![]() |
||
Citaat:
en mijn heupen zijn ook ineens veel groter dan een paar weken geleden, wie weet komen mn borsten ook bijna.. maar ik was wel al ongesteld op mn 12e >< |
![]() |
|
Zwanger worden helpt maar tijdelijk
![]() De pil heeft mij geholpen aan een paar extra cupmaten, maar om alleen daarvoor aan de pil te gaan, is ook weer zoiets. Als het je vooral gaat om hoe het eruit ziet in truitjes en dingen, kun je een push up bh kopen.
||
Citaat:
![]() en ja ik heb genoeg pushup bh's, maar ik wil gewoon echte grote borsten hebben, niet door vulling xD |
![]() |
||
Citaat:
|
Voor veel meiden is het belangrijk dat je er vrouwelijk uitziet doordat je grote(re)borsten hebt. Net zoals een grotere p*k voor een jongen van belang kan zijn. Natuurlijk is het ook belangrijk dat je accepteerd zoals je bent, maar we leven in een tijd waarin je veel aan jezelf kunt veranderen als je er niet tevreden mee bent.
Ik zou zeggen, doe wat je niet laten kunt, want jij moet je prettig voelen in je eigen lichaam. Als je de kans hebt (en het geld) om iets te veranderen aan jezlef omdat het je niet bevalt vind ik dat je het gewoon moet doen. Als jij je daardoor beter voelt, wie ben je dan tot last? Jij bent inderdaad nog in de groei, dus wacht het af, en maak op een later tijdstip (oudere leeftijd) een keuze voor jezelf. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
Oh en grote borsten hebben is ook niet alles hoor. Ik heb me vroeger best vaak afgevraagd of een jongen met me wilde praten omdat hij míj leuk vondt, of dat hij alleen maar met me kwam praten om aan me te mogen zitten uiteindelijk. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja want jongens willen alleen aan meisjes zitten als ze minimaal een E cup hebben. We hebben een klassen-systeem. Cup A: Negeren. Cup B: Hoi tegen zeggen, maar meer niet. Cup C: Vriendschap materiaal. Cup D: Beetje mee flirten. Cup E: Geschikt voor seksuele handelingen. Cup F en hoger: Relatiemateriaal. Dit is een zeer groot geheim onder mannen, maar ik heb besloten het met jullie te delen. Ook is het zo dat jongens alleen maar naar je borsten staren wanneer ze met je praten, je alleen maar voor je lichaam willen en als je geen grote borsten hebt ze niet geïnteresseerd zijn (zie hiervoor ook het klassen-systeem). Dat jij je afvraagt of mannen met je praten om je borsten of om jou zal meer met jou te maken hebben dan met de grootte van je borsten. Sorry.
|
DP, ik beweer toch nergens dat jongens echt zo zijn, of dat mijn vermoedens waar zijn? Ik zeg alleen dat ik me dat bij bepaalde jongens heb afgevraagd. Maar aangezien ik dat de heren in kwestie nooit heb gevraagd, zal ik het nooit zeker weten.
|
Dat jongens "alleen"op borsten zouden vallen is absoluut niets van waar, een jongen vindt een meisje leuk zoals ze is, als ze dan grote of kleine borsten heeft geeft niets.
Kleine borsten heeft vaak ook het voordeel dat ze (in veel gevallen) gevoeliger zijn. Niet dat grote borsten niet gevoelig zijn, want dan krijgen we die discussie weer ![]() Ik zeg altijd, grote borsten geeft (vaak) ook een grote kont en daar val ik niet op.. Liever een strakker kontje dan een dikke met grote borsten ![]() |
![]() |
|
Mooie volle bil, altijd goed! ( niet overdrijven natuurlijk, een dikke reet is ook weer niet alles natuurlijk ) Ik ben ook meer van het kontje dan van de borsten. Begrijp wel dat de ts kleine borsten ook niet alles vindt. Maar zoals al aangegeven, je bent nog jong ze kunnen nog verder ontwikkelen!
||
Citaat:
maarja, ik wacht het dan wel af Dx zou het wel raar vinden als ze een hele lange tijd dezelfde cupmaat hebben (ik heb nu al een paar jaar cup A/B) en dat ze dan ineens als ik bijna uit de puberteit ben een cupmaat gaan groeien.. maarja wie weet ;o |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach. Ze groeien echt niet ineens een cupmaat hoor
![]() Ik dacht ook altijd dat ik kleine borsten had, terwijl ze ondertussen echt wel groeiden, maar dat viel mij gewoon niet op. Dus dacht ik voor eeuwig aan een cup A vast te zitten. Want ja, dat is net als met gewoon groeien, ineens merk je dat je kleren te klein zijn geworden. Overigens viel mij niet speciaal op dat mijn bh's te klein waren. Dus tsja. Daar hoef je het dus niet eens aan te merken. |
![]() |
|
Ik ben sinds mijn 16e nog twee cupmaten gegroeid. Of dat aan de pil ligt, wat ik wel denk, of aan mezelf, dat is de vraag.
Ga eens naar een winkel waar je wordt opgemeten (de Livera doen ze dat), dan weet je het zeker of je bh wel goed is. Ik laat me bijna elk jaar meten, voor de zekerheid ![]()
||
Nee, natuurlijk niet. Wel eens van een meetlint gehoord?
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oh en borsten hebben al een prima bloedsomloop (anders zouden er stukjes borst afsterven) dus dat stimuleert de groei echt niet.
||
Citaat:
en ow k ;o |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ben niet dom ofzo hoor |
![]() |
|