Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2012, 21:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hou eens op met dat stomme sarcasme alsjeblieft..
ik ben niet dom ofzo hoor
Ik bedoelde het niet vervelend. Niet alles op het internet is naar bedoeld hoor.
Oud 16-10-2012, 22:03
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik reageer nietzo vaak zo tegen iemand op het internet anders hoor ;o
ik zie niet waarom je niet gewoon normaal kan reageren als ik een gewone vraag stel..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:12
Verwijderd
push up bh kopen

niet dat ik ht gebruik ik heb het niet nodig ;p
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Borsten groeien tot je 18 - 21e... je bent nog maar 16 dus ze kunnen nog een flink stuk doorgroeien! :-)
nou hoop maar niet wat moet k met watermeloenen ?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
:')

Ja want jongens willen alleen aan meisjes zitten als ze minimaal een E cup hebben. We hebben een klassen-systeem.

Cup A: Negeren.
Cup B: Hoi tegen zeggen, maar meer niet.
Cup C: Vriendschap materiaal.
Cup D: Beetje mee flirten.
Cup E: Geschikt voor seksuele handelingen.
Cup F en hoger: Relatiemateriaal.

Dit is een zeer groot geheim onder mannen, maar ik heb besloten het met jullie te delen. Ook is het zo dat jongens alleen maar naar je borsten staren wanneer ze met je praten, je alleen maar voor je lichaam willen en als je geen grote borsten hebt ze niet geïnteresseerd zijn (zie hiervoor ook het klassen-systeem).

Dat jij je afvraagt of mannen met je praten om je borsten of om jou zal meer met jou te maken hebben dan met de grootte van je borsten. Sorry.
ik heb E daichidechu je mag wel wat van mij
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:22
Verwijderd
oja je kan je borsten gewoon met hempje aan laten meten hoor heb ik ook gedaan maar ze kan wel af en toe komen kijken in je hokje als je bh alleen draagt om te kijken of die goed zit

als je het nog niet wist ;p

oke en nu ga ik weg want ik heb te veel berichten gestuurd
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 05:57
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Geefme een stukje tiet! lol x)
Ja ok, ik laatze wel een keer opmeten :3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:39
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Wel eens van een meetlint gehoord?

Ach ga toch een stukje wandelen en afkoelen. Als je graag onzin wil verkondigen of vunzige gedachten wil delen doe je dat maar ergens anders.
Ik heb dit regelrecht van internet, echt niet "mijn"woorden ofzo hoor. Met je wandelen, weet wel wat leukers te doen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 19:21
Macrador
Macrador is offline
Als je echt 22 bent en die onzin gelooft moet ik zeggen dat je beter geen advies meer geeft over dit soort zaken.
Oud 18-10-2012, 00:34
Martiño
Martiño is offline
My point exactly. Ik snap ook wel dat het leuk is om over het masseren van borsten te fantaseren, maar L&G is daar niet de plek voor (Seksualiteit wel).
En het is ook de bedoeling dat wij als fb's voor zover mogelijk ook een beetje een onderscheid maken tussen serieus en onzinnig advies op het gebied van lichaam en gezondheid, en ik maak graag een duidelijk punt.

Laatst gewijzigd op 18-10-2012 om 13:03.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 09:48
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Maak je geen zorgen hoe ouder je word hoe dikker ze worden! Ik ben nu zwanger dus kan geen oordeel uitspreken maar. Vriendinnen van mij (ze zijn net zo oud als mij) die zelfde maat hadde als ik hebben nu ook grotere borsten en hun kont is ook gegroeid. Dus maak je geen zorgen!
Oud 13-01-2013, 11:39
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja die van mij groeien nu ook :3
volgensmij voor een groot deel omdat ik aan de pil ben ^^
maar ik vraag me af.. wordt de groei echt tegengehouden door een te strakke bh?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 11:41
LizViicious
LizViicious is offline
Ik wil ze wel masseren voor je
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 11:55
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nope.. Massage helpt niet.. En anders laatik mn vriendje dat wel doen x)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:48
omnomnom
omnomnom is offline
Ik vind niet dat er iets bestaat als 'te kleine borsten".
Te klein waarvoor? Ik vind dat je trots moet zijn om hoe je bent.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 23:12
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
te klein voor.. tietneuken?

ik vind groter gewoon veel mooier..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 00:13
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Nope.. Massage helpt niet..
Even hier het kritisch denken opvoeren:
Massage stimuleert aanmaak va prolactine. Prolactine zorgt voor grotere borsten. Conclusie: een massage kan wel leiden tot grotere borsten.

Geloof aub niet altijd wat mensen posten; veel mensen roepen wat ze denken, maar zijn geen expert op die gebieden. Ik ben dat ook niet maar ik geef nog wel een argumentatie. Het is dan even aan jou zelf om na te gaan wat beter onderbouwd is met informatie en zelf de conclusie te trekken.

Mensen geloven te vaak wat anderen op internet zetten. Laatst nog iemand op facebook die iets over gevaren van boter/margarine poste, geen link naar een artikel, niks terug te vinden op google en die persoon zelf een studierichting in totaaaaal ander vakgebied. Het erge: massa's mensen die het geloofden, geen idee waarom: er was NIETS om aan te nemen van wat hij zei waar was. Hier op deze forums is dat niet altijd anders ; ). Source check, wordt veel te weinig gedaan door lezer (en posters) : (.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 10:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Massage stimuleert aanmaak va prolactine. Prolactine zorgt voor grotere borsten. Conclusie: een massage kan wel leiden tot grotere borsten.

Geloof aub niet altijd wat mensen posten; veel mensen roepen wat ze denken, maar zijn geen expert op die gebieden. Ik ben dat ook niet maar ik geef nog wel een argumentatie. Het is dan even aan jou zelf om na te gaan wat beter onderbouwd is met informatie en zelf de conclusie te trekken.

Mensen geloven te vaak wat anderen op internet zetten. Laatst nog iemand op facebook die iets over gevaren van boter/margarine poste, geen link naar een artikel, niks terug te vinden op google en die persoon zelf een studierichting in totaaaaal ander vakgebied. Het erge: massa's mensen die het geloofden, geen idee waarom: er was NIETS om aan te nemen van wat hij zei waar was. Hier op deze forums is dat niet altijd anders ; ). Source check, wordt veel te weinig gedaan door lezer (en posters) : (.
ik had ook ergens gehoord dat massage vet op de een of andere manier verminderd, dus dan worden ze toch eigenlijk kleiner..?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 13:27
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
ik had ook ergens gehoord dat massage vet op de een of andere manier verminderd, dus dan worden ze toch eigenlijk kleiner..?
Het snelle wat ik daar over vind is dat het cellulites tegen kan gaan, van die bobbeltjes in de huid (sinasappelhuid).

Kan verder niets vinden dat er op duid dat het vet verminderd, kan wel wat vinden dat het aangeeft dat dat niet doet . Vet eraf zal toch moeten gaan met minder eten en/of meer sporten dan vrees ik

Neemt niet weg dat (beetje goede massages) awesome zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 17:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Het snelle wat ik daar over vind is dat het cellulites tegen kan gaan, van die bobbeltjes in de huid (sinasappelhuid).

Kan verder niets vinden dat er op duid dat het vet verminderd, kan wel wat vinden dat het aangeeft dat dat niet doet . Vet eraf zal toch moeten gaan met minder eten en/of meer sporten dan vrees ik

Neemt niet weg dat (beetje goede massages) awesome zijn.
nee ik pas..
toen ik jonger was heb ik er elke dag aan zitten friemelen voor een half jaar ofzo en ik zag nog geen verschil >.>
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 21:00
Pluis
Pluis is offline
Citaat:

Dat is echt nonsens. De stimulatie van de aanmaak van prolactine is zo marginaal dat je er écht geen grotere borsten van krijgt. Daarnaast zit er ook een negatief feedback systeem in je lichaam achter dat z'n eigen aanmaak beperkt zodat het allemaal binnen de normaalwaarden blijft.
Oud 10-02-2013, 22:16
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Dat is echt nonsens. De stimulatie van de aanmaak van prolactine is zo marginaal dat je er écht geen grotere borsten van krijgt. Daarnaast zit er ook een negatief feedback systeem in je lichaam achter dat z'n eigen aanmaak beperkt zodat het allemaal binnen de normaalwaarden blijft.
source?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 22:34
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
source?
http://books.google.nl/books?id=po74...ed=0CCwQ6AEwAA
boek over wat prolactine in normale fysiologische situaties doet. niks over borstgroei bij vrouwen. Wel iets over gynaecomastie bij mannen, maar niks over dat je dat al krijgt bij massage.

en hier nog een onderzoek onder kraamvrouwen http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8187915
dat aantoont dat bij massage geen verhoging van je prolactine optreedt. Wel bij zuigen aan de tepel door baby's, maar let wel dat dit dus bij kraamvrouwen is (voordat je vrouwen gaat aanmoedigen om aan hun tepels te laten sabbelen)

Regels voor berichten