Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() "En dan volgt nu een lezing over de gemiddelde waarden van bindingsenthalpie door Precious Lenaynay de Bruin." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.large.nl/pussy-deluxe-cat...ho/art_217868/ http://www.large.nl/forplay-fisher-hat-hoed/art_216614/ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh my, de Large! De laatste keer dat ik daar iets besteld heb is echt eeuwen geleden. Niet éckt natuurlijk, maar gevoelsmatig. Ik zeg 't maar even. Anyways; kijk uit met 'vissershoedjes'. Voor je 't weet word je getruct door op een onachtzaam moment bíjna op een viskoffertje te gaan zitten terwijl men met de camera klaar staat. Ik spreek uit ervaring.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een win ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat klinkt trouwens wel als een grappige ervaring ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
MAASTRICHT - Alle Maastrichtse coffeeshops zijn dinsdag dicht gegaan uit protest tegen de nieuwe gedoogcriteria.
Burgemeester Onno Hoes heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie. De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: ''Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.'' Eh, wait, what? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja,dat krijg je als je getrouwd bent met Albert Verlinde, dan raak je de grip op de realiteit kwijt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien heeft het te maken met dat de hand aan jezelf slaan een tamelijk simpele handeling is, terwijl je je bij autofellatio moet concentreren op een ingewikkelde houding, ingewikkeldere bewegingen (zeker als man), meer op je ademhaling moet letten en er allerlei zintuigen bij betrokken worden (al kan dat natuurlijk een pluspunt zijn). |
![]() |
|
De computer hier op stage staat nog op wintertijd (het is nu nog maar twintig over 8!) en daardoor staan de tijden op het forum ineens ook op wintertijd!
|
|