| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Goedzo, Snebbel!
![]() Man, ik voel me echt een beetje een tokkie vandaag Mijn haar is vet en ik wou eigenlijk vanochtend al douchen, maar aangezien ik vandaag van plan ben op te gaan ruimen en cavia's schoon te gaan maken, kan ik dat net zo goed vanavond doen. Want dan ben ik toch weer vies. En ik heb de meest oncharmante kledij aan, maar ik geloof dat ik vandaag alleen even naar de supermarkt moet, dus dat is niet zo heel erg.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
eerst de melk opwarmen en dan de brinta (hoeveelheid naar eigen voorkeur) er bij
|
|
|
|
Mijn ouders en mijn broer bakken elke dag zelf brood en dat ik zo ontzettend lekker. Maar als je zo verwend bent met brood, kun je het goedkope brood uit de winkels niet meer zo waarderen. Vers brood uit de winkel gaat dan nog, maar het haalt het bij lange na niet bij het zelfgebakken brood. Ik ben alleen zelf te lui om mijn eigen brood te bakken.
|
|
||
|
Citaat:
Maar vergeleken met dat is de rest natuurlijk al snel armoe troef
|
|
|
|
Ik zou later wel zo veel mogelijk van mijn boodschappen bij de biologische supermarkt willen doen
In Delft hebben ze er ook één, en daar hebben ze hele lekkere en gezonde dingen. En zo duur is het nog niet eens.
|
|
|
|
Ik heb het een tijdje gedaan, maar financieel trok ik dat toch echt niet. Hier in de buurt heb je er ook een en daar kom ik ook wel vaker omdat een vriendinnetje een glutenvrij dieet heeft en in die winkel hebben ze veel glutenvrije spullen. Ik koop er wel eens wat, maar het is toch echt wel veel duurder dan de gewone supermarkt. Niet als je altijd excellent producten koopt in de AH, wel als je normaal gesproken voor euroshopper of huismerk gaat.
|
|
|
|
Ik heb een tijdje bijna alleen boodschappen gedaan bij de biologische winkel ivm een streng dieet, en toen was ik inderdaad bijna een kwart meer aan boodschappen kwijt dan nu.
|
|
|
|
Nouja, ik zou niet álles daar willen kopen. Maar melk, eieren en brood toch zeker wel. En vlees natuurlijk. Dan ben ik al aardig op weg.
Ik zit er ook over na te denken om weer vlees te gaan eten, maar geen rund of varkensvlees. Kip is eigenlijk het meest toegankelijk. Het enige wat me nog tegen houdt is dat de kip wel biologisch wordt gefokt enzo, maar niet op een verantwoorde manier wordt vervoerd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Bij elke supermarkt heb je dat wel, vrije uitloopeieren en biomelk.Biobrood <3 Een dinnie van mij heeft dat altijd, omnomnom.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn meer een soort van vlokken en gruisachtig iets. En het wordt gewoon een dikke pap. Of ja, zo dik als je zelf wil. En op zich, ja, dat eet je dus gewoon met melk en suiker. Of hagelslag, brinta met hagelslag is best lekker. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Klontjes in de brinta zijn trouwens wel heel vies. Maar als je gewoon eerst de melk warm maakt, en dan de brinta erdoorheen roert, krijg je geen klontjes. Dus ik zou haast denken dat Trimm de volgorde verkeerd heeft gedaan ofzo
![]() Oh en ook niet als de brinta te dik is nog even extra melk toevoegen, dat werkt ook niet, dan krijg je ook klontjes. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms wordt het vloeibaar, maar meestal is het dik genoeg dat de suiker erop blijft liggen maar niet zo dik dat de lepel ook maar enigszins een momentje overeind blijft staan. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga NU opschrijven dat ik 250ml melk en zoveel havermout nodig heb en dat het zolang in de magnetron moet Moet je het ook doorroeren halverwege?
|
|
|
Verwijderd
|
Doe ik nooit, ik roer het direct als het klaar is door en dan laat ik het een paar minuutjes afkoelen en roer ik het nog een keer door voor ik het opeet.
En ik gebruik wel echt een grote kom, ik denk dat de kom een inhoud van 750 cc heeft ofzo. Dat helpt natuurlijk wel tegen het overkoken
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|