Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2012, 17:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik kijk/luister 'm nu ook gewoon wéér. Omdat ik een sadomasochist ben Onbegrijpelijk ook dat Slash zich leent voor dit soort kutzooi.
Ja ik ook. Die vrouw, wat een KUTSTEM, veel te hard en schreeuweriger.
Oud 18-07-2012, 17:06
Verwijderd
Appetite for Destruction is een meesterwerk, hoor
Oud 18-07-2012, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook. Die vrouw, wat een KUTSTEM, veel te hard en schreeuweriger.
Ik zal even een stukje nazorg doen:
Spoiler

Speciaal voor jou. Maar natuurlijk mag de rest ook smullen van de kleinste sexy motherfucker evah.
Oud 18-07-2012, 17:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Appetite for Destruction is een meesterwerk, hoor
Ik neem aan dat dit tegen mij was? Ik vind Guns 'n Roses echt helemaal niks. Ik vind toevallig dat gitaarrifje wel leuk, maar ik vind Axl vreselijk en Slash overrated.

Ik krijg nu vast ruzie met iemand

Ik moet trouwens wel een beetje huilen van dit BEP optreden
Oud 18-07-2012, 17:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het ergste is nog dat ze het zelf volgens mij helemaal niet slecht vonden
Oud 18-07-2012, 17:13
Verwijderd
Oh ik ben het met je eens dat Slash niet tot de absolute top behoort. Maar hij heeft wel wat mooie lijnen geschreven hoor Axl was een goede kettingzaag die perfect bij nittygrittyredneckrocknroll-Appetite for Destruction past
Oud 18-07-2012, 17:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Begrijp ik nu goed dat je snoesje te pakken hebt gekregen Q? Is ze al thuis?
Oud 18-07-2012, 17:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Eh, daar is dan ook geen reden voor
Vandaar mijn vraag.
Citaat:
Met een wilde of panikerende kat zul je wel móeten; anders trekt poezebeest je van haver tot gort open (in geval van zwerfkat betekent dat meteen een tetanusspuit halen).
Dat weet ik wel, maar Miekje zei 'een kat', niet 'een zwerfkat' of 'een agressieve kat'.

Citaat:
Hey Turk, ik zit net je nieuwe gayrant te kijken, ik lach me de tering vooral de reacties van de mensen met lange tenen
Dank je.
Oud 18-07-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Vandaar mijn vraag. Dat weet ik wel, maar Miekje zei 'een kat', niet 'een zwerfkat' of 'een agressieve kat'.
Sorry, Veroorzaker.
Citaat:
Begrijp ik nu goed dat je snoesje te pakken hebt gekregen Q? Is ze al thuis?
Nee Iemand faalde heel hard en jammerlijk.
Oud 18-07-2012, 17:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh ik ben het met je eens dat Slash niet tot de absolute top behoort. Maar hij heeft wel wat mooie lijnen geschreven hoor Axl was een goede kettingzaag die perfect bij nittygrittyredneckrocknroll-Appetite for Destruction past
Op AFD klinkt Axl nog wel aardig, daarna wordt zijn stem gewoon fucking lelijk, zoals op Heaven's Door.

En dingen als Paradise City en Sweet Child vind ik trouwens ook kut. My Michelle en Nighttrain en Mr Brownstone, dat zijn de betere nummers.
Oud 18-07-2012, 17:22
Turk February
Turk February is offline
Maar goed, DEP heeft de GNR-versie van My Michelle overbodig gemaakt:

Dus veel reden om naar Appetite te luisteren heb ik niet.
Oud 18-07-2012, 17:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Sorry, Veroorzaker.
Je hebt nog een klein beetje gelijk ook.
Oud 18-07-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Op AFD klinkt Axl nog wel aardig, daarna wordt zijn stem gewoon fucking lelijk, zoals op Heaven's Door.

En dingen als Paradise City en Sweet Child vind ik trouwens ook kut. My Michelle en Nighttrain en Mr Brownstone, dat zijn de betere nummers.
Mee eens. Het is dubbel tragisch als je ziet hoe Axl oud is geworden:

Hieronder ziet U Axl Rose als jonge guit:

En anno nu:
Spoiler

Citaat:
Ik kan die twee nummers ook niet eens meer hóren. Letterlijk. En vergeet Rocket Queen niet!
Oud 18-07-2012, 17:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh kijk, ik dacht dat iedereen Slash supertofenawesome vond en dat ik de enige was die het niet zag. Net als met Bob Marley, maar dat mag je ook niet hardop zeggen.
Axl heeft een nare zeikstem. Dan ken ik dat nummer niet, maar blegh.
Oud 18-07-2012, 17:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mee eens. Het is dubbel tragisch als je ziet hoe Axl oud is geworden:

Hieronder ziet U Axl Rose als jonge guit:
[afbeelding]
Ach ja, vroeger was wat dat betreft wel écht alles beter, en met alles bedoel ik populaire muziek.

Alle soorten trouwens:

Elvis was a hero to most
But he never meant shit to me you see
Straight up racist that sucker was
Simple and plain
Motherfuck him and John Wayne
Cause I'm Black and I'm proud
I'm ready and hyped plus I'm amped
Most of my heroes don't appear on no stamps
Oud 18-07-2012, 17:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh kijk, ik dacht dat iedereen Slash supertofenawesome vond en dat ik de enige was die het niet zag.
In Amerika vinden ze hem echt een legende, dat ik soms denk, kom nou, het is geen Hendrix waar je het over hebt.
Oud 18-07-2012, 17:34
Verwijderd
Ik verdenk de Amerikanen er van meer van het imago Slash te houden dan van z'n gitaarvirtuositeit. En nou ja, enige stage presence kan je 'm moeilijk ontzeggen
Oud 18-07-2012, 17:40
Carn
Carn is offline
Slash z'n solospul (Slash's Snakepit en onder zn eigen naam maar ook Velvet Revolver) is alles behalve slecht. Lijkt me ook vermoeiend trouwens voor die man, altijd te worden vergeleken met die paar GnR plaatjes die al weer 20 jaar oud zijn
Oud 18-07-2012, 17:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vandaar mijn vraag. Omdat Miekje zei dat bij het nekvel pakken effectieve manier is om een kat te pakken te krijgen. Nu moet ik weleens een kat te pakken krijgen, maar dan pak ik 'm gewoon op de normale manier. Dus mijn vraag was, min of meer, waarom zou je een gewone huiskat bij de nek pakken als je hem alleen maar te pakken wil krijgen?
Lezen, lieve Turk:

Citaat:
Oh, en katten bij hun nekvel pakken is een uiterst effectieve manier om ze te pakken te krijgen/in bedwang te houden . Praktijkervaring.

Maar normaal gesproken pak je een sullige huiskat natuurlijk niet op bij het nekvel.
In dezelfde quote nog wel . Kusje hoor!
Oud 18-07-2012, 17:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb net Alpro Soya joghurt gegeten, en dat is LEKKER <3.
Oud 18-07-2012, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Slash z'n solospul (Slash's Snakepit en onder zn eigen naam maar ook Velvet Revolver) is alles behalve slecht. Lijkt me ook vermoeiend trouwens voor die man, altijd te worden vergeleken met die paar GnR plaatjes die al weer 20 jaar oud zijn
Ik vind het ook zeker geen slechte gitarist, hoor Alleen wat Turk zegt, Slash in één adem met bijvoorbeeld Hendrix noemen vind ik wat ongepast.
Oud 18-07-2012, 17:52
Carn
Carn is offline
oh, true, true. Maar goed, als Slash de pijp uit was gegaan na, laten we zeggen, Use Your Illusion 2 dan was de zaak vast anders.
Oud 18-07-2012, 17:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Lezen, lieve Turk:

In dezelfde quote nog wel . Kusje hoor!
Je zegt: normaalgesproken pak je een sullige huiskat niet zo. Dus soms wel!
Oud 18-07-2012, 17:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
oh, true, true. Maar goed, als Slash de pijp uit was gegaan na, laten we zeggen, Use Your Illusion 2 dan was de zaak vast anders.
Dan zou ie een soort Kurt zijn.
Oud 18-07-2012, 17:55
Carn
Carn is offline
Een soort Kurt, met een kekke hoed.
Oud 18-07-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Toe maar! Weet je zeker dat je niet een UC bent?
Oud 18-07-2012, 17:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Pffff . Laat maar, hoor!
Oud 18-07-2012, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik overweeg de verwarming aan te zetten, maar het feit dat het juli is weerhoudt me ervan.
Oud 18-07-2012, 17:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Toe maar! Weet je zeker dat je niet een UC bent?
Ik:

Oud 18-07-2012, 18:01
Verwijderd
Meneer Kaktus!
Oud 18-07-2012, 18:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De Geef nooit op show, bedoel je?
Oud 18-07-2012, 18:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zal even een stukje nazorg doen:
Spoiler

Speciaal voor jou. Maar natuurlijk mag de rest ook smullen van de kleinste sexy motherfucker evah.
Meh, Prince. Ik vind er niet zoveel aan.
Oud 18-07-2012, 19:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Holy moly, ik heb vanaf morgen een advocaat voor m'n bezwaar bij het uwv Dat klinkt best eng en volwassen.
Oud 18-07-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Holy moly, ik heb vanaf morgen een advocaat voor m'n bezwaar bij het uwv Dat klinkt best eng en volwassen.
Nu kan je 't ook lekker nonchalant over je advocaat hebben en/of er te pas maar vooral te onpas zijdelings aan refereren
Oud 18-07-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nu kan je 't ook lekker nonchalant over je advocaat hebben of er zijdelings aan refereren
Oud 18-07-2012, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat klinkt dat stoer!

Ik ben echt beďnvloed door mijn werk . Ik dacht eerst dat je de eierlikeur bedoelde!
Oud 18-07-2012, 19:13
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en je kunt bijvoorbeeld ook terloops even zeggen dat je 'raadsman' zegt dat '......' Want raadsman klinkt chiquer dat advocaat!
Oud 18-07-2012, 19:16
Verwijderd
Als ik jullie een intieme vraag mag stellen; hoe 'doen' jullie een CTRL-C? En CTRL-ALT-Q?

Met een CTRL-C gaat mijn linkerduim op de CTRL, de wijsvinger óver de duim op de C.
Met een CTRL-ALT-Q gaat het eerste vingerkootje van m'n pink op de CTRL, duim op de ALT en ringvinger op de Q.

Amuse me!
Oud 18-07-2012, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Wat kun je met de CTRL-ALT-Q?

Afijn: de CTRL-C doe ik hetzelfde als jij.

De CTRL-ALT-Q doe ik als volgt: duim op de CTRL, wijsvinger op de ALT en dan den Q met de ringvinger (allen linkerhand).
Oud 18-07-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Als ik jullie een intieme vraag mag stellen; hoe 'doen' jullie een CTRL-C? En CTRL-ALT-Q?

Met een CTRL-C gaat mijn linkerduim op de CTRL, de wijsvinger óver de duim op de C.
Met een CTRL-ALT-Q gaat het eerste vingerkootje van m'n pink op de CTRL, duim op de ALT en ringvinger op de Q.

Amuse me!
Mijn linkerpink op de linker-CTRL en mijn linkerwijsvinger op de C. Een CTRL-ALT-Q doe ik met mijn linkerpink op de CTRL, mijn linkerwijsvinger op de ALT en mijn rechterwijsvinger op de Q. Ik denk dat voor dat laatste iets beters te verzinnen moet zijn.
Oud 18-07-2012, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu kan je 't ook lekker nonchalant over je advocaat hebben en/of er te pas maar vooral te onpas zijdelings aan refereren
Juh

Citaat:
Wat klinkt dat stoer!

Ik ben echt beďnvloed door mijn werk . Ik dacht eerst dat je de eierlikeur bedoelde!
Nee getver!

Citaat:

Amuse me!
CTRL C: a) linkerpink en linkerwijsvinger (via links), of b) rechterduim en rechterringvinger of -pink (via links), of c) rechterpink en rechterduim (via rechts).
Oud 18-07-2012, 19:41
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik kan ctrl + whatever niet los doen, terwijl ik heel goed blind kan typen. Ik haal mijn vingers van het toetsenbord, plaats mijn linkerwijsvinger op ctrl en met mijn andere wijsvinger op het andere knopje. Die druk ik dan heel vaak in, dat komt omdat mijn eerste computer niet goed copy paste, en zo is dat erin gebleven. Iedereen heeft er altijd commentaar op.
Oud 18-07-2012, 19:43
Verwijderd
Nederland is 335 jaar in oorlog geweest met de Isles of Scilly.
Oud 18-07-2012, 20:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nederland is 335 jaar in oorlog geweest met de Isles of Scilly.
Wut . Hoe dat? Hoeveel inwoners hebben die eilandjes nou? 200?
Oud 18-07-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Wut . Hoe dat? Hoeveel inwoners hebben die eilandjes nou? 200?
Zoiets. Ze waren vergeten dat ze nog in oorlog waren. Ze hebben zelfs nooit geschoten en er zijn 0 doden gevallen.
Oud 18-07-2012, 20:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Amuse me!
CTRL-C: Ringvinger op Ctrl, wijsvinger op C.
CTRL-ALT-Q: Gebruik ik nooit, maar ringvinger op ctrl, wijsvinger op alt en rechter wijsvinger op Q.
Oud 18-07-2012, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo stom:
Ik was gister bij de parentals en het eerste wat m'n vader tegen me zei was 'Zou je niet es naar de kapper gaan? Je ziet er uit als een hippie met dat haar. Zeker met die kleur erbij.'

Wtf. Hoe ziet een vrouw met lang haar eruit als een hippie? Zou mijn vader vergeten zijn dat ik zijn dochter ben en niet zijn zoon?
Oud 18-07-2012, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zoiets. Ze waren vergeten dat ze nog in oorlog waren. Ze hebben zelfs nooit geschoten en er zijn 0 doden gevallen.
Ik las het, ja .
Oud 18-07-2012, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zo stom:
Ik was gister bij de parentals en het eerste wat m'n vader tegen me zei was 'Zou je niet es naar de kapper gaan? Je ziet er uit als een hippie met dat haar. Zeker met die kleur erbij.'

Wtf. Hoe ziet een vrouw met lang haar eruit als een hippie? Zou mijn vader vergeten zijn dat ik zijn dochter ben en niet zijn zoon?
Ik vind jouw haar leuk, zo .
Oud 18-07-2012, 20:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dank je.

Regels voor berichten