Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig heb ik mezelf maar een beetje culinair opgevoed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook altijd grappig dat als ik vertel dat Theodoor bij mijn ouders thuis voor het eerst o.a. geitenkaas en olijven en tofu heeft geproefd, mensen knikken zo van hm-hm, kan gebeuren, terwijl als ik vertel dat ik bij Theodoor thuis voor het eerst o.a. boerenkool en karbonade en cordon bleu heb geproefd, mensen verbaasd kijken of gaan lachen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kerriesoep en boerenkool zijn niet te overtreffen!
|
Verwijderd
|
Mijn vader kan heel lekker pannenkoeken bakken en zelf pizza maken, maar verder houdt hij niet van koken. Toen mijn moeder studeerde en mijn vader vier dagen per week het eten verzorgde, aten we een tijd lang twee dagen per week macaroni met stukken wortel en prei en wat tomatenpuree erdoor, en twee dagen per week nasi met stukken wortel en prei en wat satesaus erover.
Totdat mijn moeder daar ook gek van werd, toen hebben ze samen een lijst gemaakt van wat mijn vader nog meer kon koken en de volgende dag dan op zou kunnen bakken, en bleek dat dat (naast pizza en pannenkoek) wel een stuk of twintig gerechten waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel, nee, rijst mag geen natte kledderboel worden; pasta wel.
||
Citaat:
![]() Inderdaad, bij zo'n romig gerecht moet een salade. Liefst met ijsbergsla of komkommer want lekker knapperig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als ik lui ben koop ik daarvoor zo'n belachelijk pakje 'wokgroenten' bij de supermarkt, dus daar.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed, Paranoïde, zou je het leuk vinden om hier te wonen? Nee, en dat is dus de situatie die te voorkomen is, als we maar mochten hospiteren. Het gaat er echt niet om dat alleen wij onze zin krijgen, maar het is wel behoorlijk sneu als er iemand komt wonen die inderdaad niets wil met huisgenoten, en dan dus ons als huisgenoten krijgt. En in feite is dat gewoon hetzelfde als een niet-lid in een verenigingshuis zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet wat ik bij vet vlees of vis zou doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cordon bleu vind ik niet de moeite waard, het smaakt alleen maar naar ham en kaas en het is vrij droog, terwijl Theodoors moeder toch niet iemand is die vlees droog laat worden dat niet droog had hoeven zijn. Dan kun je dus beter gewoon ham en kaas eten. Vegetarische cordon bleu (ook bij Theodoors moeder geprobeerd) is net zo lekker als 'echte', nou dat zegt wel wat over het vlees lijkt me ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|