Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2012, 11:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk mijn eerste hoofdstuk van mijn werkstuk opsturen naar mijn docent. Maar ik ben zo bang dat het niet goed genoeg is
Doodeng natuurlijk, maar bekijk het zo: als het écht niet goed genoeg zou zijn, kan je dat maar beter in een vroeg stadium weten en niet op het allerlaatste moment.
Oud 08-08-2012, 11:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat naar allemaal LP Sterkte! Ga jij dan nu ook maar meteen uit huis? Of blijf je voorlopig bij één van je ouders wonen?
Ik was het wel van plan, maar dan moeten bepaalde factoren wel meewerken (baan, huis). Maar zo lang het huis nog niet is verkocht, blijft iedereen hier wonen.
Oud 08-08-2012, 11:38
Verwijderd
Zucht. Ik ben echt een word-noob. Hoe krijg ik nummers op mijn pagina's met uitzondering van de eerste pagina?
Oud 08-08-2012, 11:39
Verwijderd
Hè, wat een nare kutsituatie LP
Oud 08-08-2012, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was het wel van plan, maar dan moeten bepaalde factoren wel meewerken (baan, huis). Maar zo lang het huis nog niet is verkocht, blijft iedereen hier wonen.
Mja, lastig ja. Zou fijn zijn als alles nu even zou meewerken en je gewoon een fijne baan enzo kan vinden Ik duim voor je!
Oud 08-08-2012, 11:40
Verwijderd
:kusjeopphoebe: naar
Verwijderd
Citaat:
Epke luisterde gisteren voor zijn gouden oefening gisteren nog even naar The National. Sann, goeie jongen, die Epke
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hè, wat een nare kutsituatie LP
Citaat:
Mja, lastig ja. Zou fijn zijn als alles nu even zou meewerken en je gewoon een fijne baan enzo kan vinden Ik duim voor je!
Thanks!

Ik hoop ook dat het een beetje duurt tot het huis verkocht is, zodat ik een beetje tijd heb
Oud 08-08-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Zucht. Ik ben echt een word-noob. Hoe krijg ik nummers op mijn pagina's met uitzondering van de eerste pagina?
Welke versie van word heb je?
Verwijderd
Citaat:
Welke versie van word heb je?
Word 2010 volgens mij
Verwijderd
Citaat:
Lukt gewoon nummers wel? In dat schermpje kun je aanvinken dat hij de eerste pagina niet nummert. In de oude word iig..
Oud 08-08-2012, 11:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Invoegen --> paginanummers. Ik zie zo snel niet hoe je 'm niet op de eerste pagina krijgt, maar ik heb dat laatst gedaan door later pas de titelpagina etc te maken (door Invoegen --> Voorblad), die krijgt dan automatisch geen nummer.
Verwijderd
Ja ik zie het schermpje nergens. Want ik krijg prima nummertjes keurig onderaan de pagina. Maar automatisch ook bij nummer 1, en ik nog nergens een optie gevonden om hem daar weg te krijgen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
:kusjeopphoebe: naar
Dank je <3
Oud 08-08-2012, 11:43
Verwijderd
Nou is Word voor Mac ook weer anders geloof ik, maar je kunt bij mij "nummer op eerste pagina" uitvinken als je bij paginanummers bent (via invoegen --> paginannummers) en dan linksonder.
Oud 08-08-2012, 11:44
Verwijderd
nyeh?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg bla.JPG (29.8 KB, 0x gelezen)
Verwijderd
Oh, en Pheebs:

Verwijderd
Citaat:
nyeh?
Zo ziet 't er bij mij ook ongeveer uit ja.
Oud 08-08-2012, 11:45
Verwijderd
Het is hier zo chill de laatste tijd.

En dan te bedenken dat ik bijna voorgoed weg was!
Verwijderd
LP: wat een nare situatie, sterkte
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nyeh?
Dit is dus de oude word, bij de nieuwe is het heel anders
Verwijderd
Oh wacht, ik heb hem denk ik. Want als ik dus op invoegen paginanummers klik, dan doet hij dat. Zonder extra schermpje. Maar ik kan er vast met rechtermuisknop op klikken ofzo
Oud 08-08-2012, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, ik heb hem denk ik. Want als ik dus op invoegen paginanummers klik, dan doet hij dat. Zonder extra schermpje. Maar ik kan er vast met rechtermuisknop op klikken ofzo
Oud 08-08-2012, 11:46
Verwijderd
Oh, daar staat het niet ik krijg wel duisent andere opties though
Oud 08-08-2012, 11:47
Verwijderd
Pffrt, WLM op meerdere machines werkt ook niet altijd even vlekkeloos, moet ik alsnog terug naar beneden om stukken conversatie te lezen die blijkbaar niet zijn doorgedrongen op deze kist
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, en Pheebs:

Citaat:
LP: wat een nare situatie, sterkte
Dank! Jullie zijn lief
Verwijderd
Computers, we hebben het er maar zwaar mee
Verwijderd
Moet je hem digitaal inleveren? Uitprinten, wegtypexen, inscannen, hoppa
Oud 08-08-2012, 11:48
Verwijderd
Hier dan: http://office.microsoft.com/en-us/wo...001227657.aspx
Oud 08-08-2012, 11:49
Verwijderd
Ohja, over printen gesproken. Ik wil binnenkort een printer gaan kopen, omdat het me meer rust geeft als ik dingen thuis alvast kan printen en af heb, ipv dat ik dat op school moet doen.

Maar kan ik een printer zo hoppa meenemen in de tram, of is het daarvoor te zwaar? En jaja, ligt eraan wat voor ding, maar gewoon een best simpele?
Oud 08-08-2012, 11:49
Verwijderd
Nee, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit denk ik, maar ik vind het er gewoon ontiegelijk STOM uit zien. En ik vind het nogal falend dat ik dit niet kan.
Oud 08-08-2012, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Computers, we hebben het er maar zwaar mee
Welnee, computers zijn teh easy.
Oud 08-08-2012, 11:50
Verwijderd
Dit moet het zijn dan
Oud 08-08-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Moet je hem digitaal inleveren? Uitprinten, wegtypexen, inscannen, hoppa

Uit pure frustratie heb ik zulke dingen wel eens gedaan op werk met rekeningen die ik niet kreeg zoals ik wilde (omdat ze er allemaal extra shit op wilde hebben aan afdelingen enzo, en we maar 1 afdeling in kunnen voeren). In word typen, die er op plakken, daar weer een kopie van maken en dan inscannen (want hij blijft vastzitten als het geen glad papier is)
Verwijderd
Citaat:
Ohja, over printen gesproken. Ik wil binnenkort een printer gaan kopen, omdat het me meer rust geeft als ik dingen thuis alvast kan printen en af heb, ipv dat ik dat op school moet doen.

Maar kan ik een printer zo hoppa meenemen in de tram, of is het daarvoor te zwaar? En jaja, ligt eraan wat voor ding, maar gewoon een best simpele?
Ik zou, als nerd én geek, weinig moeite steken in het zoeken van 'de beste printer'. Je krijgt ze bijna cadeau bij 'n pak wasmiddel en iedere printer is prima genoeg voor school, me dunkt.

In hoeverre jij een printert mee kan nemen in de tram doe ik geen uitspraken over
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, wat omslachtig, terwijl het eerst zo simpel was!

Citaat:

Simpele printer is niet zo zwaar, kan je wel dragen.
Verwijderd
Citaat:

Nee hoor, kan prima
Verwijderd
Citaat:
Ik zou, als nerd én geek, weinig moeite doen in het zoeken van 'de beste printer'. Je krijgt ze bijna cadeau bij 'n pak wasmiddel en iedere printer is prima genoeg voor school, me dunkt.

In hoeverre jij een printert mee kan nemen in de tram doe ik geen uitspraken over
Ja, ik schrijf toch ook nergens dat ik op zoek ga naar de beste printer? Ik heb ook rekening te houden met mijn schamele budget.
Oud 08-08-2012, 11:52
Verwijderd
Omg ja het werkte Klaverhap je bent een heldin
Oud 08-08-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik schrijf toch ook nergens dat ik op zoek ga naar de beste printer? Ik heb ook rekening te houden met mijn schamele budget.
Daarom zei ik; niet te lang zoeken, de goedkoopst mogelijke, it'll do.
Oud 08-08-2012, 11:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het duurste aan een printer zijn inktpatronen
Oud 08-08-2012, 11:54
Verwijderd
Mijn printer was goedkoper dan een inktpatroon
Oud 08-08-2012, 11:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bedoel maar
Oud 08-08-2012, 11:57
Verwijderd
Zo. Ik heb het verstuurd
Oud 08-08-2012, 11:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens dozen pakken. Hoera.
Oud 08-08-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Het duurste aan een printer zijn inktpatronen
Citaat:
Mijn printer was goedkoper dan een inktpatroon
Ja weet ik Ik ga wel heel zuinig doen.
Oud 08-08-2012, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet al maanden nieuwe inkt kopen, maar ik stel het steeds uit omdat het zo duur is Ik overweeg ze nu maar gewoon te laten bijvullen, dat scheelt al heel veel.
Oud 08-08-2012, 12:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Even een knuffel voor LP hoor! *knuf*
Oud 08-08-2012, 12:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Even een knuffel voor LP hoor! *knuf*
Aww, dank je ik zit hier vet te soggen, want ik heb echt geen zin om op te ruimen en dingen uit te zoeken.
Oud 08-08-2012, 12:11
Verwijderd
Voortaan bij het kopen van een printer ook letten op de kosten van de inkt. (Hoeveelheid inkt in een cartridge, prijs van die cartridge, zuinigheid printer, dat goed afwegen, etc.)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten