Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ach kom nou, je weet toch niet hoeveel ik te besteden heb? En waar zeg ik dat de rest van de mensheid bulkt van het geld?

Mag ik niet even balen van mijn situatie? Doe niet zo raar bitchy.
Als je meer geld wil moet je meer werken, frauderen of stelen. Meer opties zijn er niet echt. Dus daar kan iedereen wat aan doen, jij dus ook.

Ik doe bitchy omdat jij altijd zo diep vanuit je slachtofferrol zit te mekkeren. Snap out of it.
Advertentie
Oud 14-10-2012, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik doe bitchy omdat jij altijd zo diep vanuit je slachtofferrol zit te mekkeren. Snap out of it.
Jezus, slachtofferrol? Als wie dan ook hier weleens zit te klagen dan mag dat gewoon, maar als er Stefenootje bijstaat dan mag het ineens niet?

Nou prima, ik zeg voortaan wel geen woord meer als ik ergens mee zit.
Oud 14-10-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:

Nou prima, ik zeg voortaan wel geen woord meer als ik ergens mee zit.
Q.E.D.
Oud 14-10-2012, 21:12
Verwijderd
Snap niet dat je ineens zo raar tegen me doet, maar blijkbaar heb je al langer problemen met me.
Oud 14-10-2012, 21:13
Verwijderd
nou jij liep laatst hier zelf commentaar op fizzle te leveren dat ze ergens niet over mocht whinen, maar als jij een keertje zielig bent moet iedereen maar begrip voor je hebben

ga toch lekker een eind fietsen meid.
Oud 14-10-2012, 21:16
Verwijderd
Iedereen mag hier op zijn tijd klagen. Zou niet weten waarom dat voor mij niet zou gelden.

Maar blijkbaar werk ik je al een tijdje op de zenuwen, heb ik echt wel gemerkt hoor. Negeerlijst, zou ik zeggen.
Oud 14-10-2012, 21:17
Turk February
Turk February is offline
Mijn nichtje (4) heeft een hekel aan "dombo's". In die categorie vallen met name mensen die dezelfde naam hebben als zij. Tevens: de jager die probeerde de moeder van Bambi dood te schieten (ze denkt dat het niet gelukt is).

Citaat: "Weet je wat grappig is? Als dombo's dood gaan."
Oud 14-10-2012, 21:18
Turk February
Turk February is offline
Het is trouwens wel fijn aan mijn nichtje, dat ik weer iemand heb met wie ik op niveau over Disneyfilms kan praten.
Oud 14-10-2012, 21:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Iedereen mag hier op zijn tijd klagen.
Het is De Klaagmuur niet!
Oud 14-10-2012, 21:21
Verwijderd
Het is fijn voor je dat jij een hernieuwde levenslust en zelfverzekerheid hebt gevonden Pip, maar dat wil niet zeggen dat je dan geen empathie meer op hoeft te brengen voor mensen die even wat minder sterk (willen) zijn. Zoals je laatst ook al keihard was tegen je zusje. Iets meer begrip zou je sieren.
Oud 14-10-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Iedereen mag hier op zijn tijd klagen. Zou niet weten waarom dat voor mij niet zou gelden.

Maar blijkbaar werk ik je al een tijdje op de zenuwen, heb ik echt wel gemerkt hoor. Negeerlijst, zou ik zeggen.
ooh zo voorspelbaar als iets jou niet zint meteen op de negeerlijst zetten. Nou je doet je best maar hoor, ik laat me op geen enkele manier beïnvloeden door jouw trieste manieren van emotionele chantage.
Je hebt toch alleen jezelf ermee, maar goed, succes met je leuke karakter
Oud 14-10-2012, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn nichtje (4) heeft een hekel aan "dombo's". In die categorie vallen met name mensen die dezelfde naam hebben als zij. Tevens: de jager die probeerde de moeder van Bambi dood te schieten (ze denkt dat het niet gelukt is).

Citaat: "Weet je wat grappig is? Als dombo's dood gaan."
Lollig nichtje heb jij

Vergelijkbare opmerking door mijn soort-van-nichtje bij het aanschouwen van musjes: "Wat een leuke vogeltjes he! Zullen we ze doodtrappen?" Waarschijnlijk ingegeven door oudere broer.
Oud 14-10-2012, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is fijn voor je dat jij een hernieuwde levenslust en zelfverzekerheid hebt gevonden Pip, maar dat wil niet zeggen dat je dan geen empathie meer op hoeft te brengen voor mensen die even wat minder sterk (willen) zijn. Zoals je laatst ook al keihard was tegen je zusje. Iets meer begrip zou je sieren.
Laat mij hier lekker buiten ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een gezelligheid hier zeg
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat is het fijn om te zien dat DK nooit verandert, zeg.
Oud 14-10-2012, 21:27
Verwijderd
Bij LP kon je nog discussieren over het moment Nu kun je vooral inhoudelijk kijken naar wat er gezegd wordt.
Oud 14-10-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
ooh zo voorspelbaar als iets jou niet zint meteen op de negeerlijst zetten.
Jij mij op de negeerlijst, bedoelde ik daarmee, als ik je blijkbaar erger.
Oud 14-10-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb inderdaad weinig empathie voor mensen die al jarenlang zitten te zeuren maar maar bar weinig aan hunzelf doen.
Oud 14-10-2012, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Jij mij op de negeerlijst, bedoelde ik daarmee, als ik je blijkbaar erger.
ik doe niet aan negeerlijsten.
Oud 14-10-2012, 21:30
Verwijderd
Oud 14-10-2012, 21:30
Verwijderd
focking wijven
Oud 14-10-2012, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn zus luistert nu Pauly D
Oud 14-10-2012, 21:39
Turk February
Turk February is offline
Para en ik kijken tegenwoordig Wie Trouwt Mijn Zoon. Pip Klaverhap naamzoek. Ons favoriete ding is:

"Bak je ook?"
"Ja, cake."
"Speciale cake?"
"Nee, normale cake."
Oud 14-10-2012, 21:49
Tink*
Tink* is offline
Haha het is hier nog net als vroegah.
Oud 14-10-2012, 21:50
Verwijderd
Het leuke aan de pomodorotechniek is dat ik nu in een keer alle smakelijke posts kan lezen in mijn pauze
Oud 14-10-2012, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Haha het is hier nog net als vroegah.
deslyxieflashback
Oud 14-10-2012, 21:54
Tink*
Tink* is offline
Bitchen bij de vleet!
Oud 14-10-2012, 21:56
Verwijderd
nou nou, dat valt allemaal toch wel mee? Zovaak gebeurt dat niet. Er zijn genoeg leuke saaitopics.
Oud 14-10-2012, 21:59
Verwijderd
Er zijn genoeg leuke saaiers!
Verwijderd
in het hoi topic is het ook reuze gezellig zie ik
Verwijderd
Reuze! tijd van de maand denk ik
Oud 14-10-2012, 22:03
Tink*
Tink* is offline
Ah toevallig net als ik een keer kijk.

Nog één weekje en dan is het herfstvakantie.
Oud 14-10-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
in het hoi topic is het ook reuze gezellig zie ik
Het ironische is dat beide sleutelfiguren elkaar niet kunnen uitstaan
Oud 14-10-2012, 22:10
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Het ironische is dat beide sleutelfiguren elkaar niet kunnen uitstaan
Maak je me nu zelfs sleutelfiguur?
Oud 14-10-2012, 22:12
Verwijderd
Natuurlijk gaat het over jou ja
Oud 14-10-2012, 22:16
Hazel
Hazel is offline
Ik word er helemaal verlegen van. Ik denk dat ik me even aan het afreageren was omdat het me eerder zo goed gelukt was om stil te blijven in dit topic
Oud 14-10-2012, 22:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik word er helemaal verlegen van. Ik denk dat ik me even aan het afreageren was omdat het me eerder zo goed gelukt was om stil te blijven in dit topic
Ik denk dat je jezelf verwart met pretty much elke andere forumer, jij hebt je geloof sinds je terugkomst op het forum nog nóóit stilgehouden op welke plek dan ook. En dat bedoel ik niet naar, maar het valt wel op.
Oud 14-10-2012, 22:23
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik denk dat je jezelf verwart met pretty much elke andere forumer, jij hebt je geloof sinds je terugkomst op het forum nog nóóit stilgehouden op welke plek dan ook. En dat bedoel ik niet naar, maar het valt wel op.
Ik bedoelde natuurlijk ten aanzien van de Stefenootjekwestie in dit topic, niet in 't algemeen
Oud 14-10-2012, 22:52
Verwijderd
En topic is dood Ik ben klaar met studeren. Ik ben zo goed bezig deze week :veerinreetsteekt:
Oud 14-10-2012, 22:53
Verwijderd
*kusjevoorsannverstop*
Verwijderd
Elke keer als ik dat zeg zie ik voor me hoe er een pauwenveer uit mijn bips steekt. Erg zorgelijk is het.
Verwijderd
Citaat:
*kusjevoorsannverstop*
*kusjevoorjorisopenbaarneerlegt*
Verwijderd
Oh sann ik vind tenue de ville nog steeds een prima thema
Oud 14-10-2012, 22:54
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
focking wijven
Oud 14-10-2012, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Oh sann ik vind tenue de ville nog steeds een prima thema
OH JA. Goed idee, neem het mee Ik twijfelde of ik oktoberfest wilde hergebruiken aangezien iedereen pakjes heeft gekocht vorig jaar, maar aangezien het praktisch december is als ik m'n verjaardag vier is dat niet helemaal passend.
Oud 14-10-2012, 22:55
Verwijderd
sann heeft me hierheen gestuurd.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Elke keer als ik dat zeg zie ik voor me hoe er een pauwenveer uit mijn bips steekt. Erg zorgelijk is het.
Verwijderd
Citaat:
Overigens ga ik de komende nacht alleen maar naar Radiohead luisteren, want morgen is het zo ver en ik begin het ineens HEUL spannend te vinden en ik denk dat ik tranen met tuiten ga janken van blijdschap. Zo stom, dan denk je dat het fangirlen wel een beetje over is, maar toch doen ze dan dit nog met me. Misschien ook omdat het de eerste band was die ik echt ECHT goed vond en dat ik ze vanaf m'n 12e al volg enzo. En dat ik m'n eerste echte euforische muziekmoment had terwijl ik naar OK Computer luisterde terwijl ik in m'n kamer op de grond lag. Het geluid in m'n oude kamer was dan ook echt FUCKING goed.
Omdat dit over Radiohead gaat vind ik dit een fucking goede post
Verwijderd
Lekker soppen op m'n verjaardag, uitstekend idee
Oud 14-10-2012, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb die knullen ook eens live gezien. Ik groeide echter net over ze heen in de periode tussen het kopen van het kaartje en het concert, dus dat was niet ideaal. Verder speelden ze wel goed.
Nou ik vond ze dus heel erg kut, of tenminste dat dacht ik, en ik had een deal met een vriendin toen we op Roskilde waren dat zij met mij meeging naar Slayer en ik dan met haar naar Radiohead en ik was binnen een minuut verliefd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten