Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het eigenlijk wel een beetje belachelijk dat ALLE zenders het uitzenden. Laat mensen toch lekker naar Problem Child op SBS6 kijken, als ze dat willen. Nu moeten ze voor hun avondje vermaak uitwijken naar Belgie1 of, god verhoede, ARTE.
||
Verwijderd
|
Citaat:
IK BEN HET ONEENS MET NOEDEL! ZIEN JULLIE DAT! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Buhuhu, mijn vriendje heeft me besmet met zijn verkoudheid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aan veel mensen kun je meteen zien wat hun ding ongeveer is, ook aan politici in werk- en mediasituaties. Maar aan Rutte niet, zonder dat hij er een air van 'huhuhuh ik heb wel iets beters te doen' bij heeft (zoals bijna iedereen met een afwijkende voorkeur), zonder dat hij zich beschaamd onpeilbaar maakt, zonder dat hij onbewust tegenstrijdige signalen afgeeft, etc. Bij hem ontbreken alle peilbare gegevens gewoon, voor mijn gevoel. Hij heeft geen peil. Meestal blijkt iemand dan aseksueel te zijn (of een heel laag libido te hebben). Maar grappig dat jullie 't er niet mee eens zijn. Een smooth bachelor vind ik 'm al helemaal niet namelijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|