Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2012, 00:04
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Hey allemaal

Ze zeggen dat je grotere borsten krijgt als je ze dagelijks masseerd, weet iemand of dit ook waar is..?
opzich denk ik aan de ene kant van wel, aangezien de bloedtoevoer dan beter wordt? ofzo?
maar ik vraag me dit dus af.. ik vind dat ik bestwel kleine borsten heb dus het zou fijn zijn ze wat groter te hebben..
weten jullie anders nog andere manieren om grotere borsten te krijgen?

groetjes Daisy
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 00:37
Macrador
Macrador is offline
Nee dat is zever.

Andere manieren? Buiten een borstvergroting en dus een operatie ken ik er geen.
Je bent 16 dus nog niet uitgegroeid en als ze klein blijven is het ook niet erg.
Oud 14-10-2012, 08:53
Pluis
Pluis is offline
wat macrador zegt idd. Helaas helaas

Edit: bij sommigen heeft de pil ook invloed lijkt het, maar het is natuurlijk maar net de vraag of dat waar is, of dat die meiden gewoon nog niet waren uitgegroeid.
Oud 14-10-2012, 09:43
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
aw k bedankt..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 09:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dikker worden helpt soms ook.
Oud 14-10-2012, 09:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hmm miss kanik iets dikker worden ;o
ik weeg 52, maarja ik ben ookweer niet de dunste..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 09:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het was geen serieuze suggestie, ik zou niet wanhopig dikker gaan proberen te worden erom. maar het is wel zo dat (vaak, niet altijd) het invloed op elkaar heeft.
Oud 14-10-2012, 09:56
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Het was geen serieuze suggestie, ik zou niet wanhopig dikker gaan proberen te worden erom. maar het is wel zo dat (vaak, niet altijd) het invloed op elkaar heeft.
nouja, de dikste mensen hebben wel de dikste borsten..
maar ik wil het echt zo graag ><
maar niet nep, geen operatie dus, maar nu ik in de groei ben kan ik er misschien nog wat aan doen dacht ik..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 12:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kan er niks aan doen, je kan alleen groeien en dat gebeurt vanzelf.
Oud 14-10-2012, 14:50
On efil
On efil is offline
Heb je niet vrouwelijke hormonen die je in kan spuiten/slikken net zoals sommige mannen dat doen om ''borsten'' te kweken na geslachtsoperaties?

Ken een meisje die zeer klein is, en van 16 op 17 naar eigenlijk niks naar een dikke D ish ging.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 15:02
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Heb je niet vrouwelijke hormonen die je in kan spuiten/slikken net zoals sommige mannen dat doen om ''borsten'' te kweken na geslachtsoperaties?

Ken een meisje die zeer klein is, en van 16 op 17 naar eigenlijk niks naar een dikke D ish ging.
ik hoor ook wel eens sommige verhalen bij meiden die niks hebben gedaan waar dit bij gebeurd is.. dus opzich kan het nog wel bij mij gebeuren :3

en mijn heupen zijn ook ineens veel groter dan een paar weken geleden, wie weet komen mn borsten ook bijna..
maar ik was wel al ongesteld op mn 12e ><
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 17:51
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Borsten groeien tot je 18 - 21e... je bent nog maar 16 dus ze kunnen nog een flink stuk doorgroeien! :-)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 19:46
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Borsten groeien tot je 18 - 21e... je bent nog maar 16 dus ze kunnen nog een flink stuk doorgroeien! :-)
ow k dan :3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 09:32
Verwijderd
Zwanger worden helpt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 12:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zwanger worden helpt maar tijdelijk

De pil heeft mij geholpen aan een paar extra cupmaten, maar om alleen daarvoor aan de pil te gaan, is ook weer zoiets. Als het je vooral gaat om hoe het eruit ziet in truitjes en dingen, kun je een push up bh kopen.
Oud 15-10-2012, 14:05
bloodyb
bloodyb is offline
Een paar ons kipfilet?
Oud 15-10-2012, 16:13
bierkoning
bierkoning is offline
en klein en stevig is veel mooier dan grote hangende units hoor.
Oud 15-10-2012, 16:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar groot en stevig is nog mooier
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 16:35
Verwijderd
Ja, maar groot en stevig is toch lastiger op lange termijn
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 19:50
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Zwanger worden helpt maar tijdelijk

