Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2012, 20:55
Verwijderd
Theodoor heeft een jas van de h&m. En hij had er slippers van, maar toen ontdekte hij dat de slippers van van haren beter zijn.
Advertentie
Oud 01-05-2012, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, weer lekker GoT gekeken met mijn lieve freundin. Ik heb mij weer prima vermaakt, maar moet zeggen dat ik de helft niet verstond. Articuleren mannen
Oud 01-05-2012, 20:59
Verwijderd
Op ned 3 interviewen ze een meisje van 13 wiens vader in de gevangenis zit. Ze heet Precious.
Oud 01-05-2012, 20:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat vind ik ook zo irritant aan GoT. Misschien moet ik toch maar eens wachten tot ik de dvd's kan huren ofzo, zodat ik er ondertitels bij kan hebben.
Oud 01-05-2012, 21:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
op ned 3 interviewen ze een meisje van 13 wiens vader in de gevangenis zit. Ze heet precious.
MYYYYYY PRECIOUSSSSSSSS!!!!1!!1!een!!!
Oud 01-05-2012, 21:02
Verwijderd
Ze ziet er niet uit als een Precious trouwens. Gewoon normale tiener.
Oud 01-05-2012, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat vind ik ook zo irritant aan GoT. Misschien moet ik toch maar eens wachten tot ik de dvd's kan huren ofzo, zodat ik er ondertitels bij kan hebben.
Mja, meestal volg ik het wel. Maar die mannen hebben van die lage bromstemmen en praten ook nog onduidelijk
Oud 01-05-2012, 21:03
Carn
Carn is offline
ondertitels kan je ook gewoon prima online vinden
Oud 01-05-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ze ziet er niet uit als een Precious trouwens. Gewoon normale tiener.
Dan is het nog erger. Stel je voor dat je Precious of Latoya heet en je bent gewoon een intelligent meisje dat naar het gymnasium wil en daarna advocaat of dokter worden.
Oud 01-05-2012, 21:06
Turk February
Turk February is offline
"Goedendag, U ben meneer De Hondt? Mijn naam is Precious de Bruin, ik ga uw hersens opereren."
Oud 01-05-2012, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, bedtaim. Morgen gewoon weer op tijd an die arbeit. Ciao allen!
Oud 01-05-2012, 21:10
Verwijderd
Haar vader zit 7 jaar vast dat is geen winkeldiefstal geweest.
Oud 01-05-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
"Goedendag, U ben meneer De Hondt? Mijn naam is Precious de Bruin, ik ga uw hersens opereren."
Amg, ik zag deze post doordat ik preview deed bij de post die ik net geschreven had, maar hij is praktisch hetzelfde Hier:

"En dan volgt nu een lezing over de gemiddelde waarden van bindingsenthalpie door Precious Lenaynay de Bruin."
Oud 01-05-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
De andere cijfers zijn ook een beetje geestelijk gehandicapt. Vooral de 2 bij 23 en 24, en de 5 bij 25. En 11 bij de 11.

En de 10.

Ik moet hier erg om lachen.
Haha nu je het zegt Ik heb hoofdzakelijk mijn hoofd gebroken over wat al die meuk in godsvredesnaam is. Het kersje op de taart, haar handschrift
Oud 01-05-2012, 21:29
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
"PVV-leider Geert Wilders wil dat Nederland uit de Europese Unie stapt. Dat zei hij dinsdag in New York, waar hij zijn boek over de islam promoot. Tegenover persbureau Novum bevestigt Wilders dat wat hem betreft Nederland zo snel mogelijk uit te EU stapt."

*zucht*
Oud 01-05-2012, 21:35
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dan is het nog erger. Stel je voor dat je Precious of Latoya heet en je bent gewoon een intelligent meisje dat naar het gymnasium wil en daarna advocaat of dokter worden.
Ik heb een collega (algemeen verpleegkundige) die Princess heet :')
Oud 01-05-2012, 21:40
Verwijderd
Ha! ik heb zojuist gewebshopt . Mijn dag is weer enigszins goed.
Oud 01-05-2012, 21:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Op ned 3 interviewen ze een meisje van 13 wiens vader in de gevangenis zit. Ze heet Precious.
Ze is 19 toch? Wel een welbespraakt meisje, ze lijkt me slimmer dan haar mislukte paupervader.
Oud 01-05-2012, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haar broertje heet LORENZO. Zo'n Spaans-Italiaanse naam geef je toch niet aan een Nederlander :')
Oud 01-05-2012, 21:46
Verwijderd
Wat maf, ik kreeg een déja-vu. Over die post van Noedel hierboven
Oud 01-05-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ha! ik heb zojuist gewebshopt . Mijn dag is weer enigszins goed.
Wat heb jij jezelf cadeau gedaan?
Oud 01-05-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ze is 19 toch? Wel een welbespraakt meisje, ze lijkt me slimmer dan haar mislukte paupervader.
Precious, dat is toch een cartoonfiguur ook? Of ga ik hier ernstig abuis?
Oud 01-05-2012, 22:05
Verwijderd
En pfffrt, sommige collegae zou je ook met liefde en tederheid ACHTER HET BEHANG PLAKKEN
Oud 01-05-2012, 22:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, weer lekker GoT gekeken met mijn lieve freundin. Ik heb mij weer prima vermaakt, maar moet zeggen dat ik de helft niet verstond. Articuleren mannen
Citaat:
Je kunt gewoon subs downloaden hoor voor elke episode. Subscene.com heeft altijd wel goeie.
Oud 01-05-2012, 22:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Precious, dat is toch een cartoonfiguur ook? Of ga ik hier ernstig abuis?
Die ene dikke kipvretende negerin uit de gelijknamige film.
Oud 01-05-2012, 22:11
Verwijderd
Hoe lang zou de Large erover doen om mijn spulletjes te bezorgen? Alles was op voorraad..
Oud 01-05-2012, 22:21
Verwijderd
Oh my, de Large! De laatste keer dat ik daar iets besteld heb is echt eeuwen geleden. Niet éckt natuurlijk, maar gevoelsmatig. Ik zeg 't maar even. Anyways; kijk uit met 'vissershoedjes'. Voor je 't weet word je getruct door op een onachtzaam moment bíjna op een viskoffertje te gaan zitten terwijl men met de camera klaar staat. Ik spreek uit ervaring.
Oud 01-05-2012, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Google Images geeft dít als eerste zoekresultaat wanneer ik 'm "precious" voer:

Wat een win

Citaat:
Je kunt gewoon subs downloaden hoor voor elke episode. Subscene.com heeft altijd wel goeie.
Seconded. Wel even opletten dat je op releasename en titel kunt zoeken; dat is een groot verschil
Oud 01-05-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Google Images geeft dít als eerste zoekresultaat wanneer ik 'm "precious" voer:

[afbeelding]

Wat een win

Seconded. Wel even opletten dat je op releasename en titel kunt zoeken; dat is een groot verschil
Zij is namelijk uit de film 'precious'
Oud 01-05-2012, 22:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Uit de film Die Ene Dikke Kipvretende Negerin?
Oud 01-05-2012, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Oh my, de Large! De laatste keer dat ik daar iets besteld heb is echt eeuwen geleden. Niet éckt natuurlijk, maar gevoelsmatig. Ik zeg 't maar even. Anyways; kijk uit met 'vissershoedjes'. Voor je 't weet word je getruct door op een onachtzaam moment bíjna op een viskoffertje te gaan zitten terwijl men met de camera klaar staat. Ik spreek uit ervaring.
Ik denk dat ik voor het laatst 10 jaar geleden iets bij de large had besteld
Dat klinkt trouwens wel als een grappige ervaring
Oud 01-05-2012, 22:29
Verwijderd
Hitachi Global Storage Technologies heeft een SSD aangekondigd die dankzij een verdubbeling van de SAS-interfacesnelheid een theoretische doorvoersnelheid tot 12Gb/s kan behalen.

Hitsig!
Oud 01-05-2012, 22:35
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets bij de large besteld
Oud 01-05-2012, 22:37
Verwijderd
MAASTRICHT - Alle Maastrichtse coffeeshops zijn dinsdag dicht gegaan uit protest tegen de nieuwe gedoogcriteria.

Burgemeester Onno Hoes heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie. De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: ''Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.''

Eh, wait, what?
Oud 01-05-2012, 23:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
MAASTRICHT - Alle Maastrichtse coffeeshops zijn dinsdag dicht gegaan uit protest tegen de nieuwe gedoogcriteria.

Burgemeester Onno Hoes heeft dat bekendgemaakt op een persconferentie. De burgemeester is boos op de coffeeshophouders: ''Ik had niet gedacht dat ze zo brutaal zouden zijn. Op deze manier ontwrichten zij de lokale samenleving.''

Eh, wait, what?

Ja,dat krijg je als je getrouwd bent met Albert Verlinde, dan raak je de grip op de realiteit kwijt.
Oud 02-05-2012, 00:10
Verwijderd
Ik schrik me de taktering, ik heb het raam een stukje open, steekt ineens een kat z'n hoofdje naar binnen

Nog nooit meegemaakt! Echt geen flauw idee ook hoe hij op de vensterbank komt, want er is niet echt een dak ofzo in de buurt. En ik woon 2 hoog.
Oud 02-05-2012, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk niet. Tenminste, ik ken iemand die dat kan en hij zegt dat er niks aan is. Net zoals je ook niet jezelf kunt kietelen, zeg maar, het voelt gewoon anders.
Hm, dat vind ik apart. Want je zelf MANUEEL bevredigen (:')) werkt toch ook? Dat is toch ook niet zoals jezelf kietelen.
Oud 02-05-2012, 03:11
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat vind ik apart. Want je zelf MANUEEL bevredigen (:')) werkt toch ook? Dat is toch ook niet zoals jezelf kietelen.
Ja, maar dit dus wel, aldus mijn bron.

Misschien heeft het te maken met dat de hand aan jezelf slaan een tamelijk simpele handeling is, terwijl je je bij autofellatio moet concentreren op een ingewikkelde houding, ingewikkeldere bewegingen (zeker als man), meer op je ademhaling moet letten en er allerlei zintuigen bij betrokken worden (al kan dat natuurlijk een pluspunt zijn).
Oud 02-05-2012, 03:17
Verwijderd
Seks is trouwens wel vele malen leuker dan masturberen, dus ik vind de kietelmetafoor ook daar best opgaan.
Oud 02-05-2012, 06:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vond haar al geen dertien lijken. Misschien dertien toen hij werd opgepakt.
Oud 02-05-2012, 06:50
Verwijderd
Wat een rare poten hebben sommige vogels eigenlijk.

Veel te groot.
Oud 02-05-2012, 07:02
Verwijderd

Oud 02-05-2012, 07:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Thanks! Eens proberen
Oud 02-05-2012, 08:17
Verwijderd
Citaat:
leuk
Ik kan niet wachten
Oud 02-05-2012, 08:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
De computer hier op stage staat nog op wintertijd (het is nu nog maar twintig over 8!) en daardoor staan de tijden op het forum ineens ook op wintertijd!
Oud 02-05-2012, 08:20
Verwijderd
Ik wil terug naar Taizé . Haha, ik heb heimwee naar een plek waar ik nog nooit gewoond heb. Een plek waar ik in totaal 3 weken geweest ben. Grapjurk.
Oud 02-05-2012, 08:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is Taizé?
Oud 02-05-2012, 08:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haar broertje heet LORENZO. Zo'n Spaans-Italiaanse naam geef je toch niet aan een Nederlander :')
Mijn vriend heet ook Roberto, en dat is een 100% Hollander!

Regels voor berichten