Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
En ja, ik ben zojuist op een kruk geklommen zodat ik door het dakraam van de studeerkamer in de tuin van mijn buurman kon kijken of zijn zoon en diens vrienden jassen droegen
Advertentie
Oud 29-04-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit zijn puur mijn observaties van zijn forumgedrag! Jij wel? Hij is wel eens op psychmeets geweest, toch?
Ja

Citaat:
Die specifieke forumer heeft ook een bepaalde conditie, als ik me niet vergis. Staat hier ook ergens op het forum.
Ja klopt. En eigenlijk vind ik hem in zijn posts nog redelijk normaal overkomen... De leeftijd die bij zijn naam staat is trouwens ook zijn echte leeftijd.

Citaat:
Wie gaat er vanavond uit in Utrecht, waar ga je heen en wat is daar te beleven?
Vriendinnetjes komen eerst even bij mij chillen voordat ze de stad in gaan. Hoewel ik momenteel eigenlijk vrij weinig kan hebben. Maar ik vind het wel echt tof. Als ze een beetje rustig blijven en niet te veel geiten houd ik het misschien wel langer dan een uur uit.
Oud 29-04-2012, 19:06
Verwijderd
Hmmm, vanavond bier I suppose.
Oud 29-04-2012, 20:37
Verwijderd

WAT! Daniel Radcliffe kan zingen, en vooral, DANSEN
Oud 29-04-2012, 20:42
Verwijderd
wat heeft hij een vierkant hoofd gekregen.
Oud 29-04-2012, 20:48
Verwijderd
Ja, het is een lelijk ventje, dat wel.
Oud 29-04-2012, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Succes, CR, hoe je het ook gaat doen!
Ik ben toch maar op de fiets naar het station gegaan, 6 minuten in de bus gezeten en 5 minuten gelopen Toen kon ik nog steeds wel janken. Wat ik dus ook prompt deed toen ik bij vriendin aankwam. Gelukkig is ze heel lief en hebben we even fijn gepraat. Toen hebben we ook lekker gelachen en daarna lekker gegeten (bereidt door haar vriend, goed getraind). En toen brachten ze me ook nog met de auto naar het station. Zo fijn <33333
Oud 29-04-2012, 20:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[filmpje]

Wtf! Ik had vooral dan dansen niet van hem verwacht. Hij ziet er altijd zo awkward en sukkelig uit in HP.

Citaat:
Ja, het is een lelijk ventje, dat wel.
En klein!
Oud 29-04-2012, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga vanavond niet weg, had er helemaal geen zin in en bovendien geen energie voor. Maar toen ik zonet door de stad fietste zag het er toch best leukig uit enzo (ondanks dat het nog vrij rustig was). Maar laat ik nou toch maar thuis blijven

Is iedereen hier naar de stad?
Oud 29-04-2012, 21:04
Verwijderd
Nee, ik niet!
Oud 29-04-2012, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah! Ga je nog de stad in vanavond?
Oud 29-04-2012, 21:07
Verwijderd
Nee, ik moet rond een uur of 5 / half 6 op, dus dat wordt hem niet
Oud 29-04-2012, 21:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, ik moet rond een uur of 5 / half 6 op, dus dat wordt hem niet
Ai, dat is wel vroeg. Jammer! Moet je morgen werken?
Oud 29-04-2012, 21:11
Verwijderd
Oud 29-04-2012, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, had je niet zo'n werkdag from hell? Tot heel laat?
Oud 29-04-2012, 21:13
Verwijderd
Ik ben thuis, en morgen ook heel de dag!
Oud 29-04-2012, 21:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben thuis, en morgen ook heel de dag!
Geen fan van Koninginnedag?
Oud 29-04-2012, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vriendin vroeg nog half grappend of ik één van haar katten over wilde nemen. Ze vinden elkaar ineens niet meer aardig en vallen elkaar een paar keer per dag aan. Nu willen ze één van de twee een ander goed huis geven. Ik had nog bijna ja gezegd ook, maar dat lijkt me nou niet de meest verstandige beslissing.
Oud 29-04-2012, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Oja, had je niet zo'n werkdag from hell? Tot heel laat?
Nee, gelukkig niet . Keukenhof is maar tot 8 open, maar ik vermoed niet dat ik van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds hoef te werken ze flippen daar al als ik 20 minuten pauze neem in plaats van een half uur.
Oud 29-04-2012, 21:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, gelukkig niet . Keukenhof is maar tot 8 open, maar ik vermoed niet dat ik van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds hoef te werken ze flippen daar al als ik 20 minuten pauze neem in plaats van een half uur.
Oh! Ik wist niet dat je daar werkte! Maar dan zal je inderdaad niet zolang hoeven gelukkig!
Oud 29-04-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Geen fan van Koninginnedag?
Ook, plus dat ik ben hè.
Oud 29-04-2012, 21:22
Verwijderd
Nou ja, ik werk er nu tijdelijk. Wordt ongeveer per dag bekeken of ik de volgende dag weer moet komen
Oud 29-04-2012, 21:23
Zeppelin
Zeppelin is offline
Wij zijn hier bezig een grabbelton te maken! Als jullie ook iets willen daaruit moeten jullie naar den haag komen.
Oud 29-04-2012, 21:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ook, plus dat ik [afbeelding]
ben hè.
Join the club, ik ken het gevoel.

Citaat:
Nou ja, ik werk er nu tijdelijk. Wordt ongeveer per dag bekeken of ik de volgende dag weer moet komen
Dat lijkt me nou echt helemaal niks. Maar ja, ik hou dan ook erg van duidelijkheid.
Oud 29-04-2012, 21:26
Verwijderd
Ik heb het juist andersom. Ik bedenk meestal pas een dag van te voren of ik überhaupt wil werken.
Oud 29-04-2012, 21:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk/luister liedjes uit Sister Act op yt en ik ben helemaal blij
Oud 29-04-2012, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Potje Triviant gespeeld met vriend en schoonmoeder . Gevonden bij de kringloop, alleen de dobbelsteen en spelregels ontbreken. Het blijft een leuk spel, in zijn traditionele versie.
Oud 29-04-2012, 21:55
Verwijderd
Ik denk. Dat ik zo maar gewoon in bed kruip eigenlijk
Oud 29-04-2012, 22:07
Verwijderd
Ik moet morgen vroeg werken, dus ik blijf thuis. Kwamen net wel vriendinnetjes (die ook vriendinnen zijn met m'n huisgenoot) langs om hun spullen te droppen omdat ze hier logeren en daar heb ik twee biertjes mee gedronken en die zijn nu naar de stad en nu zit ik van MEHHH ik wil ooohoook

Maar goed, als het even meezit kan ik morgenmiddag wat eerder weg en kan ik dan lekker biertjes drinken
Oud 29-04-2012, 22:27
Verwijderd
Ik ga morgen studeren () en vandaag ben ik aan het bijkomen na partyen met maaike.
Oud 29-04-2012, 22:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk. Dat ik zo maar gewoon in bed kruip eigenlijk
Ik ook ja. Ik ga morgen wel lekker naar de vrijmarkt en met een beetje lekker weer een terrasje zoeken met vriendin <3
Oud 29-04-2012, 22:47
Verwijderd
Er kwamen hier 4 vriendinnen langs voordat ze de stad in gingen. En er kwamen steeds meer mensen bij. Uiteindelijk gingen ze met 5 meiden en 3 jongens de stad in. En ik vond het echt tof dat ze langs kwamen. Het was wel echt te druk, dus toen kwamen ze heel lief om beurten even op mijn kamer. Maar aan het eind kwamen ze toch ineens allemaal weer binnendruppelen en toen was ik stiekem toch blij dat de verpleegkundige even kwam zeggen dat het tijd was . En ik ben ook een beetje mehhh dat zij nu allemaal de stad in gaan. En vanuit mijn kamer kan ik ook allemaal feestgedruis horen.
Oud 29-04-2012, 22:57
Verwijderd
Ik lig lekker in bed en hoor alleen het feestje van de buurman, waar iemand heel mooi melancholisch aan het spelen is op een snaarinstrument dat denk ik geen gitaar is.
Oud 29-04-2012, 22:58
Verwijderd
Ik heb de kaas geconfisqueerd nomnomnom
Oud 29-04-2012, 23:01
Verwijderd
Nou, ik moet niet denken dat ik goed zal slapen vannacht geloof ik. Ik heb de nachtdienst gerust kunnen stellen dat ze me niet wakker hoeft te maken vannacht om te kijken of alles nog ok is, ze komt wel kijken maar laat me in principe slapen. Maarja, er loopt hier buiten zo veel dronken lallend volk rond dat er alsnog van slapen niet veel zal komen vrees ik.
Oud 29-04-2012, 23:04
Verwijderd
Oh ik vond in groningen gelal altijd wel knus om bij in slaap te vallen ik heb alleen last van mensen die na een feestje met harde stem een uur voor de voordeur staan na te praten, en van wekkers en gillende kinderen. Verder slaap ik overal doorheen.
Oud 29-04-2012, 23:08
Verwijderd
Maar of je nou slaapt of niet, rust maar lekker uit
Oud 29-04-2012, 23:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Coherent verhaal:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858534

Leerlingen niet motiveren is strijdig met de wet!
Oud 29-04-2012, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ook, plus dat ik [afbeelding]
ben hè.
Hoi
Oud 29-04-2012, 23:14
Verwijderd
ze 'valt soms best wel eens flauw'...
Oud 29-04-2012, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Maar of je nou slaapt of niet, rust maar lekker uit
Ja dat ga ik wel doen En morgen gezond weer op
Oud 30-04-2012, 08:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik moet echt met hem trouwen!
Oud 30-04-2012, 09:29
Verwijderd
The sun is shining! The weather is sweet!

Het gaat vandaag weer wat beter dan gisteren, ik heb alleen een ontstoken oog. hihihaha!
Oud 30-04-2012, 09:32
Verwijderd
Zo maar 'ns douchen en mensen c.q. rommel kijken in 't dorp.
Oud 30-04-2012, 09:46
Verwijderd
Ik kijk dr Phill en ik snap gewoon niet hoe die man zogenaamd een goede psycholoog of wat dan ook zou zijn. Rare kwibus.
Oud 30-04-2012, 10:06
Verwijderd
Als jullie naar rommelmarkten gaan, waarom ga je dan? Let je specifiek op bepaalde dingen of is het meer mensen kijken onder het genot van fuckloads rommel?

Zelf houd ik altijd mijn ogen open voor doosjes met oude speelgoedautootjes; er zal maar eens 'n Dinky Toy tussen zitten. Ook ga ik altijd even door platendozen heen (niet dat ik precies weet wat zeldzaam is of niet, ik ben natuurlijk geen lopende Collector, maar hey: 'n gokje voor 'n euro) en boeken.
Oud 30-04-2012, 10:12
Verwijderd
De afgelopen maandún,
is geblekún
hier in Rhenún

aparte burgemeestúr
Oud 30-04-2012, 11:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
10.50 uur: Wc-pot-werpen

De koninklijke familie doet mee aan een oude traditie in Rhenen, het werpen van een wc-pot.

;d;d;:D: En maar blijven lachen terwijl ze onderwijl denken: "zat ik maar thuis met een biertje op de bank"
Oud 30-04-2012, 11:43
Verwijderd
Dan hoop ik wel dat Bea niet off-aim is, anders heeft Friso binnenkort een nieuwe roomie om te """ontgroenen"""".
Oud 30-04-2012, 11:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die bus is een PANTSERVOERTUIG Omroepstem in de bus: "Zometeen missie Veenendaal, jongens. En denk eraan, drie man is een target, 1 man is een WASTE OF AMMO!"

Regels voor berichten