Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2012, 17:39
Verwijderd
Comric is vies van zijn vriendin, althans dat maak ik op uit: "ik vind het gewoon heel erg vies dat de gedachte iemand met zijn smaakorgaan aan m'n eikel zit te likken" en houdt zijn piemel liever schoon van de bacteriën die in de mond van zijn vriendin zitten.

Comric, ben je in je jeugd misbruikt?
Oud 22-03-2012, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Comric is vies van zijn vriendin, althans dat maak ik op uit: "ik vind het gewoon heel erg vies dat de gedachte iemand met zijn smaakorgaan aan m'n eikel zit te likken" en houdt zijn piemel liever schoon van de bacteriën die in de mond van zijn vriendin zitten.

Comric, ben je in je jeugd misbruikt?
Als ik vies was van mijn vriendin zou ik haar niet beffen en geen voorspel met likken, tongen en zoenen bezorgen. Moest ik vies zijn van haar, zou ik haar ook niet zoenen.
En dat tweede, misbruikt? Neen, althans niet in de zin van verkracht. Geforceerd? jah.
Oud 22-03-2012, 19:26
Thinus
Thinus is offline
Wat een bullshit.
Oud 22-03-2012, 20:42
freezer
freezer is offline
Dit topic gaat nog lang niet dicht, wij gaan net zo lang door tot jij gepijpt wordt.
Oud 22-03-2012, 21:04
Verwijderd
Geforceerd? Wat bedoel je? Je bent niet seksueel misbruikt, maar vaak geslagen ofzo?
Oud 22-03-2012, 23:34
Verwijderd
Ik snap je wel een beetje, ik heb het ook (maar dan andersom).

Ik vind gebeft worden ook vies (voor de man in kwestie) terwijl ik met pijpen geen moeite heb.

Laat het gewoon een tijdje, 16 is nog vrij jong, het kan best dat je (en dat verwacht ik) er op je 20e totaal anders over denkt. Als je het nu niet wil, nou dan niet.
Oud 23-03-2012, 01:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou het toch eens met condoom kunnen proberen. Jij wil geen tong-eikel contact, zo gebeurt dat ook niet. Water bij de wijn dus. Zo hebben jullie allebei je zin. En condooms komen in meerdere smaken, dus waarom niet.
Oud 23-03-2012, 14:36
romeej12
romeej12 is offline
Citaat:
Ik zou het toch eens met condoom kunnen proberen. Jij wil geen tong-eikel contact, zo gebeurt dat ook niet. Water bij de wijn dus. Zo hebben jullie allebei je zin. En condooms komen in meerdere smaken, dus waarom niet.
dat is wel een goed idee
Oud 23-03-2012, 19:30
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Mag ze je wel aftrekken dan?
Oud 24-03-2012, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Dit topic gaat nog lang niet dicht, wij gaan net zo lang door tot jij gepijpt wordt.
Dan kunt u nog heel lang blijven doorgaan, het spijt me mijn beste maar wat mij betreft - als topicoprichter - mag dit topic wel degelijk dicht omdat ik mijn antwoord gekregen heb.

Citaat:
Geforceerd? Wat bedoel je? Je bent niet seksueel misbruikt, maar vaak geslagen ofzo?
Geforceerd tot sex. In mate het niet te willen geforceerd worden het wel te doen.

Citaat:
Ik snap je wel een beetje, ik heb het ook (maar dan andersom).

Ik vind gebeft worden ook vies (voor de man in kwestie) terwijl ik met pijpen geen moeite heb.

Laat het gewoon een tijdje, 16 is nog vrij jong, het kan best dat je (en dat verwacht ik) er op je 20e totaal anders over denkt. Als je het nu niet wil, nou dan niet.
16 is jong, maar mijn leeftijd kan ik niet veranderen zoals mijn gedachtegang momenteel x

Citaat:
Waarom niet? Omdat ik het echt niet wil.
Trouwens een smakencondoom is ook veel duurder dan een gewone condoom,
waarom zou ik geld besteden, veel geld (in totaal), aan iets wat ik niet wil?
Je koopt toch ook geen Lamborghini als je meer houdt van een Maybach ?
Oud 24-03-2012, 11:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat je vriendin je graag wil pijpen en je haar gelukkig wil maken. Een condoom leek mij een prima oplossing, omdat jij dan niet vies van haar/jezelf hoeft te zijn omdat er geen direct contact is tussen haar mond en jouw penis. En als er dan nog een smaakje aanzit, is dat fijn voor haar, omdat het anders net lijkt of je op een rubber handschoen aan het zuigen bent.

Heel veel mensen hebben prima opties gegeven, en jij zegt overal nee op.
Als je geen oplossing wil voor je probleem, waarom heb je dit topic dan geopend?
Oud 24-03-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Omdat je vriendin je graag wil pijpen en je haar gelukkig wil maken. Een condoom leek mij een prima oplossing, omdat jij dan niet vies van haar/jezelf hoeft te zijn omdat er geen direct contact is tussen haar mond en jouw penis. En als er dan nog een smaakje aanzit, is dat fijn voor haar, omdat het anders net lijkt of je op een rubber handschoen aan het zuigen bent.

Heel veel mensen hebben prima opties gegeven, en jij zegt overal nee op.
Als je geen oplossing wil voor je probleem, waarom heb je dit topic dan geopend?
Ik heb geen probleem mijn beste dat ik het niet wil,
ik heb een probleem of liever had een probleem dat zij er niet tegen kon.
Jullie proberen mij raad te geven in het feit dat ik er boven op zou komen en het toch zou permitteren maar dat is helemaal het probleem niet. Mijn vriendin begon gewoon raar te doen. Ieder gesprek resulteerde bij een stilte in dat 'niet willen gepijpt'-worden etc. Ik heb geen enkel probleem daarmee, nee is nee. Maar het ware probleem is of beter was - zie onder pagina 1 - dat zij er constant over bezig was en dat zij het niet los kon laten. Dàt was het probleem.

En als je vastbesloten bent het niet toe te laten zeg je inderdaad op ieder voorstel omtrend het probleem dat geen probleem is maar dat jullie denken dat het probleem is, nee.
Oud 24-03-2012, 11:58
Volk
Volk is offline
Volgens mij zie je het probleem van je vriendin over het hoofd. Zij haalt er plezier uit je te pijpen en jij wil niet eens naar een middenweg zoeken. Je wil het niet eens proberen. Het lijkt mij dat haar probleem net zo goed jouw probleem is.
Oud 24-03-2012, 12:23
honkballertje
honkballertje is offline
Hij heeft er toch met zijn vriendin over gepraat en ze heeft respect voor zijn keuze, waar doen we dan nog moeilijk over? Laat die jongen lekker.
Als 1 van de 2 anaal wilt en de ander niet (dat soort topics zijn hier ook weleens voorbij gekomen), heeft de gene die het wel wilt maar te respecteren dat de ander het niet wilt. IMO gaat datzelfde ook op in dit geval.
Oud 24-03-2012, 12:24
Volk
Volk is offline
Ook dan vind ik dat de ander het wel even mag proberen.
Oud 24-03-2012, 13:01
Verwijderd
Comric, ik word een beetje onpasselijk van het badinerende, neerbuigende toontje dat je aanslaat tegen de andere posters in dit topic.

Ik vind je fake.

Dat is mijn beslissing, daar mag je het mee doen.
Oud 24-03-2012, 13:29
Verwijderd
Als je het echt niet wil, wat is het probleem dan? Dan doe je het niet, klaar.
Oud 24-03-2012, 16:25
Verwijderd
Mooi eindelijk een consensus wat de forumleden betreft. Zij we het dan tevens ook eens dat dit topic dicht mag.

@ Markvans: Het is je goed recht mij fake te noemen, dat het mijn goed recht is je onwetend te noemen.
Tevens heb ik niet te intentie anderen voor gek te stellen noch hen te koeieneren.
Oud 24-03-2012, 17:24
Mark52
Mark52 is offline
Ik wil niet vervelend zijn, maar je pielemoos moet je toch minimaal dagelijks ff schoonmaken.
On topic. Misschien kun je het in een erg geile bui toch een keer rustig proberen?
Als je maar geil genoeg bent wil je nog weleens dingen doen die je nooit verwacht had
Misschien als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt dat je dan over die drempel heen bent? En als je het eeeeecht niet wilt, nouja dan houd het op
Oud 24-03-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet vervelend zijn, maar je pielemoos moet je toch minimaal dagelijks ff schoonmaken.
On topic. Misschien kun je het in een erg geile bui toch een keer rustig proberen?
Als je maar geil genoeg bent wil je nog weleens dingen doen die je nooit verwacht had
Misschien als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt dat je dan over die drempel heen bent? En als je het eeeeecht niet wilt, nouja dan houd het op
U doet helemaal niet vervelend hoor, dagelijks wordt daar voor gezorgd, herlees de eerste pagina voor meer details
Dat ken ik, daarom dat ik vecht tegen die testosteron. Vader heeft me dikwijls genoeg gezegd dat juist die stof ons mannen zwak maakt.
En inderdaad, het houdt hier op.
Oud 24-03-2012, 23:16
Mati
Mati is offline
Ok...
Welk mens van 16 praat nu op zo'n manier.
Ik ga markvans gelijk geven denk ik.
Of je bent een faker of je bent zo'n bekakt verwend jongentje dat altijd z'n zin moet krijgen.
Oud 25-03-2012, 10:02
Pluis
Pluis is offline
Jongens jongens houd nou eens op TS een faker te noemen. Hij is gewoon vlaams en die praten echt heel anders. dan ben je niet gelijk een faker.

Ontopic: als jij pijpen geen fris idee vindt dan is het niet zo gek dat je het ook niet lekker vindt. als je iets vies vindt is het nou eenmaal lastig om ergens van te genieten. En er zijn ook wel jongens die het niet vies vinden, maar het gewoon niet zo geweldig vinden. Smaken verschillen. Zolang er genoeg andere manieren zijn waarop je vriendin je kan bevredigen is dat toch geen probleem?
Oud 25-03-2012, 11:48
Mati
Mati is offline
Eh sorry hoor pluis, maar ik woon in antwerpen (belgië dus) en ik hoor mensen hier echt niet zo praten.
Oud 25-03-2012, 12:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jongens jongens houd nou eens op TS een faker te noemen. Hij is gewoon vlaams en die praten echt heel anders. dan ben je niet gelijk een faker.

Ontopic: als jij pijpen geen fris idee vindt dan is het niet zo gek dat je het ook niet lekker vindt. als je iets vies vindt is het nou eenmaal lastig om ergens van te genieten. En er zijn ook wel jongens die het niet vies vinden, maar het gewoon niet zo geweldig vinden. Smaken verschillen. Zolang er genoeg andere manieren zijn waarop je vriendin je kan bevredigen is dat toch geen probleem?
Citaat:
Mooi eindelijk een consensus wat de forumleden betreft. Zijn we het dan tevens ook eens dat dit topic dicht mag.
Verzoek van TS om topic te sluiten, lijkt me een mooi moment ook.
Oud 25-03-2012, 17:25
Verwijderd
Inderdaad, we hebben het wel lang genoeg had over een gast die zich niet wil laten pijpen.
Oud 25-03-2012, 18:32
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Eh sorry hoor pluis, maar ik woon in antwerpen (belgië dus) en ik hoor mensen hier echt niet zo praten.
Dat kan wel zijn, of hij is anders opgevoed....
Oud 26-03-2012, 07:38
Verwijderd
wat is dit?
Oud 26-03-2012, 14:46
Carbi
Carbi is offline
hij wil dat echt niet.
duidelijk toch?
vriendin heeft pech.
Stel ze wil dat wel erg graag, ik denk dat ze het niet heel erg vind aangezien er vast wel andere jongens zijn die wel graag gepijpt worden.

We kunnen eventueel een inzameling actie houden zodat we een smakencondoom cadeau kunnen doen?
Oud 26-03-2012, 14:51
Stinkdier
Stinkdier is offline
Misschien kan je voorstellen dat ze een vriend van je pijpt? vriend blij, zij blij en jij blij! proooofit.
Oud 26-03-2012, 14:51
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Misschien kan je voorstellen dat ze een vriend van je pijpt? vriend blij, zij blij en jij blij! proooofit.
En dan bij jij zeker de vriend?
Oud 26-03-2012, 14:56
Stinkdier
Stinkdier is offline
Liever niet!
Oud 26-03-2012, 18:18
Pluis
Pluis is offline
ik geef het op. kennelijk is het referentiekader van dit subforum toch iets te beperkt om iets te maken van dit topic.

Regels voor berichten