Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2012, 20:40
Verwijderd
TROUWENS. Twinings English Breakfast is dus wel echt lekkere thee <3 Ik zag hem staan in de hypermarché vorige week en toen moest ik m natuurlijk kopen.
Advertentie
Oud 23-09-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
TROUWENS. Twinings English Breakfast is dus wel echt lekkere thee <3 Ik zag hem staan in de hypermarché vorige week en toen moest ik m natuurlijk kopen.

Ze denkt trouwens ook op elke pagina oh my god.
Oud 23-09-2012, 20:44
Verwijderd
En serieus, ze heeft geen lip meer over met al dat gekauw erop van haar
Oud 23-09-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:

Ze denkt trouwens ook op elke pagina oh my god.
En "holy cow" :')
Citaat:
En serieus, ze heeft geen lip meer over met al dat gekauw erop van haar
ja
Oud 23-09-2012, 20:47
Verwijderd
holy cow denkt ze in het Nederlands niet. Even opletten hoe ze het dan vertaald hebben
Verwijderd
Citaat:

Nouja ik ken superveel mensen die gewoon 'even snel een bikini halen bij de H&M' of al hun kleding uit de catalogi bestellen enzo.
Ja maar dan weet je dus dat je bij H&M exact deze maat moet hebben. Dan ga je daar op af.. Ik doe het ook weleens met een topje ofzo zonder passen (want omfg die paswijvenrijen altijd) hop mee snel klaar geen gezeik En jouw tetten zijn lastig, maar misschien je voeten niet. Want ik ken ook gnoeg mensen die bijzondere merkschoenen moeten voor extra ondersteuning etc. Of jij kijkt wellicht nooit naar labels voor het materiaal. Ik zelf heb heel snel last van kleding qua wol enzo, dus ik moet daar echt goed op letten. Ik ben 1,76 en ik heb een zus van tien centimeter langer, die vindt echt zelden goeie broeken. Ik moet al opletten dat ze niet veel te kort zijn, maar zij kan gewoon met lengtemaat 36 (wat je weinig hebt bij vrouwenkleding) soms nog niet eens d'r enkels een beetje bedekt houden.

Echt veel mensen hebben wel zoiets hoor.
Verwijderd
Niet nu natuurlijk. Ha-ha.
Oud 23-09-2012, 20:48
Verwijderd
Groetjes vanuit de choochootrain overigens.
Oud 23-09-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ach, jij houdt de boel daar toch al draaiende Ze kunnen je gewoon niet ontslaan.

Die boekjes verkopen supergoed, dus je gaat bakken met geld verdienen en dan heb je vanzelf duisent aanbidders
http://www.geekosystem.com/crowdsour...-novel-trolls/

Zo gaaf
Oud 23-09-2012, 20:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat ben je toch een schattig watje. <3

Ik kwam vandaag bij het stofzuigen een spin tegen, en die kroop helemaal in elkaar en was duidelijk bang. Toen zei ik: 'hoi kleine vriend, kruip maar lekker verder hoor!' en liet hem leven.

(dit verhaal heeft verder geen clou)
Tja ze kwam het trouwens wel doen, dat vond ik wel tof.

Eww. Ik had hem opgezogen. Maar gelukkig hebben de spinnen jou.
Citaat:
Ik wilde dit weekend in bad en echt de moeder van alle pietjes (al onze grondspinnen in huis heten pietje en de kruisspinnen heten joris = belangrijke info) zat in mijn bad. Getverdemme. Dus douchekop aan en het 8-potige monster weggespoeld... of althans dat hoopte ik, maar misfortune was met mij en hij paste niet door het afvoerputje
Gatver
Oud 23-09-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Het regent En ik moest helemaal van de bushalte tot hier lopen. En nu zijn zelfs mijn sokken en mijn beha nat. Het is eigenlijk helemaal niet zo heel erg, maar ik moest het gewoon even zeurderig zeggen
Ik las sokken in je beha
Citaat:
Ik wilde dit weekend in bad en echt de moeder van alle pietjes (al onze grondspinnen in huis heten pietje en de kruisspinnen heten joris = belangrijke info) zat in mijn bad. Getverdemme. Dus douchekop aan en het 8-potige monster weggespoeld... of althans dat hoopte ik, maar misfortune was met mij en hij paste niet door het afvoerputje
hehe bah
Oud 23-09-2012, 20:56
Verwijderd
Die nic cage couch he. Is dat nou een fotoshopsel of bestaat dat ding gewoon echt?
Oud 23-09-2012, 20:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar spinnen heten Sebastiaan!
Citaat:
Ja maar dan weet je dus dat je bij H&M exact deze maat moet hebben. Dan ga je daar op af.. Ik doe het ook weleens met een topje ofzo zonder passen (want omfg die paswijvenrijen altijd) hop mee snel klaar geen gezeik En jouw tetten zijn lastig, maar misschien je voeten niet. Want ik ken ook gnoeg mensen die bijzondere merkschoenen moeten voor extra ondersteuning etc. Of jij kijkt wellicht nooit naar labels voor het materiaal. Ik zelf heb heel snel last van kleding qua wol enzo, dus ik moet daar echt goed op letten. Ik ben 1,76 en ik heb een zus van tien centimeter langer, die vindt echt zelden goeie broeken. Ik moet al opletten dat ze niet veel te kort zijn, maar zij kan gewoon met lengtemaat 36 (wat je weinig hebt bij vrouwenkleding) soms nog niet eens d'r enkels een beetje bedekt houden.

Echt veel mensen hebben wel zoiets hoor.
Mijn voeten zijn heerlijk, daar heb ik niets over te klagen. Ik pas alles van maat 38 tot en met 40. Daarom heb ik ook 35 paar

Maar ik kan een stretchtruitje maar twee maanden regelmatig dragen, dan is de vorm eruitgerekt en is hij helemaal doorschijnend geworden omdat hij teveel wordt opgerekt bij mijn borsten.
Verwijderd
Voor wie hem nog niet kent:

fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is er toch met hem
Oud 23-09-2012, 20:59
Verwijderd
Ik weet het niet maar ik vind het heel grappig
Oud 23-09-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Hahaha wees echt alsjeblieft
Oud 23-09-2012, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongejonge ik heb echt een libido van heb ik jou daar de laatste tijd. En ik ben niet eens 50 shades of grey aan het lezen
Oud 23-09-2012, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik las sokken in je beha
Oud 23-09-2012, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik weet het niet maar ik vind het heel grappig
Hij is wel echt overal
Hij kwam zelfs een keer iets kopen bij mijn moeder in de winke. Toen was ze zo WTF'ed dat ze daarna ook nog achter hem aan moest rennen met zijn wisselgeld omdat ze dat vergeten was te geven. Lekker awkward
Oud 23-09-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
the varying quality of his movies and occasionally over-dramatic acting have made him a significant figure in Internet culture
Aldus de verklaring van knowyourmeme!
Oud 23-09-2012, 21:04
Verwijderd
Ik noem elke spin die ik tegenkom Anansi.
Oud 23-09-2012, 21:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi!

Hoe is het hier? nog belangrijke dingen gebeurd?
Oud 23-09-2012, 21:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Snebbel waar heb jij uitgehangen?
Oud 23-09-2012, 21:14
Verwijderd
4 graden buiten zometeen Ik heb alleen een vest bij me en een jurk en panty's BUHUUU.
Oud 23-09-2012, 21:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik had me laten bannen Want ik had veel slaap nodig en het ging allemaal niet zoals ik wilde. Maar ik ben er weer
Oud 23-09-2012, 21:15
Verwijderd
tachtig panty's over elkaar
Oud 23-09-2012, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had me laten bannen Want ik had veel slaap nodig en het ging allemaal niet zoals ik wilde. Maar ik ben er weer
Gaat het nu weer goed?
Oud 23-09-2012, 21:16
Verwijderd
Hee Snebbeltje! Hoe is het?
Oud 23-09-2012, 21:18
Verwijderd
Citaat:
tachtig panty's over elkaar
Ja grapjurk, ik heb er dus maar 1, die ik aan heb. 15 dernier. WHY GOD WHY
Oud 23-09-2012, 21:19
Verwijderd
/intens zelfmedelijden.
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Verwijderd
Citaat:
i know right
Oud 23-09-2012, 21:20
Verwijderd
stel je toch voor dat je die bank hebt. En dat al je huisgenoten en bezoek hem zien en dan zo kijken:
terwijl jij heel casual zit te zitten "sup "
Oud 23-09-2012, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
stel je toch voor dat je die bank hebt. En dat al je huisgenoten en bezoek hem zien en dan zo kijken:
ik zie het voor me
Oud 23-09-2012, 21:24
Verwijderd
Laura check je mail.
Oud 23-09-2012, 21:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Gaat het nu weer goed?
Citaat:
Hee Snebbeltje! Hoe is het?
Het gaat redelijk! slaapproblemen zijn weer opgelost, dus dat is positief! Alleen kreeg ik weer last van anderen dingen door de extra pillen, hartkloppingen, zweten trillen, dus daar kreeg ik toen ook weer pillen voor. Daarnaast lijkt het erop dat ik diabetes heb ontwikkeld. En ik wist dat de kans groot zou zijn met de pillen die ik slik, maar het is toch even schrikken.

Maar voor de rest heel positief nieuws, want ik krijg een eigen appartementje! Morgen sleutel ophalen en contract tekenen
Oud 23-09-2012, 21:26
Verwijderd
Gefeliciteerd Snebbel
Oud 23-09-2012, 21:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Man o man, jij krijgt ook wel veel voor je kiezen he bah, heel erg naar!

Maar wat goed dat je je eigen appartement krijgt! Ik weet uit ervaring dat dat HEEL fijn is, geeft heel veel meer rustom met niemand rekening te hoeven houden. Gefeliciteerd!
Oud 23-09-2012, 21:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Thanks! Ik moet zeggen dat ik mijn huisgenoten wel erg ga missen, maar ik blijf gewoon vaak langskomen. Maar de rust zal me ook wel goed doen denk ik
Oud 23-09-2012, 21:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Thanks! Ik moet zeggen dat ik mijn huisgenoten wel erg ga missen, maar ik blijf gewoon vaak langskomen. Maar de rust zal me ook wel goed doen denk ik
Huisgenoten hebben inderdaad zo z'n voordelen ja hoewel ik mijn huisgenoot bijna nooit mis
Oud 23-09-2012, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Tja ze kwam het trouwens wel doen, dat vond ik wel tof.

Eww. Ik had hem opgezogen. Maar gelukkig hebben de spinnen jou.
Ahw die laatste opmerking staat daar echt lief. <3

Citaat:
Maar spinnen heten Sebastiaan!
Ik heb vandaag dat liedje nog gezongen en toen moest ik op een of andere reden aan jou denken!

Citaat:
Ik noem elke spin die ik tegenkom Anansi.
Dat vind ik echt iets voor jou, ja. Anansi. <3

Citaat:
Hoi!

Hoe is het hier? nog belangrijke dingen gebeurd?
Snebske! Hoe is het met jou dan!?

Citaat:

Citaat:
Laura check je mail.
Wie is Laura?
Oud 23-09-2012, 21:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Huisgenoten hebben inderdaad zo z'n voordelen ja hoewel ik mijn huisgenoot bijna nooit mis
Het hang heel erg af wie de persoon in kwestie is ja, maar ik heb echt heule lieve huisgenoten. En hele gezellige huisgenoten. Maar het zijn ook hele vieze huisgenoten
Oud 23-09-2012, 21:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar hoe is het nu met jullie? Nog spannende dingen gebeurd?
Oud 23-09-2012, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik heb vandaag dat liedje nog gezongen en toen moest ik op een of andere reden aan jou denken!

Ja dat is ook wel echt een liedje voor mij! <3
Oud 23-09-2012, 21:35
Verwijderd
Laura
Oud 23-09-2012, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar hoe is het nu met jullie? Nog spannende dingen gebeurd?
Ja ik heb een profiel gekregen op onze website, straks mag ik mezelf nog gaan bellen voor beschikbaarheid
(onze website being die van het bureau waar ik werk).
En ik had een pizza besteld en die was teleurstellend.
Oud 23-09-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Laura
Ik weet geloof ik van iedereen die tot nu toe in dit topic heeft gepost de voornaam, maar daar zit toch geen Laura bij.
Oud 23-09-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ik weet geloof ik van iedereen die tot nu toe in dit topic heeft gepost de voornaam, maar daar zit toch geen Laura bij.
sorry, voor storen. Noodgeval
Oud 23-09-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
sorry, voor storen. Noodgeval
Vertel nou maar gewoon wie Laura is, dan kan ik ook weer rustig slapen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten