Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 15:07
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
jahor zul je zeggen daar komt ze weer met dr probleempjes over dr ex, marrr ik na lang nadenken, en een gechat te hebben met vrienden van hem, heb ik toch wel weer een paar vraagies gekregen, en ik wil graag weten wat jullie daar van denken, waarom het nou zo is....thx

*<i> ik hoorde van een paar goede vriendinnen van hem dat ie ze vrienden heeft laten stikken en constant bij ze nieuwe vriendin zit. </i>
Dit vind ik eruug vreem want voor mij liet ie noooit ze vrienden stikken, als ze vriendinnen zeiden tegen hem of ze beter een stppie terug konden nemen zodat hij meer tijd voor mij had zei ie van, nee: want neimand komt tussen onze vriendschap blahblah en ze moet me vrienden maar accepteren...
hmm eruug raar he dat ie nou opeens wel ze vrienden laat stikken en ze vriendin nu WEL de belangrijkste is, en bij mij moesten altijd vrienden er zitten enzo

ok ok het is niet goed dat je je vrienden laat stikken dat moet je ook niet doen ( kijk voor mij maakt het niet uit want ik heb een betse vriedin en die heeft ook een vriend dus )maarjah ik vind het gewoon een beetje vaag, dat ie dat nu wel doet en bij niet, klijk ik kreeg daardoor geen aandacht van hem doordat ie constant bij ze vriendinnetjes zat te flirten dus ik vind ut best matig waarom hij dan die tijd dat ik bij heb was het moest verpesten op deze manier...

* en tis vind het raar dat ie ze ex terug wou nemen eerst, wnat hij zei tegen mij dat het nooit meer wat zou worden odmat de zelfde problemen weer zouden spelen ,maarjah bij haar ken ie dat toch ook , bedoel bij hun is het drie keer uit geweest in een de relatieperiode tussen hun
en bij ons ging het goed hmm en mij zou ie nooit terug willen best raar...had ie mij alleen voor de fun dan??

ok het is al uit moet me eigelijk niet druk meer maken maar ik heb gewoon soms vragen waarvan ik wil weten hoe het zit zodat ik het kan plaatsen, ik weet dat sommige dingen nooit komt te weten maarjah er zitten gewoon veel vage dingen in me ex die ik niet snap.
kijk op zich zou ik hem niet terug willen maar zoals ik al zei ik wil gewoon soms weten waarom die sommige dingen heb gedaan, wnat ik voel me best een beetje gebruikt dan door hem,alsof ik een speeltje was ofzow

misschien hebben jullie ervaring hierm,ee met 1 van de bovenstaande vragen...
xuzzzzzzzzz

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 15:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 15:09
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Waarom maak je je hier druk over? Ik kan dat ff nie begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:13
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik weet wel waar je het over hebt, ik heb ook vragen voor m'n ex, maar ik weet gewoon dat ik daar geen antwoord op krijg. Dus zet t nou eens van je af... Ik denk dat je beter energie in andere dingen kan gaan steken, je blijft de hele tijd bij je ex hangen. Ik kan het best begrijpen hoor... Maar op sommige vragen krijg je gewoon nooit antwoord, dus maak je niet zooo druk en ga verder met leven!
Succes!

Kuzzje IK
Oud 18-10-2002, 15:15
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
hmm jah das waar maar toch, tis nie leuk natuurlijk als je bijv een beetje gebruikt ben voor de lol laat ik zo zeggen en je krijgt nooit te weten, waarom?? ,,jah sorry dat ik me hier duirk over maak maar ik maak me gewoon snel druk over alles . en jah ik kan het gewoon denk niet uitstaan dat ie me om zo stomme redens aan de kant heeft gezet, en gelijk dr na weer ene nieuw meissie heeft, hmm misschien moet ik nog veel leren en komt er in de toekomst vast en zeker nog wel zoiets voor..maarjah twas toch me eerste vriendjuh en en hij blijft maar door me hoofd spoken helaas...

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:08
Verwijderd
Argh, hou hier alsjeblieft mee op!!!! Wat voor nut heeft het nou?

Toen ik met mn ex had vond ik het ook moeilijk om van die dingen te zien van hem en zijn ex. De stapel brieven die hij haar had geschreven, de coole kadootjes die hij haar had gegeven enz. En nu, hij had bij mij nooit 'tijd' om me terug te meelen terwijl ie nu met andere meisjes ineens heel veel meelt.

Ik kan hier wel conflicten van gaan maken en mn hoofd over zitten breken, maar al vind ik de reden, wat schiet ik er dan mee op?

Doe jezelf dit toch niet aan. Niemand kan antwoord geven op die vragen, er bestaat geen antwoord. Ik zou zeggen, verbreek het contact met die ex ff, probeer het praten met die vrienden te vermijden etc en ga je es bezig houden met je eigen leven in plaats van het zijne.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:08
Verwijderd
Ik heb ook allerlei vragen gehad toen het uitging met m'n ex. Ik kon bepaalde dingen ook niet begrijpen en accepteren.
Je moet het volgende doen:

Zorg dat je voor jezelf vrede hebt met alles wat er is gebeurd. Het maakt niet uit wat hij er voor verklaring voor zou geven, ik snap dat je die dolgraag wil, maar je moet nu voor jezelf je eigen conclusies gaan trekken.
Toen m'n vader tegen mij zei "trek je conclusies" had ik zoiets van: "nee, dat kan niet! Ik wil weten waarom hij zo heeft gedaan! Hij zei dat hij van me hield!" etc.

Maargoed, je voelt je nu in een hoek gegooid als een oud speeltje, je vraagt je af waarom hij zijn nieuwe vriendin wél belangrijk vindt, etc.

Het klinkt misschien hard, maar je moet echt in het stadium komen dat je het accepteert allemaal. Trek desnoods de conclusie dat hij je inderdaad heeft gebruikt.
Probeer van deze situatie te leren voor de volgende keer.
Denk zo van: :"hij heeft me pijn gedaan, hij heeft me misschien gebruikt, maar ik heb geen spijt van m'n keuzes."
Wat je gedaan hebt en wat hij gedaan heeft is niet meer terug te draaien en dat is ook niet erg. Nu ben je weer een ervaring rijker.
Accepteren is het sleutelwoord.

Suc6

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:28
Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap het wel, het is je eerste vriendje, hij blijft toch altijd heel speciaal. Maar zet het alsjeblieft van je af, want je schiet hier niets mee op. Je zegt dat je een reden wilt waarom hij jou liet stikken, maar naar mijn idee geef je die zelf al:

Citaat:
tis nie leuk natuurlijk als je bijv een beetje gebruikt ben voor de lol laat ik zo zeggen
Je ziet zelf in dat hij jou zo'n beetje gebruikt heeft. Dat is heel erg, daarom moet je het van je afzetten. Je wilt het graag een plaatsje geven, dat doe je, zoals Alicia al zegt: Accepteer het!
Vermijd contact met die jongen, probeer je gedachten ergens anders op te focussen (ik weet dat dat heel moeilijk is, maar je moet je er zelf toe dwingen) en na een tijdje zul je zien dat het al een stuk beter gaat.

Misschien kun je na een jaar ofzo eens praten met je ex. Ik heb hetzelfde gedaan. Met mijn eerste vriendje.... ging op een nare manier uit enzo... voelde me kei klote. En had nog altijd DAT ENE gevoel als ik hem zag, hij was tenslotte mijn eerste.
Een jaar nadat het uit was, kwam ik ineens weer in contact met hem en hadden we een fijn gesprek. Vanaf toen had ik echt het gevoel: Ok, nu is het echt voorbij, nu heb ik het voor mezelf ook "weg kunnen leggen"

Ik hoop dat je hier iets aan hebt: zet hem nu uit je hoofd, en als je hem eigenlijk alweer "vergeten" bent, praat dan met hem... als dat gaat tenminste...
Oud 18-10-2002, 19:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik denk dat het tijd wordt dat jij eens gaat accepteren dat je ex voor een ander meisje gekozen heeft. hij heeft je duidelijk niet helemaal de waarheid verteld of denkt nu over bepaalde zaken gewoon anders. en misschien voelt ie nou eenmaal voor dat meisje wat meer dan voor jou destijds en wil ie vaker bij dr zijn...

tja sorry, wat voor n antwoord kan k anders geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten