Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=hoi+667 Uiteraard ging alleen ik ervan stuiteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ah ja! Andere boeken die erg veel invloed op mij gehad hebben zijn de boeken van Philippa Gregory: the Other Boleyn Girl, the Queens Fool en The Other Queen. Natuurlijk janken en janken tijdens het lezen, maar ze hebben vooral heel veel invloed gehad om mijn naar de kerk gaan en op mijn manier van flirten. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Oh trouwens ik heb nog een heel goed voorbeeld: La nuit des temps. Naar dat boek ben k vernoemd dus ik voelde me er nogal verbonden mee. En dat boek beschrijft een heel mooie relatie en lang verhaal dat alleen maar kwelerig zal klinken nu maar daardoor ben ik een klein beetje anders naar mijn relatie gaan kijken en ik ben er eigenlijk veel gelukkiger met mijn vriend door geworden <3 Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Was echt weer mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En, ah. Toen ik je beschrijving las op Letteren wilde ik die ook heel graag een keer gaan lezen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn zusje zit mij over te halen om volgend jaar ook te gaan dansen, showdans of modern ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Waar gaat het boek over wat je nu leest? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er wordt zelfs weleens gesproken over een heus Werther-Effekt. Ik heb Die Leiden des jungen Werthers trouwens ook in de kast liggen, maar nog niet gelezen.
|
![]() |
|
|