Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat is een must bij jongens?
Humor, genoeg zelfvertrouwen, vrolijk en optimistisch, respectvol en hygiënisch. waar val je op? Beetje raar misschien, maar ik val meestal voor de mannelijke versie van mezelf: gewoon jongens die op dezelfde golflengte als mij leven, die op dezelfde manier naar de wereld kijken. Uiteraard moeten er verschillen zijn, anders is het gewoonweg saai. wat is een afknapper? Overmate aan zelfvertrouwen, overmate aan hygiëne of net te weinig zelfvertrouwen of hygiëne. Afknappers zijn het te veel of te weinig van een must- eigenschap hebben. |
![]() |
|
Vertrouwen in elkaar, met elkaar kunnen lachen, stoeien, veel plezier maken, maar ook serieuze gesprekken met elkaar kunnen voeren. waar val je op? Donker haar, niet te dun, niet te gespierd, een verzorgd uiterlijk, een jongen die langer is dan ik ben (1.69). wat is een afknapper? Arrogantie, onbetrouwbaarheid, onverzorgd, drugsgebruik of iemand die zich elk weekend naar de klote zuipt. |
![]() |
|
Lief, tikkeltje romantisch maar ook niet te week zijn! trouw, ... Groter dan mij waar val je op? Verzorgde, maar toch nog steeds mannelijke jongen, mooie ogen :-)! (flauw ik weet het, maar ik kan er niet aan doen!) , iemand die echt om me geeft! wat is een afknapper? Te melig, duizend keer op een dag zeggen dat hij zo van je houdt en de hele tijd cadeautjes kopen, je kortweg verstikken in aandacht eigenlijk. Iemand die niets te vertellen heeft, niet grappig is, .. Iemand die je "altijd" perfect vind, (geen mening heeft eigenlijk). Kan redelijk ambetant zijn! :-) |
![]() |
|
must bij jongens.
lief,zorgzaam en betrouwbaar, groter als mij, trouw. waar val je op? ik val op blonde jongens met blauw groene ogen. sterke persoonlijkheid. en goed verzorgt.hij moet me zo nemen als ikm ben. (maar ik val meer op innerlijk dat vind ik het belangrijkste) wat is een afknapper? roken, rare kleren, overbeharing, onhygienisch Arrogantie, onbetrouwbaarheid, onverzorgd, drugsgebruik of iemand die zich elk weekend zich kapot zuipt |
![]() |
|
Ik heb serieus geen idee waar ik op val. Ik ben ooit smoor geweest op mijn mannelijke tegenpool (vervelend, brutaal, populair, waaghals), en soms vind ik jongens die ongeveer hetzelfde karakter hebben als ik leuk (verlegen, slecht in sport, klunzig). Ik heb geen ideaal in mijn hoofd, want niemand is perfect. Bij mij gaat het vooral om het innerlijk, maar ik vind een slechte lichaamsverzorging, of kortom vies (vieze tanden, stinken, vet haar, gewoon iemand die niets doet aan lichaamsverzorging) toch wel een afknapper, ongeacht welke jongen het is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik bem wel bleek, maar niet echt wit. Mijn armen zijn eigenlijk gewoon bruin door de zon. Ik heb totaal geen vet, maar ik vind mijzelf niet mager. Ik ben het liefst lamger dan het meisje, maar ik ben gemiddeld/ondergemiddeld, qua lengte. En ik heb 'iets wat langer haar', alhoewel het steeds langer wordt. ![]()
|
![]() |
must: groter dan mij, persoonlijke hygiëne, aardig, gevoel voor humor, hij mag ook best wel dominant zijn, op dat gebied ben ik een beetje ouderwets maar een jongen die te lief is, te verzorgd is, en geen echt ouderwetse mannenrol beheerst vind ik tamelijk soft maar dat is mijn mening & een stel goed functionerende hersenen is ook wel handig en niet tegenover elkaar zitten en te smsen.
afknapper: de Nederlandse taal niet goed beheersen, smsen tijdens een gesprek, te lomp, en geen fatsoen is een grote afknapper. Laatst gewijzigd op 21-09-2012 om 21:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral dat gekke vind ik belangrijk. Ik bedoel een jongen moet eigenlijk gwn een vriend kunnen zijn. Gwn lekker gek doen weet je wel ![]() xxx
||
Citaat:
![]()
|
Wat is een must bij jongens?
Lief, Betrouwbaar en eerlijk Waar val je op? Blondharig, Grappig en als hij gitaar kan spelen en beetje avontuurlijk is ben ik meestal wel direct verkocht Wat is een afknapper? Als hij enkel over zijn eigen praat of je niet laat uitspreken als je bv met een beste vriendin praat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens een must bij meisjes? Athene | 63 | 02-09-2012 21:18 |