Fizzle! Tof om eens te lezen want een vriend van ons heeft ook tics en die zijn bijna exact hetzelfde! Vriendje kent hem al zestien jaar en heeft er nooit baar gevraagd want "zo was hij nu eenmaal" en het is eigenlijk ook niet in me opgekomen om aan hem te vragen waarom hij dat heeft, dat heeft hij gewoon. Maargoed. Hoop dat je daar geen opmerkingen meer over krijgt, dat is echt achterlijk.
14-08-2012, 20:50
Verwijderd
ik ga ook eens pitten,
Slaap wel.
14-08-2012, 20:54
Verwijderd
Snebbeltje: flesje water in de vriezer leggen, als het bevroren is leg je het in de kooi bij je ratjes
14-08-2012, 21:36
Verwijderd
Snebbel: wat hebruik jij als bodembedekking bij je ratten?
Ik heb zojuist alles zitten teruglezen van de afgelopen pagina's en volgens mij zijn er inderdaad veel meer mensen die wél iets hebben dan mensen die compleet gezond zijn. Maar goed, mijn omgeving is sowieso niet echt representatief aangezien ik de meeste vrienden heb ontmoet in een kliniek of iets dergelijks In mijn omgeving is 50% schizofreen geloof ik. Mijn vader en broer zijn overigens wel helemaal gezond naar ik weet. Behalve dat mijn broer best extreem ondergewicht heeft, maar ik ken hem niet anders en hij heeft er weinig last van. Maargoed, zelfs mijn huisgenoten hebben allemaal wel wat (1 astma en allerlei allergieën, 1 heeft leukemie gehad en heeft nog last van de gevolgen, 1 is verslaafd, 1 getraumatiseerd enz.).
Maar ik ken eigenlijk niemand met tics (buiten fizzle, maar ik heb fizzle nog nooit ontmoet) Behalve mensen die tics krijgen van de antipsychotica die ze slikken, maar das anders.
Zo, twee potjes Slender gespeeld. Behoorlijk creepy Kwam de eerste keer maar tot 5/8 pages, voordat Slendieboy me kwam halen. De tweede keer kwam ik maar tot 4/8 pages, maar toen viel mn zaklamp permanent uit, dus toen was ik een makkelijke prooi voor die lul
Stomtoevallig zapte ik een paar dagen geleden lands WWF, of iets wat er voor door moest gaan. Ik snap het niet en zal het niet snappen, ook. Je zult toch maar commentator zijn. En een sidekick hebben, at that
Fizzle! Tof om eens te lezen want een vriend van ons heeft ook tics en die zijn bijna exact hetzelfde! Vriendje kent hem al zestien jaar en heeft er nooit baar gevraagd want "zo was hij nu eenmaal" en het is eigenlijk ook niet in me opgekomen om aan hem te vragen waarom hij dat heeft, dat heeft hij gewoon. Maargoed. Hoop dat je daar geen opmerkingen meer over krijgt, dat is echt achterlijk.
Als hij exact hetzelfde heeft als ik en al 16 jaar, dan heeft hij waarschijnlijk tourette. Krijgt hij daar geen opmerkingen over? Nouja waarschijnlijk wel dan.
Tja, die mensen die denken dat ik geestelijk achterloop door mijn tics, lopen waarschijnlijk zelluf geestelijk achter enzo, maar op een moment supreme is dat niet waar je aan denkt
Ik had het gisteren ook. We gingen roeien, en het ging supergoed , maar daarna gingen we nog ergometeren. 250 meter, en ik tegen mijn twee roeihuisgenootjes en daarna, ik had last van mijn armen . En nu nog steeds, mijn rug, mijn armen, mijn buikspieren.
15-08-2012, 07:57
Verwijderd
Als je spierpijn hebt moet je juist bewegen. anders ga je heel stijf worden.
Ik had het gisteren ook. We gingen roeien, en het ging supergoed , maar daarna gingen we nog ergometeren. 250 meter, en ik tegen mijn twee roeihuisgenootjes en daarna, ik had last van mijn armen . En nu nog steeds, mijn rug, mijn armen, mijn buikspieren.