we nu hier posten?
Oud 08-03-2012, 18:01
Verwijderd
Ik ben verward
Oud 08-03-2012, 18:09
Miekje*
Miekje* is offline
Dat is wel de bedoeling, geloof ik! Totdat Gnorkbaby 2 er is.

Ik ga straks boterkoek bakken . Even iets simpels om te maken, maar wel erg lekker natuurlijk <3.
Oud 08-03-2012, 18:10
Verwijderd
Dat kan nog een week duren + misschien wel een paar dagen voordat Gnork het uberhaupt zegt, dus beetje onzin.
Oud 08-03-2012, 18:19
Verwijderd
Het lijkt erop dat coltruien niet in de mode zijn, behalve met heel kleine strakke colletjes of enorm grote nutteloze collen. Ik wil gewoon een trui die m'n nek warm houdt en los genoeg zit om over een strakke trui heen te dragen.
Oud 08-03-2012, 18:19
Verwijderd
ik heb vorig jaar een coltrui gekocht.
Oud 08-03-2012, 18:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Coassistenten krijgen een stagevergoeding bij hun huisartsstage in sommige gezondheidscentra en bij hun verpleeghuisstage in sommige verpleeghuizen, maar in geen enkel ziekenhuis.

Verpleegkundigen die een duale opleiding volgen krijgen gewoon betaald volgens dit (bijlage 2), hoe het zit bij losse stages weet ik niet.
Hm, oke! Opmerkelijk.

Ja, oke, maar als je duaal doet is het sowieso anders, je werkt dan op een gegeven moment gewoon zelfstandig tijdens de opleiding en gaat tussendoor naar school, dus ook terecht dat je daarvoor betaald krijgt. In in ruil daarvoor verkoop je je ziel aan het ziekenhuis.
Oud 08-03-2012, 18:24
Verwijderd
Wat een problemen Sarah Er is heus wel wat te vinden.
Oud 08-03-2012, 18:25
Verwijderd
Deze is leuk, maar geen coltrui:
http://www.zalando.nl/only-felix-hoo...05.html?size=S
(ik dacht, ik kijk maar bij de hoodies, want coltruien zijn dus lastig op zalando, trouwens ook op hm.com/nl en op hema.nl)
Oud 08-03-2012, 18:26
Miekje*
Miekje* is offline
Kijk mijn mooie schelpjes eens <3. Afgelopen zondag geraapt op Hoek van Holland strand.

Schelpen <3
Oud 08-03-2012, 18:27
Verwijderd
Een uur in de stad heb je nodig, en klaar. Online kopen van zoiets is echt kut. Online shoppen is voor de leuk, niet voor de nodig.
Oud 08-03-2012, 18:27
Verwijderd
Dit is een colhoodie, dat vind ik eigenlijk wel leuk
http://www.zalando.nl/naketano-mandy...05.html?size=S
Oud 08-03-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Een uur in de stad heb je nodig, en klaar. Online kopen van zoiets is echt kut. Online shoppen is voor de leuk, niet voor de nodig.
Ik heb geen uur in de stad.

En online kopen is toch juist voor de nodig hoe moet je ooit iets online vinden als je niet weet op welke zoekdingen je moet klikken? Of ga je dan gewoon alle 1400 truien bekijken.
Oud 08-03-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:

En online kopen is toch juist voor de nodig hoe moet je ooit iets online vinden als je niet weet op welke zoekdingen je moet klikken? Of ga je dan gewoon alle 1400 truien bekijken.
Lieve schat, het is donderdagavond.
Oud 08-03-2012, 18:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zoiets heb ik! Maar dan niet van Naketano.
Oud 08-03-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Lieve schat, het is donderdagavond.
En ik ben niet in de stad, zoals je ziet ik had nou net na het eten besloten dat ik niet naar de stad hoefde en ik ben ook wel blij dat ik nu lekker aan het klikken ben in plaats van in de rij voor een pashokje te staan.
Oud 08-03-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
En ik ben niet in de stad, zoals je ziet
Maar je had er kunnen zijn! En dan gaat het een stuk sneller Je slaat dan hele rekken over maar je keuze blijft toch beperkt. Die winkel? Die drie opties. Is dat niks? Ok dan hop verder.
Verwijderd
Citaat:

http://www.zalando.nl/coltrui/?qs=

alsjeblieft.
Verwijderd
Citaat:
Zoiets heb ik! Maar dan niet van Naketano.
En, hoe zit dat?
Ik twijfel bij die wel of hij niet strak zit bij de mouwen, maar ik zou natuurlijk gewoon een maat groter kunnen nemen.

joh, waar dacht je dat ik naar zat te zoeken op zalando
Oud 08-03-2012, 18:34
Verwijderd
Citaat:
weet ik veel. jurkjes ofzo
Oud 08-03-2012, 18:35
Verwijderd
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En, hoe zit dat?
Ik twijfel bij die wel of hij niet strak zit bij de mouwen, maar ik zou natuurlijk gewoon een maat groter kunnen nemen.
Zit goed, al is de mijne meer een longsleeve T-shirt dan een echte hoodie, want de stof is vrij dun, maar dat komt goed uit, want ik heb 't toch altijd warm. Ik heb 'm overigens van de wehkamp/C&A.

Verwijderd
Ik koop online vooral merken die ik ken, zodat ik weet hoe ze ongeveer zitten
Oud 08-03-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
wat?
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoot heeft die en die zit vrij strak. Of ze heeft een te kleine maat
Verwijderd
Citaat:
Maar je had er kunnen zijn! En dan gaat het een stuk sneller Je slaat dan hele rekken over maar je keuze blijft toch beperkt. Die winkel? Die drie opties. Is dat niks? Ok dan hop verder.
Maar ik wil er nu niet zijn! En dat is toch niet sneller, dan moet je na elke drie truien die je ziet steeds van winkel wisselen, in plaats van gewoon een ander tabbladje aan te klikken. Naar de stad gaan is juist voor de leuk, maar als je dat doet als je haast hebt is het het voorpoortaal van de hel.
Oud 08-03-2012, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik koop online vooral merken die ik ken, zodat ik weet hoe ze ongeveer zitten
Dat heb ik ook, hoor! En vaak koop ik ook bij de zelfde webshops.
Oud 08-03-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-03-2012, 18:38
Verwijderd
Doet het forum het bij jullie ook zo vreemd?
Oud 08-03-2012, 18:39
Verwijderd
Ik ben trouwens met Sarah in deze kwestie, in stress winkelen is echt vreseeeeelijk.
Oud 08-03-2012, 18:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Citaat:
weet ik veel. jurkjes ofzo
Ehm

Citaat:
Ik ga vanavond naar de stad om dingen te kopen die ik op Terschelling nodig zou kunnen hebben en ik neem mee: een dikke coltrui en een paar kniekousen.
Citaat:
Ik ben hier in plaats van in de stad, want anders is het zo'n gerace en hier zijn natuurlijk ook truien te koop!
Citaat:
Het lijkt erop dat coltruien niet in de mode zijn, behalve met heel kleine strakke colletjes of enorm grote nutteloze collen. Ik wil gewoon een trui die m'n nek warm houdt en los genoeg zit om over een strakke trui heen te dragen.
Citaat:
Deze is leuk, maar geen coltrui:
http://www.zalando.nl/only-felix-hoo...05.html?size=S
(ik dacht, ik kijk maar bij de hoodies, want coltruien zijn dus lastig op zalando, trouwens ook op hm.com/nl en op hema.nl)
Citaat:
Citaat:
Of ga je dan gewoon alle 1400 truien bekijken.
Verwijderd
Citaat:
Maar ik wil er nu niet zijn! En dat is toch niet sneller, dan moet je na elke drie truien die je ziet steeds van winkel wisselen, in plaats van gewoon een ander tabbladje aan te klikken. Naar de stad gaan is juist voor de leuk, maar als je dat doet als je haast hebt is het het voorpoortaal van de hel.
Nu is het toch ook niet leuk?
Verwijderd
Citaat:
wat?
Zie Martin hierboven
Oud 08-03-2012, 18:41
Verwijderd
ik twijfel of ik niet gewoon de basic h&m hoodie zal nemen. En dan een maat te groot, want strakke truien heb ik genoeg.
http://www.hm.com/nl/product/91494?a...rticle=91494-B
Oud 08-03-2012, 18:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben trouwens met Sarah in deze kwestie, in stress winkelen is echt vreseeeeelijk.
Citaat:
Sarah heeft altijd gelijk

Regels voor berichten