Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 22:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik kon me ook niet zo goed voorstellen dat je dat expres zou zeggen als je nog maar alleen over was, hoor
Het was ook oprecht bedoeld als 'lekker voor je' maar diep vanbinnen huilde ik.
Oud 08-02-2013, 23:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mehhh dat was plots afgelopen!
Ik vond het heel leuk, maar tering, de tweede keer dat ik online mee doe en ook de tweede keer dat ik wolf ben. Ik was zó bang iets verkeerds te posten en vanaf ronde 1 lag ik onder vuur
Oud 08-02-2013, 23:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En martiño, omdat ik onervaren ben in dit online spelletje met al die stemlijstjes, had ik niet echt een tactiek wat betreft die stemlijstjes. En eigenlijk was ik elke ronde uit lijfsbehoud aan het 'stemmen'. Ik liep achter de feiten aan.
Oud 08-02-2013, 23:27
tuttebel
tuttebel is offline
ha leuk! sann wou mij volgens mij wel graag weghebben omdat ik haar dus verdacht maakte!
ik had inderdaad de eerste ronde sann gezien en zoveel mogelijk maar toch niet te duidelijk te laten zien dat ze een weerwolf was hierna werd ik opgegeten dus heb maar 1 iemand kunnen opvragen.

volgende keer weer
Oud 08-02-2013, 23:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
sann was er heel lang van overtuigd dat vowel verrader zou zijn, maar op een gegeven moment kon dat écht niet meer wat betreft de stemlijstjes, toen werd het duidelijk dat etmakas dat was. En de ziener was een pure gok ja. We dachten dat tink ziener zou zijn, maar ook dat ze beschermd werd door de tovenaar (en ik meen echt gelezen te hebben dat er een tovenaar in zat!), dus toen vraten we tuttebel.
Oud 08-02-2013, 23:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
hmm ik had de jager opgeslagen als tovenaar geloof ik.
Oud 09-02-2013, 00:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
(en ik meen echt gelezen te hebben dat er een tovenaar in zat!),
Vanaf hier en verder gaat het over het niet erbij doen van de tovenaar en dit stond toch echt in de openingspost:

Citaat:
We spelen met 4 wolven, verrader, ziener, jager, leerling, heks, wolfsbane en voor de rest dorpelingen. De eerste dode is gelijk de cupido en zal de twee geliefdes benoemen. Veel plezier!
Oud 09-02-2013, 07:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Archont gehangen i.p.v. mij? Wát een misser!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 08:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, en ik vind het met de cupido zo wel prima. Tough shit voor de wolven, maar als wolf is checken of je medewolf geliefde is, naast het vinden van de (nog steeds belachelijk overpowerde) ziener, één van de topprioriteiten. In dit geval heeft het voor de andere drie dus niet slecht uitgepakt, ze hadden vooral pech dat tuttebel geluk had met het opvragen.

Op het einde zat ik nog even te twijfelen of ik Owain zou doodschieten, maar het zat me niet lekker dat zo veel mensen hem verdacht maakten. LP zat slecht in de stemlijstjes, samen met Etmakas, dus ik twijfelde toen tussen die twee. Toen maar voor LP gegaan omdat ik die toch al wilde hangen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 09:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Vanaf hier en verder gaat het over het niet erbij doen van de tovenaar en dit stond toch echt in de openingspost:
Ja dat lijstje heb ik gezien, maar ik heb van de jager de tovenaar gemaakt in mijn hoofd
Oud 09-02-2013, 09:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb het spel een beetje zijdelings gevolgd. Misschien doe ik de volgende keer weer eens mee. Heb niet meer zoveel tijd nu ik een vaste baan heb, maar wwspel blijft leuk om te doen
Oud 09-02-2013, 15:32
Verwijderd
Oh is het afgelopen Ik had niet verwacht dat tut de ziener was trouwens, gewoon iemand die niet te veel opviel maar wel hersens heeft, zoiets, waar we later dus last van zouden kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 15:32
Verwijderd
Ik vond het leuk trouwens
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 15:43
Martiño
Martiño is offline
Ja, dat moeten we vaker doen, zo'n weerwolfspel.
Oud 09-02-2013, 16:51
Vowel
Vowel is offline
Waarom dacht men dat ik verrader was? I heb Fizzle, Snebbel en sann gestemd (en die lagen er die rondes ook echt uit). Zoiets lijkt me niet slim als verrader.

Ik zat er met Sadye behoorlijk naast, maar ik was oprecht aan het zoeken naar slechteriken. En bloodyb, tja, hij stond steeds helemaal verkeerd én hij was heel stil en vaag aan het doen. Honest mistakes!

Maar toen ik eruit was heb ik de lijstjes nog even doorgenomen en wist ik meteen dat Etmakas en LP slecht waren. Ik wist alleen niet wie de wolf was en wie de verrader.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daarom heb ik je ook opgevroten dat bloodyb zulke domme opmerkingen maakte, dacht ik 'zo, dat is mooi, hij is n00b, dus hij kan dat zeggen' en ik had al het idee dat je bij mij zou uitkomen
Oud 09-02-2013, 19:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
We dachten dat de verrader in het eerste lijstje onder mijn naam moest staan (aangezien wij wél wisten tussen wie het gelijkspel was en dus niet met mij) en jij riep een paar keer dat we de verrader niet moesten vergeten.
Oud 09-02-2013, 19:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb die blijkbaar obvious post van Etmakas ook gemist
Oud 09-02-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die blijkbaar obvious post van Etmakas ook gemist
Dat we wolven in een busje moeten ontvoeren oid. Met '()' erachter.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 20:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb in de eerste ronde deus gestemd.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 21:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat we wolven in een busje moeten ontvoeren oid. Met '()' erachter.
Omg, serieus? <3
Oud 10-02-2013, 08:44
Fantôme
Fantôme is offline
Goed laatste schot van Schrodinger
Ik had overigens wel gestemd hoor de laatste ronde, volgens mij heb ik gewoon altijd gestemd?
Oud 10-02-2013, 16:35
Martiño
Martiño is offline
Staat toch ook in het documentje? De enigen die zijn vergeten te stemmen zijn Frayne (1x) en Owain1998 (4x).

Oh en Tink* heeft 2x niet behekst.
Oud 10-02-2013, 17:35
Vowel
Vowel is offline
Owain heeft dus een rode kaart, neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 18:22
Röps
Röps is offline
Gefeliciteerd dorpelingen!

Die eerste nacht was wel gaar, maarja ik was in beide gevallen dood geweest en nu ging er door de late keuze van de cupido een wolf mee, mooi zat Hopelijk gebeurt dit niet nog eens though, de cupido zou dan eigenlijk op het moment van inloggen twee geliefden moeten sturen ofzo om het te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 18:57
Vowel
Vowel is offline
Of we moeten in het vervolg iedereen vóór het spelletje een PM laten sturen met wie ze geliefden willen maken in het geval dat ze in de eerste ronde worden gehangen. Dan kan de Spelleider het direct doorgeven en loopt niemand het risico te weinig tijd te hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 22:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja of je speelt met een gewone cupido. Mocht het geliefde stel doodgaan kan de cupido weer gewoon burger worden.
Oud 11-02-2013, 10:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Staat toch ook in het documentje? De enigen die zijn vergeten te stemmen zijn Frayne (1x) en Owain1998 (4x).

Oh en Tink* heeft 2x niet behekst.
mijn reactie was bedoelt op het vorige topic, sorry had jouw documentje nog niet gezien
Oud 11-02-2013, 10:37
Fantôme
Fantôme is offline
En Martino; Bedankt voor het spelleiden! Lijkt me logisch dat bepaalde dingen vóór een weerwolfspel gaan.
Een tweede spelleider kan geen kwaad, juist omdat je dat soort dingen niet altijd kunt voorzien inderdaad.
En dankje voor je flexibiliteit met mijn stem doorgeven tijdens wintersport
Oud 11-02-2013, 17:31
Verwijderd
Zeven stemrondes, vier keer niet stemmen? Wauw.

Wat zijn de plannen voor een nieuw spel?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 11:52
Verwijderd
Het mag eerst twee weken niet gespeeld worden toch ?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 13:56
Martiño
Martiño is offline
Mja, het koelkastbeleid is imo toch echt niet meer van deze tijd (ik benadruk even dat ik hier op persoonlijke titel spreek ), het weerwolfspel is nog het enige spel dat onder deze regel valt volgens mij. An sich heb ik er geen bezwaar tegen als er weer een spel start.

Maar... het is wel zo dat als je de spellen maar achter elkaar door blijft spelen de lol er ook gewoon snel vanaf is. Het is soms fijn even te wachten zodat iedereen er weer lekker veel zin in heeft. Je moet er voor waken dat het geen 'moetje' wordt. Ik raad dus gewoon aan om even een ruime week of zo te wachten voordat je weer begint met de voorbereidingen voor het volgende spel.
Oud 12-02-2013, 17:04
Tink*
Tink* is offline
Als je een week wacht en dan topic voor inschrijving opent dan zit je wel ruim op de koelkast denk ik. Ik vind het ook niet meer zo nodig, vroeger was het nog wel, maar toen was er gewoon steeds heel veel zin.
Oud 13-02-2013, 12:04
Fantôme
Fantôme is offline
Ik dacht trouwens in het begin dat Vowel of Etmakas verrader zou zijn (toen Fizzle heks bleek), maar op gegeven moment kon Vowel dat in mijn optiek niet meer zijn (iets met rijtjes enzo) en had ik ergens het gevoel, ook al lag het voor de hand, dat Etmakas de verrader toch niet zou zijn... pfft gevoel bedriegt ook dus.
Oud 13-02-2013, 13:19
Vowel
Vowel is offline
Ik snap nog steeds niet waarom mensen mij gingen verdenken omdat fizzle heks was.

Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 14:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen mij gingen verdenken omdat fizzle heks was.

ik verdacht eerst Fizzle van verrader zijn, toen zij heks bleek, was dus iemand anders de verrader, toen verdacht ik jou of Etmakas
Oud 18-02-2013, 20:19
Verwijderd
Ik had uit lijfsbehoud Schrodinger gestemd. Omdat ik kwebbels als nieuwe speler wel leuk vond spelen.

Ik denk mijn worst game ever. Maar volgende keer zal ik iets serieuzer meedoen

Bedankt voor het spelleiden nog Martino
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 14:37
Fantôme
Fantôme is offline
Deus; hadden we dat tenminste goed gegokt ;-)

En wanneer komt er een nieuwe?!!
Oud 22-02-2013, 18:12
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Het was ooit een mooie oplossing, eerste dode cupido.
Nog steeds de mooiste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 18:21
Verwijderd
Soija doe je mee aan volgend spel?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 19:32
ßuerp
ßuerp is offline
Als ik de inschrijving niet mis/het forum niet totaal vergeet.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Soija doe je mee aan volgend spel?
Ja, issie verplicht.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Deus; hadden we dat tenminste goed gegokt ;-)
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 18:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hoezo?
Oww dacht dat je wel had meegelezen.
Iig ikzelf, maar volgens mij ook een aantal anderen, gingen er al wel vanuit dat je Schrodinger had gestemd. Vanuit een andere invalshoek eigenlijk. Niet zozeer omdat ik dacht dat je Snebbeltje per sé leuk vond spelen, maar omdat ik dacht dat je Schrodinger irritant vond omdat hij op jou ging.
Oud 23-02-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Oww dacht dat je wel had meegelezen.
Iig ikzelf, maar volgens mij ook een aantal anderen, gingen er al wel vanuit dat je Schrodinger had gestemd. Vanuit een andere invalshoek eigenlijk. Niet zozeer omdat ik dacht dat je Snebbeltje per sé leuk vond spelen, maar omdat ik dacht dat je Schrodinger irritant vond omdat hij op jou ging.
Nee, dit keer was het eigenlijk best een ''lief'' beredeneerde keuze. Ik had ook totaal niet verwacht dat ik eruit zou gaan nadat ik Schrodinger stemde dus ik heb mezelf even vervloekt dat ik niet meer gepost heb wat mijn keuze was.

Heb globaal nog wat gelezen maar eigenlijk weinig gevolgd zeker nadat mijn geliefden eruit waren geknald. Vooral tijdtekort.

Maar volgend spel zal ik actiever meespelen en niet meer dronken posten Waardoor het geheel terecht was dat jullie mij eruit stemde.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 20:15
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja, issie verplicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten