![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap je wel een beetje, ik heb het ook (maar dan andersom).
Ik vind gebeft worden ook vies (voor de man in kwestie) terwijl ik met pijpen geen moeite heb. Laat het gewoon een tijdje, 16 is nog vrij jong, het kan best dat je (en dat verwacht ik) er op je 20e totaal anders over denkt. Als je het nu niet wil, nou dan niet. |
![]() |
|
Ik zou het toch eens met condoom kunnen proberen. Jij wil geen tong-eikel contact, zo gebeurt dat ook niet. Water bij de wijn dus. Zo hebben jullie allebei je zin. En condooms komen in meerdere smaken, dus waarom niet.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens een smakencondoom is ook veel duurder dan een gewone condoom, waarom zou ik geld besteden, veel geld (in totaal), aan iets wat ik niet wil? Je koopt toch ook geen Lamborghini als je meer houdt van een Maybach ? |
![]() |
|
Omdat je vriendin je graag wil pijpen en je haar gelukkig wil maken. Een condoom leek mij een prima oplossing, omdat jij dan niet vies van haar/jezelf hoeft te zijn omdat er geen direct contact is tussen haar mond en jouw penis. En als er dan nog een smaakje aanzit, is dat fijn voor haar, omdat het anders net lijkt of je op een rubber handschoen aan het zuigen bent.
Heel veel mensen hebben prima opties gegeven, en jij zegt overal nee op. Als je geen oplossing wil voor je probleem, waarom heb je dit topic dan geopend?
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb een probleem of liever had een probleem dat zij er niet tegen kon. Jullie proberen mij raad te geven in het feit dat ik er boven op zou komen en het toch zou permitteren maar dat is helemaal het probleem niet. Mijn vriendin begon gewoon raar te doen. Ieder gesprek resulteerde bij een stilte in dat 'niet willen gepijpt'-worden etc. Ik heb geen enkel probleem daarmee, nee is nee. Maar het ware probleem is of beter was - zie onder pagina 1 - dat zij er constant over bezig was en dat zij het niet los kon laten. Dàt was het probleem. En als je vastbesloten bent het niet toe te laten zeg je inderdaad op ieder voorstel omtrend het probleem dat geen probleem is maar dat jullie denken dat het probleem is, nee. |
![]() |
|
Hij heeft er toch met zijn vriendin over gepraat en ze heeft respect voor zijn keuze, waar doen we dan nog moeilijk over? Laat die jongen lekker.
Als 1 van de 2 anaal wilt en de ander niet (dat soort topics zijn hier ook weleens voorbij gekomen), heeft de gene die het wel wilt maar te respecteren dat de ander het niet wilt. IMO gaat datzelfde ook op in dit geval.
|
Verwijderd
|
Mooi eindelijk een consensus wat de forumleden betreft. Zij we het dan tevens ook eens dat dit topic dicht mag.
@ Markvans: Het is je goed recht mij fake te noemen, dat het mijn goed recht is je onwetend te noemen. Tevens heb ik niet te intentie anderen voor gek te stellen noch hen te koeieneren. |
![]() |
|
Ik wil niet vervelend zijn, maar je pielemoos moet je toch minimaal dagelijks ff schoonmaken.
On topic. Misschien kun je het in een erg geile bui toch een keer rustig proberen? Als je maar geil genoeg bent wil je nog weleens dingen doen die je nooit verwacht had ![]() Misschien als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt dat je dan over die drempel heen bent? En als je het eeeeecht niet wilt, nouja dan houd het op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat ken ik, daarom dat ik vecht tegen die testosteron. Vader heeft me dikwijls genoeg gezegd dat juist die stof ons mannen zwak maakt. En inderdaad, het houdt hier op. |
![]() |
|
Jongens jongens houd nou eens op TS een faker te noemen. Hij is gewoon vlaams en die praten echt heel anders. dan ben je niet gelijk een faker.
Ontopic: als jij pijpen geen fris idee vindt dan is het niet zo gek dat je het ook niet lekker vindt. als je iets vies vindt is het nou eenmaal lastig om ergens van te genieten. En er zijn ook wel jongens die het niet vies vinden, maar het gewoon niet zo geweldig vinden. Smaken verschillen. Zolang er genoeg andere manieren zijn waarop je vriendin je kan bevredigen is dat toch geen probleem?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
hij wil dat echt niet.
duidelijk toch? vriendin heeft pech. Stel ze wil dat wel erg graag, ik denk dat ze het niet heel erg vind aangezien er vast wel andere jongens zijn die wel graag gepijpt worden. We kunnen eventueel een inzameling actie houden zodat we een smakencondoom cadeau kunnen doen? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen onder druk. Alpaca | 137 | 17-01-2020 17:07 | |
Seksualiteit |
Vriend pijpte mij! Ik ben gay, hij misschien ook?? Jongen14 Y/O | 6 | 07-11-2016 20:42 | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Seksualiteit |
Pijpen, jouw mening Shitonya | 165 | 21-05-2005 16:53 | |
Seksualiteit |
Anti-Beffen? Verwijderd | 53 | 08-12-2004 23:45 | |
Seksualiteit |
"Ik bef om gepijpt te worden" t6uvkis | 56 | 19-07-2004 01:15 |