Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
America heeft een slechte invloed op de muziekwereld en die moet uitgewist worden. Amerikanen kunnen over het algemeen geen muziek maken. Mtv komt uit Amerika is al weer een goed voorbeeld. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening. DIT VIND IK alleen maar. Nile heeft geen Amerikaanse invloeden, maar Egyptische die vind ik wel goed. |
![]() |
||
Citaat:
mtv2 komt ook uit amerika.... of is dat ook niet goed omdat het van mtv komt?
||
Citaat:
||
Citaat:
mag ik u er even op wijzen dat het genre BRUTE DEATH-METAL waar Nile ook zeer zeker toe behoort zijn oorsprong in AMERIKA heeft danwel de VS?? En dat door AMERIKAANSE bands als Morbid Angel, Death, Testament, Slayer etc. er bands als NILE bestaan? Face it, elke muzikale vernieuwing/vooruitgang in de metal-wereld komt uit AMERIKA.. (op black-metal na ![]()
||
Citaat:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha anders stuur je je post ff op naar lach van de dag. ![]()
||
![]() |
Citaat:
na. En gothic metal ook niet en doom metal zou ik het niet weten. Death metal heb je wel gelijk. Btw, ik ben helemaal niet evil. Of dat soort onzin. ben gewoon mezelf |
![]() |
||
Citaat:
vempire, als ik jou was zou ik goed naar deze gozer luisteren...
||
![]() |
Citaat:
elke muzikale vernieuwing uit de USA ![]() Dat kan je niet serieus menen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kom es met goede argumenten dan.. Dat jij die muziek niet goed vind betekent niet dat ze het niet kunnen...? Het is echt niet zo dat alle muziek die daar vandaan komt technisch slecht in elkaar zit, en dat is eigenlijk wat ik versta onder geen muziek kunnen maken.. |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij doelde hij meer op death-metal en thrash-metal... kan er naast zitten hoor ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nederlandse band met muziekprijs G.T.C. | 3 | 07-03-2006 17:22 | |
Muziek |
van Nederlandse bodem attrib | 59 | 19-03-2005 10:12 | |
Muziek |
welke nederlandse bands zijn cool? YHCDEATHMACHINE | 250 | 07-02-2004 19:45 | |
Muziek |
Wie van de NLse en/of Belgische bandjes zou jij op het podium graag zien verschijnen? Gatara | 18 | 02-02-2004 15:31 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
welke nederlandse band vind je kut toolloot | 3 | 17-07-2002 17:02 |