Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zeggen wel soms 'precies' en 'juust' op de raarste momenten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb best veel Vlaams gehoord, want ze doen altijd mee aan onze Expeditie Robinson enzo, en alle dansprogramma's!! |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan niet echt iets willekeurig bedenken want je kan just nu echt niet op zoveel manieren gebruiken. Wa ge zegt is just. Das just den bompa. Hij is just gepasseerd.
|
Gisteren ben ik btw naar een viewing geweest van The Room (aka 'The Citizen Kane of bad movies) en in de eerste 5 minuten liepen er al tranen langs m'n wangen van het lachen. En ik kreeg duizent plastic lepels tegen m'n hoofd aan.
Serieus, het was ZO leuk. De film is zo kut dat het hilarisch is en het publiek deed leuk mee en zat lekker naar het scherm te schreeuwen en mensen lachten om elkaars grapjes enzo. Ik ga denk ik volgende maand weer. ![]() Al hoef ik die seks-scene's echt NOOIT meer te zien. *ril*
||
Citaat:
![]() De moeite van het kijken wel waar dus?
|
Ik vind Xander de Rijcke wel fijn. Hij is een tijdje het voorprogramma van Alex Agnew geweest. Hij heeft ergens iets van Alex, maar ik vind hem leuker.
Jeroen Leenders daar weet ik het nog niet van. Alleen heeft hij wel iets hilarisch met walvissen. Wel ik moet er steeds om lachen.
|
neen, Felix Baumgartner. For science, fuck yeah!
|
Wiehieuw, ik krijg misschien gewoon een stageplek in een fucking vet dierenziekenhuis
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nouja, voor het grootste gedeelte, dan. Ik loop straks drie weken stage en dan in de kerstvakantie ook nog een deel. Hmja, niet ideaal, maar ik heb tenminste wat en je moet er wat voor over hebben om aan je uren te komen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Wij hebben voor tandheelkunde en baliewerkzaamheden/apotheek steeds een docent waar we helemaal NIETS van leren
![]()
|
Verwijderd
|
Apart
![]() ![]() Ik heb zo hoorcollege maar geen zin. En het is zo verleidelijk om niet te gaan, want er zijn mensen die het opnemen en dat gewoon delen met de rest van de groep. Maar ik ben al heel vaak niet geweest. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|