Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
LAN = devices die je thuis hebt; die hebben ook die DNS-info nodig WAN = connectie met outside / internet
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Hij wilde briefjes van 10 wisselen voor briefjes van 50 of 100. En het stomme is dat de alarmbellen toen al bij me rinkelden. Goed nageteld, was 190 euro ipv 200. Dus hij pakte het weer aan, ging het opnieuw tellen, inderdaad 190 euro. Toen pakte ie 10 euro uit z'n zak, legde dat op de stapel en gaf me dat. Maar ik heb dus niet gezien dat ie ondertussen 100 euro weer in zak gestoken heeft. KLOOTZAKKERIGE KLOTEHUFTER. En normaal hebben we creditcarddetails, maar deze man was vannacht om half 2 binnen komen lopen, heeft cash betaald aan de nachtportier en die is vergeten om een kopie van z'n creditcard/paspoort te maken. Opgegeven telefoonnummer was natuurlijk nep.
Gatverdamme, ik ben zo over de zeik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is kut, maar die man is waarschijnlijk maar met één doel binnengekomen, en dat was jou oplichten. Hij is er juist op berekend dat bij jou alle alarmbellen gaan rinkelen, hij schept verwarring en weet precies wat hij moet doen om jou om de tuin te leiden. Waarschijnlijk was het bij al jouw collega's ook gelukt.
||
Citaat:
Maar als je het in de kassa legt, dubbelcheck je toch hoeveel je er in legt? ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Post eens snel een foto, jij. Verwijderd | 500 | 12-04-2008 16:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 07-02-2006 00:13 |