De pil heeft mij geholpen aan een paar extra cupmaten, maar om alleen daarvoor aan de pil te gaan, is ook weer zoiets. Als het je vooral gaat om hoe het eruit ziet in truitjes en dingen, kun je een push up bh kopen.
nouja, ik heb wel veel meer redenen om aan de pil te gaan dus dat kan ik overwegen
en ja ik heb genoeg pushup bh's, maar ik wil gewoon echte grote borsten hebben, niet door vulling xD
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 19:51
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
ik hoef ook geen grote hangende uiers, maar C-D zou ik in ieder geval wel graag willen hebben.. ;o
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar groot en stevig is toch lastiger op lange termijn
Klein blijft ook niet stevig, tenzij het echt plat is
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 21:42
marijke 1992
marijke 1992 is offline
alleen als je ze masseert met wc papier
waaaaaaaah
werkte wel met mn kont ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nouja, ik heb wel veel meer redenen om aan de pil te gaan dus dat kan ik overwegen
en ja ik heb genoeg pushup bh's, maar ik wil gewoon echte grote borsten hebben, niet door vulling xD
Je zou het kunnen overwegen ja. Maar waarom vind je het zo belangrijk om grote(re) borsten te hebben?
Oud 16-10-2012, 06:39
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Je zou het kunnen overwegen ja. Maar waarom vind je het zo belangrijk om grote(re) borsten te hebben?
omdatik het mooi vind ;o
Entlijkt me gewoon leuk om te hebben :3
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 09:16
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Voor veel meiden is het belangrijk dat je er vrouwelijk uitziet doordat je grote(re)borsten hebt. Net zoals een grotere p*k voor een jongen van belang kan zijn. Natuurlijk is het ook belangrijk dat je accepteerd zoals je bent, maar we leven in een tijd waarin je veel aan jezelf kunt veranderen als je er niet tevreden mee bent.
Ik zou zeggen, doe wat je niet laten kunt, want jij moet je prettig voelen in je eigen lichaam. Als je de kans hebt (en het geld) om iets te veranderen aan jezlef omdat het je niet bevalt vind ik dat je het gewoon moet doen. Als jij je daardoor beter voelt, wie ben je dan tot last?
Jij bent inderdaad nog in de groei, dus wacht het af, en maak op een later tijdstip (oudere leeftijd) een keuze voor jezelf.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 09:19
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
En het schijnt bij sommige mensen wel te werken als je je borsten masseerd. Vooral 's ochtneds en 's avonds..Niet als een gek gaan "sjorren", maar wel als je ze stimuleerd. Er zijn zelfs wetenschappelijk bewezen uitkomsten over.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 09:35
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja isdat zo? Ikga het wel proberen, dankje giel
En ja ik zou een operatie later kunnen hebben maar dat wilik echt niet.. Dan accepteer ik liever datik niet de grootste heb..
En zoieso zijn ze nou ookweer niet zoo klein ;o
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 09:53
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
En het schijnt bij sommige mensen wel te werken als je je borsten masseerd. Vooral 's ochtneds en 's avonds..Niet als een gek gaan "sjorren", maar wel als je ze stimuleerd. Er zijn zelfs wetenschappelijk bewezen uitkomsten over.
Oja, waar dan? Ik heb dat namelijk nog nooit ergens gelezen, ook niet in mijn tekstboeken.

Oh en grote borsten hebben is ook niet alles hoor. Ik heb me vroeger best vaak afgevraagd of een jongen met me wilde praten omdat hij míj leuk vondt, of dat hij alleen maar met me kwam praten om aan me te mogen zitten uiteindelijk.
Oud 16-10-2012, 10:04
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Google het even, dan kom je genoeg tegen..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 10:16
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Google het even, dan kom je genoeg tegen..
Google is niet betrouwbaar, in ieder geval niet de "normale" google. Het hele internet staat vol met allerlei pseudowetenschappelijke beweringen. Als je zoekt in google scholar (de variant van google die alleen zoekt op wetenschappelijke artikelen) dan komt er niks.
Oud 16-10-2012, 10:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh en grote borsten hebben is ook niet alles hoor. Ik heb me vroeger best vaak afgevraagd of een jongen met me wilde praten omdat hij míj leuk vondt, of dat hij alleen maar met me kwam praten om aan me te mogen zitten uiteindelijk.
:')

Ja want jongens willen alleen aan meisjes zitten als ze minimaal een E cup hebben. We hebben een klassen-systeem.

Cup A: Negeren.
Cup B: Hoi tegen zeggen, maar meer niet.
Cup C: Vriendschap materiaal.
Cup D: Beetje mee flirten.
Cup E: Geschikt voor seksuele handelingen.
Cup F en hoger: Relatiemateriaal.

Dit is een zeer groot geheim onder mannen, maar ik heb besloten het met jullie te delen. Ook is het zo dat jongens alleen maar naar je borsten staren wanneer ze met je praten, je alleen maar voor je lichaam willen en als je geen grote borsten hebt ze niet geïnteresseerd zijn (zie hiervoor ook het klassen-systeem).

Dat jij je afvraagt of mannen met je praten om je borsten of om jou zal meer met jou te maken hebben dan met de grootte van je borsten. Sorry.
Oud 16-10-2012, 10:21
Pluis
Pluis is offline
DP, ik beweer toch nergens dat jongens echt zo zijn, of dat mijn vermoedens waar zijn? Ik zeg alleen dat ik me dat bij bepaalde jongens heb afgevraagd. Maar aangezien ik dat de heren in kwestie nooit heb gevraagd, zal ik het nooit zeker weten.
Oud 16-10-2012, 11:12
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Maar groot en stevig is nog mooier
fizzle is inderdaad uitzonderlijk! Wilde je ook zeker niet beledigen !
Oud 16-10-2012, 11:29
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Dat jongens "alleen"op borsten zouden vallen is absoluut niets van waar, een jongen vindt een meisje leuk zoals ze is, als ze dan grote of kleine borsten heeft geeft niets.
Kleine borsten heeft vaak ook het voordeel dat ze (in veel gevallen) gevoeliger zijn. Niet dat grote borsten niet gevoelig zijn, want dan krijgen we die discussie weer
Ik zeg altijd, grote borsten geeft (vaak) ook een grote kont en daar val ik niet op.. Liever een strakker kontje dan een dikke met grote borsten
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 11:47
bierkoning
bierkoning is offline
Mooie volle bil, altijd goed! ( niet overdrijven natuurlijk, een dikke reet is ook weer niet alles natuurlijk ) Ik ben ook meer van het kontje dan van de borsten. Begrijp wel dat de ts kleine borsten ook niet alles vindt. Maar zoals al aangegeven, je bent nog jong ze kunnen nog verder ontwikkelen!
Oud 16-10-2012, 12:26
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Mooie volle bil, altijd goed! ( niet overdrijven natuurlijk, een dikke reet is ook weer niet alles natuurlijk ) Ik ben ook meer van het kontje dan van de borsten. Begrijp wel dat de ts kleine borsten ook niet alles vindt. Maar zoals al aangegeven, je bent nog jong ze kunnen nog verder ontwikkelen!
over m'n kont maak ik me iig geen zorgen x)
maarja, ik wacht het dan wel af Dx
zou het wel raar vinden als ze een hele lange tijd dezelfde cupmaat hebben (ik heb nu al een paar jaar cup A/B) en dat ze dan ineens als ik bijna uit de puberteit ben een cupmaat gaan groeien.. maarja wie weet ;o
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 12:38
Verwijderd
Ach. Ze groeien echt niet ineens een cupmaat hoor maar het kan best zijn dat je gewoon de verkeerde maat draagt.

Ik dacht ook altijd dat ik kleine borsten had, terwijl ze ondertussen echt wel groeiden, maar dat viel mij gewoon niet op. Dus dacht ik voor eeuwig aan een cup A vast te zitten. Want ja, dat is net als met gewoon groeien, ineens merk je dat je kleren te klein zijn geworden. Overigens viel mij niet speciaal op dat mijn bh's te klein waren. Dus tsja. Daar hoef je het dus niet eens aan te merken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 13:10
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nouja mijn bh's zijn iig niet te klein, en ik d8 vroeger dat ik cup b had terwijl ik toen een kleine cupmaat had, dus ik heb nu wel allemaal bh's in de goede maat x)
maarja de ene is te ruim en de ander te klein dus dat verschilt nogal..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 14:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben sinds mijn 16e nog twee cupmaten gegroeid. Of dat aan de pil ligt, wat ik wel denk, of aan mezelf, dat is de vraag.

Ga eens naar een winkel waar je wordt opgemeten (de Livera doen ze dat), dan weet je het zeker of je bh wel goed is. Ik laat me bijna elk jaar meten, voor de zekerheid
Oud 16-10-2012, 15:24
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja dat wou ik ook een keer doen, maar moetje dan met je blote borsten daar gaan zitten? niet datik dat supererg zou vinden alst niet anders kon
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 17:32
Martiño
Martiño is offline
Nee, natuurlijk niet. Wel eens van een meetlint gehoord?

Citaat:
Ach ga toch een stukje wandelen en afkoelen. Als je graag onzin wil verkondigen of vunzige gedachten wil delen doe je dat maar ergens anders.
Oud 16-10-2012, 18:15
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Wat heeft een meetlint te maken met datje metje blote borsten moet gaan zitten..?
als ik een bh aan heb kunnen ze toch niet goed de maat meten?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 18:31
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Wel eens van een meetlint gehoord?

Ach ga toch een stukje wandelen en afkoelen. Als je graag onzin wil verkondigen of vunzige gedachten wil delen doe je dat maar ergens anders.
en nouja, ik heb het ook wel vaak gehoord hoor.. ze zeggen over het algemeen dat door massage het bloed er beter door stroomt ofzo en daardoor groeit het beter..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 18:42
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Wat heeft een meetlint te maken met datje metje blote borsten moet gaan zitten..?
als ik een bh aan heb kunnen ze toch niet goed de maat meten?
de maat kun je gek genoeg het best meten met een goed-zittende bh aan (ja ironisch he?). Zolang je geen voorgevormde bh en je borsten er niet aan alle kanten uitvallen kan het door je bh heen gemeten worden.

oh en borsten hebben al een prima bloedsomloop (anders zouden er stukjes borst afsterven) dus dat stimuleert de groei echt niet.
Oud 16-10-2012, 18:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
de maat kun je gek genoeg het best meten met een goed-zittende bh aan (ja ironisch he?). Zolang je geen voorgevormde bh en je borsten er niet aan alle kanten uitvallen kan het door je bh heen gemeten worden.

oh en borsten hebben al een prima bloedsomloop (anders zouden er stukjes borst afsterven) dus dat stimuleert de groei echt niet.
ooow zoo..
en ow k ;o
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:10
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik ben sinds mijn 16e nog twee cupmaten gegroeid. Of dat aan de pil ligt, wat ik wel denk, of aan mezelf, dat is de vraag.
Zal wel een combinatie zijn, want ik heb door de pil geen 2 cupmaten grotere borsten gekregen.
Oud 16-10-2012, 20:11
Verwijderd
Inderdaad, ik laat het eigenlijk elke keer dat ik een bh ga kopen opmeten . Wel zo handig, want dan weet je zeker dat je in ieder geval de juiste maat hebt . Dat doen ze inderdaad gewoon over je bh heen, dus je hoeft er niet bloot te gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En dan nog: je hoeft geen blote borsten te hebben als je geen bh draagt. Nog niet iedereen weet het, maar tegenwoordig is het gewoon mogelijk om kleding te dragen als vrouw zonder dat je daar een BH onder draagt!
Oud 16-10-2012, 20:38
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
En dan nog: je hoeft geen blote borsten te hebben als je geen bh draagt. Nog niet iedereen weet het, maar tegenwoordig is het gewoon mogelijk om kleding te dragen als vrouw zonder dat je daar een BH onder draagt!
hou eens op met dat stomme sarcasme alsjeblieft..
ik ben niet dom ofzo hoor
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten