Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik vind het juist mooi om te zien dat er nog moeders zijn die in het openbaar hun kind de borst geven.
Tegenwoordig 'moet' alles in flesjes en wordt het een rage om in plaats van je eigen productie melk te vervangen door nagemaakte zuivel.
||
Citaat:
Waar denk jij dat melk vandaan komt?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Andersom zijn oudere vrouwen vaak heel positief over openbaar voeden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zag vandaag een zeer grote neger die een zeer kleine neger duwde in een kinderwagen. De grote neger had een speen in zijn mond. Ik wilde nog zeggen: "Malle negers, jullie doen het helemaal verkeerd," maar ik dacht, laat ze het zelf maar uitzoeken, anders komen ze er helemaal nooit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben me aan het oriënteren op weer voor minstens 3 maanden naar het buitenland gaan en ik word er blij van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ze zijn zelluf ongepast. Klaverman stelde laatst voor dat ik op de wc ging voeden toen we ergens op een terrasje zaten. Toen werd ik een beetje boos op hem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gek genoeg vinden veel mensen dat logisch, borstvoeding combineren met een wc. Ik vroeg in een groot hotel een keer of ze ergens een ruimte hadden waar ik even kon kolven, wees ze me de weg naar get invaliden toilet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Collega had trouwens hetzelfde probleem, in het oude ziekenhuis waren er genoeg leegstaande kamertjes en rustige hoekjes, maar in het nieuwe ziekenhuis hebben alle kantoren ramen naar de gang, dus ze kon ook niet even in een leeg kantoortje gaan zitten... Dus dan was het maar hopen dat er een onderzoekskamer niet gebruikt werd die dag, of anders als het echt niet anders kon het toilet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikea is trouwens fijn, voed-/kolfkamertjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() nee maar serieus, wat een leuk jurkje en wat zie je er goed uit ![]()
||
Citaat:
En ik vind dat borstvoeding geven in 't openbaar best moet kunnen, maar dan moet het ook wel een beetje discreet gebeuren. Ik heb ooit in een restaurant tegen de tet van een wijf aan moeten kijken, nou daar werd ik niet blij van. Ze had ook haar hele tet eruit gefloept en het was echt een ranzige uier. Ik kan ook niet tegen de opmerking dat het 'natuurlijk' is en dat mensen daarom niet moeten zeuren. Ok, kakken is ook natuurlijk, zal ik dat dan even naast je bord doen? ![]()
||
Citaat:
|
Oude, typische Amsterdamse vrouw voor me in de Lidl:
"Ach, jij hebt maar één ding. Wat zielig. Ga maar voor, hoor. Ja zeg, één dingetje. Misschien mag je ook wel voor die meneer. Hallo, meneer!" (De man is een toerist.) "Deze man heeft one ding. One. Mag hij voor you? Jaaaa, zie je. Eén dingetje maar, ik denk, kom op zeg." Zo praatte gedurende het hele wachtproces door.
|
|