Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2012, 19:37
Verwijderd

Raad eens hoe oud zij is?
Advertentie
Oud 23-06-2012, 19:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

70 ofzo?
Oud 23-06-2012, 19:39
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil boeken kopen . Nouja, eigenlijk wil ik gewoon heel veel geld, zodat ik boeken kan kopen.
Oud 23-06-2012, 19:40
Verwijderd
58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

65
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Prinses Margriet komt, ja?
Jup, zij opent de tentoonstelling. En allemaal fancy schmancy hoge pieten uit Canada geloof ik.

Citaat:
[afbeelding]

50.
Oud 23-06-2012, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, verlos ons, Etmakas! Hoe oud is ze? En hoe heet ze?
Oud 23-06-2012, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
58
Oud 23-06-2012, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Frank Snoeks is echt een schele bosaap Ribéry loopt al een paar minuten rond met een gescheurd shirt, gaat even later naar de kant, en Frank Snoeks vraagt zich af waarom Ribéry naar de kant gaat
Oud 23-06-2012, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een stilte, hier.
Oud 23-06-2012, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, iedereen is voetbal aan het kijken natuurlijk. ;d;d;;d;dD
Oud 23-06-2012, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gedwongen gekeken, want ben bij de parentals, maar wat een kutwedstrijd en Frank Snoeks is een mongoloid.
Oud 23-06-2012, 21:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, het was niet veel soeps. Frankrijk was kut, Spanje was onder de maat, en Frank Snoeks is dikke AIDS door een trechter.
Oud 23-06-2012, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje teleurgesteld want ik dacht dat dit #1666 zou zijn, dus dat was een goed moment voor de titel 'Saaitan #1666'. Maar het mocht niet zo zijn.
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=hoi+666
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=hoi+667

Uiteraard ging alleen ik ervan stuiteren.
Oud 23-06-2012, 23:17
Verwijderd
Ho-oi! Is m'n ban voorbij en ben ik dronken! Jullie vallen met je neus in de boter! Ik had een bbq.

En de kutkat van m'n ouders heeft me net gekrabt kutbeest
Oud 23-06-2012, 23:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
stefenoowtjeeeee
Oud 23-06-2012, 23:19
Verwijderd
pppPiiiiiPPpp, sletje van me
Oud 23-06-2012, 23:20
Zeppelin
Zeppelin is offline
Oud 23-06-2012, 23:20
Verwijderd
Typen is moeluk.
Oud 23-06-2012, 23:22
Zeppelin
Zeppelin is offline
je moet even naamzoeken, een paar mensen hebben jou erg gemist. Het zal vast je ego stelen!
Oud 23-06-2012, 23:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, laat de NACHTPLOEG maar losbarsten!!~~
Oud 23-06-2012, 23:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
KAK
Oud 23-06-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:
je moet even naamzoeken, een paar mensen hebben jou erg gemist. Het zal vast je ego stelen!
Ja ik las dat al
Oud 23-06-2012, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, laat de NACHTPLOEG maar losbarsten!!~~
Kusjes!
Oud 23-06-2012, 23:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
STEFENOOOTJUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHH!
Oud 23-06-2012, 23:37
Verwijderd
ik ben weer terug

Laatst gewijzigd op 23-06-2012 om 23:45.
Oud 23-06-2012, 23:48
Verwijderd
M'n ouders kwamen net thuis, dus ik moest me heel erg nuchter gedragen. Maar volgens Noedel kan ik dat heel goed.
Oud 23-06-2012, 23:53
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was gister bij een buurman, die gast is 30. Ik ken zijn nicht ook. Hij was aan het blowen en hij smeekte me bijna om het niet aan haar te vertellen omdat dan de hele familie het zou weten. rare jongens die koelies.
Oud 24-06-2012, 00:57
Martiño
Martiño is offline
Ik had eerst een supersaaie avond maar toen ging ik skypen met een leuke verpleegkundige en toen was de avond zo om! /randomanekdote
Oud 24-06-2012, 06:21
Verwijderd
Hoi. Ik logeeer bij mensen van wie ik weet dat ze, als ze logees hebben, het fijn vinden om terwijl die slapen, samen even tijd voor zichzelf te hebben. Dus nu durf ik niet naar de wc, want dan weten ze dat ik wakker ben en gaan ze zich verplicht voelen me te vermaken
Oud 24-06-2012, 08:44
Verwijderd
Hebben jullie wel eens een boek gelezen dat zoveel indruk maakte dat je zegmaar echt beïnvloed werd door het boek? Met beïnvloed alsin dat je, jn de periode dat je het las, je echt anders gedroeg/anders dacht en droomde en er steeds aan dacht enzo. Alsof het boek je overnam. ?
Oud 24-06-2012, 08:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoi. Ik logeeer bij mensen van wie ik weet dat ze, als ze logees hebben, het fijn vinden om terwijl die slapen, samen even tijd voor zichzelf te hebben. Dus nu durf ik niet naar de wc, want dan weten ze dat ik wakker ben en gaan ze zich verplicht voelen me te vermaken
Wat een gedoe ook altijd, sociaal aangepast zijn..

Ik ben al anderhalf uur met m'n scriptie bezig. En moet nu écht gaan beginnen aan het laatste stuk van m'n inleiding waar ik enorm tegenop zie. En ik zie er dus weer enorm tegen op. Terwijl ik niet echt weet waarom... volgens mij is het helemaal niet zo heel erg moeilijk of zo. Maar goed. Ik ga mezelf een kwartier pauze geven en dan ga ik dus dat stuk schrijven. Jup.
Oud 24-06-2012, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit best wel een beetje een typische Sarah-post, maar ik weet eigenlijk niet precies waarom. Ben je uiteindelijk nog naar de wc geweest?
Oud 24-06-2012, 09:12
Verwijderd
Mijn moeder praat tegen de koelkast
Oud 24-06-2012, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie wel eens een boek gelezen dat zoveel indruk maakte dat je zegmaar echt beïnvloed werd door het boek? Met beïnvloed alsin dat je, jn de periode dat je het las, je echt anders gedroeg/anders dacht en droomde en er steeds aan dacht enzo. Alsof het boek je overnam. ?
Ha, wat grappig dat je dat zegt, dat heb ik nou heel erg.
Oud 24-06-2012, 09:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik met elk goed boek dat ik lees. Ook met elke goede film die ik zie. Als in, ik heb het maar af en toe niet. Ook met slechte boeken weleens niet. De hele reden dat ik op mijn 14e begon met dieten en er nooit meer mee ben opgehouden is dat ik destijds een paar eetstoornisdagboeken heb gelezen die dingen in mijn hoofd geprent hebben. Ik kan even geen ander mooi voorbeeld bedenken terwijl ik daar wel graag mee zou afsluiten.
Ah ja! Andere boeken die erg veel invloed op mij gehad hebben zijn de boeken van Philippa Gregory: the Other Boleyn Girl, the Queens Fool en The Other Queen. Natuurlijk janken en janken tijdens het lezen, maar ze hebben vooral heel veel invloed gehad om mijn naar de kerk gaan en op mijn manier van flirten. Oh maar die invloed heeft dus bij mij ook nasleep; het beperkt zich niet tot de periode dat ik het boek lees.
Oud 24-06-2012, 09:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha, wat grappig dat je dat zegt, dat heb ik nou heel erg.
wut, ben je nou tegen jezelf aan het praten?
Oud 24-06-2012, 10:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar om bovenstaande ben ik ook een beetje bang om te beginnen in Die Leiden des Jungen Werter. Dat veroorzaakte toch zo'n zelfmoordgolf? En ik ben nogal beinvloedbaar door boeken en straks word ik er ook helemaal kwelerig-depressief van.
Oud 24-06-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
wut, ben je nou tegen jezelf aan het praten?
Ja.

Citaat:
Maar om bovenstaande ben ik ook een beetje bang om te beginnen in Die Leiden des Jungen Werter. Dat veroorzaakte toch zo'n zelfmoordgolf? En ik ben nogal beinvloedbaar door boeken en straks word ik er ook helemaal kwelerig-depressief van.
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat weet ik ook van Duitse literatuur. Misschien moet je het inderdaad beter niet doen, straks heeft (God verhoede) het forum geen fizzle meer, dat zou toch zonde zijn.
Oud 24-06-2012, 10:46
Nemo
Nemo is offline
Hihi Fizzle naamzoek, volgens mij ben ik gisteren bij je dansvoorstelling geweest
Oud 24-06-2012, 10:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja.

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat weet ik ook van Duitse literatuur. Misschien moet je het inderdaad beter niet doen, straks heeft (God verhoede) het forum geen fizzle meer, dat zou toch zonde zijn.
heb je nooit les gehad over Goethe?

Oh trouwens ik heb nog een heel goed voorbeeld: La nuit des temps. Naar dat boek ben k vernoemd dus ik voelde me er nogal verbonden mee. En dat boek beschrijft een heel mooie relatie en lang verhaal dat alleen maar kwelerig zal klinken nu maar daardoor ben ik een klein beetje anders naar mijn relatie gaan kijken en ik ben er eigenlijk veel gelukkiger met mijn vriend door geworden <3

Citaat:
Hihi Fizzle naamzoek, volgens mij ben ik gisteren bij je dansvoorstelling geweest
oh echt? dat kan heel goed! Middag of avond? In de avond botste ik tegen iemand op waardoor mijn pirouette een soort slowmotion werd
Oud 24-06-2012, 10:59
Nemo
Nemo is offline
Citaat:
oh echt? dat kan heel goed! Middag of avond? In de avond botste ik tegen iemand op waardoor mijn pirouette een soort slowmotion werd
Ja! In de avond. Ik heb je ook niet bewust gezien toen, maar ik zag net de foto in het fototopic en toen dacht ik heee die outfit ken ik Mijn zusje danst daar ook, dus vandaar dat ik kwam kijken.
Was echt weer mooi
Oud 24-06-2012, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh danst je zusje bij mij in de groep?
Maar wat tof, dan was er TOCH een keer iemand in het publiek die ik ken
Oud 24-06-2012, 11:01
Verwijderd
Citaat:
heb je nooit les gehad over Goethe?

Oh trouwens ik heb nog een heel goed voorbeeld: La nuit des temps. Naar dat boek ben k vernoemd dus ik voelde me er nogal verbonden mee. En dat boek beschrijft een heel mooie relatie en lang verhaal dat alleen maar kwelerig zal klinken nu maar daardoor ben ik een klein beetje anders naar mijn relatie gaan kijken en ik ben er eigenlijk veel gelukkiger met mijn vriend door geworden <3
Volgens mij niet. Dat is vast vijfde en zesde klas. Ik ken van Goethe alleen een paar gedichten, geloof ik. Gat in mijn algemene kennis.

En, ah. Toen ik je beschrijving las op Letteren wilde ik die ook heel graag een keer gaan lezen. Ik ben nu bezig in Master i Margarita van Bulgakov (die overigens geen vadersnaam lijkt te hebben of ja, die heeft hij wel en ik weet hem, maar hij gebruikt hem zelf niet ofzo?), en het is net alsof mijn hele denken wordt overgenomen door dat boek, ofzo.
Oud 24-06-2012, 11:04
Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Oh danst je zusje bij mij in de groep?
Maar wat tof, dan was er TOCH een keer iemand in het publiek die ik ken
Ja! Haha, nou ik kwam graag naar je kijken hoor!

Mijn zusje zit mij over te halen om volgend jaar ook te gaan dansen, showdans of modern
Oud 24-06-2012, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vond showdans de leukste dans
Oud 24-06-2012, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgens mij niet. Dat is vast vijfde en zesde klas. Ik ken van Goethe alleen een paar gedichten, geloof ik. Gat in mijn algemene kennis.

En, ah. Toen ik je beschrijving las op Letteren wilde ik die ook heel graag een keer gaan lezen. Ik ben nu bezig in Master i Margarita van Bulgakov (die overigens geen vadersnaam lijkt te hebben of ja, die heeft hij wel en ik weet hem, maar hij gebruikt hem zelf niet ofzo?), en het is net alsof mijn hele denken wordt overgenomen door dat boek, ofzo.
Ik raad hem echt aan
Waar gaat het boek over wat je nu leest?
Oud 24-06-2012, 11:07
Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Ik vond showdans de leukste dans
Vooral die muziek was echt heel gaaf/grappig en die outfits
Oud 24-06-2012, 11:09
Verwijderd
Er wordt zelfs weleens gesproken over een heus Werther-Effekt. Ik heb Die Leiden des jungen Werthers trouwens ook in de kast liggen, maar nog niet gelezen.
Oud 24-06-2012, 11:11
Verwijderd
Ik moet ook nog eens iets van Goethe lezen, vind ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten