jahor zul je zeggen daar komt ze weer met dr probleempjes over dr ex, marrr ik na lang nadenken, en een gechat te hebben met vrienden van hem, heb ik toch wel weer een paar vraagies gekregen, en ik wil graag weten wat jullie daar van denken, waarom het nou zo is....thx
*<i> ik hoorde van een paar goede vriendinnen van hem dat ie ze vrienden heeft laten stikken en constant bij ze nieuwe vriendin zit. </i>
Dit vind ik eruug vreem want voor mij liet ie noooit ze vrienden stikken, als ze vriendinnen zeiden tegen hem of ze beter een stppie terug konden nemen zodat hij meer tijd voor mij had zei ie van, nee: want neimand komt tussen onze vriendschap blahblah en ze moet me vrienden maar accepteren...
hmm eruug raar he dat ie nou opeens wel ze vrienden laat stikken en ze vriendin nu WEL de belangrijkste is, en bij mij moesten altijd vrienden er zitten enzo
ok ok het is niet goed dat je je vrienden laat stikken dat moet je ook niet doen ( kijk voor mij maakt het niet uit want ik heb een betse vriedin en die heeft ook een vriend dus )maarjah ik vind het gewoon een beetje vaag, dat ie dat nu wel doet en bij niet, klijk ik kreeg daardoor geen aandacht van hem doordat ie constant bij ze vriendinnetjes zat te flirten dus ik vind ut best matig waarom hij dan die tijd dat ik bij heb was het moest verpesten op deze manier...
* en tis vind het raar dat ie ze ex terug wou nemen eerst, wnat hij zei tegen mij dat het nooit meer wat zou worden odmat de zelfde problemen weer zouden spelen ,maarjah bij haar ken ie dat toch ook , bedoel bij hun is het drie keer uit geweest in een de relatieperiode tussen hun
en bij ons ging het goed hmm en mij zou ie nooit terug willen best raar...had ie mij alleen voor de fun dan??
ok het is al uit

moet me eigelijk niet druk meer maken maar ik heb gewoon soms vragen waarvan ik wil weten hoe het zit zodat ik het kan plaatsen, ik weet dat sommige dingen nooit komt te weten maarjah er zitten gewoon veel vage dingen in me ex die ik niet snap.
kijk op zich zou ik hem niet terug willen maar zoals ik al zei ik wil gewoon soms weten waarom die sommige dingen heb gedaan, wnat ik voel me best een beetje gebruikt dan door hem,alsof ik een speeltje was ofzow
misschien hebben jullie ervaring hierm,ee met 1 van de bovenstaande vragen...
xuzzzzzzzzz