| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Toen kon ik nog steeds wel janken. Wat ik dus ook prompt deed toen ik bij vriendin aankwam. Gelukkig is ze heel lief en hebben we even fijn gepraat. Toen hebben we ook lekker gelachen en daarna lekker gegeten (bereidt door haar vriend, goed getraind). En toen brachten ze me ook nog met de auto naar het station. Zo fijn <33333
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Ik ga vanavond niet weg, had er helemaal geen zin in en bovendien geen energie voor. Maar toen ik zonet door de stad fietste zag het er toch best leukig uit enzo (ondanks dat het nog vrij rustig was). Maar laat ik nou toch maar thuis blijven
![]() Is iedereen hier naar de stad?
|
|
|
|
Vriendin vroeg nog half grappend of ik één van haar katten over wilde nemen. Ze vinden elkaar ineens niet meer aardig en vallen elkaar een paar keer per dag aan. Nu willen ze één van de twee een ander goed huis geven. Ik had nog bijna ja gezegd ook, maar dat lijkt me nou niet de meest verstandige beslissing.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Keukenhof is maar tot 8 open, maar ik vermoed niet dat ik van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds hoef te werken ze flippen daar al als ik 20 minuten pauze neem in plaats van een half uur.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
gelukkig!
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moet morgen vroeg werken, dus ik blijf thuis. Kwamen net wel vriendinnetjes (die ook vriendinnen zijn met m'n huisgenoot) langs om hun spullen te droppen omdat ze hier logeren en daar heb ik twee biertjes mee gedronken en die zijn nu naar de stad en nu zit ik van MEHHH ik wil ooohoook
Maar goed, als het even meezit kan ik morgenmiddag wat eerder weg en kan ik dan lekker biertjes drinken |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Er kwamen hier 4 vriendinnen langs voordat ze de stad in gingen. En er kwamen steeds meer mensen bij. Uiteindelijk gingen ze met 5 meiden en 3 jongens de stad in. En ik vond het echt tof dat ze langs kwamen. Het was wel echt te druk, dus toen kwamen ze heel lief om beurten even op mijn kamer. Maar aan het eind kwamen ze toch ineens allemaal weer binnendruppelen en toen was ik stiekem toch blij dat de verpleegkundige even kwam zeggen dat het tijd was
. En ik ben ook een beetje mehhh dat zij nu allemaal de stad in gaan. En vanuit mijn kamer kan ik ook allemaal feestgedruis horen.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou, ik moet niet denken dat ik goed zal slapen vannacht geloof ik. Ik heb de nachtdienst gerust kunnen stellen dat ze me niet wakker hoeft te maken vannacht om te kijken of alles nog ok is, ze komt wel kijken maar laat me in principe slapen. Maarja, er loopt hier buiten zo veel dronken lallend volk rond dat er alsnog van slapen niet veel zal komen vrees ik.
|
|
|
|
|
Coherent verhaal:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858534 Leerlingen niet motiveren is strijdig met de wet! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als jullie naar rommelmarkten gaan, waarom ga je dan? Let je specifiek op bepaalde dingen of is het meer mensen kijken onder het genot van fuckloads rommel?
Zelf houd ik altijd mijn ogen open voor doosjes met oude speelgoedautootjes; er zal maar eens 'n Dinky Toy tussen zitten. Ook ga ik altijd even door platendozen heen (niet dat ik precies weet wat zeldzaam is of niet, ik ben natuurlijk geen lopende Collector, maar hey: 'n gokje voor 'n euro) en boeken. |
|
|
|
|
10.50 uur: Wc-pot-werpen
De koninklijke familie doet mee aan een oude traditie in Rhenen, het werpen van een wc-pot. ;d;d; ![]() ![]() ![]() : D: En maar blijven lachen terwijl ze onderwijl denken: "zat ik maar thuis met een biertje op de bank"
![]() |
|
|