Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 18:39
ralph94
ralph94 is offline
Wat is smegma precies? En hoe doe jij dat nu dan? En hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:50
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Nee, maar ja, de meeste jongens zijn hier al op wat eerdere leeftijd mee bezig. Het is normaal dat je als jongen je voorhuid helemaal ontbloot en hem regelmatig schoonmaakt onder de douche, omdat er anders witte restjes (smegma) onder blijft zitten. Op den duur kan dat ook gaan stinken, dus is het beter om het gewoon te doen. Het is even vervelend maar uiteindelijk heb je er meer profijt van.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:52
ralph94
ralph94 is offline
Kan dat smegma weg gaan dan? En uhm ja stinken.. Hij ruikt soms wel eens niet lekker hoor..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:03
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ja, dat haal je dus weg met een washandje onder de douche (geen shampoo gebruiken). Wanneer je voorhuid dus helemaal over je eikel heen kan gaat dat heel gemakkelijk en zal hij vanzelf minder gaan stinken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:08
xrampage
xrampage is offline
ja bij mij stinkt het ook ik doe gwn eerst ff met washandje eroverheen een beetje en soms de kraan wat zachter zetten en die erop richten ik ben btw 15
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:09
ralph94
ralph94 is offline
Bedankt voor alle tips iig. Hoe vaak moet ik dat doen met dat voorhuid?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:10
xrampage
xrampage is offline
als je doucht is het fijnst kan ook gwn in bed ofzo dus wanneer je wilt.
ik wilde er snel vanaf dus ik deed et 2x per dag ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:12
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
In jouw geval, zo vaak mogelijk. Hoe vaker je het ontbloot/schoonmaakt en je eikel laat wennen aan prikkelingen, hoe sneller hij niet meer zo gevoelig zal zijn.

En wat betreft je vriendin, ik zou haar gewoon uitleggen wat er aan de hand is. Is niks om je voor te schamen, zeker niet tegenover haar. Jullie kunnen wel gewoon seks hebben hoor, alleen met neuken zou ik dus nog even wachten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:13
xrampage
xrampage is offline
ligt het aan mij of is seks hebben en neuken hetzelfde?
of mis ik iets..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:16
ralph94
ralph94 is offline
Hmm ja misschien maakt wel of geen condoom ook iets uit? We zullen het er over hebben
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:27
xrampage
xrampage is offline
dat denk ik niet eigenlijk maar zou kunnen want ze zeggen wel is dat je met een condoom minder van voelt dus is het miss ook wel wat minder gevoelig!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:28
ralph94
ralph94 is offline
Oh ik bedoelde juist andersom haha ;p
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:35
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
ligt het aan mij of is seks hebben en neuken hetzelfde?
of mis ik iets..
Ah, met seks bedoelde ik meer aftrekken/vingeren/pijpen/beffen en neuken is daadwerkelijk penetreren. Zonder condoom zou je kunnen proberen, zou best kunnen dat dat scheelt, maar alleen doen als je je daar prettig bij voelt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:36
xrampage
xrampage is offline
het lijkt mij juist gevoeliger zonder condoom maar dat kan aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:39
ralph94
ralph94 is offline
Nou dat lijkt me niet. Zonder condoom heb ik minder spanning en minder "het moet"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:47
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
het lijkt mij juist gevoeliger zonder condoom maar dat kan aan mij liggen...
Mwah, zonder condoom heb je geen wrijving van de condoom die tegen je eikel schuurt. Wat dat betreft is een vagina gladder en zachter.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:52
xrampage
xrampage is offline
ik heb er geen ervaring mee dus zal wel kloppen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:15
ralph94
ralph94 is offline
Toen ik t probeerde lukte t een beetje maar ik durf het gewoon niet aan te raken ..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:25
xrampage
xrampage is offline
hoeft ook niet aan te raken gwn beginnen met naar achter doen. maar wel heel voorzichtig!
en verder: succes!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:37
ralph94
ralph94 is offline
Waarom voorzichtig ? En wat helpt t als ik t alleen naar achter doe dan went t toch nergens aan ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:48
ralph94
ralph94 is offline
En trouwens kan iemand me misschien uitleggen waarom ik soms pijn heb ik mijn ballen/onderbuik? En als ik bijvoorbeeld ga zwemmen dat ik het gevoel heb alsof mijn rechterbal omhoog komt?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:56
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik heb een keer gelezen dat er als je sperma door je plas buis gaat dat er soms wel iets kan blijven haken of zo. en als dit los gaat dan gaat dat pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:04
ralph94
ralph94 is offline
Ik heb het over mijn ballen en onderbuik.. Niet zo zeer mijn lul
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:39
ralph94
ralph94 is offline
Als ik het probeer heb ik geen last van pijn.. Omdat ik nergens tegen aan kom maar het velletje gaat op een gegeven moment gewoon niet verder. Ook omdat ik de angst heb dat ie te ver gaat. Maar naar mijn mening gaat het al een stukje ver. Hoe ver moet ie en in wat voor stappen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:54
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Het is niet zo heel makkelijk uit te leggen, maar misschien wordt het duidelijk als je dit getekende plaatje ziet. Links zie je de penis zoals die is wanneer je je voorhuid naar voren hebt, rechts is naar achteren. Wat je probeert is langzaam de voorhuid los te maken van je eikel en ervoor te zorgen dat je hem net zo krijgt als op het rechterplaatje. Omdat je voorhuid aan de voorkant gewoon vast blijft zitten (het toompje), kan hij op een gegeven moment niet verder. Hij kan dus in principe niet te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 06:15
ralph94
ralph94 is offline
Maar wat moet ik nu precies doen ? Alleen het velletje of wassen ?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 06:51
ralph94
ralph94 is offline
Voor mijn gevoel lukt t al aardig. Krijg m al voor de helft, misschien wel verder maar had niet veel tijd en heb wat witte puntjes weggehaald. Maar die witte dingen zijn heel klein?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 13:23
xrampage
xrampage is offline
Citaat:
Waarom voorzichtig ? En wat helpt t als ik t alleen naar achter doe dan went t toch nergens aan ?
ik zou het voorzichtig doen want het kan pijn doen al je in 1 keer er aan gaat trekken snapje
Citaat:
Als ik het probeer heb ik geen last van pijn.. Omdat ik nergens tegen aan kom maar het velletje gaat op een gegeven moment gewoon niet verder. Ook omdat ik de angst heb dat ie te ver gaat. Maar naar mijn mening gaat het al een stukje ver. Hoe ver moet ie en in wat voor stappen
dat het velletje op een gegeven moment niet verder gaat komt omdat je het moet rekken als je dat elke dag ff doet (tot ie niet meer verder kan)
Citaat:
Maar wat moet ik nu precies doen ? Alleen het velletje of wassen ?
ik zou eerst het velletje proberen naar achter te doen en zegmaar wassen wat je kan zien en dan als ie helemaal naar achter kan alleen wassen
Citaat:
Voor mijn gevoel lukt t al aardig. Krijg m al voor de helft, misschien wel verder maar had niet veel tijd en heb wat witte puntjes weggehaald. Maar die witte dingen zijn heel klein?
beter dat ie nu l verder gaat en stinken die witte puntjes ook?
en beter dat ze zo klein zijn dan krijg je ze er makkelijker vanaf!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 14:08
bloodyb
bloodyb is offline
Als je piemel stijf is kan je dan je voorhuid gemakkelijk over je eikel krijgen en weer terug of is dat ook pijnlijk?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 14:51
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Je voorhuid zit nog vastgeplakt aan je eikel, omdat je hem nooit helemaal ontbloot hebt. Dat gaat vanzelf makkelijker. Je haalt de voorhuid naar achteren (zo ver als je kan), maakt het schoon en raakt het de komende tijd gewoon regelmatig aan. Dit kan met een washandje, maar je kan hem ook eens ontbloot in je onderbroek leggen na het plassen. Zo raakt je eikel gewend aan prikkelingen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:16
ralph94
ralph94 is offline
Maar wat gebeurd er eigenlijk bij t vrijen? Gaat ie er dan vanzelf helemaal overheen of wat
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:18
xrampage
xrampage is offline
ja en als het niet vanzelf gaat moet je hem eerst zelf even naar achter doen geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:24
ralph94
ralph94 is offline
Serieus? Dus je mag het niet zo laten zitten?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:25
xrampage
xrampage is offline
k weet niet miss wel maar lijkt me niet zo fijn...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:51
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Neuh, dat moet niet. Dat gaat meestal wel automatisch. Je kan je dus voorstellen dat wanneer je neukt en je voorhuid kan niet helemaal naar achteren omdat hij vast zit, het pijn gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 17:28
ralph94
ralph94 is offline
En als dat wel kan , dan hoef je dus niets te doen en gaat t vanzelf? Als ie genoeg gerekt is zeg maar
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 17:33
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ja, hoewel het geen kwaad kan om het van tevoren zelf even te doen. Maakt het net ietsje makkelijker. Maar de kans is groot dat dat al gebeurd is, want in veel gevallen heeft ze jou waarschijnlijk al gepijpt/afgetrokken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 21:59
ralph94
ralph94 is offline
Maar bij die twee dingen is mijn voorhuid niet helemaal over mijn eikel heen ? Of is dat zo omdat ik hem niet genoeg gerekt heb? En doet het geen pijn dan ? Want dan doe ik t liever niet van te voren
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 22:12
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Zodra je de dingen hebt gedaan die ik in mijn afgelopen posts verteld heb zal het geen pijn meer doen. Het zal altijd gevoelig blijven, maar echte pijn zal er dan waarschijnlijk niet meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 22:19
ralph94
ralph94 is offline
Maar dat bloot leggen in mijn onderbroek doe ik liever niet.. Heb dr geen goed gevoel bij. Is soms hem (zo ver mogelijk op dat moment) rekken en elke ochtend (in de douche) wassen ook goed ?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 23:04
ralph94
ralph94 is offline
Nu begrijp ik 'm. Kreeg m al heel ver en ja hoor daar was het witte gedeelte (smegma) heb t goed weggekregen zonder heel veel pijn, morgen de rest en dan moet het wel goed komen toch ? T rekken lukt ook aardig
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 23:10
ralph94
ralph94 is offline
+ nu weet ik waar die vervelende geur soms vandaan kwam
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 23:15
swagrboy
swagrboy is offline
Ik had dat smegma al op me 8ste en ik ben nu 12 en heb het al ik geen jaar gezien
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 23:19
ralph94
ralph94 is offline
Ik wist gewoon niet dat dit moest..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 06:15
xrampage
xrampage is offline
nice man gelukkig gaat het wel goed weg bij jou.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 08:35
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Heel goed! Dat blootleggen hoeft niet, gewoon regelmatig wassen en aanraken is ook voldoende.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 10:11
ralph94
ralph94 is offline
Waarmee aanraken?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:24
xrampage
xrampage is offline
je hand of ene washandje zoals nu onderhand al 3 keer is gezegd door pythagoras
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:33
bloodyb
bloodyb is offline
Probeer te douchen met je eikel bloot dan zou die na een tijdje minder gevoelig moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:36
ralph94
ralph94 is offline
Na hoelang zou ik hem er helemaal overheen moeten krijgen ? En wat is het nut eigenlijk van smegma weghalen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten