Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo gaaf ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Eww. Ik had hem opgezogen. Maar gelukkig hebben de spinnen jou. Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Maar spinnen heten Sebastiaan!
Citaat:
![]() Maar ik kan een stretchtruitje maar twee maanden regelmatig dragen, dan is de vorm eruitgerekt en is hij helemaal doorschijnend geworden omdat hij teveel wordt opgerekt bij mijn borsten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij kwam zelfs een keer iets kopen bij mijn moeder in de winke. Toen was ze zo WTF'ed dat ze daarna ook nog achter hem aan moest rennen met zijn wisselgeld omdat ze dat vergeten was te geven. Lekker awkward ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Maar voor de rest heel positief nieuws, want ik krijg een eigen appartementje! Morgen sleutel ophalen en contract tekenen ![]()
|
Man o man, jij krijgt ook wel veel voor je kiezen he
![]() Maar wat goed dat je je eigen appartement krijgt! Ik weet uit ervaring dat dat HEEL fijn is, geeft heel veel meer rustom met niemand rekening te hoeven houden. Gefeliciteerd!
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (onze website being die van het bureau waar ik werk). En ik had een pizza besteld en die was teleurstellend. ![]() |
![]() |
|
|