![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
My point exactly. Ik snap ook wel dat het leuk is om over het masseren van borsten te fantaseren, maar L&G is daar niet de plek voor (Seksualiteit wel).
En het is ook de bedoeling dat wij als fb's voor zover mogelijk ook een beetje een onderscheid maken tussen serieus en onzinnig advies op het gebied van lichaam en gezondheid, en ik maak graag een duidelijk punt.
Laatst gewijzigd op 18-10-2012 om 13:03. |
![]() |
|
Maak je geen zorgen hoe ouder je word hoe dikker ze worden! Ik ben nu zwanger dus kan geen oordeel uitspreken maar. Vriendinnen van mij (ze zijn net zo oud als mij) die zelfde maat hadde als ik hebben nu ook grotere borsten en hun kont is ook gegroeid. Dus maak je geen zorgen!
||
![]() |
Citaat:
Massage stimuleert aanmaak va prolactine. Prolactine zorgt voor grotere borsten. Conclusie: een massage kan wel leiden tot grotere borsten. Geloof aub niet altijd wat mensen posten; veel mensen roepen wat ze denken, maar zijn geen expert op die gebieden. Ik ben dat ook niet maar ik geef nog wel een argumentatie. Het is dan even aan jou zelf om na te gaan wat beter onderbouwd is met informatie en zelf de conclusie te trekken. Mensen geloven te vaak wat anderen op internet zetten. Laatst nog iemand op facebook die iets over gevaren van boter/margarine poste, geen link naar een artikel, niks terug te vinden op google en die persoon zelf een studierichting in totaaaaal ander vakgebied. Het erge: massa's mensen die het geloofden, geen idee waarom: er was NIETS om aan te nemen van wat hij zei waar was. Hier op deze forums is dat niet altijd anders ; ). Source check, wordt veel te weinig gedaan door lezer (en posters) : (. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan verder niets vinden dat er op duid dat het vet verminderd, kan wel wat vinden dat het aangeeft dat dat niet doet ![]() ![]() Neemt niet weg dat (beetje goede massages) awesome zijn. |
![]() |
||
Citaat:
toen ik jonger was heb ik er elke dag aan zitten friemelen voor een half jaar ofzo en ik zag nog geen verschil >.> |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
boek over wat prolactine in normale fysiologische situaties doet. niks over borstgroei bij vrouwen. Wel iets over gynaecomastie bij mannen, maar niks over dat je dat al krijgt bij massage. en hier nog een onderzoek onder kraamvrouwen http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8187915 dat aantoont dat bij massage geen verhoging van je prolactine optreedt. Wel bij zuigen aan de tepel door baby's, maar let wel dat dit dus bij kraamvrouwen is (voordat je vrouwen gaat aanmoedigen om aan hun tepels te laten sabbelen)
|
|