Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2013, 10:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben vanuit bed direct op de bank geploft. Nu wil ik eigenlijk eten, maar ik heb even moeite met opstaan
Oud 02-02-2013, 10:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en híer heb ik even flink om gelachen

Citaat:
Omg, er zit een kerel voor me in de trein die echt zo'n douchebag is dat ik er jeuk van krijg. Buiten 't feit dat hij heel hard praat en lacht om z'n eigen grappen heb ik 'm al de volgende dingen horen zeggen: 'Hee man, ja iedereen is super openminded, echt flex', 'autisten en de hele shebang. Ja echt lachen', 'ja er zijn marrokanen en antillianen enzo, het hele spectrum...''super rewarding','ja, ik ga zo eten halen, want er is vast vertraging ofzo, maar het kost mij toch niks, jeweetwel. Hahaha.'
Citaat:
Wat de fuck is er te doen in Geldermalsen dat er een groep van 30 lelijke, gillende, hoerige kkpubers uitstapt? Ugh, serieus, mijn haat voor pubers is gigantisch sinds ik zelf een puber was. Vooral dit type tijgerprintjes, gewatteerde jassen, liters gel en shirtjes met open ruggetjes die schreeuwen 'vinger mij in het fietsenhok' mogen getroffen worden door een dodelijk virus.
Oud 02-02-2013, 10:27
Verwijderd
Ello! Mijn vriendje is op weg naar Zwitserland ondertussen vermoed ik
Oud 02-02-2013, 10:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat gaat 'ie daar doen dan?
Oud 02-02-2013, 10:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, eindelijk ontbijt
Oud 02-02-2013, 10:43
Verwijderd
Studiereis... Beetje langsgaan bij CERN enzo gok ik
Oud 02-02-2013, 10:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen allen!
Oud 02-02-2013, 10:45
Verwijderd
Trimm, moet je nou nog kaartjes voor Lowlands hebben dan ? Mijn huisgenoot heeft er 4 over in ieder geval
Oud 02-02-2013, 10:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goeiemorgen! Hoe is het hier? Ik voel me uitermate vrolijk
Oud 02-02-2013, 10:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, moet je nou nog kaartjes voor Lowlands hebben dan ? Mijn huisgenoot heeft er 4 over in ieder geval
Ik heb er net 1 kunnen regelen. Maar wtf, 4 over?
Oud 02-02-2013, 10:57
Verwijderd
Als je je ontbijt heel vroeg doet kan je het twee keer doen.
Oud 02-02-2013, 11:27
Verwijderd
6 over kennelijk!
Oud 02-02-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik bedacht me dat op het moment dat ik het postte
Een griepje komt nooit gelegen, dat weet je he! Nu goed uitzieken en dan ben je over een paar dagen wel weer beter! Niet nu gewoon doorbanjeren en dan vier weken een beetje kwakkelen.
Ja ik weet het, je klinkt net als mijn vriend

Maar nu komt het echt echt echt niet uit... achja, we overleven het wel weer!
Oud 02-02-2013, 12:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat doen Amerikanen toch raar als het gaat om bruiloften. Ik kijk Say yes to the dress: bridesmaids. En de algemene gedachte is dat de bruid alles moet krijgen zoals zij het wil hebben, ook al de bridesmaids aangeven dat ze niet teveel geld aan de jurk kunnen uitgeven.

Laatst gewijzigd op 02-02-2013 om 13:39.
Oud 02-02-2013, 12:36
Verwijderd
Amerikanen zijn sowieso een beetje
Oud 02-02-2013, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat vooroordeel heb ik ook ja Een vriendin van mijn ouders woont al jaren in Amerika en heeft al die maniertjes overgenomen, vreselijk Tegen onze hond: "OOOH MY GOD, who's a good boy? Are you a good boy? YES YOU ARE!"
Oud 02-02-2013, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Damn, negen bruidsmeisjes die allemaal een jurk van 200 dollar aan MOETEN schaffen voor die bruiloft (en dat was nog voor een goedkope jurk). Ik zou het als bruid echt niet aankunnen om mijn vriendinnen te dwingen zoveel geld uit te geven
Oud 02-02-2013, 12:46
Verwijderd
*kusjes neerleg*
Oud 02-02-2013, 12:47
Verwijderd
He, kusjes .

En pff, 200 dollar voor een bruidsmeisjesjurk . Alhoewel ik wel echt ziek veel geld ga uitgeven aan mijn eigen trouwjurk, zo ben ik dan wel weer.
Oud 02-02-2013, 12:59
Verwijderd
Zouden jullie ooit willen trouwen in een jurk die bijvoorbeeld rood is ofzo ? En dan bedoel ik echt helemaal rood, niet met een rood accent.
Oud 02-02-2013, 13:06
Verwijderd
Of in een korte trouwjurk? Als in, een rok die eindigt boven je knieën?
Oud 02-02-2013, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor, als ik überhaupt zou gaan trouwen. Ik zie mezelf juist niet in zo'n enorme witte jurk.
Oud 02-02-2013, 13:15
Verwijderd
Uiteraard ben ik nu naar trouwjurken aan het kijken en ik vrees dat mijn trouwjurk-smaak ongeveer even erg is als mijn smaak in dekbedden
Oud 02-02-2013, 13:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat vooroordeel heb ik ook ja Een vriendin van mijn ouders woont al jaren in Amerika en heeft al die maniertjes overgenomen, vreselijk Tegen onze hond: "OOOH MY GOD, who's a good boy? Are you a good boy? YES YOU ARE!"
Dat doe ik ook, want dat is vet grappig. Vooral met kleine hondjes/katten, dan kun je ze omhoog houden en met een overdreven rare stem WHO'S THE PRETTIEST DOG/CAT IN THE WOOORLD??? YYYEEESSSS YOU ARRE! gillen
Oud 02-02-2013, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uiteraard ben ik nu naar trouwjurken aan het kijken en ik vrees dat mijn trouwjurk-smaak ongeveer even erg is als mijn smaak in dekbedden
Citaat:
Dat doe ik ook, want dat is vet grappig. Vooral met kleine hondjes/katten, dan kun je ze omhoog houden en met een overdreven rare stem WHO'S THE PRETTIEST DOG/CAT IN THE WOOORLD??? YYYEEESSSS YOU ARRE! gillen
Op beide posts:
Oud 02-02-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Damn, negen bruidsmeisjes die allemaal een jurk van 200 dollar aan MOETEN schaffen voor die bruiloft (en dat was nog voor een goedkope jurk). Ik zou het als bruid echt niet aankunnen om mijn vriendinnen te dwingen zoveel geld uit te geven
Ik zou zeggen, dikke vinger, en haar laten stikken in haar bruiloft. Als je wil dat ik dat ding draag, betaal jij het maar voor me.

Citaat:
Zouden jullie ooit willen trouwen in een jurk die bijvoorbeeld rood is ofzo ? En dan bedoel ik echt helemaal rood, niet met een rood accent.
Citaat:
Of in een korte trouwjurk? Als in, een rok die eindigt boven je knieën?
Ja hoor. Sowieso dacht ik vroeger al dat ik liever in iets moderns zwart of rood of iets anders zou trouwen dan in crème, champagne of wit. Intussen heb ik het vage idee dat ik een middeleeuwse bruiloft echt heel erg gaaf zou vinden, inclusief de kleding.
Oud 02-02-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Nu ben ik benieuwd wat jouw dekbeddensmaak is eigenlijk.
Oud 02-02-2013, 13:28
Verwijderd
Ik weet niet of je dekbeddensmaak van Sann kent; maar het gaat in dit geval over dit dekbed:

Oud 02-02-2013, 13:31
Verwijderd
Hm. Nou ja. Ehm...

Het is niet iets dat ik zelf zou kiezen, maar omdat het zo fout is dat het gaaf wordt, kan ik wel begrijpen dat iemand zoiets wil Maar niet als serieus mooi eigenlijk.
Oud 02-02-2013, 13:32
Verwijderd
Nee, het is ook zo fout dat het gaaf is. Maar het is zo omg
Oud 02-02-2013, 13:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een geïmproviseerde capo gemaakt van een potlood en elastiek en hij zit eindelijk op zo'n manier dat mijn snaren niet helemaal kut klinken, moet ie eigenlijk een fret omhoog :')

Eigenlijk meer, als ik het nummer een beetje degelijk op mijn hoogte wil zingen, maar de tab zei 3 en argh.
Oud 02-02-2013, 13:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik moet me eigenlijk aankleden en sigaretten maken en mijn spullen pakken, maar lui en alles.
Oud 02-02-2013, 13:47
Verwijderd
Hm, bij 'capo' denk ik aan een kapitein in de cosa nostra.
Oud 02-02-2013, 13:47
Verwijderd
Oei ik met straks naar het theater. helemaal vergeten.
Oud 02-02-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Hm, bij 'capo' denk ik aan een kapitein in de cosa nostra.
Ik ken alleen een kapo en het Latijnse woord caput.
Oud 02-02-2013, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoofdpijn
Oud 02-02-2013, 13:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Capo, jwt.
Oud 02-02-2013, 14:03
Verwijderd
Nou ja, toen je het over een fret had, kon ik wel bedenken wat het ongeveer moest zijn ^^
Oud 02-02-2013, 14:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht dat het gewoon een heel normaal woord was
Oud 02-02-2013, 14:14
Verwijderd
Ik heb geen zin, en daarover moet ik dan een recensie schrijven en die moet ik maandag al inleveren en mn pws ook en daaar ben ik nog niey lang klaar mee.
Oud 02-02-2013, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Theater is leuk en een recensie schrijven is supermakkelijk. Gewoon lullen over hoe je het vond en dan ook natuurlijk even doen alsof je echt op heb zitten letten en wat stijlen noemen en alles.
Oud 02-02-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat het gewoon een heel normaal woord was
Als je met muziek bezig bent misschien wel ^^ ik gebruik het in ieder geval niet in het dagelijkse leven, maar ik heb dan ook geen gitaar.
Oud 02-02-2013, 14:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat zal helpen ja anyway, ik ga inpakken. Tschuss!
Oud 02-02-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Theater is leuk en een recensie schrijven is supermakkelijk. Gewoon lullen over hoe je het vond en dan ook natuurlijk even doen alsof je echt op heb zitten letten en wat stijlen noemen en alles.
ik houd er niet zo van, maar het is verplicht voor school. 1 A4tje krijg ik wel vol geluld. Ik hoop dat de voorstelling geen 2uur duurt.
Oud 02-02-2013, 14:34
Verwijderd
ik maak kippenragout helemaal alleen met een ingewikkelde reductie kookplaat.
Oud 02-02-2013, 14:54
Verwijderd
Het regent
Oud 02-02-2013, 15:12
Verwijderd
Ik kan me er echt niets bij voorstellen om in iets gekleurds of korts te trouwen. Mijn jurk wordt lang, wit en huge. <3
Oud 02-02-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is ook zo fout dat het gaaf is. Maar het is zo omg
Zonder die kat vind ik het een heel prima dekbed, iets dat ik zo zou kopen.

Heb ik nu een bedenkelijke smaak of gaat het alleen om die kat?
Oud 02-02-2013, 15:19
Verwijderd
Maar het gaat om die kat en dat ie zo facking chagi kijkt. En die strik.
Oud 02-02-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Zonder die kat vind ik het een heel prima dekbed, iets dat ik zo zou kopen.
Zo bloemig ja?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten